Je vergeet een Wquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:02 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
In jou dikke pens en je waterhoofd
smaken verschillenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:01 schreef BeeDee het volgende:
Het enige wat ik te zeggen heb over ONZ is dat, ja de naam zegt het al, er onzinnige topics geopend kunnen worden. Maar elkaar terminale ziektes toewensen of op de man spelen of iemand afbranden tot op de grond vind ik niet nodig en ook niet grappig.![]()
Context.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:01 schreef BeeDee het volgende:
Het enige wat ik te zeggen heb over ONZ is dat, ja de naam zegt het al, er onzinnige topics geopend kunnen worden. Maar elkaar terminale ziektes toewensen of op de man spelen of iemand afbranden tot op de grond vind ik niet nodig en ook niet grappig.![]()
Heb jij maar 1 eikel?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je vergeet een W
Tevens zit een eikel bij een persoon als mij tussen de benen, waarschijnlijk is die van nou na een operatie naar binnen gedouwd. Alsnog zit die dan in de darmen.
Stofje,het is dat dit niet in mijn sig past ,maar anders....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je realiseert je gewoon niet hoe tof het hier ooit was. En je realiseert je niet dat irritante kutnewbies als jij -en je bent lang, láng niet de enige- ervoor zorgen dat dat toffe dus niet meer terugkomt. Alle toffe users rennen namelijk weg van dit ongelofelijk irritante gebagger, dit totale hersenloze forum van hedentendage. Het is kut hier. Dankzij sukkels als jij.
Je bent in de war met zijn ballen. Je eikel zit op je lul.quote:
God.. zijn die turken marrokanen dingessen echt zo misvormd?quote:
Verlaag je niet tot zijn niveau.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
God.. zijn die turken marrokanen dingessen echt zo misvormd?
ik verveel me...quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:09 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Verlaag je niet tot zijn niveau.
Jezus Rene, wat zet je jezelf voor schut hier! denk je nu echt dat je tof zit te flamen? Je flames zijn beneden elk niveau en je weet niet eens hoe je Marokko spelt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Remlof deze kuthoere verneuken mijn topic en ze bashen mij!
kankereikels
gooi hier maar een slotje op
Mischien stik je wel door je overtollige vet of verdrink je in je eigen waterhoofdquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, ik ga slapen
Omdat je jankt om een slotje ipv in te gaan op steekhoudende posts.quote:
Context idd...quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Context.
De twee posts onder die van jou zijn inderdaad droevig en onnodig. Iemand op creatieve wijze ebola toewensen is wél weer leuk.
Jij komt er wel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Context idd...![]()
Dus niet simpel op de man...![]()
Jullie kankerlijers komen in mijn topic bullshit te lullen hoe goed het vroeger wel niet was en shit,wtf heb ik daaraan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat je jankt om een slotje ipv in te gaan op steekhoudende posts.
Veel geschreeuw, weinig wol..
Mij zie je nergens huilen over hoe het vroeger beter was, ONZ is altijd kut, dat is de charme van het forum! Maar je hebt users die er nog wat van proberen te maken en semi-intellectuele onzin posten en je hebt leeghoofden die bandbreedte verspillen. Jij valt in die laatste categorie en daarom vind ik het leuk om je te pesten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jullie kankerlijers komen in mijn topic bullshit te lullen hoe goed het vroeger wel niet was en shit,wtf heb ik daaraan?
Begrijp niet waarom jullie niet in het FB gaan huilen
Leer ervan? Probeer niet middels nutteloze posts als deze je gelijk te halen, maar léés wat we zeggen? Begríjp wat we zeggen? Zet die oogkappen eens af en probeer eens in te zien dat ONZ op dit moment gewoon echt een kutforum is en dat we dat hier proberen duidelijk te maken? Dit is geen welles-nietes-spelletje, Inso, ik en nog wat mensen geven hier zeer goede argumenten, zeer goede signalen en ik vind het vreemd dat je het gewoon niet in wíl zien.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jullie kankerlijers komen in mijn topic bullshit te lullen hoe goed het vroeger wel niet was en shit,wtf heb ik daaraan?
Tot zo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:22 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, ik ging slapen.
Goed plan eik...quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:22 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, ik ging slapen.
Vetjes! Die link heb ik sinds 2004 niet meer gezien!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:23 schreef Mastertje het volgende:
http://www.mrs-yvonne.com/html/galleries/index_nl.html
Jij bent al afgewezen, dus dat discussiepunt zijn we al voorbijquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wow, wat, wat origineelquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:23 schreef Mastertje het volgende:
site is geheel vernieuwdquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vetjes! Die link heb ik sinds 2004 niet meer gezien!
Yvonnequote:Op woensdag 3 januari 2007 00:23 schreef Mastertje het volgende:
Maak wel een deel 2 speciaal voor Sala-adin aan hèquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:28 schreef Mastertje het volgende:
of verneuk ik dit topik met korte posts
Dat vind ik nou lief.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:32 schreef zaans_boefje het volgende:
Valt me op dat TS veel kennis heeft van ledematen en ziekte's. zijn posts bestaan uit samenvoegingen van deze 2 categorieën gemixt met random geselecteerde lidwoordjes.
Laten we hem helpen met zijn vermogen positief om te buigen, we kopen een dokter bibbervoor hem.
heeft ie wat anders dan ONZ.
mijn lul is 75 centimeterquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:25 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Regel van 3: Alles wat een man zegt delen door drie.... 8.3cm
Hoe krijgt hij wat van je te horen ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
TS krijgt nog wat van mij te heuren deze week!![]()
Brechtje![]()
wie?quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
TS krijgt nog wat van mij te heuren deze week!![]()
Brechtje![]()
JE MOEDER !!!!111einztomatenketchup!111quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |