quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als je goed tussen de regels leest kan je er wel uithalen waarom wel.. maar das niet voor hier bedoelt![]()
Van de redactie....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:36 schreef Kaleddis het volgende:
Waar komen die 268 punten zowieso vandaan eigenlijk ? (en waarom 268 ?)
Alleen het helpt niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
Gadverdamme, Sylvia slijmt met haar puntenverdeling.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:39 schreef spookvrouw het volgende:
Satanael laat bewust de boel in het honderd lopen.
Ik dacht dat ik iets raars hoorde, maar hij deed dat idd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:39 schreef Black_king het volgende:
Bart valt .nl nu af.
Jawel Huub heeft er nul.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:39 schreef Darklight het volgende:
volgens mij heeft die nl helemaal geen verdeling
dat is inderdaad laf, Nathanael wil graag z'n gelijk halen..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Satanael die lafbek durft zijn punten niet te geven.
Jammer.quote:
Misschien bang dat de groep zich tegen haar keert, en ze een veto tegen Nathanael uitspreekt.quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is juist meer dan NL en Brian achter Bart aanlopen.. Bart geeft duidelijk het hoe en waarom aan![]()
ja duh dit was gescriptquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef Kaleddis het volgende:
Én dat wist .NL dus al, dat zag je aan z'n gezicht.
(en moest dus daarom zeker daarnet ff naar achter).
Wat jij wil...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hij sluit zich in dit geval gewoon aan bij de meerderheid omdat hij de discussie niet 'relevant' vindt
Of Syl, dat is veiliger......quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:45 schreef Gert het volgende:
Wie gaat hij nul punten geven.... Huub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |