Trots zijn dat je bekend staat als sletquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben FOK!Slet geworden in de verkiezingen. [FOK! awards 2006] Uitslagen Categorie Users
Ik heb al mijn hele Fok!leven een relatie met Stofje, dus ik zie het positief.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Trots zijn dat je bekend staat als slet![]()
De beste nieuwkomer 2006 :quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben FOK!Slet geworden in de verkiezingen. [FOK! awards 2006] Uitslagen Categorie Users
Hij ook?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb al mijn hele Fok!leven een relatie met Stofje, dus ik zie het positief.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En die zeehodnjes die niet dood zijn gegaan en hun moeder zijn kwijtgeraakt, noemen ze huilies.
Laten we naar pieterburen gaan en daar meehelpen en dan zown zeehodnje verkrachten nzoquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laten we naar pieterburen gaan en daar meehelpen en dan zown zeehodnje verkrachten nzo![]()
Of we blijven gewoon thuis![]()
Feli S-Fquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De beste nieuwkomer 2006 :
De grote winnaar met 4 stemmen is geworden:
Surveillance-fiets
![]()
![]()
Blijkbaar heb ik het goed verborgen kunnen houden!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij de enige echte Fok!slet Dingie. Wil je de award met me delen?.
We krijgen niks geloof ik. Alleen de "eer".quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik het goed verborgen kunnen houden!
Krijgen we dan allebei een fokslet tagje?
Hai DikkieBoems *likt*
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We krijgen niks geloof ik. Alleen de "eer"..
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We krijgen niks geloof ik. Alleen de "eer"..
Ben blij dat ik er vanaf benquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij de enige echte Fok!slet Dingie. Wil je de award met me delen?.
dus eigenlijk ben je ook een Stofzuigerquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb al mijn hele Fok!leven een relatie met Stofje, dus ik zie het positief.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:47 schreef longinus het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben je ook een Stofzuiger![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:12 schreef RealZeus het volgende:
Eh,Guitarist,Boem-dikkie en Surveillance-Fiets??
Ik ben toch bang dt jullie met de trein moeten.![]()
Ik kan namelijk niet,ik heb weer werk en ik werk de ene week wel en de andere niet.En de meet valt in mijn werkweek.![]()
Dus kan een mod mij uit de OP slopen?![]()
ja jaaa pleeease gaquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Transportwereld.sterf.
![]()
Loze beloftes en zulks. Misschien kom ik dus wel.Ik beloof nog niks,misschien ben ik tegen die tijd ook wel haske failliet.(Je weet wel:Failliet,het nieuwe spel van Jumbo)
![]()
Neem je dan je vriendin mee, die van het filmpjequote:Op woensdag 3 januari 2007 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,ik wil wel graag.ik ben wel toe aan een gezellige dag/avond.
Maar het moet wel kunnen.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:24 schreef longinus het volgende:
[..]
Neem je dan je vriendin mee, die van het filmpje
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Transportwereld.sterf.
![]()
Loze beloftes en zulks. Misschien kom ik dus wel.Ik beloof nog niks,misschien ben ik tegen die tijd ook wel haske failliet.(Je weet wel:Failliet,het nieuwe spel van Jumbo)
![]()
.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:24 schreef longinus het volgende:
[..]
Neem je dan je vriendin mee, die van het filmpje
Ik weet nog hoe druk je het had op de vorige meet om uit te leggen dat jij niet die zeus wasquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:51 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe druk je het had op de vorige meet om uit te leggen dat jij niet die zeus was
Je krijgt wel een biertje van me
Kan je niet bij voorbaat al vrij vragen voor de 9e?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,ik wil wel graag.ik ben wel toe aan een gezellige dag/avond.
Maar het moet wel kunnen.![]()
Ligt er aan wat en of ik dan wel werk heb.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan je niet bij voorbaat al vrij vragen voor de 9e?![]()
TVP dan ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:26 schreef SiemeN het volgende:
Ik was dit topic kwijt.
Zoiets doet men niet tijdens werktijdquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:28 schreef SiemeN het volgende:
Ja maar ik ben aan het werk, man! Dan ga ik toch niet FOK!ken?!
ow kutquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zoiets doet men niet tijdens werktijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |