Ik twijfel nogquote:Op maandag 1 januari 2007 19:39 schreef MissHobje het volgende:
Mare _mimic .. nu de vraag : Kom je ook ? of toch niet
Ik weet het niet zeker maar mn pa is op de 7e jarig, of op de 8equote:Op maandag 1 januari 2007 19:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohnergens voor nodig toch
![]()
Wat is je twijfel dan
Goudgeel met een schuimkraagquote:Op maandag 1 januari 2007 19:53 schreef jaguar het volgende:
wat voor bier schenken ze daar?
Lekker bier natuurlijk!quote:Op maandag 1 januari 2007 19:53 schreef jaguar het volgende:
wat voor bier schenken ze daar?
en de meet is op de 9e ... no problemos tochquote:Op maandag 1 januari 2007 19:45 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar mn pa is op de 7e jarig, of op de 8e
Zal het zo eens verkapt aan mn moeder vragen
Oh ik lees kromquote:Op maandag 1 januari 2007 20:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en de meet is op de 9e ... no problemos tochdan viert ie het maar zaterdags heur
Hé, niet zeuren, dan kunnen we tenminste overal rekening mee houden.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, nog een maand mensen... Beetje ver vooraf plannen isset wel
Een maand is zo voorbij hoor. Voor je het weet sta je trillend met je biertje in je handen, oog in oog met Yvonne.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, nog een maand mensen... Beetje ver vooraf plannen isset wel
That wouldn't be a firstquote:Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een maand is zo voorbij hoor. Voor je het weet sta je trillend met je biertje in je handen, oog in oog met Yvonne.
Dat valt wel meequote:Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een maand is zo voorbij hoor. Voor je het weet sta je trillend met je biertje in je handen, oog in oog met Yvonne.
Nee hij pist waarschijnlijk weer in z'n broekquote:Op maandag 1 januari 2007 20:12 schreef _mimic het volgende:
He Sebasser, ga je nu ook weer een bekeuring krijgen btw?
Zo bang was ie voor Yvonnequote:Op maandag 1 januari 2007 20:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee hij pist waarschijnlijk weer in z'n broek
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Shit, zit ik de verkeerde bang te maken..
Mjah, I looooove Yvonnequote:Op maandag 1 januari 2007 20:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Shit, zit ik de verkeerde bang te maken..
Hehe, will doquote:Op maandag 1 januari 2007 20:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee, zoek maar wat fototopics op van de PUB-meet
Heb dubbelcheck gedaan voor ik postequote:Op maandag 1 januari 2007 22:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je in het goede topic zit?
Haiquote:
"Geesh, the more I drink, the better you look"quote:Op maandag 1 januari 2007 22:48 schreef longinus het volgende:
Hoe later de avond, hoe schoner het volk
Zo te zien mist hij een handquote:
Naabie is de nieuwe noep?quote:Op maandag 1 januari 2007 22:51 schreef Biogarde het volgende:
Tuuk naabies.
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:48 schreef longinus het volgende:
Hoe later de avond, hoe schoner het volk
Bijna goedemiddagquote:
nog evenquote:
Ik kan een gemiddelde van 25 posts per dag gemakkelijk halen, gewoon een kloon aanmaken.quote:
En waarom kom jij niet?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:36 schreef Maisnon het volgende:
Nouja, het is in ieder geval gezellig hier...
[afbeelding]!
Okéquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:12 schreef RealZeus het volgende:
Eh,Guitarist,Boem-dikkie en Surveillance-Fiets??
Ik ben toch bang dt jullie met de trein moeten.![]()
Ik kan namelijk niet,ik heb weer werk en ik werk de ene week wel en de andere niet.En de meet valt in mijn werkweek.![]()
Dus kan een mod mij uit de OP slopen?![]()
jup , goed het nieuwe jaar ingeleid om 7 uur s'ochtendsquote:Op maandag 1 januari 2007 22:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi.
Dus jij hebt al geneukt dit jaar b-d?.
maakt me niet uitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Oké
B-M, welke trein neem je??![]()
Komt wel goedquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maakt me niet uitk kom niet voorborrelen want als t goed is moet ik stage tot 4 of 5 uur ..
ik geef op MSN ofzo wel ff me mobiele nr enzo![]()
okiequote:
moet je alsnog dokken.. maar 40 % korting als je met mij mee reistquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
moet je alsnog dokken.. maar 40 % korting als je met mij mee reist
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
InderdaadEerst maar eens werk regelen morgen
![]()
23:50 gaat de laatste trein naar Aus Assenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
oh maar fuck nu moeten we ook voor 12 uur al naar huis ja![]()
Dat is haske dichtbij het station.(en bij de parkeergarage waar mijn auto dan eik had moeten staan.)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
23:50 gaat de laatste trein naar Aus AssenIk weet niet waar die toko zit in utreg en hoever dat van het centraal station af is...
![]()
Jij bent mijn held.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:48 schreef -skippybal- het volgende:
Als ik de laatste trein mis, bikkel ik gewoon door in een vage tent en wacht wel tot half 7![]()
Dat is dan toch keiduur met de takzie?quote:
Beetje welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is dan toch keiduur met de takzie?
Beetje heel erg zonde, niet?quote:
Je kunt iig mee tot Amsterdam CSquote:
Dan word het dat 2e. Ik ken helemaal niemand op die meetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan kan je beter ergens blijven pitten, of een nacht doorhalen.
Oh vétquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je kunt iig mee tot Amsterdam CSScheelt alweer de helft zegmaar...
Doe maar stoerquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou sufje, hoelaat gaat de eerste trein terug dan?? want anders gaan we wel gewoon tot diep in de nacht blijven en dan s'ochtends nog ff ergens wat vreten ofzo![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Doe maar stoer![]()
(ik durf niet alleen terug![]()
)
Met je brakke hoofd bij de mac ontbijtenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou sufje, hoelaat gaat de eerste trein terug dan?? want anders gaan we wel gewoon tot diep in de nacht blijven en dan s'ochtends nog ff ergens wat vreten ofzo![]()
meestal bij de kebab zaak in groningenquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Met je brakke hoofd bij de mac ontbijten.
Vaak genoeg gedaan, vooral die McCoffee doet het erg goed danquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Met je brakke hoofd bij de mac ontbijten.
06:20 zijn we om 08:00 in Assenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:30 schreef boem-dikkie het volgende:
De kebab in Utrech is totally unvreatablequote:Op woensdag 3 januari 2007 01:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
meestal bij de kebab zaak in groningenen niet met een brak hoofd, meer een super dronken kop whehe
Verkapte kijk mij bier gaan pakken postquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
06:20 zijn we om 08:00 in AssenMoeten der nog maar eens even over redeneren onder het genot van bier
![]()
Ik drink ook bier.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij bier gaan pakken post![]()
nja.. opzich is 6:20 niet eens een heel vreemde tijd naar huis te gaan, het enige probleem is dat als ik in Groningen of assen ofzo de kroeg induik ik binnen 15 minuten in mn nest lig en we dan nog anderhalf uur moeten reizenquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
06:20 zijn we om 08:00 in AssenMoeten der nog maar eens even over redeneren onder het genot van bier
![]()
Ik echt nog nooitquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan, vooral die McCoffee doet het erg goed dan
moet je dat eens eten als je niét gedronken hebtquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:15 schreef -skippybal- het volgende:
McEgg![]()
Moet dat eens eten als je goed gedronken hebt![]()
Dan ga ik dus nooit naar de Macquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
moet je dat eens eten als je niét gedronken hebt![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan ga ik dus nooit naar de Mac![]()
Mongolenvoedsel...
quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nja.. opzich is 6:20 niet eens een heel vreemde tijd naar huis te gaan, het enige probleem is dat als ik in Groningen of assen ofzo de kroeg induik ik binnen 15 minuten in mn nest lig en we dan nog anderhalf uur moeten reizen![]()
Ja die heb je toch in de ochtend? Ik kan het nu niet even checken want die site van hun doet moeilijk met mijn briljante Operequote:
Ik moet nog 500 bladzijdes in m'n kop stampen voor dindsdagquote:
Waarom zou je dat doen... Neem gewoon het boek mee ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik moet nog 500 bladzijdes in m'n kop stampen voor dindsdag![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen... Neem gewoon het boek mee ?![]()
Dat mag dus niet... Vuile slavendrijversquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen... Neem gewoon het boek mee ?![]()
En die zeehodnjes die niet dood zijn gegaan en hun moeder zijn kwijtgeraakt, noemen ze huiliesquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
er zijn tientallen zeehodnjes doodgegaan in de storm vorige week![]()
Trots zijn dat je bekend staat als sletquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben FOK!Slet geworden in de verkiezingen. [FOK! awards 2006] Uitslagen Categorie Users
Ik heb al mijn hele Fok!leven een relatie met Stofje, dus ik zie het positief.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Trots zijn dat je bekend staat als slet![]()
De beste nieuwkomer 2006 :quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben FOK!Slet geworden in de verkiezingen. [FOK! awards 2006] Uitslagen Categorie Users
Hij ook?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb al mijn hele Fok!leven een relatie met Stofje, dus ik zie het positief.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En die zeehodnjes die niet dood zijn gegaan en hun moeder zijn kwijtgeraakt, noemen ze huilies.
Laten we naar pieterburen gaan en daar meehelpen en dan zown zeehodnje verkrachten nzoquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laten we naar pieterburen gaan en daar meehelpen en dan zown zeehodnje verkrachten nzo![]()
Of we blijven gewoon thuis![]()
Feli S-Fquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De beste nieuwkomer 2006 :
De grote winnaar met 4 stemmen is geworden:
Surveillance-fiets
![]()
![]()
Blijkbaar heb ik het goed verborgen kunnen houden!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij de enige echte Fok!slet Dingie. Wil je de award met me delen?.
We krijgen niks geloof ik. Alleen de "eer".quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik het goed verborgen kunnen houden!
Krijgen we dan allebei een fokslet tagje?
Hai DikkieBoems *likt*
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We krijgen niks geloof ik. Alleen de "eer"..
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We krijgen niks geloof ik. Alleen de "eer"..
Ben blij dat ik er vanaf benquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij de enige echte Fok!slet Dingie. Wil je de award met me delen?.
dus eigenlijk ben je ook een Stofzuigerquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb al mijn hele Fok!leven een relatie met Stofje, dus ik zie het positief.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:47 schreef longinus het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben je ook een Stofzuiger![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:12 schreef RealZeus het volgende:
Eh,Guitarist,Boem-dikkie en Surveillance-Fiets??
Ik ben toch bang dt jullie met de trein moeten.![]()
Ik kan namelijk niet,ik heb weer werk en ik werk de ene week wel en de andere niet.En de meet valt in mijn werkweek.![]()
Dus kan een mod mij uit de OP slopen?![]()
ja jaaa pleeease gaquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Transportwereld.sterf.
![]()
Loze beloftes en zulks. Misschien kom ik dus wel.Ik beloof nog niks,misschien ben ik tegen die tijd ook wel haske failliet.(Je weet wel:Failliet,het nieuwe spel van Jumbo)
![]()
Neem je dan je vriendin mee, die van het filmpjequote:Op woensdag 3 januari 2007 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,ik wil wel graag.ik ben wel toe aan een gezellige dag/avond.
Maar het moet wel kunnen.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:24 schreef longinus het volgende:
[..]
Neem je dan je vriendin mee, die van het filmpje
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Transportwereld.sterf.
![]()
Loze beloftes en zulks. Misschien kom ik dus wel.Ik beloof nog niks,misschien ben ik tegen die tijd ook wel haske failliet.(Je weet wel:Failliet,het nieuwe spel van Jumbo)
![]()
.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:24 schreef longinus het volgende:
[..]
Neem je dan je vriendin mee, die van het filmpje
Ik weet nog hoe druk je het had op de vorige meet om uit te leggen dat jij niet die zeus wasquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:51 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe druk je het had op de vorige meet om uit te leggen dat jij niet die zeus was
Je krijgt wel een biertje van me
Kan je niet bij voorbaat al vrij vragen voor de 9e?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,ik wil wel graag.ik ben wel toe aan een gezellige dag/avond.
Maar het moet wel kunnen.![]()
Ligt er aan wat en of ik dan wel werk heb.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan je niet bij voorbaat al vrij vragen voor de 9e?![]()
TVP dan ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:26 schreef SiemeN het volgende:
Ik was dit topic kwijt.
Zoiets doet men niet tijdens werktijdquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:28 schreef SiemeN het volgende:
Ja maar ik ben aan het werk, man! Dan ga ik toch niet FOK!ken?!
ow kutquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zoiets doet men niet tijdens werktijd.
Moet die ook maar mee naar de meetquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:19 schreef mcDavid het volgende:
Overigens wel héél slecht dat ik er niet aan gedacht heb dat mijn pa jarig is op 9 februari
Wedden dat de gemiddelde vader dat leuker vindt dan thuis met de verplichte visite zitten?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet die ook maar mee naar de meet
Ober 10 bier voor de jarigequote:Op donderdag 4 januari 2007 19:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wedden dat de gemiddelde vader dat leuker vindt dan thuis met de verplichte visite zitten?
Op een gegeven moment is dat ook weer overquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Ober, tien bier op rekening van de jarige was het toch?
After all: the more I drink, the better you look!
Daarom kom ik in beschonken toestand naar de ONZ meet. Werkt primaquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Ober, tien bier op rekening van de jarige was het toch?
After all: the more I drink, the better you look!
Gelukkig geen breezerquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef purplerose het volgende:
Flesje gevuld met vodka/cola voor onderweg
Ben je al onderweg?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef purplerose het volgende:
Infuus in mijn binnenzakquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef purplerose het volgende:
Gewoon niet op je object van affectie kotsenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is dat ook weer over![]()
Ervaring?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gewoon niet op je object van affectie kotsen
Gewoon stoppen als het alcoholniveau tussen de min en de max zitquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gewoon niet op je object van affectie kotsen
Niet bepaaldquote:
Een blackout is een mooie grens jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet bepaald(dat ik weet althans
)
En idd SF: gewoon op tijd kappen, maar die grens heb ik sinds mijn eerste blackout gelukkig niet meer opgezocht
Dat is ook niet echt Rock & Rollquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:44 schreef Skull-splitter het volgende:
...
Onbetaalbaar, daarna zeker een half jaar geen druppel meer gedronken...
Natuurlijke afkick eigenlijk, kreeg spontaan repulsieve neigingen bij lichamelijk gebruik van alcoholquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt Rock & Roll![]()
Bijnaquote:
Im just a bit weird.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Geile nick? Tis maar net waar je op glijdt (of waar je associatie legt)
vredequote:
Jaquote:
Hij heeft vast geen geld voor pasfoto's.quote:
Die recycle ik gewoon. Oude OV kapot knippen, voilaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hij heeft vast geen geld voor pasfoto's.
Hoi, ik ga nu mijn derde bakkie drinken..met slagroom erbij.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Goede mrogen mensen...Tijd voor een bak koffie
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
vrede![]()
kga saucijsjes in de oven doen en dan naar de stadhoi hé!
Nee. Dat kan ik helemaal niet joh. Gekkiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Alsof ze die zelf gemaakt heeft
Nobody gives a sjittie bumquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Daarom zei ik dus:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Dat kan ik helemaal niet joh. Gekkie.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Maar je kan niet pijpen dus?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Dat kan ik helemaal niet joh. Gekkie.
Ja iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:02 schreef -skippybal- het volgende:
Nu is 'ie weer anders!!
Zeker een PM gekregen van de Stasiquote:
Huh. Wat?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:02 schreef -skippybal- het volgende:
Nu is 'ie weer anders!!
Gewaagd.quote:
Eigenlijk moet ik die ava gebruikenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo en nu weer mijn oude plaatje. Ik ben liever Mirs ONZin dan Fok!slet [afbeelding].
Verander je ff die kerstman die nu in je ava op en neer springt voor een hema-rookworst......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik die ava gebruiken
Ik ben dus niet begaafd in gifjes makenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Verander je ff die kerstman die nu in je ava op en neer springt voor een hema-rookworst......![]()
Van mij mag je.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik die ava gebruiken
Ik ook niet, dus om het makkelijker te maken......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben dus niet begaafd in gifjes maken![]()
Dit is hem:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waarom zie ik nog je gewone icoontje dan pussy?
Doe maar niet. Er zijn al te veel mensen met camera's aanwezig.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:00 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus om het makkelijker te maken......
*maakt mental note: camera mee naar meet nemen!!*
![]()
Dan kan er niet meer ongezien gerotzooit wordenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Doe maar niet. Er zijn al te veel mensen met camera's aanwezig..
Jewel johquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan kan er niet meer ongezien gerotzooit worden![]()
![]()
![]()
Dat is mijn karakter in Second Life. Ik ben helemaal verslaafd aan dat spel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:09 schreef longinus het volgende:
Ben ik even weg om de indruk te geven dat ik een sociaal leven heb, post pussy zo iets![]()
Ben jij dat op de Ava pussy?![]()
Zou ik ook worden nuquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is mijn karakter in Second Life. Ik ben helemaal verslaafd aan dat spel..
3 weken ongeveer, maar ik ben nog een echte n00b.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:02 schreef longinus het volgende:
Second life, veel over gelezen.
Hoe lang ben je er al mee bezig pussy.
[Second Life]deel 3: CU on the gridquote:Second Life is een 3D wereld waarin verschillende mensen rondlopen en hun ding doen. Het is in eerste instantie gratis. In SL kun je objecten creëren (die dan ook van jou blijven als je dan wenst), die objecten verkopen, geld verdienen (1000 L$ = 3,80 $ ... afhankelijk van de wisselkoers), land kopen en verkopen, chatten, etc, etc. Het is een fantasie-wereld waarje van alles kunt doen. Het beste is om het te vergelijken met een combinatie tussen the Sims, Bryce, MSN en een willekeurige RPG
Voor wie is SL
SL is dus gratis ... . SL is voor iedereen wat anders. Wil je meer geld dan de 250 L$ die je krijgt voor je eerste keer inloggen dan zul je OF moeten werken OF moeten dokken (zie weer die wisselkoersen van de LindeX)
Wat kan je in SL
Je kunt het heel zakelijk bekijken en een imperium opbouwen aan winkels / discotheken (ja, je kunt ook DJ worden) / porno-huizen (alleen op "mature" land) / service-bureau's / RPG-centres / Casino's / ga zo maar door. Je kunt ook RPG-gebieden bezoeken waar iedereen zich aan RPG regels houdt. Of wat dacht je ervan dat in bepaalde gebieden "health" aan staat waardoor je dood kunt? Dit feit i.c.m. dat je je eigen objecten kunt maken maakt van jou misschien een wapenhandelaar Je kunt je eigen images, music, etc uploaden (tegen een kleine vergoeding). Programeer je? SL heeft een scripting language waarmee je objecten kunt manipuleren. Hou je van muziek? Je kunt in SL DJ, discotheek-eigenaar, producer, ... verzin het maar - worden. Waar jouw interesse ligt, dat wordt je game-life.
Aaah doe eensquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:37 schreef Bizznitch het volgende:
Sex.
Ik ken het...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet in slaap kunnen vallen suckt... Heb net anderhalf uur thee zitten lurken, maar ben compleet ontregeld volgens mij...
Hij staat in de wiki bij de komers.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:38 schreef Bizznitch het volgende:
Wie zet Jdude bij komers? ik ben lui.
en nu ook in de OPquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij staat in de wiki bij de komers..
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik wil eigenlijk ook maar het valt psies op mijn verjaardag
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ober 10 bier voor de jarige![]()
Nothing an English breakfast won't fixquote:
Heb je nog koekies ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhmm RealZeus weet je al of je gaat?
english breakfastquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nothing an English breakfast won't fix
Koffie erbij?![]()
Ik denk dat wij het over dezelfde koekjes hebbenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nog een liefhebber van speciale koekjes..
Hai dikkieboems, tuurlijkquote:
Koekje erbij?quote:
Ik had je ruiger ingeschat, sorry daarvoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
english breakfastHeb boterham genomen
Koffieheb vodkacola al ingeschonken
Ja sorrie english breakfast en koffie kunnne mijn maag en darmen niet zo goed tegen, dus is het vodkacola en een boterham geworden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik had je ruiger ingeschat, sorry daarvoor
Wat een combinatiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja sorrie english breakfast en koffie kunnne mijn maag en darmen niet zo goed tegen, dus is het vodkacola en een boterham geworden.
quote:
Ontbijten met 2 blikken bruin doet het ook goedquote:
niet dit weekend...quote:
Dieet zeker?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ga zo aan de gestoomde groente en dan een flauwe quiche na...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |