Heelal bedoel je hè naar sujetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Bwehehe
Ik ben bezig om hem nu halal te slachten
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je dat topic in F&F gelezen?
Die cavia die dag en nacht verkracht wordt door een konijn?
Zoefzoef, ik ga lezen. Ik pink alvast een traantje wegquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je dat topic in F&F gelezen?
Die cavia die dag en nacht verkracht wordt door een konijn?
Wat ben jij fucking stoer! Een grote mond tegen Yvonne, mén wat dapper!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je bent echt een stomme trut weet je dat?
^^quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En dat niet alleen hè! Hij opent óók nog eens een topic met yvonne als TT én hij biedt zichzelf ook nog eens aan als toekomstige van Brechtje. Zó brutaal!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat ben jij fucking stoer! Een grote mond tegen Yvonne, mén wat dapper!
Ik sla je zelfs KO met mijn penis dus houd je bek!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee dat recalcitrantje belhameltje lust gewoon geen appels, daaromquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niet als ik jou eerst neerswaffel en we doen zonder terugswaffels.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik sla je zelfs KO met mijn penis dus houd je bek!
Ja, en jij een domme buitenlander en ik weet nu even niet wat erger isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wat een rekel! Nu Swets en Jarno brave huisvaders zijn, is er ruimte voor een opvolger! En volgens mij hebben we onze nieuwe scherpe luis in de pels gevonden!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
En dat niet alleen hè! Hij opent óók nog eens een topic met yvonne als TT én hij biedt zichzelf ook nog eens aan als toekomstige van Brechtje. Zó brutaal!
Whehehe, lief.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik sla je zelfs KO met mijn penis dus houd je bek!
Je moederquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
En dat niet alleen hè! Hij opent óók nog eens een topic met yvonne als TT én hij biedt zichzelf ook nog eens aan als toekomstige van Brechtje. Zó brutaal!
De stomme trut die de domme buitenlander door liet baggeren op het forum.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en jij een domme buitenlander en ik weet nu even niet wat erger is
Wow! Wat een scherpzinnige reactie! Daar heeft Stofje het vast niet van terug!quote:
Speelgoedquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De stomme trut die de domme buitenlander door liet baggeren op het forum.
Belhamel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:01 schreef most_wanted het volgende:
Dat ie' geen leven heeft heeft ie al bewezen.![]()
KUT!
Denk het niet want die was dood gegaan aan kanker laatst dusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wow! Wat een scherpzinnige reactie! Daar heeft Stofje het vast niet van terug!
Alsof je met een negroïde leprapatiënt van 9 discussieert... Drama, dit.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wow! Wat een scherpzinnige reactie! Daar heeft Stofje het vast niet van terug!
Ik kan hem tenminste nog vinden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ga je schaamhaar tellen ben je gauw klaar mee
Hij probeert het niet eens! Ik bedoel maar, "je moeder". Zelfs mijn neefje van 6 flamet beter!quote:
Kijk, de ontwikkeling was er dus toch.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik kan hem tenminste nog vinden.
Eerst wilde ik hier een kutpost neerzetten, maar nu wil ik je alleen even sterkte wensen. Niemand verdient het om eenzaam en ongewenst te zijn, ook jij niet.quote:
Eentje maar?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik kan hem tenminste nog vinden.
Je kan natuurlijk niet alleen achteruit gaan, hé.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kijk, de ontwikkeling was er dus toch..
Haal jij je vatsige buik uit die kart en bij die mooie waterval vandaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Haal die vuist uit die aarsch van je kameel.
Can't touch me... Hammer timequote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Haal jij je vatsige buik uit die kart en bij die mooie waterval vandaan.
Met je dikke tomatenhoofd
Er moet een hoop gebeurenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
Jezus wat een schande.
Dan post je toch nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er moet een hoop gebeuren
Je schaamt je toch rot om in ONZ te posten
Het is meer dan schaamte, het is ook echt een stukje verdriet. Het kan hier immers godallejezus tof zijn!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er moet een hoop gebeuren
Je schaamt je toch rot om in ONZ te posten
Deden types zoals jij dat maar, dat zou al een stuk schelen.quote:
Je realiseert je gewoon niet hoe tof het hier ooit was. En je realiseert je niet dat irritante kutnewbies als jij -en je bent lang, láng niet de enige- ervoor zorgen dat dat toffe dus niet meer terugkomt. Alle toffe users rennen namelijk weg van dit ongelofelijk irritante gebagger, dit totale hersenloze forum van hedentendage. Het is kut hier. Dankzij sukkels als jij.quote:
Lekker en ik geniet hiervan!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je realiseert je gewoon niet hoe tof het hier ooit was. En je realiseert je niet dat irritante kutnewbies als jij -en je bent lang, láng niet de enige- ervoor zorgen dat dat toffe dus niet meer terugkomt. Alle toffe users rennen namelijk weg van dit ongelofelijk irritante gebagger, dit totale hersenloze forum van hedentendage. Het is kut hier. Dankzij sukkels als jij.
Hear hear!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je realiseert je gewoon niet hoe tof het hier ooit was. En je realiseert je niet dat irritante kutnewbies als jij -en je bent lang, láng niet de enige- ervoor zorgen dat dat toffe dus niet meer terugkomt. Alle toffe users rennen namelijk weg van dit ongelofelijk irritante gebagger, dit totale hersenloze forum van hedentendage. Het is kut hier. Dankzij sukkels als jij.
Je moeder.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Lekker en ik geniet hiervan!
Wat ga je doen kutmongool!
Volgens mij vraag je nu echt om getraced en het land uitgezet te worden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Lekker en ik geniet hiervan!
Wat ga je doen kutmongool!
Ja. Stof neukt me keihard in mn ster. En ik baal ervan dat je me doorhebt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jullie naaien elkaar cker in real life ofzo?
Dat kan nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:25 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Volgens mij vraag je nu echt om getraced en het land uitgezet te worden. [afbeelding]
Je weet m'n adresquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:27 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij is dit forum ten dode opgeschreven, of er moet hier echt een razzia plaatsvinden, waarbij zo'n 20, 25 users even een paar weken gebanned zijn. Even een schrikbewind, want dat is hier ook niet echt meer te vinden.
Yvonne?.
Eentje mist zijn oude goede tijdenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:27 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij is dit forum ten dode opgeschreven, of er moet hier echt een razzia plaatsvinden, waarbij zo'n 20, 25 users even een paar weken gebanned zijn. Even een schrikbewind, want dat is hier ook niet echt meer te vinden.
Yvonne?.
kutnoob!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Eentje mist zijn oude goede tijden
Die oude tijden waar jij het over hebt komen nooit meer terug er zullen altijd users komen so get over it.
Fucking huilerd snij je polsen maar door.
Gewoon weer even met de bezem er doorheen en wat botte mods neerzetten. Botte, cynische kutmods met ballen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:27 schreef Stofje het volgende:
Yvonne?.
Whehehe, lief, grappig, eenzaam, aandoenlijk nietig mensje.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Eentje mist zijn oude goede tijden
Die oude tijden waar jij het over hebt komen nooit meer terug er zullen altijd users komen so get over it.
Fucking huilerd snij je polsen maar door.
Toch niet van die kutmodjes die gaan staken he?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gewoon weer even met de bezem er doorheen en wat botte mods neerzetten. Botte, cynische kutmods met ballen..
Jawel! Van die kutmodjes die willen dat users het tof hebben en houden hier.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Toch niet van die kutmodjes die gaan staken he?
(Ik ga vast enorm genomen worden door als n00b dit te posten)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:27 schreef Stofje het volgende:
Yvonne?.
Tering dat jullie dit echt zo serieus nemenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jawel! Van die kutmodjes die willen dat users het tof hebben en houden hier.
En jij wil het alleen maar verzieken en dat snap ik best. Nooit eerder in je leven heb je zoveel aandacht gehad, nooit eerder in je leven heb je het idee gehad dat je werd gehoord en nooit eerder in je leven heb je zo stoer durven praten.
Geen angst. Je snápt het tenminste, je léést tenminste, je bent in ieder geval op de hoogte dat de historie van een forum ook zeer zeker telt. Dat een forum méér is dan jouw eigen lol. En dat maakt je op voorhand al veel toffer dan al die mongolen hier.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:35 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
(Ik ga vast enorm genomen worden door als n00b dit te posten)
Herkenbaar.
Ik heb op andere forums hetzelfde gezien, een super onzin forum wat door grootschaligheid langzaam maar zeker steeds meer bagger werd.
Het enige wat ik kan proberen is niet onderdeel van het probleem te zijn.
Geen idee of een schrikbewind het probleem op lost
* Dorkquemada gaat schuilen
ONZ is een heel trendgevoelig forum. Is hersenloos baggeren de trend, gaan alle newbies daar aan meedoen, omdat ze denken dat dat normaal is. Is er juist weer sprake van hoogconjunctuur en zijn er veel semi-intellectuele-onzintopics, dan zien de newbies dat als de norm en voelen ze zich gestimuleerd om flauwekul te posten waar een beetje over na is gedacht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:35 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
(Ik ga vast enorm genomen worden door als n00b dit te posten)
Herkenbaar.
Ik heb op andere forums hetzelfde gezien, een super onzin forum wat door grootschaligheid langzaam maar zeker steeds meer bagger werd.
Het enige wat ik kan proberen is niet onderdeel van het probleem te zijn.
Geen idee of een schrikbewind het probleem op lost
* Dorkquemada gaat schuilen
Inderdaad, dit forum heeft een burgemeester nodig om de mensen te sturen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen angst. Je snápt het tenminste, je léést tenminste, je bent in ieder geval op de hoogte dat de historie van een forum ook zeer zeker telt. Dat een forum méér is dan jouw eigen lol. En dat maakt je op voorhand al veel toffer dan al die mongolen hier.
Deze gayass was anders met O&N niet het eerste topic van 2007 aan het posten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Tering dat jullie dit echt zo serieus nemen
Heey ik heb hierbuiten ook nog een leven jij gayass ''oldie''
En dat.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen angst. Je snápt het tenminste, je léést tenminste, je bent in ieder geval op de hoogte dat de historie van een forum ook zeer zeker telt. Dat een forum méér is dan jouw eigen lol. En dat maakt je op voorhand al veel toffer dan al die mongolen hier.
Ik ben zelf al sinds 2001 actief op fora, dus ik weet ongeveer hoe zoiets werkt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Peuhhh en jij kent mijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Deze gayass was anders met O&N niet het eerste topic van 2007 aan het posten.
Uit langdurige studies op dit forum blijkt dat de mensen die het hardste brullen dat ze een leven hebben, eenzaam en alleen achter hun PC'tje gefrustreerd zitten te wezen.
Op internet kan je zijn wie je wíl zijn en daarom doe je hier zo lastig, omdat je dat IRL allemaal niet kan en durft.
Geeft niks, is een normale ontwikkeling.. Je oefent je assertiviteit en dat is okay.
Goed punt...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Uit langdurige studies op dit forum blijkt dat de mensen die het hardste brullen dat ze een leven hebben, eenzaam en alleen achter hun PC'tje gefrustreerd zitten te wezen.
Op internet kan je zijn wie je wíl zijn en daarom doe je hier zo lastig, omdat je dat IRL allemaal niet kan en durft.
Geeft niks, is een normale ontwikkeling.. Je oefent je assertiviteit en dat is okay.
De amateurpsycholoog aan het woordquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Braaf kind.quote:
Jullie sukkels nemen het hele forum veelste serieus en dit is toch echt wel het ONZ rubriek.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Braaf kind.. Het enige wat je nu nog moet snappen is dat je gedrag consequenties kan hebben en dat je niet vreemd moet opkijken als je op je lazer krijgt van oldbies die zien hoe je 'hun' forum verneukt.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Dat idee.
Wat is dan volgens jou de bedoeling van ONZ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jullie sukkels nemen het hele forum veelste serieus en dit is toch echt wel het ONZ rubriek.
Sterf dus
Hahahahahahahahhahahaha!!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jullie sukkels nemen het hele forum veelste serieus en dit is toch echt wel het ONZ rubriek.
Sterf dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |