Mamjo is een Surinaams forum.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:02 schreef Black_king het volgende:
Wat is Mamjum ?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef Black_king het volgende:
WTF is Mamjum ????????
This site is temporarily unavailable.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een roddelboard, www.mamjo.com geloof ik
EDIT: site doet het nu niet
Overbelast mss?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
This site is temporarily unavailable.
Ik verwacht het niet, zoals ik nu het telefoongesprek heb gehoord denk ik niet dat het verhaal wat op die site staat kloptquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Even voor de duidelijkhied, ik wens dit niemand toe.
Maaruh, gaat Natasia weg denken jullie?
Hier net zo. Dit gun je niemand.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Oohhhhhhhhhhhh, er staat op internet dat hij iemand in Suriname heeft (met kind), en dus niet samen met iemand in het vliegtuig gestapt.
Naomi heeft wel gelijk, per telefoon zal Wilgo toch ontkennen.
Ik krijg (voor het eerst) medeleven met Natasia nu, erg he.![]()
Denk het niet, volgens mij kruipt ze in bed met Brian, ze was net zo horny as butter.......quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Voor haar niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Oohhhhhhhhhhhh, er staat op internet dat hij iemand in Suriname heeft (met kind), en dus niet samen met iemand in het vliegtuig gestapt.
Naomi heeft wel gelijk, per telefoon zal Wilgo toch ontkennen.
Ik krijg (voor het eerst) medeleven met Natasia nu, erg he.![]()
Wraak. Jij iemand anders neuken, ik ook. Waar de kinderen in deze beredenering staan weet ik niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:08 schreef Black_king het volgende:
[..]
Denk het niet, volgens mij kruipt ze in bed met Brian, ze was net zo horny as butter.......
Neehoor, was al klaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:09 schreef Black_king het volgende:
HET TELEFOONGESPREK !!!!!!!!
En toch zou ik het niet zomaar aannemen als ik haar was. Als je iemand in de Surinaamse gemeenschap kapot wil maken, post je dat gewoon op Mamjo, de rest volgt vanzelf wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:07 schreef Black_king het volgende:
Oei, als het waar is, is het niet leuk. Hoe naar ik haar ook vind.....
Je streams lopen wellicht 7 minuten achter.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:09 schreef Black_king het volgende:
HET TELEFOONGESPREK !!!!!!!!
niet de vader, stiefvaderquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Voor haar niet.
Voor de kinderen te erg. Eerst laat je moeder je in de steek, en nu ook je vader...
Lekker dan...
Natasis mode: "Who cares"quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wraak. Jij iemand anders neuken, ik ook. Waar de kinderen in deze beredenering staan weet ik niet.
herstel: het mag niet van de redactie , jammer,,,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:10 schreef beco het volgende:
ze gaan nu in DGK ontdekken dat de site mamjo al plat ligt omdat heel Nederland al inlogt........
Ik dacht dat ze weer ging bellen.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je streams lopen wellicht 7 minuten achter.
Ze heeft sowieso die deadline van Wilgo lopen toch: 10 januari?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Voor zover ik weet kennen ze de man net een klein jaartje.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Voor haar niet.
Voor de kinderen te erg. Eerst laat je moeder je in de steek, en nu ook je vader...
Ze schijnen al 4 of 5 jaar een relatie te hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kennen ze de man net een klein jaartje.
Ja, precies!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:12 schreef Kaleddis het volgende:
Maar Natasia, als je nu hoort van je zus dat je kinderen hier zo´n verdriet over hebben, is het dan nog belangrijk of het waar is of niet. Ga naar huis en ga ze troosten !![]()
Er werd hier door meerdere mensen geschreven toen dat ze hem net een jaar kent.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze schijnen al 4 of 5 jaar een relatie te hebben.
Ook zoiets inderdaad. Lulde ze gewoon overheen en noemt het nu ook niet in het gesprekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:13 schreef rooie3 het volgende:
Haar ventje is ook ziek.
Maar daar hoor je haar niet over.
Bah wat een mens zeg.
Ze kennen elkaar al 5 jaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er werd hier door meerdere mensen geschreven toen dat ze hem net een jaar kent.
heel nederland te oordelen naar de bereikbaarheid (server busy)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:14 schreef Miraaa het volgende:
Wie zit er nu stiekum naar die site te zoeken. ??![]()
nee, .com (maar is overbelast)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:15 schreef Gert het volgende:
Dus het is niet www.mamjo.nl
Kon ook al geen forum vinden daar.
quote:[Re: Natasia Gouden Kooi, Wilgo gaat vreemd??
« Reply #6 on: Today at 00:14:33 » Quote
--------------------------------------------------------------------------------
Ja idd wreed dat gesprek, maar ze hebben t over wrede shit die over haar en wilgo word geschreven! Nou ik kan t nergens terug vinden.. Over wilgo staat bijna niks geschreven toch??
50.000 hits meer (streamvolgers), dat kon de server kennelijk niet aan.....quote:
www.mamjo.com. Er staat slechts 8 berichtjes. n.a.v. de brief. Eerste berichtje daar is vanavond gepost om 22.18 uur.:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:15 schreef Gert het volgende:
Dus het is niet www.mamjo.nl
Kon ook al geen forum vinden daar.
quote:Natasia kreeg net een kaartje met de mededeling dat Wilgo met een andere meid in Suriname zit..
ik denk dat iemand haar probeert op te f*cken
Kijk nu live naar de goudenkooi!!
Zo dom zal hij niet zijn....Dan heeft hij Bart en Brian tegen zich.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou er 100 zelf houden als ik Nathanael was. Ik bedoel, hij heeft er nog maar heel weinig volgens mij.
Vertel ! De site is hier niet meer te bereikenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
Mamjo Forum
Nieuwtjes» Arki noh!» Re: Wat vinden jullie van Natasia uit de GOUDEN KOOI
Maar ik zie daar nergens TSquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
Mamjo Forum
Nieuwtjes» Arki noh!» Re: Wat vinden jullie van Natasia uit de GOUDEN KOOI
excuses dit is van november, maar er staat wel wat info over Wilgo en de vader van de kinderenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:21 schreef avonne het volgende:
http://209.85.135.104/search?q=cache:qwu-z_Klql8J:www.mamjo.com/index.php%3Foption%3Dcom_smf%26Itemid%3D26%26action%3Dpost%3Btopic%3D76730.90%3Bnum_replies%3D98+mamjo+wilgo&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=2
dit is in cache, dus even plakken in de adresbalk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |