Whehehe, lief, grappig, eenzaam, aandoenlijk nietig mensje.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Eentje mist zijn oude goede tijden
Die oude tijden waar jij het over hebt komen nooit meer terug er zullen altijd users komen so get over it.
Fucking huilerd snij je polsen maar door.
Toch niet van die kutmodjes die gaan staken he?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gewoon weer even met de bezem er doorheen en wat botte mods neerzetten. Botte, cynische kutmods met ballen..
Jawel! Van die kutmodjes die willen dat users het tof hebben en houden hier.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Toch niet van die kutmodjes die gaan staken he?
(Ik ga vast enorm genomen worden door als n00b dit te posten)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:27 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij is dit forum ten dode opgeschreven, of er moet hier echt een razzia plaatsvinden, waarbij zo'n 20, 25 users even een paar weken gebanned zijn. Even een schrikbewind, want dat is hier ook niet echt meer te vinden.
Yvonne?.
Tering dat jullie dit echt zo serieus nemenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jawel! Van die kutmodjes die willen dat users het tof hebben en houden hier.
En jij wil het alleen maar verzieken en dat snap ik best. Nooit eerder in je leven heb je zoveel aandacht gehad, nooit eerder in je leven heb je het idee gehad dat je werd gehoord en nooit eerder in je leven heb je zo stoer durven praten.
Geen angst. Je snápt het tenminste, je léést tenminste, je bent in ieder geval op de hoogte dat de historie van een forum ook zeer zeker telt. Dat een forum méér is dan jouw eigen lol. En dat maakt je op voorhand al veel toffer dan al die mongolen hier.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:35 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
(Ik ga vast enorm genomen worden door als n00b dit te posten)
Herkenbaar.
Ik heb op andere forums hetzelfde gezien, een super onzin forum wat door grootschaligheid langzaam maar zeker steeds meer bagger werd.
Het enige wat ik kan proberen is niet onderdeel van het probleem te zijn.
Geen idee of een schrikbewind het probleem op lost
* Dorkquemada gaat schuilen
ONZ is een heel trendgevoelig forum. Is hersenloos baggeren de trend, gaan alle newbies daar aan meedoen, omdat ze denken dat dat normaal is. Is er juist weer sprake van hoogconjunctuur en zijn er veel semi-intellectuele-onzintopics, dan zien de newbies dat als de norm en voelen ze zich gestimuleerd om flauwekul te posten waar een beetje over na is gedacht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:35 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
(Ik ga vast enorm genomen worden door als n00b dit te posten)
Herkenbaar.
Ik heb op andere forums hetzelfde gezien, een super onzin forum wat door grootschaligheid langzaam maar zeker steeds meer bagger werd.
Het enige wat ik kan proberen is niet onderdeel van het probleem te zijn.
Geen idee of een schrikbewind het probleem op lost
* Dorkquemada gaat schuilen
Inderdaad, dit forum heeft een burgemeester nodig om de mensen te sturen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen angst. Je snápt het tenminste, je léést tenminste, je bent in ieder geval op de hoogte dat de historie van een forum ook zeer zeker telt. Dat een forum méér is dan jouw eigen lol. En dat maakt je op voorhand al veel toffer dan al die mongolen hier.
Deze gayass was anders met O&N niet het eerste topic van 2007 aan het posten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Tering dat jullie dit echt zo serieus nemen
Heey ik heb hierbuiten ook nog een leven jij gayass ''oldie''
En dat.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen angst. Je snápt het tenminste, je léést tenminste, je bent in ieder geval op de hoogte dat de historie van een forum ook zeer zeker telt. Dat een forum méér is dan jouw eigen lol. En dat maakt je op voorhand al veel toffer dan al die mongolen hier.
Ik ben zelf al sinds 2001 actief op fora, dus ik weet ongeveer hoe zoiets werkt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Peuhhh en jij kent mijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Deze gayass was anders met O&N niet het eerste topic van 2007 aan het posten.
Uit langdurige studies op dit forum blijkt dat de mensen die het hardste brullen dat ze een leven hebben, eenzaam en alleen achter hun PC'tje gefrustreerd zitten te wezen.
Op internet kan je zijn wie je wíl zijn en daarom doe je hier zo lastig, omdat je dat IRL allemaal niet kan en durft.
Geeft niks, is een normale ontwikkeling.. Je oefent je assertiviteit en dat is okay.
Goed punt...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Uit langdurige studies op dit forum blijkt dat de mensen die het hardste brullen dat ze een leven hebben, eenzaam en alleen achter hun PC'tje gefrustreerd zitten te wezen.
Op internet kan je zijn wie je wíl zijn en daarom doe je hier zo lastig, omdat je dat IRL allemaal niet kan en durft.
Geeft niks, is een normale ontwikkeling.. Je oefent je assertiviteit en dat is okay.
De amateurpsycholoog aan het woordquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Braaf kind.quote:
Jullie sukkels nemen het hele forum veelste serieus en dit is toch echt wel het ONZ rubriek.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Braaf kind.. Het enige wat je nu nog moet snappen is dat je gedrag consequenties kan hebben en dat je niet vreemd moet opkijken als je op je lazer krijgt van oldbies die zien hoe je 'hun' forum verneukt.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Dat idee.
Wat is dan volgens jou de bedoeling van ONZ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jullie sukkels nemen het hele forum veelste serieus en dit is toch echt wel het ONZ rubriek.
Sterf dus
Hahahahahahahahhahahaha!!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jullie sukkels nemen het hele forum veelste serieus en dit is toch echt wel het ONZ rubriek.
Sterf dus
Misschien moeten we die naam toch eens veranderen dan... Sommige newbies interpreteren ONZ als iets anders dan het daadwerkelijk is. Dat is een kwalijke zaak.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Sterf dus
Sommige olbie's zijn gewoon gay. Jij dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Misschien moeten we die naam toch eens veranderen dan... Sommige newbies interpreteren ONZ als iets anders dan het daadwerkelijk is. Dat is een kwalijke zaak.
Een sub forum dat bedoels is voor humor en vermaak door middel van onzinnige topics.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou de bedoeling van ONZ?
[insert: bericht dat ik ga zeggen dat jij een tvp maakte.. stiekem]quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit is zo'n topic die je in je at's moet hebben
Geweldige reply, echt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:51 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Sommige olbie's zijn gewoon gay. Jij dus.![]()
Wanneer hebben ze jou weer vrijgelaten joh?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:52 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
[insert: bericht dat ik ga zeggen dat jij een tvp maakte.. stiekem]
En je bookmarks.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit is zo'n topic die je in je at's moet hebben
Nou..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze jou weer vrijgelaten joh?
Mensen die inhoudelijk op ONZ topics in gaan. Dat is gay.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:54 schreef BeeDee het volgende:
Het woord onzin is ondefiniëerbaar zo lijkt 't...![]()
[afbeelding]
Je bent een buitenlander (newbie) die naar Nederland (ONZ) verhuist. Dan kun je niet aankomen dat iedereen hier klompen draagt, omdat de reisgids dat zegt. Dan moet je je aanpassen aan de cultuur en dat vergt nu eenmaal tijd en de wil om je aan te passen. En met wil bedoel ik: Inlezen, verdiepen en dan niet de 1000 nieuwste ONZ-topics, maar de juweeltjes van vroeger.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Een sub forum dat bedoels is voor humor en vermaak door middel van onzinnige topics.
Precies, humor en vermaak doormiddel van onzinnige topics.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Een sub forum dat bedoels is voor humor en vermaak door middel van onzinnige topics.
Ik bespeur een gebrek aan zelfkennis.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent een buitenlander (newbie) die naar Nederland (ONZ) verhuist. Dan kun je niet aankomen dat iedereen hier klompen draagt, omdat de reisgids dat zegt. Dan moet je je aanpassen aan de cultuur en dat vergt nu eenmaal tijd en de wil om je aan te passen. En met wil bedoel ik: Inlezen, verdiepen en dan niet de 1000 nieuwste ONZ-topics, maar de juweeltjes van vroeger.
Vertel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:56 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik bespeur een gebrek aan zelfkennis.
Remlof deze kuthoere verneuken mijn topic en ze bashen mij!quote:
Niet wegrennen met je gevorkte staart tussen je kromme pootjes, laffe haas!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Remlof deze kuthoere verneuken mijn topic en ze bashen mij!
kankereikels
gooi hier maar een slotje op
Zit dat kankereikelgezwel in de familie? Of hoe ben je daar aan gekomen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Remlof deze kuthoere verneuken mijn topic en ze bashen mij!
kankereikels
gooi hier maar een slotje op
In jou dikke pens en je waterhoofdquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zit dat kankereikelgezwel in de familie? Of hoe ben je daar aan gekomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |