Jaquote:
Hij heeft vast geen geld voor pasfoto's.quote:
Die recycle ik gewoon. Oude OV kapot knippen, voilaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hij heeft vast geen geld voor pasfoto's.
Hoi, ik ga nu mijn derde bakkie drinken..met slagroom erbij.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Goede mrogen mensen...Tijd voor een bak koffie
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
vrede![]()
kga saucijsjes in de oven doen en dan naar de stadhoi hé!
Nee. Dat kan ik helemaal niet joh. Gekkiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Alsof ze die zelf gemaakt heeft
Nobody gives a sjittie bumquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Daarom zei ik dus:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Dat kan ik helemaal niet joh. Gekkie.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Maar je kan niet pijpen dus?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Dat kan ik helemaal niet joh. Gekkie.
Ja iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:02 schreef -skippybal- het volgende:
Nu is 'ie weer anders!!
Zeker een PM gekregen van de Stasiquote:
Huh. Wat?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:02 schreef -skippybal- het volgende:
Nu is 'ie weer anders!!
Gewaagd.quote:
Eigenlijk moet ik die ava gebruikenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo en nu weer mijn oude plaatje. Ik ben liever Mirs ONZin dan Fok!slet [afbeelding].
Verander je ff die kerstman die nu in je ava op en neer springt voor een hema-rookworst......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik die ava gebruiken
Ik ben dus niet begaafd in gifjes makenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Verander je ff die kerstman die nu in je ava op en neer springt voor een hema-rookworst......![]()
Van mij mag je.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik die ava gebruiken
Ik ook niet, dus om het makkelijker te maken......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben dus niet begaafd in gifjes maken![]()
Dit is hem:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waarom zie ik nog je gewone icoontje dan pussy?
Doe maar niet. Er zijn al te veel mensen met camera's aanwezig.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:00 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus om het makkelijker te maken......
*maakt mental note: camera mee naar meet nemen!!*
![]()
Dan kan er niet meer ongezien gerotzooit wordenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Doe maar niet. Er zijn al te veel mensen met camera's aanwezig..
Jewel johquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan kan er niet meer ongezien gerotzooit worden![]()
![]()
![]()
Dat is mijn karakter in Second Life. Ik ben helemaal verslaafd aan dat spel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:09 schreef longinus het volgende:
Ben ik even weg om de indruk te geven dat ik een sociaal leven heb, post pussy zo iets![]()
Ben jij dat op de Ava pussy?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |