Zoiets doet men niet tijdens werktijdquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:28 schreef SiemeN het volgende:
Ja maar ik ben aan het werk, man! Dan ga ik toch niet FOK!ken?!
ow kutquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zoiets doet men niet tijdens werktijd.
Moet die ook maar mee naar de meetquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:19 schreef mcDavid het volgende:
Overigens wel héél slecht dat ik er niet aan gedacht heb dat mijn pa jarig is op 9 februari
Wedden dat de gemiddelde vader dat leuker vindt dan thuis met de verplichte visite zitten?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet die ook maar mee naar de meet
Ober 10 bier voor de jarigequote:Op donderdag 4 januari 2007 19:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wedden dat de gemiddelde vader dat leuker vindt dan thuis met de verplichte visite zitten?
Op een gegeven moment is dat ook weer overquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Ober, tien bier op rekening van de jarige was het toch?
After all: the more I drink, the better you look!
Daarom kom ik in beschonken toestand naar de ONZ meet. Werkt primaquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Ober, tien bier op rekening van de jarige was het toch?
After all: the more I drink, the better you look!
Gelukkig geen breezerquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef purplerose het volgende:
Flesje gevuld met vodka/cola voor onderweg
Ben je al onderweg?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef purplerose het volgende:
Infuus in mijn binnenzakquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef purplerose het volgende:
Gewoon niet op je object van affectie kotsenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is dat ook weer over![]()
Ervaring?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gewoon niet op je object van affectie kotsen
Gewoon stoppen als het alcoholniveau tussen de min en de max zitquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gewoon niet op je object van affectie kotsen
Niet bepaaldquote:
Een blackout is een mooie grens jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet bepaald(dat ik weet althans
)
En idd SF: gewoon op tijd kappen, maar die grens heb ik sinds mijn eerste blackout gelukkig niet meer opgezocht
Dat is ook niet echt Rock & Rollquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:44 schreef Skull-splitter het volgende:
...
Onbetaalbaar, daarna zeker een half jaar geen druppel meer gedronken...
Natuurlijke afkick eigenlijk, kreeg spontaan repulsieve neigingen bij lichamelijk gebruik van alcoholquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt Rock & Roll![]()
Bijnaquote:
Im just a bit weird.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Geile nick? Tis maar net waar je op glijdt (of waar je associatie legt)
vredequote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |