Dan doe ik jou ernaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:17 schreef lolita89 het volgende:
ik ben ook nog maagd
Toevallig, ik ook... neuken?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:17 schreef lolita89 het volgende:
ik ben ook nog maagd
*Gio check fotoboek*quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:17 schreef lolita89 het volgende:
ik ben ook nog maagd
No shit sherlock.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:19 schreef GioStyle het volgende:
[..]
*Gio check fotoboek*
"relatie: khou van oudere manne: 25-45jr"
Yeaaaaaaah riite..![]()
Kutkloon.![]()
Regel van 3: Alles wat een man zegt delen door drie.... 8.3cmquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:23 schreef CySt het volgende:
Ik ben een neger met 25cm, dus mij heeft ze vast liever als schoonzoon.
Met 25cm lange haren of wat?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:23 schreef CySt het volgende:
Ik ben een neger met 25cm, dus mij heeft ze vast liever als schoonzoon.
Laten we er vanuit gaan dat jij onder het gemiddelde zit, 14 cm dus, dan geld voor jou dus 4,67cm. Arme stakker.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:25 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Regel van 3: Alles wat een man zegt delen door drie.... 8.3cm
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:27 schreef Fetai het volgende:
[..]
Piovan is nu toch al bij hem ingetrokken![]()
Ik heb een derde been en me benen zijn 90cm +/-quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:28 schreef CySt het volgende:
[..]
Laten we er vanuit gaan dat jij onder het gemiddelde zit, 14 cm dus, dan geld voor jou dus 3cm. Arme stakker..
Werk?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:23 schreef CySt het volgende:
Ik ben een neger met 25cm.
Pimp van 5 vrouwen rond de 70 jaar die op het Neude cruisen.quote:
Als je toch zoeen druk baasje bent, mijn tuin moet nog gedaan worden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:35 schreef CySt het volgende:
[..]
Pimp van 5 vrouwen rond de 70 jaar die op het Neude cruisen.
Als nevenactiviteiten draag ik zorg voor 60% van alle marktplaats scams.
Ik heb geen groene vingers. Jammer, kon de doekoes wel gebruiken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:41 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als je toch zoeen druk baasje bent, mijn tuin moet nog gedaan worden.
Dat komt mooi uit, ik heb nu nog een aardezwarte tuin, daar komt mooit allemaal groen in, dat jij er voor mij in gaat zetten. Krijg je toch nog groene vingersquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:43 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik heb geen groene vingers. Jammer, kon de doekoes wel gebruiken.
Wel bruine overigens.
Niet zulke bruine vingers. Poepbruine vingers!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, ik heb nu nog een aardezwarte tuin, daar komt mooit allemaal groen in, dat jij er voor mij in gaat zetten. Krijg je toch nog groene vingers![]()
Aardebruin dan, bruin = bruin.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:48 schreef CySt het volgende:
[..]
Niet zulke bruine vingers. Poepbruine vingers!
Ik heb aidsebolaschurfthanden gehad en je hebt het helemaal gemistquote:
Aidebolaschurfthanden?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb aidsebolaschurfthanden gehad en je hebt het helemaal gemist
Heeft Yvonne een gedachte aan jou gegeven? Hoe dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik ben denk ik één van de weinigen hier op Fok! die zich kan aftrekken op de gedachte van Yvonne.
En ik ben er trots op.
Telepathie, weet alleen niet waarom ik constant beelden van Tubgirl zie.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heeft Yvonne een gedachte aan jou gegeven? Hoe dan?
Hoe gaat hertst allemaal nu?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb aidsebolaschurfthanden gehad en je hebt het helemaal gemist
EY SWA, ik zei je toch, PEOPVINGER!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:59 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Homopoepvinger
of het is die kieper van ado
Machtig mooi topic in ONZ met smerige picsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Aidebolaschurfthanden?! Foto? Link? Dat heet nou karma, lellike trol.
.
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=aidsebolaschurfthanden&match=&ts=&sort=rel&f%5B%5D=49&type=alle&van=&tot=quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Machtig mooi topic in ONZ met smerige pics!
Is dit nu het Yvonne-bashtopic van gisterenavond wat wel gaat lopen? Zo ja, mag ik dan weer rijmpjes posten?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geef nou eens antwoord op mijn vraag!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kaalgeschoren kat?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:07 schreef CySt het volgende:
[..]
Dat is zo verholpen hoor..
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:07 schreef CySt het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Gefix0rdquote:
Man val van je kameel afquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geef nou eens antwoord op mijn vraag!
[..]
[afbeelding]
Da's Yvonne d'r handquote:
En het werd nog ergerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's Yvonne d'r hand![]()
Whehe, zie PI en smiley![]()
Oeh, zijn daar ook foto's van?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het werd nog erger
En het deed zeer met vingeren joh
Kreeg je toen ook clitschurftebola?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het werd nog erger
En het deed zeer met vingeren joh
Ja, maar toen ben ik maar met Kreator vreemd gegaan, ding was nu duidelijk te vindenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kreeg je toen ook clitschurftebola?
Heeftquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar toen ben ik maar met Kreator vreemd gegaan, ding was nu duidelijk te vinden
Oldbietopic
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar toen ben ik maar met Kreator vreemd gegaan, ding was nu duidelijk te vinden
Oldbietopic
Hallo Yvonne,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oldbietopic
Bepaal jij dat? En niet te bijdehand, anders maak ik van je ster een rondje en zet ik je met je bek op de uitlaatpijp.quote:
Ik heb hem geopend dus bepaal ik jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bepaal jij dat? En niet te bijdehand, anders maak ik van je ster een rondje en zet ik je met je bek op de uitlaatpijp.
Hij was er stil vanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heeftmijn Krea
eindelijk
de clit
gevonden!
*stil*
*mooi*
*trots*
Ik klap bijna uiteen van trots.. Hoe vond hij het?
Rot ff leker op naar je sahara?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En gisteren konden we nog zo goed praten.
Wat mooi!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij was er stil van
Voor eeuwig geloof ik, hij kreeg aids aan zn tong enzoot
Nouja zegquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rot ff leker op naar je sahara?
Open je eigen topic
Ja, het leven is gemeen en oneerlijk, je ouders hebben geneukt, Yvonne is nu eenmaal een rotwijf en je zal sterven aan bekschurft. Boehoe.quote:
Ze wordt liever gepaald door mijn dikke zwarte lul van 25cm dan door jouw cocktailworstje van 5 cm.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Waarom doet u zo nu tegen mij?
Ik en uw dochter gaan met elkaar trouwen
vieze niggerlover!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef CySt het volgende:
[..]
Ze wordt liever gepaald door mijn dikke zwarte lul van 25cm dan door jouw cocktailworstje van 5 cm.
Heeft Brechtje ook al schurft dan, want zij wordt mijn bruid nl. Dan zou ik het van haar moeten krijgen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, het leven is gemeen en oneerlijk, je ouders hebben geneukt, Yvonne is nu eenmaal een rotwijf en je zal sterven aan bekschurft. Boehoe..
Sinterklaas bestaat niet, bambi is ook allang al dood, en die maagden in het paradijs is een fabeltjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, het leven is gemeen en oneerlijk, je ouders hebben geneukt, Yvonne is nu eenmaal een rotwijf en je zal sterven aan bekschurft. Boehoe..
Jij kan Brechtje helemaal niet aan man, ze bijt je kop van je romp.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heeft Brechtje ook al schurft dan, want zij wordt mijn bruid nl. Dan zou ik het van haar moeten krijgen.![]()
Brechtje vingert haar moeder dagelijks en daarna zichzelf, dus als jij met je lul haar klit gaat masseren mag je, je er alvast op voorbereiden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heeft Brechtje ook al schurft dan, want zij wordt mijn bruid nl. Dan zou ik het van haar moeten krijgen.![]()
Dat kan heul niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij kan Brechtje helemaal niet aan man, ze bijt je kop van je romp.
Stomme doos!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet, bambi is ook allang al dood, en die maagden in het paradijs is een fabeltje
Vrouwen poepen, van masturberen word je niet blind en van slierkjes en bonkjes krijg je ebola.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet, bambi is ook allang al dood, en die maagden in het paradijs is een fabeltje
Ja, ik laat m'n dochter met 'n Maroc trouwenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Waarom doet u zo nu tegen mij?
Ik en uw dochter gaan met elkaar trouwen
Racist.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik laat m'n dochter met 'n Maroc trouwen
Think again
White trash met een Marokkaan? Stranger things have happened.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Think again
Ik ben geeneens marokkaans!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Think again
Je ziet er zo uit, en je kan nog denken ook?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Think again
hè, als ie rijk is mag het welquote:
Whateverquote:
Tering, je bent echt één van de meest domme users die ik ooit op FOK gezien heb. En geloof me, dat zegt watquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Stomme doos!
Ik hoef die negerslet niet meer!
Geld discrimineert niet.quote:
Let op, een ex-ONZ-mod zegt dit en iedereen weet dat alleen ONZ-mods écht zicht hebben op welke users écht dom zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tering, je bent echt één van de meest domme users die ik ooit op FOK gezien heb. En geloof me, dat zegt wat.
Mot die schurftuffer daarmee?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Insomaniac het volgende:
YVONNE!
Haal eens heeeeeeeeeeel snel dé @@@ tag bij die kansloze hiero weg en geef die aan mij!
Wat zijn dat nu voor grollen..
.
.
Najib-amhali-quotert.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:32 schreef CySt het volgende:
[..]
Ja, en ik ben de schipper van de bonte koe!
In gemeenschap van goederen. Dat is toch zo mieters!quote:
sebasser...?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tering, je bent echt één van de meest domme users die ik ooit op FOK gezien heb. En geloof me, dat zegt wat.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mot die schurftuffer daarmee?
Weg ermee.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef Insomaniac het volgende:.
Ik voel me echt weer helemaal thuis nu..
.
.
wat is jouw probleem?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Inquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:34 schreef Insomaniac het volgende:
Waar is Bioslock tegenwoordig? Ik mis hem zo intens dat ik er 's nachts niet van kan slapen..
Kort geleden zei hij toch óók dat hij in het buitenland zat? En aan z'n IP-adres toen, bleek dat hij gewoon in Nederland zat. Vond ik een ráár verhaal.quote:
Nee, we kregen ruziequote:
Jezus, dat is ver.quote:
Zou dat topic nog eens gekickt zijn?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jezus, dat is ver.
Doordat die kutdago mn mail heeft gesloopt, kan ik niet meer met hem mailen. Ik mis hem zo..
Hmm ik ga eens zoekenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zou dat topic nog eens gekickt zijn?.
Je moet BS niet proberen te doorgronden door zoiets simpels en aards als IP-adressen. Als hij ergens is, is hij dáár. BSness is een state of mind, jeweets. De een noemt het een slap en leugenachtig karakter, de ander siddert door zijn mysterie.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kort geleden zei hij toch óók dat hij in het buitenland zat? En aan z'n IP-adres toen, bleek dat hij gewoon in Nederland zat. Vond ik een ráár verhaal.
Stille dood gestorvenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toen was ik pas écht pissig!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je irritatie was voelbaar door het beeldschermquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toen was ik pas écht pissig!! NJ noemt dat topic in het FA-topic en ik krijg een complete non-discussie met Nikky, die zegt dat het geen FA-aangelegenheid is, wat ik nergens beweerde. Daarna komt Luus zoals gewoonlijk achter de feiten aanhobbelen en zegt dat ík dat niet in het FA-topic had moeten posten. Terwijl het NJ was!
En ik heb nog steeds geen mail..
Wat kom JIJ hier doen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef most_wanted het volgende:
PICS OR IT DIDNT HAPPEN
Mijn topic wordt gekaaptquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toen was ik pas écht pissig!! NJ noemt dat topic in het FA-topic en ik krijg een complete non-discussie met Nikky, die zegt dat het geen FA-aangelegenheid is, wat ik nergens beweerde. Daarna komt Luus zoals gewoonlijk achter de feiten aanhobbelen en zegt dat ík dat niet in het FA-topic had moeten posten. Terwijl het NJ was!
En ik heb nog steeds geen mail..
Het was gewoon zooooooo duidelijk dat mijn posts gewoon niet werden gelezen! En toen was het allemaal opeens mijn schuld!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je irritatie was voelbaar door het beeldscherm.
Ikzelf vond het overigens gewoon hilarisch.
Ga eens deaudt/naar bed, allebei goed.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef most_wanted het volgende:
PICS OR IT DIDNT HAPPEN
Volg je eigen advies ff op, wannabe.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ga eens deaudt/naar bed, allebei goed.
Ik dacht dat jij ondertussen wel iets verder ontwikkeld was... Jammer, die ontwikkeling is weer omgebogen naar beneden, blijkbaar.quote:
Oow en je moet me geloven die hoere piovan is het en niet ik!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:49 schreef KopieerMachine het volgende:
Heb je al 2500 Kudo's gespaart ? zoniet. Geen trouwplannen voor jou en Brechtje.
jou, mijn , je?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik wil jou met mijn lul in je adamsappel steken
Ze zeggen dat de mens het enige wezen op Aarde is dat achteruit evolueert en niet vooruit.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ondertussen wel iets verder ontwikkeld was... Jammer, die ontwikkeling is weer omgebogen naar beneden, blijkbaar.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef opgebaarde het volgende:
Ik wil hierbij iets mededelen:
Clemens, je bent mijn liefste cavia die ik heb, ik hou van jou en ik hoop dat je toch nog je 5de levensweek zal gaan meemaken.
(K)je
Mooie toespraak.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef opgebaarde het volgende:
Clemens, je bent mijn liefste cavia die ik heb, ik hou van jou en ik hoop dat je toch nog je 5de levensweek zal gaan meemaken.
(K)je
wordt?quote:
Bwehehequote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef opgebaarde het volgende:
(K)je
Heb je dat topic in F&F gelezen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef opgebaarde het volgende:
(K)je
Heelal bedoel je hè naar sujetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Bwehehe
Ik ben bezig om hem nu halal te slachten
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je dat topic in F&F gelezen?
Die cavia die dag en nacht verkracht wordt door een konijn?
Zoefzoef, ik ga lezen. Ik pink alvast een traantje wegquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je dat topic in F&F gelezen?
Die cavia die dag en nacht verkracht wordt door een konijn?
Wat ben jij fucking stoer! Een grote mond tegen Yvonne, mén wat dapper!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je bent echt een stomme trut weet je dat?
^^quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En dat niet alleen hè! Hij opent óók nog eens een topic met yvonne als TT én hij biedt zichzelf ook nog eens aan als toekomstige van Brechtje. Zó brutaal!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat ben jij fucking stoer! Een grote mond tegen Yvonne, mén wat dapper!
Ik sla je zelfs KO met mijn penis dus houd je bek!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee dat recalcitrantje belhameltje lust gewoon geen appels, daaromquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niet als ik jou eerst neerswaffel en we doen zonder terugswaffels.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik sla je zelfs KO met mijn penis dus houd je bek!
Ja, en jij een domme buitenlander en ik weet nu even niet wat erger isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wat een rekel! Nu Swets en Jarno brave huisvaders zijn, is er ruimte voor een opvolger! En volgens mij hebben we onze nieuwe scherpe luis in de pels gevonden!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
En dat niet alleen hè! Hij opent óók nog eens een topic met yvonne als TT én hij biedt zichzelf ook nog eens aan als toekomstige van Brechtje. Zó brutaal!
Whehehe, lief.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik sla je zelfs KO met mijn penis dus houd je bek!
Je moederquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
En dat niet alleen hè! Hij opent óók nog eens een topic met yvonne als TT én hij biedt zichzelf ook nog eens aan als toekomstige van Brechtje. Zó brutaal!
De stomme trut die de domme buitenlander door liet baggeren op het forum.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en jij een domme buitenlander en ik weet nu even niet wat erger is
Wow! Wat een scherpzinnige reactie! Daar heeft Stofje het vast niet van terug!quote:
Speelgoedquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De stomme trut die de domme buitenlander door liet baggeren op het forum.
Belhamel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:01 schreef most_wanted het volgende:
Dat ie' geen leven heeft heeft ie al bewezen.![]()
KUT!
Denk het niet want die was dood gegaan aan kanker laatst dusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wow! Wat een scherpzinnige reactie! Daar heeft Stofje het vast niet van terug!
Alsof je met een negroïde leprapatiënt van 9 discussieert... Drama, dit.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wow! Wat een scherpzinnige reactie! Daar heeft Stofje het vast niet van terug!
Ik kan hem tenminste nog vinden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ga je schaamhaar tellen ben je gauw klaar mee
Hij probeert het niet eens! Ik bedoel maar, "je moeder". Zelfs mijn neefje van 6 flamet beter!quote:
Kijk, de ontwikkeling was er dus toch.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik kan hem tenminste nog vinden.
Eerst wilde ik hier een kutpost neerzetten, maar nu wil ik je alleen even sterkte wensen. Niemand verdient het om eenzaam en ongewenst te zijn, ook jij niet.quote:
Eentje maar?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik kan hem tenminste nog vinden.
Je kan natuurlijk niet alleen achteruit gaan, hé.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kijk, de ontwikkeling was er dus toch..
Haal jij je vatsige buik uit die kart en bij die mooie waterval vandaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Haal die vuist uit die aarsch van je kameel.
Can't touch me... Hammer timequote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Haal jij je vatsige buik uit die kart en bij die mooie waterval vandaan.
Met je dikke tomatenhoofd
Er moet een hoop gebeurenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
Jezus wat een schande.
Dan post je toch nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er moet een hoop gebeuren
Je schaamt je toch rot om in ONZ te posten
Het is meer dan schaamte, het is ook echt een stukje verdriet. Het kan hier immers godallejezus tof zijn!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er moet een hoop gebeuren
Je schaamt je toch rot om in ONZ te posten
Deden types zoals jij dat maar, dat zou al een stuk schelen.quote:
Je realiseert je gewoon niet hoe tof het hier ooit was. En je realiseert je niet dat irritante kutnewbies als jij -en je bent lang, láng niet de enige- ervoor zorgen dat dat toffe dus niet meer terugkomt. Alle toffe users rennen namelijk weg van dit ongelofelijk irritante gebagger, dit totale hersenloze forum van hedentendage. Het is kut hier. Dankzij sukkels als jij.quote:
Lekker en ik geniet hiervan!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je realiseert je gewoon niet hoe tof het hier ooit was. En je realiseert je niet dat irritante kutnewbies als jij -en je bent lang, láng niet de enige- ervoor zorgen dat dat toffe dus niet meer terugkomt. Alle toffe users rennen namelijk weg van dit ongelofelijk irritante gebagger, dit totale hersenloze forum van hedentendage. Het is kut hier. Dankzij sukkels als jij.
Hear hear!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je realiseert je gewoon niet hoe tof het hier ooit was. En je realiseert je niet dat irritante kutnewbies als jij -en je bent lang, láng niet de enige- ervoor zorgen dat dat toffe dus niet meer terugkomt. Alle toffe users rennen namelijk weg van dit ongelofelijk irritante gebagger, dit totale hersenloze forum van hedentendage. Het is kut hier. Dankzij sukkels als jij.
Je moeder.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Lekker en ik geniet hiervan!
Wat ga je doen kutmongool!
Volgens mij vraag je nu echt om getraced en het land uitgezet te worden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Lekker en ik geniet hiervan!
Wat ga je doen kutmongool!
Ja. Stof neukt me keihard in mn ster. En ik baal ervan dat je me doorhebt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jullie naaien elkaar cker in real life ofzo?
Dat kan nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:25 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Volgens mij vraag je nu echt om getraced en het land uitgezet te worden. [afbeelding]
Je weet m'n adresquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:27 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij is dit forum ten dode opgeschreven, of er moet hier echt een razzia plaatsvinden, waarbij zo'n 20, 25 users even een paar weken gebanned zijn. Even een schrikbewind, want dat is hier ook niet echt meer te vinden.
Yvonne?.
Eentje mist zijn oude goede tijdenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:27 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij is dit forum ten dode opgeschreven, of er moet hier echt een razzia plaatsvinden, waarbij zo'n 20, 25 users even een paar weken gebanned zijn. Even een schrikbewind, want dat is hier ook niet echt meer te vinden.
Yvonne?.
kutnoob!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Eentje mist zijn oude goede tijden
Die oude tijden waar jij het over hebt komen nooit meer terug er zullen altijd users komen so get over it.
Fucking huilerd snij je polsen maar door.
Gewoon weer even met de bezem er doorheen en wat botte mods neerzetten. Botte, cynische kutmods met ballen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:27 schreef Stofje het volgende:
Yvonne?.
Whehehe, lief, grappig, eenzaam, aandoenlijk nietig mensje.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Eentje mist zijn oude goede tijden
Die oude tijden waar jij het over hebt komen nooit meer terug er zullen altijd users komen so get over it.
Fucking huilerd snij je polsen maar door.
Toch niet van die kutmodjes die gaan staken he?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gewoon weer even met de bezem er doorheen en wat botte mods neerzetten. Botte, cynische kutmods met ballen..
Jawel! Van die kutmodjes die willen dat users het tof hebben en houden hier.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Toch niet van die kutmodjes die gaan staken he?
(Ik ga vast enorm genomen worden door als n00b dit te posten)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:27 schreef Stofje het volgende:
Yvonne?.
Tering dat jullie dit echt zo serieus nemenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jawel! Van die kutmodjes die willen dat users het tof hebben en houden hier.
En jij wil het alleen maar verzieken en dat snap ik best. Nooit eerder in je leven heb je zoveel aandacht gehad, nooit eerder in je leven heb je het idee gehad dat je werd gehoord en nooit eerder in je leven heb je zo stoer durven praten.
Geen angst. Je snápt het tenminste, je léést tenminste, je bent in ieder geval op de hoogte dat de historie van een forum ook zeer zeker telt. Dat een forum méér is dan jouw eigen lol. En dat maakt je op voorhand al veel toffer dan al die mongolen hier.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:35 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
(Ik ga vast enorm genomen worden door als n00b dit te posten)
Herkenbaar.
Ik heb op andere forums hetzelfde gezien, een super onzin forum wat door grootschaligheid langzaam maar zeker steeds meer bagger werd.
Het enige wat ik kan proberen is niet onderdeel van het probleem te zijn.
Geen idee of een schrikbewind het probleem op lost
* Dorkquemada gaat schuilen
ONZ is een heel trendgevoelig forum. Is hersenloos baggeren de trend, gaan alle newbies daar aan meedoen, omdat ze denken dat dat normaal is. Is er juist weer sprake van hoogconjunctuur en zijn er veel semi-intellectuele-onzintopics, dan zien de newbies dat als de norm en voelen ze zich gestimuleerd om flauwekul te posten waar een beetje over na is gedacht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:35 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
(Ik ga vast enorm genomen worden door als n00b dit te posten)
Herkenbaar.
Ik heb op andere forums hetzelfde gezien, een super onzin forum wat door grootschaligheid langzaam maar zeker steeds meer bagger werd.
Het enige wat ik kan proberen is niet onderdeel van het probleem te zijn.
Geen idee of een schrikbewind het probleem op lost
* Dorkquemada gaat schuilen
Inderdaad, dit forum heeft een burgemeester nodig om de mensen te sturen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen angst. Je snápt het tenminste, je léést tenminste, je bent in ieder geval op de hoogte dat de historie van een forum ook zeer zeker telt. Dat een forum méér is dan jouw eigen lol. En dat maakt je op voorhand al veel toffer dan al die mongolen hier.
Deze gayass was anders met O&N niet het eerste topic van 2007 aan het posten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Tering dat jullie dit echt zo serieus nemen
Heey ik heb hierbuiten ook nog een leven jij gayass ''oldie''
En dat.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen angst. Je snápt het tenminste, je léést tenminste, je bent in ieder geval op de hoogte dat de historie van een forum ook zeer zeker telt. Dat een forum méér is dan jouw eigen lol. En dat maakt je op voorhand al veel toffer dan al die mongolen hier.
Ik ben zelf al sinds 2001 actief op fora, dus ik weet ongeveer hoe zoiets werkt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Peuhhh en jij kent mijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Deze gayass was anders met O&N niet het eerste topic van 2007 aan het posten.
Uit langdurige studies op dit forum blijkt dat de mensen die het hardste brullen dat ze een leven hebben, eenzaam en alleen achter hun PC'tje gefrustreerd zitten te wezen.
Op internet kan je zijn wie je wíl zijn en daarom doe je hier zo lastig, omdat je dat IRL allemaal niet kan en durft.
Geeft niks, is een normale ontwikkeling.. Je oefent je assertiviteit en dat is okay.
Goed punt...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Uit langdurige studies op dit forum blijkt dat de mensen die het hardste brullen dat ze een leven hebben, eenzaam en alleen achter hun PC'tje gefrustreerd zitten te wezen.
Op internet kan je zijn wie je wíl zijn en daarom doe je hier zo lastig, omdat je dat IRL allemaal niet kan en durft.
Geeft niks, is een normale ontwikkeling.. Je oefent je assertiviteit en dat is okay.
De amateurpsycholoog aan het woordquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Braaf kind.quote:
Jullie sukkels nemen het hele forum veelste serieus en dit is toch echt wel het ONZ rubriek.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Braaf kind.. Het enige wat je nu nog moet snappen is dat je gedrag consequenties kan hebben en dat je niet vreemd moet opkijken als je op je lazer krijgt van oldbies die zien hoe je 'hun' forum verneukt.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Dat idee.
Wat is dan volgens jou de bedoeling van ONZ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jullie sukkels nemen het hele forum veelste serieus en dit is toch echt wel het ONZ rubriek.
Sterf dus
Hahahahahahahahhahahaha!!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jullie sukkels nemen het hele forum veelste serieus en dit is toch echt wel het ONZ rubriek.
Sterf dus
Misschien moeten we die naam toch eens veranderen dan... Sommige newbies interpreteren ONZ als iets anders dan het daadwerkelijk is. Dat is een kwalijke zaak.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Sterf dus
Sommige olbie's zijn gewoon gay. Jij dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Misschien moeten we die naam toch eens veranderen dan... Sommige newbies interpreteren ONZ als iets anders dan het daadwerkelijk is. Dat is een kwalijke zaak.
Een sub forum dat bedoels is voor humor en vermaak door middel van onzinnige topics.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou de bedoeling van ONZ?
[insert: bericht dat ik ga zeggen dat jij een tvp maakte.. stiekem]quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit is zo'n topic die je in je at's moet hebben
Geweldige reply, echt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:51 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Sommige olbie's zijn gewoon gay. Jij dus.![]()
Wanneer hebben ze jou weer vrijgelaten joh?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:52 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
[insert: bericht dat ik ga zeggen dat jij een tvp maakte.. stiekem]
En je bookmarks.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit is zo'n topic die je in je at's moet hebben
Nou..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze jou weer vrijgelaten joh?
Mensen die inhoudelijk op ONZ topics in gaan. Dat is gay.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:54 schreef BeeDee het volgende:
Het woord onzin is ondefiniëerbaar zo lijkt 't...![]()
[afbeelding]
Je bent een buitenlander (newbie) die naar Nederland (ONZ) verhuist. Dan kun je niet aankomen dat iedereen hier klompen draagt, omdat de reisgids dat zegt. Dan moet je je aanpassen aan de cultuur en dat vergt nu eenmaal tijd en de wil om je aan te passen. En met wil bedoel ik: Inlezen, verdiepen en dan niet de 1000 nieuwste ONZ-topics, maar de juweeltjes van vroeger.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Een sub forum dat bedoels is voor humor en vermaak door middel van onzinnige topics.
Precies, humor en vermaak doormiddel van onzinnige topics.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Een sub forum dat bedoels is voor humor en vermaak door middel van onzinnige topics.
Ik bespeur een gebrek aan zelfkennis.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent een buitenlander (newbie) die naar Nederland (ONZ) verhuist. Dan kun je niet aankomen dat iedereen hier klompen draagt, omdat de reisgids dat zegt. Dan moet je je aanpassen aan de cultuur en dat vergt nu eenmaal tijd en de wil om je aan te passen. En met wil bedoel ik: Inlezen, verdiepen en dan niet de 1000 nieuwste ONZ-topics, maar de juweeltjes van vroeger.
Vertel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:56 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik bespeur een gebrek aan zelfkennis.
Remlof deze kuthoere verneuken mijn topic en ze bashen mij!quote:
Niet wegrennen met je gevorkte staart tussen je kromme pootjes, laffe haas!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Remlof deze kuthoere verneuken mijn topic en ze bashen mij!
kankereikels
gooi hier maar een slotje op
Zit dat kankereikelgezwel in de familie? Of hoe ben je daar aan gekomen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
kankereikels
In jou dikke pens en je waterhoofdquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zit dat kankereikelgezwel in de familie? Of hoe ben je daar aan gekomen?
Je vergeet een Wquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:02 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
In jou dikke pens en je waterhoofd
smaken verschillenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:01 schreef BeeDee het volgende:
Het enige wat ik te zeggen heb over ONZ is dat, ja de naam zegt het al, er onzinnige topics geopend kunnen worden. Maar elkaar terminale ziektes toewensen of op de man spelen of iemand afbranden tot op de grond vind ik niet nodig en ook niet grappig.![]()
Context.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:01 schreef BeeDee het volgende:
Het enige wat ik te zeggen heb over ONZ is dat, ja de naam zegt het al, er onzinnige topics geopend kunnen worden. Maar elkaar terminale ziektes toewensen of op de man spelen of iemand afbranden tot op de grond vind ik niet nodig en ook niet grappig.![]()
Heb jij maar 1 eikel?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je vergeet een W
Tevens zit een eikel bij een persoon als mij tussen de benen, waarschijnlijk is die van nou na een operatie naar binnen gedouwd. Alsnog zit die dan in de darmen.
Stofje,het is dat dit niet in mijn sig past ,maar anders....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent in de war met zijn ballen. Je eikel zit op je lul.quote:
God.. zijn die turken marrokanen dingessen echt zo misvormd?quote:
Verlaag je niet tot zijn niveau.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
God.. zijn die turken marrokanen dingessen echt zo misvormd?
ik verveel me...quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:09 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Verlaag je niet tot zijn niveau.
Jezus Rene, wat zet je jezelf voor schut hier! denk je nu echt dat je tof zit te flamen? Je flames zijn beneden elk niveau en je weet niet eens hoe je Marokko spelt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
kankereikels
Mischien stik je wel door je overtollige vet of verdrink je in je eigen waterhoofdquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, ik ga slapen
Omdat je jankt om een slotje ipv in te gaan op steekhoudende posts.quote:
Context idd...quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Context.
De twee posts onder die van jou zijn inderdaad droevig en onnodig. Iemand op creatieve wijze ebola toewensen is wél weer leuk.
Jij komt er wel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Context idd...![]()
Dus niet simpel op de man...![]()
Jullie kankerlijers komen in mijn topic bullshit te lullen hoe goed het vroeger wel niet was en shit,wtf heb ik daaraan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat je jankt om een slotje ipv in te gaan op steekhoudende posts.
Veel geschreeuw, weinig wol..
Mij zie je nergens huilen over hoe het vroeger beter was, ONZ is altijd kut, dat is de charme van het forum! Maar je hebt users die er nog wat van proberen te maken en semi-intellectuele onzin posten en je hebt leeghoofden die bandbreedte verspillen. Jij valt in die laatste categorie en daarom vind ik het leuk om je te pesten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jullie kankerlijers komen in mijn topic bullshit te lullen hoe goed het vroeger wel niet was en shit,wtf heb ik daaraan?
Begrijp niet waarom jullie niet in het FB gaan huilen
Leer ervan? Probeer niet middels nutteloze posts als deze je gelijk te halen, maar léés wat we zeggen? Begríjp wat we zeggen? Zet die oogkappen eens af en probeer eens in te zien dat ONZ op dit moment gewoon echt een kutforum is en dat we dat hier proberen duidelijk te maken? Dit is geen welles-nietes-spelletje, Inso, ik en nog wat mensen geven hier zeer goede argumenten, zeer goede signalen en ik vind het vreemd dat je het gewoon niet in wíl zien.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jullie kankerlijers komen in mijn topic bullshit te lullen hoe goed het vroeger wel niet was en shit,wtf heb ik daaraan?
Tot zo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:22 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, ik ging slapen.
Goed plan eik...quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:22 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, ik ging slapen.
Vetjes! Die link heb ik sinds 2004 niet meer gezien!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:23 schreef Mastertje het volgende:
http://www.mrs-yvonne.com/html/galleries/index_nl.html
Jij bent al afgewezen, dus dat discussiepunt zijn we al voorbijquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wow, wat, wat origineelquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:23 schreef Mastertje het volgende:
site is geheel vernieuwdquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vetjes! Die link heb ik sinds 2004 niet meer gezien!
Yvonnequote:Op woensdag 3 januari 2007 00:23 schreef Mastertje het volgende:
Maak wel een deel 2 speciaal voor Sala-adin aan hèquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:28 schreef Mastertje het volgende:
of verneuk ik dit topik met korte posts
Dat vind ik nou lief.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:32 schreef zaans_boefje het volgende:
Valt me op dat TS veel kennis heeft van ledematen en ziekte's. zijn posts bestaan uit samenvoegingen van deze 2 categorieën gemixt met random geselecteerde lidwoordjes.
Laten we hem helpen met zijn vermogen positief om te buigen, we kopen een dokter bibbervoor hem.
heeft ie wat anders dan ONZ.
mijn lul is 75 centimeterquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:25 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Regel van 3: Alles wat een man zegt delen door drie.... 8.3cm
Hoe krijgt hij wat van je te horen ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
TS krijgt nog wat van mij te heuren deze week!![]()
Brechtje![]()
wie?quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
TS krijgt nog wat van mij te heuren deze week!![]()
Brechtje![]()
JE MOEDER !!!!111einztomatenketchup!111quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |