Bijna goedemiddagquote:
nog evenquote:
Ik kan een gemiddelde van 25 posts per dag gemakkelijk halen, gewoon een kloon aanmaken.quote:
En waarom kom jij niet?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:36 schreef Maisnon het volgende:
Nouja, het is in ieder geval gezellig hier...
[afbeelding]!
Okéquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:12 schreef RealZeus het volgende:
Eh,Guitarist,Boem-dikkie en Surveillance-Fiets??
Ik ben toch bang dt jullie met de trein moeten.![]()
Ik kan namelijk niet,ik heb weer werk en ik werk de ene week wel en de andere niet.En de meet valt in mijn werkweek.![]()
Dus kan een mod mij uit de OP slopen?![]()
jup , goed het nieuwe jaar ingeleid om 7 uur s'ochtendsquote:Op maandag 1 januari 2007 22:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi.
Dus jij hebt al geneukt dit jaar b-d?.
maakt me niet uitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Oké
B-M, welke trein neem je??![]()
Komt wel goedquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maakt me niet uitk kom niet voorborrelen want als t goed is moet ik stage tot 4 of 5 uur ..
ik geef op MSN ofzo wel ff me mobiele nr enzo![]()
okiequote:
moet je alsnog dokken.. maar 40 % korting als je met mij mee reistquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
moet je alsnog dokken.. maar 40 % korting als je met mij mee reist
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
InderdaadEerst maar eens werk regelen morgen
![]()
23:50 gaat de laatste trein naar Aus Assenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
oh maar fuck nu moeten we ook voor 12 uur al naar huis ja![]()
Dat is haske dichtbij het station.(en bij de parkeergarage waar mijn auto dan eik had moeten staan.)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
23:50 gaat de laatste trein naar Aus AssenIk weet niet waar die toko zit in utreg en hoever dat van het centraal station af is...
![]()
Jij bent mijn held.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:48 schreef -skippybal- het volgende:
Als ik de laatste trein mis, bikkel ik gewoon door in een vage tent en wacht wel tot half 7![]()
Dat is dan toch keiduur met de takzie?quote:
Beetje welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is dan toch keiduur met de takzie?
Beetje heel erg zonde, niet?quote:
Je kunt iig mee tot Amsterdam CSquote:
Dan word het dat 2e. Ik ken helemaal niemand op die meetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan kan je beter ergens blijven pitten, of een nacht doorhalen.
Oh vétquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je kunt iig mee tot Amsterdam CSScheelt alweer de helft zegmaar...
Doe maar stoerquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou sufje, hoelaat gaat de eerste trein terug dan?? want anders gaan we wel gewoon tot diep in de nacht blijven en dan s'ochtends nog ff ergens wat vreten ofzo![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Doe maar stoer![]()
(ik durf niet alleen terug![]()
)
Met je brakke hoofd bij de mac ontbijtenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou sufje, hoelaat gaat de eerste trein terug dan?? want anders gaan we wel gewoon tot diep in de nacht blijven en dan s'ochtends nog ff ergens wat vreten ofzo![]()
meestal bij de kebab zaak in groningenquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Met je brakke hoofd bij de mac ontbijten.
Vaak genoeg gedaan, vooral die McCoffee doet het erg goed danquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Met je brakke hoofd bij de mac ontbijten.
06:20 zijn we om 08:00 in Assenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:30 schreef boem-dikkie het volgende:
De kebab in Utrech is totally unvreatablequote:Op woensdag 3 januari 2007 01:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
meestal bij de kebab zaak in groningenen niet met een brak hoofd, meer een super dronken kop whehe
Verkapte kijk mij bier gaan pakken postquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
06:20 zijn we om 08:00 in AssenMoeten der nog maar eens even over redeneren onder het genot van bier
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |