Het wordt tijd dat de kijkers zich massaal vóór Huub gaan uitspreken en dat ze dat de bewoners even laten weten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:45 schreef Kaleddis het volgende:
Weer geen punten voor Huub dus.
Ja, de nieuwe populariteitspoll staat geloof ik nog niet op de site.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de kijkers zich massaal vóór Huub gaan uitspreken en dat ze dat de bewoners even laten weten.
Inderdaad dat zei je al een paar keer!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:44 schreef Day het volgende:
Oh precies wat ik dacht dus. De redactie gaat aanwijzigingen over de verdeling.
Samen met het mega lange gedicht voor Brian dan ook maar een brief voor Bart en Nathanael?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de kijkers zich massaal vóór Huub gaan uitspreken en dat ze dat de bewoners even laten weten.
Of Huub 2, en zichzelf 0.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:45 schreef Gert het volgende:
Wie gaat hij nul punten geven.... Huub?
Het mooie is dat het Huub allemaal echt geen reet kan schelen. Hij reageerde ook al zo goed op het gezeik van Nicolaas. Die jongen komt er welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
Oh en wat is het weer leuk.
Goeie actie Huub en Sylvia zijn weer de pineut.
Nou inderdaad, hij worstelt zich overal doorheenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het mooie is dat het Huub allemaal echt geen reet kan schelen. Hij reageerde ook al zo goed op het gezeik van Nicolaas. Die jongen komt er wel![]()
Heb even iets gemist, wat is dat met Wilgo en een brief en een Joan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasia vindt het een smerig geintje, als het waar is van Wilgo. Ik vind haar er aardig rustig over.
Ik had ook wel een brief voor haar klaar, maar die heb ik maar niet verstuurd....
Was een brief met de foto erin uit scanman tietuh...
Dat doet ze uit tactische overwegingquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:50 schreef Sonique het volgende:
Brian zit ook aardig in de zak, en ook Ilona begint over te hellen door haar mening weg te schuiven.
Die kan je hier toch rustig publiceren!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasia vindt het een smerig geintje, als het waar is van Wilgo. Ik vind haar er aardig rustig over.
Ik had ook wel een brief voor haar klaar, maar die heb ik maar niet verstuurd....
Was een brief met de foto erin uit scanman tietuh...
Ze heeft een kaartje (volgens mij, geen brief) gekregen, waarin staat dat Wilgo een andere vriendin heeft en die is met hem naar Suriname.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb even iets gemist, wat is dat met Wilgo en een brief en een Joan?
Het siert haar totaal niet. ze stelt zich op als zwakkeling...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat doet ze uit tactische overweging
Tien Productiesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:53 schreef demins het volgende:
[..]
Die kan je hier toch rustig publiceren!![]()
Zou me helemaal niets verbazen, ze heeft niet bepaald haar best gedaan om haar "ventje" te houden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze heeft een kaartje (volgens mij, geen brief) gekregen, waarin staat dat Wilgo een andere vriendin heeft en die is met hem naar Suriname.
Ja ik hoorde het ook en ze zei daarna ik wil je nuquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou me helemaal niets verbazen, ze heeft niet bepaald haar best gedaan om haar "ventje" te houden.
Ow...ze zegt net, als het waar is van Wilgo dan......en Brian ging luid juigen...ik denk dat ze hem dan een flinke beurt gaat geven...![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tien Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. Natasja
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Beste Natasja of Natasiaaaaaaaaaaa
Voordat je denkt dat je een diva bent en andere mensen loopt te dollen. Vergeet niet dat jij al lang en breed bent en wordt uitgelachen.
[afbeelding]
En het zou beter zijn dat je je een beetje inhoudt met je geschreeuw, daar zitten heel veel mensen niet op te wachten.
Ons advies is, niet meer lachen en vooral niet meer zingen, want zelfs Wilgo lachte je recht in je gezicht uit en je had het niet eens door.
Was het maar 10 januari. Dan ben je eindelijk het huis uit.
Geen groetjes,
Een streamer in Nederland die alles LekkerSimpel houdt.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef demins het volgende:
Natasia gaat vanavond nog van bil met Brian, als ze Wilgo niet aan de lijn krijgt met geruststekkende woorden!
Ja tuurlijk. Het was toch logisch. Die gasten kunnen niet eens een aantal contactpunten onder elkaar verdelen. Hele strategieën en lijsten moeten er worden verteld en opgeteld voordat ze eruit komen. 't Is gewoon te belachelijk voor woorden!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
Inderdaad dat zei je al een paar keer!![]()
Volgens mij zei ze: Of wil je niet? Brian gaf (nonverbaal) aan dat hij het graag wilde.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook en ze zei daarna ik wil je nu
Een roddelboard, www.mamjo.com geloof ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:02 schreef Black_king het volgende:
Wat is Mamjum ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |