Just in case.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Om het nummer van Wilgo te vragen (is ze kwijt)
hoezo nou weer een eikel?? hij voert een discussie op basis van inhoud en vraagt gewoon de andere om met zinvolle argumenten te komenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
Wat is Bart een zelfingenomen EIKEL hij praat alsof hij de hele groep onder controle heeft
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:19 schreef Suikeroom het volgende:
Bart en Nena geven een juiste analyse
Je bedoelt dat "mond dicht".... sindsdien is Huub inderdaad nog een stukje witter. Het was dan ook zelfdzaam onbeschoft van die achterbuurt-vrouwenmishandelaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:18 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij zit Huub echt te koken (terecht) na de opmerking van Brian.
Nee ging om iets anders wat hij zei...als Sylvia met goede argumenten bij HEM zou kunnen aankomen dan zou HIJ een Brian, Natasia en Nathanael kunnen aansturen om akkoord te gaan met HEM...dat soort praatjesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoezo nou weer een eikel?? hij voert een discussie op basis van inhoud en vraagt gewoon de andere om met zinvolle argumenten te komen![]()
Yep, ene Lydia Heibloem of Heilbloemquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef Black_king het volgende:
Ah... Nathanael zoekt op....
Heibloem zoeken ze dus.....
Precies.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:19 schreef Gert het volgende:
Maar als het Bart en consorten zogenaamd geen reet uitmaakt hoe de punten verdeeld worden, waarom moet Sylvia dan opschrijven hoe ze ze gaat verdelen?
The understatement van de dagquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Die Bart![]()
Hij voelt zich best wel verheven boven Huub.![]()
Kijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef Gert het volgende:
Huub tegen Bart: Waarom zou jij je goed kunnen voorstellen dat Nathanael niet meer met wil praten?
Bart: Omdat jij totaal anders bent dan de rest van de groep.
Huub: Dus dat vind jij een goede reden om niet meer met iemand te praten.
Bart: Ja.
Ik dacht ook een Joan te hebben langs horen komen...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Yep, ene Lydia Heibloem of Heilbloem
Zo heet een van de zussen van Natasia.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik dacht ook een Joan te hebben langs horen komen...
Een dag geen drama is een dag niet geleefd.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef Kaleddis het volgende:
Zouden we nu na het drama Monique & Rob (Tijn heeft geschreven dat ze gaan scheiden), nu ook een drama Natasia & Wilgo krijgen ?
Of zou het echt een misselijke grap zijn ?
het is juist meer dan NL en Brian achter Bart aanlopen.. Bart geeft duidelijk het hoe en waarom aanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kijk.
En daar is precies waar je Bart op kan pakken.
Bart is een meelopertje.
Er zijn mensen die daarop inspelen....![]()
Kat in het zakkie...
En: als ze het écht niet interesseert, laat ze dan sowieso door Sylvia verdelen. Ze proberen om Sylvia klein te laten lijken, maar ze reageren zélf heel klein, als meerderheid.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Precies.
De beargumentatie van Bart is kont.
Bart is bevooroordeelt.
ow please....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is juist meer dan NL en Brian achter Bart aanlopen.. Bart geeft duidelijk het hoe en waarom aan![]()
als je goed tussen de regels leest kan je er wel uithalen waarom wel.. maar das niet voor hier bedoeltquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef Black_king het volgende:
[..]
Een dag geen drama is een dag niet geleefd.....![]()
Bizar hoor dat stuk van Tijn...... Ze zijn gescheiden, maar niet omdat wij een relatie hebben nu.....![]()
jij bent vooralsnog suggestief.. ik zie dat Bart duidelijk zn eigen afwegingen maaktquote:
Ze krijgen zowiezo geen/weinig punten. let maar op...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
En: als ze het écht niet interesseert, laat ze dan sowieso door Sylvia verdelen. Ze proberen om Sylvia klein te laten lijken, maar ze reageren zélf heel klein, als meerderheid.
Los daarvan: vind je het gék dat Sylvia en Huub NL niet vertrouwen.
Nee, ze gaan net weer beginnen met discuzeuren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:30 schreef avonne het volgende:
Is het alweer veilig om de streams aan te zetten?
Ik heb geen zin in zeikerds, namelijk
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef demins het volgende:
Misschien zit op dit moment ergens een streamer (?) in Nederland in zijn broek te pissen van het lachen als hij Natasia en Nathanael ziet googelen op Heijbloem of zoiets! Laten we even meegenieten...
Al zou het nog mooier zijn als de inhoud van de brief waar is!!!
Ik zie duidelijk dat alles wat Bart doet met NL z'n goedkeuring gaat...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij bent vooralsnog suggestief.. ik zie dat Bart duidelijk zn eigen afwegingen maakt
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als je goed tussen de regels leest kan je er wel uithalen waarom wel.. maar das niet voor hier bedoelt![]()
hij sluit zich in dit geval gewoon aan bij de meerderheid omdat hij de discussie niet 'relevant' vindtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk dat alles wat Bart doet met NL z'n goedkeuring gaat...
Als NL had gezegt er geen problemen mee had gehad dat Sylvia het zou doen, dan had Bart ook op Sylvia gestemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |