Rot ff leker op naar je sahara?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En gisteren konden we nog zo goed praten.
Wat mooi!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij was er stil van
Voor eeuwig geloof ik, hij kreeg aids aan zn tong enzoot
Nouja zegquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rot ff leker op naar je sahara?
Open je eigen topic
Ja, het leven is gemeen en oneerlijk, je ouders hebben geneukt, Yvonne is nu eenmaal een rotwijf en je zal sterven aan bekschurft. Boehoe.quote:
Ze wordt liever gepaald door mijn dikke zwarte lul van 25cm dan door jouw cocktailworstje van 5 cm.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Waarom doet u zo nu tegen mij?
Ik en uw dochter gaan met elkaar trouwen
vieze niggerlover!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef CySt het volgende:
[..]
Ze wordt liever gepaald door mijn dikke zwarte lul van 25cm dan door jouw cocktailworstje van 5 cm.
Heeft Brechtje ook al schurft dan, want zij wordt mijn bruid nl. Dan zou ik het van haar moeten krijgen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, het leven is gemeen en oneerlijk, je ouders hebben geneukt, Yvonne is nu eenmaal een rotwijf en je zal sterven aan bekschurft. Boehoe..
Sinterklaas bestaat niet, bambi is ook allang al dood, en die maagden in het paradijs is een fabeltjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, het leven is gemeen en oneerlijk, je ouders hebben geneukt, Yvonne is nu eenmaal een rotwijf en je zal sterven aan bekschurft. Boehoe..
Jij kan Brechtje helemaal niet aan man, ze bijt je kop van je romp.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heeft Brechtje ook al schurft dan, want zij wordt mijn bruid nl. Dan zou ik het van haar moeten krijgen.![]()
Brechtje vingert haar moeder dagelijks en daarna zichzelf, dus als jij met je lul haar klit gaat masseren mag je, je er alvast op voorbereiden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heeft Brechtje ook al schurft dan, want zij wordt mijn bruid nl. Dan zou ik het van haar moeten krijgen.![]()
Dat kan heul niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij kan Brechtje helemaal niet aan man, ze bijt je kop van je romp.
Stomme doos!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet, bambi is ook allang al dood, en die maagden in het paradijs is een fabeltje
Vrouwen poepen, van masturberen word je niet blind en van slierkjes en bonkjes krijg je ebola.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet, bambi is ook allang al dood, en die maagden in het paradijs is een fabeltje
Ja, ik laat m'n dochter met 'n Maroc trouwenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Waarom doet u zo nu tegen mij?
Ik en uw dochter gaan met elkaar trouwen
Racist.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik laat m'n dochter met 'n Maroc trouwen
Think again
White trash met een Marokkaan? Stranger things have happened.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Think again
Ik ben geeneens marokkaans!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Think again
Je ziet er zo uit, en je kan nog denken ook?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Think again
hè, als ie rijk is mag het welquote:
Whateverquote:
Tering, je bent echt één van de meest domme users die ik ooit op FOK gezien heb. En geloof me, dat zegt watquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Stomme doos!
Ik hoef die negerslet niet meer!
Geld discrimineert niet.quote:
Let op, een ex-ONZ-mod zegt dit en iedereen weet dat alleen ONZ-mods écht zicht hebben op welke users écht dom zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tering, je bent echt één van de meest domme users die ik ooit op FOK gezien heb. En geloof me, dat zegt wat.
Mot die schurftuffer daarmee?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Insomaniac het volgende:
YVONNE!
Haal eens heeeeeeeeeeel snel dé @@@ tag bij die kansloze hiero weg en geef die aan mij!
Wat zijn dat nu voor grollen..
.
.
Najib-amhali-quotert.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:32 schreef CySt het volgende:
[..]
Ja, en ik ben de schipper van de bonte koe!
In gemeenschap van goederen. Dat is toch zo mieters!quote:
sebasser...?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tering, je bent echt één van de meest domme users die ik ooit op FOK gezien heb. En geloof me, dat zegt wat.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mot die schurftuffer daarmee?
Weg ermee.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef Insomaniac het volgende:.
Ik voel me echt weer helemaal thuis nu..
.
.
wat is jouw probleem?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Inquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:34 schreef Insomaniac het volgende:
Waar is Bioslock tegenwoordig? Ik mis hem zo intens dat ik er 's nachts niet van kan slapen..
Kort geleden zei hij toch óók dat hij in het buitenland zat? En aan z'n IP-adres toen, bleek dat hij gewoon in Nederland zat. Vond ik een ráár verhaal.quote:
Nee, we kregen ruziequote:
Jezus, dat is ver.quote:
Zou dat topic nog eens gekickt zijn?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jezus, dat is ver.
Doordat die kutdago mn mail heeft gesloopt, kan ik niet meer met hem mailen. Ik mis hem zo..
Hmm ik ga eens zoekenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zou dat topic nog eens gekickt zijn?.
Je moet BS niet proberen te doorgronden door zoiets simpels en aards als IP-adressen. Als hij ergens is, is hij dáár. BSness is een state of mind, jeweets. De een noemt het een slap en leugenachtig karakter, de ander siddert door zijn mysterie.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kort geleden zei hij toch óók dat hij in het buitenland zat? En aan z'n IP-adres toen, bleek dat hij gewoon in Nederland zat. Vond ik een ráár verhaal.
Stille dood gestorvenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toen was ik pas écht pissig!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je irritatie was voelbaar door het beeldschermquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toen was ik pas écht pissig!! NJ noemt dat topic in het FA-topic en ik krijg een complete non-discussie met Nikky, die zegt dat het geen FA-aangelegenheid is, wat ik nergens beweerde. Daarna komt Luus zoals gewoonlijk achter de feiten aanhobbelen en zegt dat ík dat niet in het FA-topic had moeten posten. Terwijl het NJ was!
En ik heb nog steeds geen mail..
Wat kom JIJ hier doen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef most_wanted het volgende:
PICS OR IT DIDNT HAPPEN
Mijn topic wordt gekaaptquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toen was ik pas écht pissig!! NJ noemt dat topic in het FA-topic en ik krijg een complete non-discussie met Nikky, die zegt dat het geen FA-aangelegenheid is, wat ik nergens beweerde. Daarna komt Luus zoals gewoonlijk achter de feiten aanhobbelen en zegt dat ík dat niet in het FA-topic had moeten posten. Terwijl het NJ was!
En ik heb nog steeds geen mail..
Het was gewoon zooooooo duidelijk dat mijn posts gewoon niet werden gelezen! En toen was het allemaal opeens mijn schuld!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je irritatie was voelbaar door het beeldscherm.
Ikzelf vond het overigens gewoon hilarisch.
Ga eens deaudt/naar bed, allebei goed.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef most_wanted het volgende:
PICS OR IT DIDNT HAPPEN
Volg je eigen advies ff op, wannabe.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ga eens deaudt/naar bed, allebei goed.
Ik dacht dat jij ondertussen wel iets verder ontwikkeld was... Jammer, die ontwikkeling is weer omgebogen naar beneden, blijkbaar.quote:
Oow en je moet me geloven die hoere piovan is het en niet ik!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:49 schreef KopieerMachine het volgende:
Heb je al 2500 Kudo's gespaart ? zoniet. Geen trouwplannen voor jou en Brechtje.
jou, mijn , je?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik wil jou met mijn lul in je adamsappel steken
Ze zeggen dat de mens het enige wezen op Aarde is dat achteruit evolueert en niet vooruit.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ondertussen wel iets verder ontwikkeld was... Jammer, die ontwikkeling is weer omgebogen naar beneden, blijkbaar.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef opgebaarde het volgende:
Ik wil hierbij iets mededelen:
Clemens, je bent mijn liefste cavia die ik heb, ik hou van jou en ik hoop dat je toch nog je 5de levensweek zal gaan meemaken.
(K)je
Mooie toespraak.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef opgebaarde het volgende:
Clemens, je bent mijn liefste cavia die ik heb, ik hou van jou en ik hoop dat je toch nog je 5de levensweek zal gaan meemaken.
(K)je
wordt?quote:
Bwehehequote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef opgebaarde het volgende:
(K)je
Heb je dat topic in F&F gelezen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef opgebaarde het volgende:
(K)je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |