Ik twijfel nogquote:Op maandag 1 januari 2007 19:39 schreef MissHobje het volgende:
Mare _mimic .. nu de vraag : Kom je ook ? of toch niet
Ik weet het niet zeker maar mn pa is op de 7e jarig, of op de 8equote:Op maandag 1 januari 2007 19:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohnergens voor nodig toch
![]()
Wat is je twijfel dan
Goudgeel met een schuimkraagquote:Op maandag 1 januari 2007 19:53 schreef jaguar het volgende:
wat voor bier schenken ze daar?
Lekker bier natuurlijk!quote:Op maandag 1 januari 2007 19:53 schreef jaguar het volgende:
wat voor bier schenken ze daar?
en de meet is op de 9e ... no problemos tochquote:Op maandag 1 januari 2007 19:45 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar mn pa is op de 7e jarig, of op de 8e
Zal het zo eens verkapt aan mn moeder vragen
Oh ik lees kromquote:Op maandag 1 januari 2007 20:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en de meet is op de 9e ... no problemos tochdan viert ie het maar zaterdags heur
Hé, niet zeuren, dan kunnen we tenminste overal rekening mee houden.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, nog een maand mensen... Beetje ver vooraf plannen isset wel
Een maand is zo voorbij hoor. Voor je het weet sta je trillend met je biertje in je handen, oog in oog met Yvonne.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, nog een maand mensen... Beetje ver vooraf plannen isset wel
That wouldn't be a firstquote:Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een maand is zo voorbij hoor. Voor je het weet sta je trillend met je biertje in je handen, oog in oog met Yvonne.
Dat valt wel meequote:Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een maand is zo voorbij hoor. Voor je het weet sta je trillend met je biertje in je handen, oog in oog met Yvonne.
Nee hij pist waarschijnlijk weer in z'n broekquote:Op maandag 1 januari 2007 20:12 schreef _mimic het volgende:
He Sebasser, ga je nu ook weer een bekeuring krijgen btw?
Zo bang was ie voor Yvonnequote:Op maandag 1 januari 2007 20:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee hij pist waarschijnlijk weer in z'n broek
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Shit, zit ik de verkeerde bang te maken..
Mjah, I looooove Yvonnequote:Op maandag 1 januari 2007 20:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Shit, zit ik de verkeerde bang te maken..
Hehe, will doquote:Op maandag 1 januari 2007 20:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee, zoek maar wat fototopics op van de PUB-meet
Heb dubbelcheck gedaan voor ik postequote:Op maandag 1 januari 2007 22:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je in het goede topic zit?
Haiquote:
"Geesh, the more I drink, the better you look"quote:Op maandag 1 januari 2007 22:48 schreef longinus het volgende:
Hoe later de avond, hoe schoner het volk
Zo te zien mist hij een handquote:
Naabie is de nieuwe noep?quote:Op maandag 1 januari 2007 22:51 schreef Biogarde het volgende:
Tuuk naabies.
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:48 schreef longinus het volgende:
Hoe later de avond, hoe schoner het volk
Bijna goedemiddagquote:
nog evenquote:
Ik kan een gemiddelde van 25 posts per dag gemakkelijk halen, gewoon een kloon aanmaken.quote:
En waarom kom jij niet?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:36 schreef Maisnon het volgende:
Nouja, het is in ieder geval gezellig hier...
[afbeelding]!
Okéquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:12 schreef RealZeus het volgende:
Eh,Guitarist,Boem-dikkie en Surveillance-Fiets??
Ik ben toch bang dt jullie met de trein moeten.![]()
Ik kan namelijk niet,ik heb weer werk en ik werk de ene week wel en de andere niet.En de meet valt in mijn werkweek.![]()
Dus kan een mod mij uit de OP slopen?![]()
jup , goed het nieuwe jaar ingeleid om 7 uur s'ochtendsquote:Op maandag 1 januari 2007 22:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi.
Dus jij hebt al geneukt dit jaar b-d?.
maakt me niet uitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Oké
B-M, welke trein neem je??![]()
Komt wel goedquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maakt me niet uitk kom niet voorborrelen want als t goed is moet ik stage tot 4 of 5 uur ..
ik geef op MSN ofzo wel ff me mobiele nr enzo![]()
okiequote:
moet je alsnog dokken.. maar 40 % korting als je met mij mee reistquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
moet je alsnog dokken.. maar 40 % korting als je met mij mee reist
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
InderdaadEerst maar eens werk regelen morgen
![]()
23:50 gaat de laatste trein naar Aus Assenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
oh maar fuck nu moeten we ook voor 12 uur al naar huis ja![]()
Dat is haske dichtbij het station.(en bij de parkeergarage waar mijn auto dan eik had moeten staan.)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
23:50 gaat de laatste trein naar Aus AssenIk weet niet waar die toko zit in utreg en hoever dat van het centraal station af is...
![]()
Jij bent mijn held.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:48 schreef -skippybal- het volgende:
Als ik de laatste trein mis, bikkel ik gewoon door in een vage tent en wacht wel tot half 7![]()
Dat is dan toch keiduur met de takzie?quote:
Beetje welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is dan toch keiduur met de takzie?
Beetje heel erg zonde, niet?quote:
Je kunt iig mee tot Amsterdam CSquote:
Dan word het dat 2e. Ik ken helemaal niemand op die meetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan kan je beter ergens blijven pitten, of een nacht doorhalen.
Oh vétquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je kunt iig mee tot Amsterdam CSScheelt alweer de helft zegmaar...
Doe maar stoerquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou sufje, hoelaat gaat de eerste trein terug dan?? want anders gaan we wel gewoon tot diep in de nacht blijven en dan s'ochtends nog ff ergens wat vreten ofzo![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Doe maar stoer![]()
(ik durf niet alleen terug![]()
)
Met je brakke hoofd bij de mac ontbijtenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou sufje, hoelaat gaat de eerste trein terug dan?? want anders gaan we wel gewoon tot diep in de nacht blijven en dan s'ochtends nog ff ergens wat vreten ofzo![]()
meestal bij de kebab zaak in groningenquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Met je brakke hoofd bij de mac ontbijten.
Vaak genoeg gedaan, vooral die McCoffee doet het erg goed danquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Met je brakke hoofd bij de mac ontbijten.
06:20 zijn we om 08:00 in Assenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:30 schreef boem-dikkie het volgende:
De kebab in Utrech is totally unvreatablequote:Op woensdag 3 januari 2007 01:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
meestal bij de kebab zaak in groningenen niet met een brak hoofd, meer een super dronken kop whehe
Verkapte kijk mij bier gaan pakken postquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
06:20 zijn we om 08:00 in AssenMoeten der nog maar eens even over redeneren onder het genot van bier
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |