Kaalgeschoren kat?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:07 schreef CySt het volgende:
[..]
Dat is zo verholpen hoor..
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:07 schreef CySt het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Gefix0rdquote:
Man val van je kameel afquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geef nou eens antwoord op mijn vraag!
[..]
[afbeelding]
Da's Yvonne d'r handquote:
En het werd nog ergerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's Yvonne d'r hand![]()
Whehe, zie PI en smiley![]()
Oeh, zijn daar ook foto's van?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het werd nog erger
En het deed zeer met vingeren joh
Kreeg je toen ook clitschurftebola?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het werd nog erger
En het deed zeer met vingeren joh
Ja, maar toen ben ik maar met Kreator vreemd gegaan, ding was nu duidelijk te vindenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kreeg je toen ook clitschurftebola?
Heeftquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar toen ben ik maar met Kreator vreemd gegaan, ding was nu duidelijk te vinden
Oldbietopic
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar toen ben ik maar met Kreator vreemd gegaan, ding was nu duidelijk te vinden
Oldbietopic
Hallo Yvonne,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oldbietopic
Bepaal jij dat? En niet te bijdehand, anders maak ik van je ster een rondje en zet ik je met je bek op de uitlaatpijp.quote:
Ik heb hem geopend dus bepaal ik jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bepaal jij dat? En niet te bijdehand, anders maak ik van je ster een rondje en zet ik je met je bek op de uitlaatpijp.
Hij was er stil vanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heeftmijn Krea
eindelijk
de clit
gevonden!
*stil*
*mooi*
*trots*
Ik klap bijna uiteen van trots.. Hoe vond hij het?
Rot ff leker op naar je sahara?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En gisteren konden we nog zo goed praten.
Wat mooi!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij was er stil van
Voor eeuwig geloof ik, hij kreeg aids aan zn tong enzoot
Nouja zegquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rot ff leker op naar je sahara?
Open je eigen topic
Ja, het leven is gemeen en oneerlijk, je ouders hebben geneukt, Yvonne is nu eenmaal een rotwijf en je zal sterven aan bekschurft. Boehoe.quote:
Ze wordt liever gepaald door mijn dikke zwarte lul van 25cm dan door jouw cocktailworstje van 5 cm.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Waarom doet u zo nu tegen mij?
Ik en uw dochter gaan met elkaar trouwen
vieze niggerlover!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef CySt het volgende:
[..]
Ze wordt liever gepaald door mijn dikke zwarte lul van 25cm dan door jouw cocktailworstje van 5 cm.
Heeft Brechtje ook al schurft dan, want zij wordt mijn bruid nl. Dan zou ik het van haar moeten krijgen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, het leven is gemeen en oneerlijk, je ouders hebben geneukt, Yvonne is nu eenmaal een rotwijf en je zal sterven aan bekschurft. Boehoe..
Sinterklaas bestaat niet, bambi is ook allang al dood, en die maagden in het paradijs is een fabeltjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, het leven is gemeen en oneerlijk, je ouders hebben geneukt, Yvonne is nu eenmaal een rotwijf en je zal sterven aan bekschurft. Boehoe..
Jij kan Brechtje helemaal niet aan man, ze bijt je kop van je romp.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heeft Brechtje ook al schurft dan, want zij wordt mijn bruid nl. Dan zou ik het van haar moeten krijgen.![]()
Brechtje vingert haar moeder dagelijks en daarna zichzelf, dus als jij met je lul haar klit gaat masseren mag je, je er alvast op voorbereiden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heeft Brechtje ook al schurft dan, want zij wordt mijn bruid nl. Dan zou ik het van haar moeten krijgen.![]()
Dat kan heul niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij kan Brechtje helemaal niet aan man, ze bijt je kop van je romp.
Stomme doos!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet, bambi is ook allang al dood, en die maagden in het paradijs is een fabeltje
Vrouwen poepen, van masturberen word je niet blind en van slierkjes en bonkjes krijg je ebola.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet, bambi is ook allang al dood, en die maagden in het paradijs is een fabeltje
Ja, ik laat m'n dochter met 'n Maroc trouwenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Waarom doet u zo nu tegen mij?
Ik en uw dochter gaan met elkaar trouwen
Racist.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik laat m'n dochter met 'n Maroc trouwen
Think again
White trash met een Marokkaan? Stranger things have happened.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Think again
Ik ben geeneens marokkaans!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Think again
Je ziet er zo uit, en je kan nog denken ook?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Think again
hè, als ie rijk is mag het welquote:
Whateverquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |