abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44973552
Dat GeenStijl rechts is, vind ik trouwens helemaal geen punt. Wij hebben Sargasso

Maar dat vervelende, kinderachtige puberale, gefrustreerde, scheldende toontje, staat me echt zwaar tegen. Snap ook niet waarom ze dat doen, want dat gaat tegen ze werken.
pi_44973656
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:44 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het wordt wel een obsessie voor je he?
Tja een stel mislukte extreemrechtse mensenschuwe IT'ers die na anderhalf jaar zich nog druk maken om een relletje. Ik vind het best schattig .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44973819
Die column van Heleen Mees is hilarisch. Op een hautaine toon wordt uit de doeken gedaan wat er mis is met you.

Het is een achterhoede gevecht van een kliek die zichzelf verheven voelt boven alles en iedereen. Het internet vormt voor deze mensen een bedreiging omdat you nu ook een stem heeft en de eens "machtige" columnist niets meer is dan een verzuurde mening in een krant waarvan de oplages jaar na jaar dalen.

Dat Geenstijl niet altijd even tactvol is en smakeloos dat is ongetwijfeld het geval maar het is toch knap dat ze columnisten zover krijgen dat er over ze geschreven wordt. Blijkbaar zit het columnisten toch dwars. Wat dat betreft vind ik het wel knap van Geenstijl dat ze zoveel aandacht genereren en het concept alleen maar populairder maken. You vs Heleen Mees 1 -0.
pi_44974241
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:56 schreef PJORourke het volgende:

[..]

De kop is "benepen, bangelijke internetters". Vervolgens stelt ze vanuit New York vast dat Geenstijl de Nederlandse Youtube is. Waarom zijn internetters benepen en bangelijk? Geenstijl is niks meer dan een interactieve tabloid, en tabloids bestaan al heel lang. De enige die benepen en bangelijk overkomt is Mees, want een benepen, bangelijke site, zelfs als dat waar zou zijn, zegt niets over de rest van het internet.
de columg ging over Time die 'You' uitkoos, de regearende en community-vormende internetter als 'persoon van het jaar'.
verder over volgens de columnist politici die teveel naar de pijpen van dat publiek zouden dansen, en tot 'meelopers werden', maar eveneens aan het eind over een grbek aan een eenduidig 'alternatief' daartegen waar zij zich in kon vinden, ze vond dat die hang naar de populistische mening van het brede publiek verwerd tot 'bangelijke politiek'.

geenstijl werd daar enkel eventjes als 'nederlandse tegenhanger' van Youtube genoemd, misschien niet geheel terecht, maar wat betreft het aanbiecden van opzienbarende filmpjes aan een breed publiek, voldoet geenstijl inderdaad daaraan...

ik denk dat die functionaliteit idd heel slim is opgepikt toen duidelijk werd welk een succes Youtube had, bij geenstijl kiest men er bewust voor hieraan echter zelf een redactiesysteem te koppelen, zoals GS wat dat betreft sowieso best nog wel ouderwets is, met een 'oneway' vorm van communicatie, van de redactie naar zijn bezoekers ..
idd een beetje 'regentesk' zoals GS zelf bewust bepaald welke gespreksonderwerpen er zijn (maar mogelijk wel slim, gezien het intellect van hun bezoekers) maar in een aloude tradtie van de allereerste Weblogs, die in nederland al bestonden voordat het genre internationaal populair was (Alt0169 en zelfs eigenlijk de Fok!-FP).

De columnist stelt enkel dat het onzin is om meer moeite te doen om 'naar het publiek toe te komen' wat volgens mij een verder normale mening is die ze best mag uitten (waarom niet?) en die ze verder prima onderbouwd (met verwijzingen naar het verlies van 'populist' Bos, die zoveel moite deed naar de kiezer toe te komen en 'aardig' over te komen, tegenover de veel minder allesvretende Marijnissen) en waarin ze verder best een punt heeft.
pi_44974326
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:51 schreef KroJo het volgende:
de bezoekers van geenstijl hoogopgeleid vind
Dit is of een feit of een leugen. Lijkt mij niet dat je dit onder het kopje "mening" kan laten vallen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_44974462
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dit is of een feit of een leugen. Lijkt mij niet dat je dit onder het kopje "mening" kan laten vallen.
Je zou het als een 'feit' kunnen opvatten, als iemand verder specificeert op basis waarvan hij die bewering doet, wat volgens hem 'hoogopgeleid' is (niet voortijdig de LTS afgetrapt?) en op welke basis (gebruikersonderzoek? statistiek?) hij die bewering doet ...

Als het gaat om het herhalen van het riedeltje dat de advertentiemanager van GS verteld aan zijn adverteerders (bv een van de grootste adverteerders van GS is de Volkskrant) zie ik niet in waarom je dat als wat anders dan gewoon een , zelfs nog behoorlijk gekleurde mening kunt afdoen.

en ja, er zijn genoeg sites die 15% bezoekers met HBO vertalen naar 'onze meeste bezoekers zijn hoger opgeleid'.
pi_44974959
Geenstijl, geweldig site En wat moet het steken dat de gedachtenpolitie zwaar gepwned wordt.

Verder een hoop drukte over niets, het gaat meestal nergens over op Geenstijl, beetje lallen als op de soos. Maar het is dat toontje hè, dat toontje dat klinkt als "pwned"
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:59:02 #158
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44975203
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:15 schreef du_ke het volgende:
Tja een stel mislukte extreemrechtse mensenschuwe IT'ers die na anderhalf jaar zich nog druk maken om een relletje. Ik vind het best schattig .
Ben ik opeens een mensenschuwe IT'er? Gee, thanks.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:01:49 #159
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44975300
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:21 schreef MrX1982 het volgende:
Die column van Heleen Mees is hilarisch. Op een hautaine toon wordt uit de doeken gedaan wat er mis is met you.

Het is een achterhoede gevecht van een kliek die zichzelf verheven voelt boven alles en iedereen. Het internet vormt voor deze mensen een bedreiging omdat you nu ook een stem heeft en de eens "machtige" columnist niets meer is dan een verzuurde mening in een krant waarvan de oplages jaar na jaar dalen.

Dat Geenstijl niet altijd even tactvol is en smakeloos dat is ongetwijfeld het geval maar het is toch knap dat ze columnisten zover krijgen dat er over ze geschreven wordt. Blijkbaar zit het columnisten toch dwars. Wat dat betreft vind ik het wel knap van Geenstijl dat ze zoveel aandacht genereren en het concept alleen maar populairder maken. You vs Heleen Mees 1 -0.
Precies. Het steekt mevrouw Mees dat ze de stemmertjes niet meer zoals vroeger richting de PvdA kan dirigeren, maar rookworsten Jan zonder WO-diploma ologie ze wel binnen sleept.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_44975533
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:12 schreef SCH het volgende:
Dat GeenStijl rechts is, vind ik trouwens helemaal geen punt. Wij hebben Sargasso

Maar dat vervelende, kinderachtige puberale, gefrustreerde, scheldende toontje, staat me echt zwaar tegen. Snap ook niet waarom ze dat doen, want dat gaat tegen ze werken.
En wat vind je bijvoorbeeld van "kwaliteits" kranten als NRC?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:16:50 #161
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44975797
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef Godslasteraar het volgende:

Maar het is dat toontje hè, dat toontje dat klinkt als "pwned"
Gut, een Counterstriker. Of ONZ user, lijkt me ook wel waarschijnlijk.

Maar goed, dat toontje klinkt eerder als kijk ons eens lekker recalcitrant en arrogant overkomen. En wat kunnen we dat goed hè?

Echt, te triest voor woorden maar waarschijnlijk wel leuk voor het volk dat er graag komt.

[ Bericht 3% gewijzigd door popolon op 03-01-2007 16:23:30 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_44976009
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:59 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ben ik opeens een mensenschuwe IT'er? Gee, thanks.
Of statisticus dat maakt allemaal niet zoveel uit. Vooral mensenschuw .

Durf je je zolderkamertje al af?
pi_44976061
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:16 schreef popolon het volgende:

[..]
Echt, te triest voor woorden maar waarschijnlijk wel leuk voor het volk dat er graag komt.
Hij probeert zelfs van die fotofucks in te sturen .
pi_44977333
quote:
De bezoeker van een site als GeenStijl is overigens gemiddeld hoogopgeleid.
pi_44978037
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:59 schreef knowall het volgende:

[..]

Helaas maar waar.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:30:54 #166
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_44978243
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:02 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Naja ze hebben ook een videodump he.
ze hebben een plek waar je filmpjes kunt uploaden.....
Als je dat al kwalificeert als een nederlandse tegenhanger van youtube, dan zijn er wel heel erg veel nederlandse tegenhangers van youtube te vinden op internet
─_(º.0)_/─
pi_44978334
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:23 schreef raptorix het volgende:

[..]

Helaas maar waar.
Bron?
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:37:10 #168
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_44978422
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:59 schreef knowall het volgende:

[..]

Wat weinig mensen weten, is dat achter de columns van GS geen kinderen van 12 zitten, maar afgestudeerde journalistieke verslaggevers... Ze weten precies wat ze moeten doen om een rel te veroorzaken en mensen (op een dan wel niet botte/groffe manier) vermaken...

Dat filmpje van dat meisje die geblowt heeft en haar vader belt en moet kotsen.. is op het eerste gezicht geen boeiend (wel grappig) filmpje,.. maar juist omdat hun dat op de hoofdpagina met een leuk verhaaltje zetten, brengt de lezers in contact met de domme acties van de medeburgers.. (of zoals die rotterdamse youtube-heaumeaux).. dat spreekt veel mensen nu eenmaal aan en dat weten ze bij GS
─_(º.0)_/─
pi_44978428
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:16 schreef popolon het volgende:

[..]

Gut, een Counterstriker. Of ONZ user, lijkt me ook wel waarschijnlijk.

Maar goed, dat toontje klinkt eerder als kijk ons eens lekker recalcitrant en arrogant overkomen. En wat kunnen we dat goed hè?

Wat was het ook alweer, 50% van de mensen kan ironie/sarcasme niet herkennen? Die 50% heeft dan ook niets te zoeken op Geenstijl, of andere blogs zoals bv VK. Het heeft me verder altijd verbaast hoe een domineeslandje als Nederland in ene male de kerk heeft verlaten. Tot je je realiseert dat de domineeszonen en dochters de ene kerk voor de andere ingeruild hebben. Geen wonder dat een onschuldige site als Geenstijl zoveel ergernis opwekt, het is dat toontje, dat spottende toontje, dat de domineeskinderkes de nekharen doet rijzen zoals eens B. Russell en Reve dat bij hun brave ouders deden.

Soms blijkt er minder veranderd te zijn dat het oog doet vermoeden.
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:38:49 #170
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_44978476
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:37 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Wat was het ook alweer, 50% van de mensen kan ironie/sarcasme niet herkennen? Die 50% heeft dan ook niets te zoeken op Geenstijl, of andere blogs zoals bv VK. Het heeft me verder altijd verbaast hoe een domineeslandje als Nederland in ene male de kerk heeft verlaten. Tot je je realiseert dat de domineeszonen en dochters de ene kerk voor de andere ingeruild hebben. Geen wonder dat een onschuldige site als Geenstijl zoveel ergernis opwekt, het is dat toontje, dat spottende toontje, dat de domineeskinderkes de nekharen doet rijzen zoals eens B. Russell en Reve dat bij hun brave ouders deden.

'nuff said
─_(º.0)_/─
pi_44978531
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:34 schreef knowall het volgende:

[..]

Bron?
Zal wel GS zelf zijn
pi_44978613
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:37 schreef vamos1 het volgende:

[..]

Wat weinig mensen weten, is dat achter de columns van GS geen kinderen van 12 zitten, maar afgestudeerde journalistieke verslaggevers... Ze weten precies wat ze moeten doen om een rel te veroorzaken en mensen (op een dan wel niet botte/groffe manier) vermaken...
De opleiding van de schrijvers zegt weinig over de opleiding van de lezers. Bij de Telegraaf zitten ook afgestudeerde journalistieke verslaggevers, maar het is en blijft een bagger krant voor dom volk
pi_44978630
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:30 schreef vamos1 het volgende:

[..]

ze hebben een plek waar je filmpjes kunt uploaden.....
Als je dat al kwalificeert als een nederlandse tegenhanger van youtube, dan zijn er wel heel erg veel nederlandse tegenhangers van youtube te vinden op internet
de vraag is waarop gedoeld wordt, als het het gaat over de momentee sterke hang naar korte 'filmpjes', die verspreid worden en die redelijk veel invloed hebben, kun je GS wel degelijk als 'nederlandse tegenhanger' van die huidige cultuur zien...

misschien zelfs wel wat sterker omdat GS bewust een klein aanbod houd en dus de filmpjes die ze aanbieden gelijk veel meer impact hebben en ze al snel 'talk-of-the-town' zijn....
Dat was zeker het geval met dat filmpje van die haagse keeper, de poep-etende scholier, het meisje dat geblowd had en dr vader belde en vechtende meisjes op school...

GS is op dat punt heel slim (en op een goedkope en bandbreedte sparende manier) ingestapt op die 'hype'... waar verder nederland géén eigen grote videosite kent; ook geen direkte markt lijkt te zijn omdat de nederlanders op dat punt sneller ook naar een internationale site stappen en niet een groot voordeel is van een site in de 'eigen' taal...
behalve dan als deze ook een geselecteerd aanbod heeft.

Grappig daaraan is dat op dat punt internet een 'oude' eigenschap van televisie herhaald, dat juist de televisie verloren is, nl. dat men kan praten over iets dat 'iedereen gekeken' heeft ....
door de fragmentarisatie van de televisie is het allang zo dat de kans groot is dat mensen naar compleet andere programa's kijken en dat als 'gespreksonderwerp' wegvalt.

Voordeel van filmpjes via internet is juist dat iedereen het kan zien en als je het toevallig niet gezien hebt, kun je het iets later terugkijken, zoals vroeger vrijwel iedereen naar de 'grote' televisieprogramma's keek en deze veelal gezien had, en enorm opzien konden baren .
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:47:21 #174
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_44978758
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:42 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De opleiding van de schrijvers zegt weinig over de opleiding van de lezers. Bij de Telegraaf zitten ook afgestudeerde journalistieke verslaggevers, maar het is en blijft een bagger krant voor dom volk
ik had het dan ook niet over de lezers.. (al ben ik zelf één van de afgestudeerde vaste bezoekers )
─_(º.0)_/─
pi_44978794
quote:
Dat filmpje van dat meisje die geblowt heeft en haar vader belt en moet kotsen.. is op het eerste gezicht geen boeiend (wel grappig) filmpje,.. maar juist omdat hun dat op de hoofdpagina met een leuk verhaaltje zetten, brengt de lezers in contact met de domme acties van de medeburgers.. (of zoals die rotterdamse youtube-heaumeaux).. dat spreekt veel mensen nu eenmaal aan en dat weten ze bij GS
Het zal inderdaad een feest der herkenning zijn voor de GS-bezoekers.

Maar goed, eigenlijk moet GS tegenwoordig genegeerd worden; GS is zooo 2006.
pi_44978845
Ik vind GeenStijl wel grappig, maar neem het echt totaal niet serieus.

Helaas doen veel mensen dat wel. Welk weldenkend mens gaat nou daadwerkelijk iets doet als een onbekend iemand op internet daartoe oproept
pi_44978930
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef KroJo het volgende:

Je zou het als een 'feit' kunnen opvatten, als iemand verder specificeert op basis waarvan hij die bewering doet, wat volgens hem 'hoogopgeleid' is (niet voortijdig de LTS afgetrapt?) en op welke basis (gebruikersonderzoek? statistiek?) hij die bewering doet ...
Heb jij een gegronde reden om er aan te twijfelen dan?
pi_44978995
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:42 schreef MrBadGuy het volgende:

maar het is en blijft een bagger krant voor dom volk
Nablaten is pas iets voor dom volk...
pi_44979041
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:48 schreef knowall het volgende:

GS is zooo 2006.
En toch zitten we in 2007 er met z'n allen over te lullen...
pi_44979053
quote:

[..]

Wat was het ook alweer, 50% van de mensen kan ironie/sarcasme niet herkennen? Die 50% heeft dan ook niets te zoeken op Geenstijl,
die postings van ze waren altijd erg leuk ...

maar ze hebben een schare 'volgeldingen' gekregen die volgens mij nu nét tot die 50% behoort die idd geen sarcasme begrijpt, en die juist geen enkel probleem hebben om grappige opmerkingen als 'nekschot' vroeger of later nog eens in daden om te zetten ...

zeg nu zelf, de bijbel, torah of de koran zijn hardstikke leuke boeken, vol met grappige situaties en een leuk tijdverdrijf ... het probleem ontstaat nu eenmaal als de lezers van het geschreven word dit als 'waarheid' gaan zien
pi_44979096
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:55 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nablaten is pas iets voor dom volk...
Ik ben zelf tot die conclusie gekomen
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:01:06 #182
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44979175
quote:

[..]

Wat een slap verhaal zeg, dus als je dit gelulhannes on GS niks vindt herken je sarcasme en/of ironie niet?

Ik vind het een vrij kinderachtige site, net zoals veel subfora op fok ook vol zit met kleuters. Ik ontwijk beide dan ook.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_44979209
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

En toch zitten we in 2007 er met z'n allen over te lullen...
Ach het jaar is pas een paar dagen oud, volgend jaar om deze tijd weet niemand meer wat GS is (op een paar verdwaalde zielen na uiteraard)...
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:02:15 #184
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_44979213
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:48 schreef knowall het volgende:

[..]

Het zal inderdaad een feest der herkenning zijn voor de GS-bezoekers.

Maar goed, eigenlijk moet GS tegenwoordig genegeerd worden; GS is zooo 2006.
een jaartal roepen als argumentatie van negeren/afkraken is zoooo Fok!-wannabe-grappig
─_(º.0)_/─
pi_44979279
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef popolon het volgende:

[..]

Wat een slap verhaal zeg, dus als je dit gelulhannes on GS niks vindt herken je sarcasme en/of ironie niet?

Ik vind het een vrij kinderachtige site, net zoals veel subfora op fok ook vol zit met kleuters. Ik ontwijk beide dan ook.
Precies, het is gewoon een puberale site. Jaren geleden had ik het misschien nog wel leuk gevonden, maar nu vind ik het alleen maar irritant. Heeft verder niks met geen gevoel voor humor of sarcasme te maken.
pi_44979677
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de gemiddelde Geenstijl-lezer, en zelfs de reaguurders, gewoon komen om te rellen, brood en spelen, gristenen voor de leeuwen, alles, zolang het maar niet te serieus is. De html-versie van de vrijmimbeau.
Dat een, miniscuul, deel der Nederlanders dat maar niet wil begrijpen, en in de handjes knijpt voor een snel heengaan van Geenstijl, en droomt van minder liberale maatregelen, maakt het alleen maar leutiger. En wat een geweldige uitvinding, wat een geweldige Amerikaanse uitvinding, dat internet
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:21:14 #187
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44979799
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:17 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de gemiddelde Geenstijl-lezer, en zelfs de reaguurders, gewoon komen om te rellen, brood en spelen, gristenen voor de leeuwen, alles, zolang het maar niet te serieus is. De html-versie van de vrijmimbeau.
Dat een, miniscuul, deel der Nederlanders dat maar niet wil begrijpen, en in de handjes knijpt voor een snel heengaan van Geenstijl, en droomt van minder liberale maatregelen, maakt het alleen maar leutiger. En wat een geweldige uitvinding, wat een geweldige Amerikaanse uitvinding, dat internet
Oh ze mogen wat mij betreft nog wel duizend jaar bestaan. Vond alleen die bewering m.b.t. sarcasme/ironie niet helemaal opgaan natuurlijk.

En ik ken nog wel meer geweldige Amerikaanse uitvindingen.
pi_44979958
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:17 schreef Godslasteraar het volgende:
En wat een geweldige uitvinding, wat een geweldige Amerikaanse uitvinding, dat internet
Van wikipedia (nog beter en betrouwbaarder dan de duurste papieren encyclopedie, Stan de Jong wie? zegt het zelluf!):
quote:
Door de uitvinding en introductie van klikbare aan elkaar gelinkte pagina's (HTML/WWW) heeft Tim Berners-Lee het internet in feite klaar gemaakt voor het grote publiek. Hij wordt daarom ook wel gezien als uitvinder / grondlegger van het huidige internet.
Sir Tim Berners-Lee is geboren in Londen in 1955. Hij wordt gezien als de bedenker en grondlegger van het World Wide Web (WWW), dat was geïnspireerd door HyperCard. Hij werkte hierin samen met de Belg Robert Cailliau.
pi_44980343
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef MrBadGuy het volgende:

Ik ben zelf tot die conclusie gekomen
Aha, jij bent dus een Telegraaflezer?
pi_44980390
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:02 schreef knowall het volgende:

Ach het jaar is pas een paar dagen oud, volgend jaar om deze tijd weet niemand meer wat GS is (op een paar verdwaalde zielen na uiteraard)...
Ik durf daar wel een aardig sommetje geld op te zetten 10:1 in jouw voordeel zelfs. Interesse?
pi_44980422
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Aha, jij bent dus een Telegraaflezer?
En jij een bezoeker van GS
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:45:00 #192
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_44980557
quote:

[..]

"afgestudeerde journalistieke verslaggevers"

Zijn gewoon een stel hele handige jongens die 'iets' in de journalistiek doen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_44980576
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:25 schreef knowall het volgende:

[..]

Van wikipedia (nog beter en betrouwbaarder dan de duurste papieren encyclopedie, Stan de Jong wie? zegt het zelluf!):
[..]

Het Amerikaans militair complex als belangrijk grondlegger van het internet, laat het Krista niet horen!
pi_44980818
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik durf daar wel een aardig sommetje geld op te zetten 10:1 in jouw voordeel zelfs. Interesse?
Prima. Ik definieer 'een paar verdwaalde zielen' later nog wel even, geen probleem zeker?
pi_44980946
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:45 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

[afbeelding]

Het Amerikaans militair complex als belangrijk grondlegger van het internet, laat het Krista niet horen!
Da's dus geen wikipedia hè, totaal onbetrouwbaar dus.
pi_44980985
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:40 schreef MrBadGuy het volgende:

En jij een bezoeker van GS
Maar je hoort mij niet blaten dat GS bezoekers dom zijn...
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:59:33 #197
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_44981006
LOL

Ik heb nog een Winkler Prins thuis op de plank staan uit eind jaren '70. Je staat soms versteld wat een info daar soms nog instaat, maar ook wat er ontbreekt.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_44981027
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:53 schreef knowall het volgende:

Prima. Ik definieer 'een paar verdwaalde zielen' later nog wel even, geen probleem zeker?
Definieer maar, dan roep ik wel een inzet (eigenlijk: geen jij maar aan wat jij maximaal op kan hoesten).
pi_44981116
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:57 schreef knowall het volgende:

[..]

Da's dus geen wikipedia hè, totaal onbetrouwbaar dus.
mijn brrron dan maar

(pdf-snapshot gemaakt)
pi_44981145
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Definieer maar, dan roep ik wel een inzet (eigenlijk: geen jij maar aan wat jij maximaal op kan hoesten).
Fijn. Laten we de meest passende definitie gebruiken: iedereen die begin 2008 nog GS kent is een verdwaalde ziel. Ik leg jouw inleg plus duizend in.

[ Bericht 2% gewijzigd door knowall op 03-01-2007 19:09:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')