http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045272.htmlquote:Stomme, lelijke PvdA-trutten
Eergisteren al de darmpatientjes van Viva aan het dissen naar GeenStijl. Nu weer loopt het dun door de broek bij NRC Handelsblad. Columniste Heleen Mees - in het dagelijks leven souffleuse van Jan Pronk, swaffelvriendje van Rick van der Ploeg, en vaandeldraagster van de PvdA New York geeft reaguurders van GeenStijl maar weer eens de schuld van alles en van een falende overheid in het bijzonder. Ja, dit vrouwtje heeft er verstand van. Lees dan dit zinnetje: "Op GeenStijl, de Nederlandse tegenhanger van de populaire videowebsite YouTube.com raken puisterige jongens opgewonden van een bericht over de almaar groter wordende cupmaat van de Nederlandse vrouw." Mooi gebruld, Mees (nadenkend). Maar je praat peop, die hele rammelende bijelkaar gejatte column lang, waar geen fatsoenlijke zin instaat, op die van Herman Franke na. Wel leuk om te lezen dat de PvdA zetels heeft verloren dankzij GeenStijl. Dat klopt dan weer wel. Immers; de maatschappij dat zijn wij. En niet een zelfbenoemde pseudo-intellectueel met miljoenen op de bank die vanuit New York ons allemaal vertelt hoe het zit. Ga toch koken...
Naja ze hebben ook een videodump he.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:02 schreef heiden6 het volgende:
Iemand die Geenstijl 'de Nederlandse tegenhanger van de populaire videosite YouTube.com' noemt, kan ik echt niet serieus nemen.
Ja, nou en? Het is gewoon een domme uitspraak waarmee ze te kennen geeft dat ze geen idee heeft waar ze over praat.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:02 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Naja ze hebben ook een videodump he.
Het niveau van de site geeft het niveau van de aanhang inderdaad prima weer.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Rechts is goed.
Ik vind die column van die New Yorkse idd ook niet goed. Het komt nogal ivoren toren-achtig over. Maar ik vind het van stukken hoger niveau dan het artikeltje van de heer Pritt Stift.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:08 schreef Kozzmic het volgende:
De column die op de hak wordt genomen is vrij dom, maar het commentaar op GS is inderdaad ook weinig hoogdravend. Schrijver Pritt Stift ontbeert dan ook het talent om zijn stukjes een ludieke en sarcastische stijl mee te geven, dat bewijst hij in vrijwel al zijn berichtjes.
Ze hebben het wel voor elkaar gekregen om door die arrogantie en de reactie's daarop steeds overal in de media te komen, daarmee meer bezoekers naar hun site halen en een groter zakcentje verdienen.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:55 schreef Genverbrander het volgende:
Normaal klinkt er uit de artikelen op GeenStijl een ongepaste arrogantie en zelfgenoegzaamheid, de laatste tijd is het echter steeds vaker botte frustratie en gescheld.
Losertjes zoals jij? Aangezien je de site nogal aandachtig leest gezien je topic?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:55 schreef Genverbrander het volgende:
Er waren nog tijden dat shocklog GeenStijl zich verzette tegen de kwalificatie 'rechts', tegenwoordig komt het populaire log er openlijk voor uit. De bijdragen worden steeds rechtser en krijgen ook steeds minder niveau. Zo werd dit eergister gepubliceerd:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045272.html
Ordinaire scheldpartij![]()
![]()
Normaal klinkt er uit de artikelen op GeenStijl een ongepaste arrogantie en zelfgenoegzaamheid, de laatste tijd is het echter steeds vaker botte frustratie en gescheld.
Ik heb het idee dat de redactieleden zelf ook zeer onaangenaam verrast zijn over de trash die ze naar hun site trekken. Als je de reacties ziet van de 'reaguurders' onder de artikelen, het gaat alleen nog maar over tieten, aftrekken en poep. Fijn dat GeenStijl bestaat, komen die losertjes tenminste minder naar FOK!![]()
Nou, ik moet daar toch even op terugkomen. De column is best interessant en origineel. Ik denk ook dat de deze best wel aansluit bij de belevingswereld van veel GS'ers. Mevrouw Mees neemt nota bene haar eigen partij op de hak. Haar kritiek richt zich m.i. ook eigenlijk meer op de politici en opinieleiders die bangig en verkeerd reageren op de 'macht' van internetsites de internetters, dan op die internetters zelf.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:10 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik vind die column van die New Yorkse idd ook niet goed. Het komt nogal ivoren toren-achtig over. Maar ik vind het van stukken hoger niveau dan het artikeltje van de heer Pritt Stift.![]()
![]()
Juist niet; geef die josti's lekker een uitlaatklep om hun idioterie te ventileren; hebben de normale mensen er minder last vanquote:Op maandag 1 januari 2007 16:06 schreef Aoristus het volgende:
Het wordt hoog tijd dat de Partij van de Arbeid dat soort sites gaat verbieden
Dat er een overeenkomst bestaat wil niet zeggen dat het een tegenhanger is.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:05 schreef Genverbrander het volgende:
Ja nou en? Dat is dus een overeenkomst.
Fok = Rechts?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:46 schreef Foo_niks het volgende:
Het begint steeds meer op Fok te lijken dus.
De FP zeker en bij het forum POL en NWS ook in meerderheid.quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:21 schreef Sickie het volgende:
[..]
Losertjes zoals jij? Aangezien je de site nogal aandachtig leest gezien je topic?
NRC linksquote:Op maandag 1 januari 2007 17:38 schreef Lemmeb het volgende:
Boeiend. Het NRC wordt steeds linkser, soit.
"steeds linkser", dropjosti.quote:
Ja, vroeger als abonnee heel vaak, toen het nog wel een èchte rechtse krant was. Niet dat die krant toen wèl om te pruimen was, maar daar gaat het hiet niet over.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:43 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
volgens mij roep je maar watooit wel eens een nrc in je handen gehad?
![]()
Dat idee heb ik inderdaad ook een beetje, dat dat op termijn gaat gebeuren. Of in elk geval dat die site als 'serieuze nieuwsbron'quote:Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef SCH het volgende:
GS gaat aan zichzelf ten onder
Die tv-versie schijnt al een pain in the ass te zijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat idee heb ik inderdaad ook een beetje, dat dat op termijn gaat gebeuren. Of in elk geval dat die site als 'serieuze nieuwsbron'steeds minder serieus zal worden genomen (voor zover die site überhaupt al serieus werd genomen that is). En als die site niet meer serieus wordt genomen, dan houdt het 'scoren' ook op. En als het 'scoren' ophoudt... naja, je snapt hem wel denk ik.
Ik denk het ook wel, ze melken zichzelf steeds meer uit.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef SCH het volgende:
tv-versiequote:Op maandag 1 januari 2007 18:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Die tv-versie schijnt al een pain in the ass te zijn.
Naja, met dat 'serieuze nieuwsbron' bedoelde ik meer dat ze inmiddels al een aantal keren het NOS-journaal enzo gehaald hebben. In die zin is het 'serieus nieuws'quote:Maar als nieuwsbron is GS niet echt serieus, meer voor de ranzige filmpjes en nieuwe terminologie om links te bashen.
Hey gozer, jij ook hier?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
tv-versie
Naja, na "Spritzen en Schlucken" en vergelijkbare bagger kan dit er ook nog wel bij.
[..]
Naja, met dat 'serieuze nieuwsbron' bedoelde ik meer dat ze inmiddels al een aantal keren het NOS-journaal enzo gehaald hebben. In die zin is het 'serieus nieuws'. Magoed, als het niveau daar nog verder daalt, dan zal het Journaal op een gegeven moment ook bedanken.
Jij ook de beste wensen! En aan je 'vriendin' natuurlijk.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hey gozer, jij ook hier?![]()
Bonne année.
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:59 schreef du_ke het volgende:
Wat een triest stukje en die schrijfstijl. Weet ik ook weer waarom ik nooit op die site kom.
We gaan samenwonen.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij ook de beste wensen! En aan je 'vriendin' natuurlijk.
Of is ze inmiddels je 'vriendin' niet meer? Het viel me laatst op dat ik d'r nooit meer online zie op MSN.
HAHAHAHAquote:
Fok is Rechts met linkse trekkenquote:
quote:Wel leuk om te lezen dat de PvdA zetels heeft verloren dankzij GeenStijl.
Op zich ligt het wel in de lijn der verwachtingen dat jij er nog een keer op de hak wordt genomen.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef SCH het volgende:
Inderdaad! Wie tegen Geert Wilders is, is voor Samir Azzouz!quote:Op maandag 1 januari 2007 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Rechts is goed.
__Saviour__ plaatst enkel oneliners.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Rechts is goed.
Is al lang gebeurd.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:45 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Op zich ligt het wel in de lijn der verwachtingen dat jij er nog een keer op de hak wordt genomen.
Samen met BNN - het gaat Steengeyl heten en zou volgens mijn over 2 weken al op de buis moeten maar het lukt nog niet erg dus wordt ws. uitgesteld.quote:
Precies.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef SCH het volgende:
Neuh ben het er gewoon niet mee eens. Ik zie zelden iets zinnigs staan op GS of in de Telegraaf.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:25 schreef JohnDope het volgende:
genverbrander en al die andere Telegraaf/GeenstijlHaters, het zal jullie sieren als jij mijn verhaal even bevestigt.
Maar daar zullen jullie wel te laf voor zijn.
Laf dus. Jij kan gewoon niet eerlijk zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 21:26 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Neuh ben het er gewoon niet mee eens. Ik zie zelden iets zinnigs staan op GS of in de Telegraaf.
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Laf dus. Jij kan gewoon niet eerlijk zijn
Volgende patientKomt u maar
![]()
je kan beter zeggen wat niet.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
Geef eens een voorbeeld dan van dat onthullende nieuws van GS wat iedere burger moet weten.
Geen voorbeeld?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
je kan beter zeggen wat niet.
Maargoed met jou was ik al klaar.![]()
*Next*
Jongen je hebt gezichtsverlies geleden hier net. Heb je nooit geleerd dat je op die moment beter stil kan zijnquote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jongen je hebt gezichtsverlies geleden hier net. Heb je nooit geleerd dat je op die moment beter stil kan zijn
Volgende.
Elke krant en elke website is in zekere mate gekleurd. Er is genoeg wat de Telegraaf of Geenstijl bewust weghouden wat de burger zou moeten weten.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:19 schreef JohnDope het volgende:
Dat plaatst de Telegraaf en Geenstijl pontificaal op de frontpage.
Zeker niet. Toen er smadelijke geruchten de ronde deden over een partijgenoot van Wilbers die zijn vrouw sloeg werd dat ook pontificaal op geenstijl gezet.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Elke krant en elke website is in zekere mate gekleurd. Er is genoeg wat de Telegraaf of Geenstijl bewust weghouden wat de burger zou moeten weten.
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jongen je hebt gezichtsverlies geleden hier net. Heb je nooit geleerd dat je op die moment beter stil kan zijn
Volgende.
Wat is er zo bijzonder aan SA dan, behalve dat het Engelstalig is en er meer tieten op te vinden zijn?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is wel uitermate lachwekkend dat ze een schrijver Something Awful een collega durven noemen.
Dat is wel erg naast je schoenen lopen.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/044618.html
De frontpage is niet zo bijzonder, alhoewel vaak erg grappig. Het forum wel. Je moet betalen = minder malloten, je wordt zonder pardon gebanned als je je gedraag zoals op Geenstijl (inhoudsloos en catchphrases, etc.) = nog minder malloten. Op een aantal subfora kan je vrolijk je gang gaan, maar de meeste fora zijn heen clean.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:45 schreef heiden6 het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan SA dan, behalve dat het Engelstalig is en er meer tieten op te vinden zijn?
En de navigatie is er ook om te janken. (ben 1 keer op die site geweest, want ik dacht ook nu gaan we het meemaken, dat viel dus vies tegen).quote:Op maandag 1 januari 2007 21:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan SA dan, behalve dat het Engelstalig is en er meer tieten op te vinden zijn?
Volgens mij meen je het nog ookquote:Op maandag 1 januari 2007 19:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Inderdaad! Wie tegen Geert Wilders is, is voor Samir Azzouz!
Heb je de episteltjes van Heleen Mees wel eens gelezen? De arrogante dommigheid ten top. Dat afzeiken maakt je niet rechts.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:55 schreef Genverbrander het volgende:
Er waren nog tijden dat shocklog GeenStijl zich verzette tegen de kwalificatie 'rechts', tegenwoordig komt het populaire log er openlijk voor uit. De bijdragen worden steeds rechtser en krijgen ook steeds minder niveau. Zo werd dit eergister gepubliceerd:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045272.html
Ordinaire scheldpartij![]()
![]()
Ik heb het idee dat de redactieleden zelf ook zeer onaangenaam verrast zijn over de trash die ze naar hun site trekken. Als je de reacties ziet van de 'reaguurders' onder de artikelen, het gaat alleen nog maar over tieten, aftrekken en poep. Fijn dat GeenStijl bestaat, komen die losertjes tenminste minder naar FOK!![]()
Ach, dat die lui meteen verblind raken omdat Heleen Mees een linkje heeft met de PvdA en dan meteen de rottigste scheldwoorden gebruiken - en dan de ander arrogante dommigheid verwijtenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je de episteltjes van Heleen Mees wel eens gelezen? De arrogante dommigheid ten top. Dat afzeiken maakt je niet rechts.
Ik weet precies wie Heleen Mees is en ze heeft een onwaarschijnlijke grachtengordeltiefuskop, maar ik heb me er overheen gezet en heb het stukje gelezen. En laat dat nou niet meevallen. In de eerste plaats weet ze niet wat Geenstijl is, in de tweede plaats trekt ze conclusies die niet kloppen, in de derde plaats is het vreemd om iemand vanuit New York te laten oordelen die duidelijk van toeten noch blazen weet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:35 schreef SCH het volgende:
Ach, dat die lui meteen verblind raken omdat Heleen Mees een linkje heeft met de PvdA en dan meteen de rottigste scheldwoorden gebruiken - en dan de ander arrogante dommigheid verwijten
Dan kan je daar toch gewoon volwassen tegen in gaan in plaats van zo te keer te gaan .Maar als ik alleen de FP van vandaag al zie daar, het is echt treurnis troef allemaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik weet precies wie Heleen Mees is en ze heeft een onwaarschijnlijke grachtengordeltiefuskop, maar ik heb me er overheen gezet en heb het stukje gelezen. En laat dat nou niet meevallen. In de eerste plaats weet ze niet wat Geenstijl is, in de tweede plaats trekt ze conclusies die niet kloppen, in de derde plaats is het vreemd om iemand vanuit New York te laten oordelen die duidelijk van toeten noch blazen weet.
Ik dacht dat op de FP de SP het populairst was en er zelfs een linkse meerderheid was bij een pollquote:Op maandag 1 januari 2007 17:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
De FP zeker en bij het forum POL en NWS ook in meerderheid.
Dat doe ik toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:41 schreef SCH het volgende:
Dan kan je daar toch gewoon volwassen tegen in gaan in plaats van zo te keer te gaan .Maar als ik alleen de FP van vandaag al zie daar, het is echt treurnis troef allemaal.
Het is toch een elitaire rotkop?quote:Maar jij houdt daar wel van, gezien je tiefuskop. Hulde hoor![]()
En laat dat nou net een linksige Varafiguur zijn...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:45 schreef SCH het volgende:
GeenStijl doet me altijd een beetje aan Paul de Leeuw denken - keihard schreeuwen en helemaal op tilt slaan als ze zelf kritiek krijgen.
Dus?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En laat dat nou net een linksige Varafiguur zijn...
Verklaart.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik dacht dat op de FP de SP het populairst was en er zelfs een linkse meerderheid was bij een poll![]()
Verklaard wel het lage niveau iig![]()
SP'ers staan idd bekend om hun hoge niveauquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef knowall het volgende:
[..]
Verklaart.
En het lage niveau komt uiteraard door de kaalkopjes die daar zowel nieuws posten, modereren als reageren. Dat zijn geen SP'ers, me dunkt.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
SP'ers staan idd bekend om hun hoge niveau.
het heeft dus niks met rechst te maken... als je onzin lult krijg je vanzelf het deksel op de neus, en dat overkomt de matige mevrouw Mees nu.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef SCH het volgende:
Dus?
Ik ben er tegen omdat het van een ontzettend laag niveau is. Als ik een stukje van GS zie staan heb ik al niet eens zin om het te lezen, omdat het zo slecht is geschreven dat ik er koppijn van krijg.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:19 schreef JohnDope het volgende:
Voor Geenstijl geldt overigens ook wat voor de Telegraaf geldt; Wat de pappers, theedrinkers & nathouders liever niet in de media zouden willen hebben, maar wanneer ze de kans zouden hebben, het ook daadwerkelijk buiten de media zouden houden, maar wat de Burger zeker wel moet weten.
Dat plaatst de Telegraaf en Geenstijl pontificaal op de frontpage.
En dat is de reden dat veel mensen tegen de Telegraaf en Geenstijl zijn. Ze zullen het nooit eerlijk zeggen, maar het is wel zo.![]()
Nieuw rechts krijgt nu een veeg uit de pan. Ik denk dat Geenstijl nu ineens weer links is...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef knowall het volgende:
En het lage niveau komt uiteraard door de kaalkopjes die daar zowel nieuws posten, modereren als reageren.
Die zijn analfabeet zoals we allemaal weten, dus dat denk ik idd ook niet.quote:Dat zijn geen SP'ers, me dunkt.
Mooie voorzet geef je. Wat was ook al weer de definitie van een relnicht?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:45 schreef SCH het volgende:
GeenStijl doet me altijd een beetje aan Paul de Leeuw denken - keihard schreeuwen en helemaal op tilt slaan als ze zelf kritiek krijgen.
Wat een onzin, schelden hoort er bij ofzo?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
het heeft dus niks met rechst te maken... als je onzin lult krijg je vanzelf het deksel op de neus, en dat overkomt de matige mevrouw Mees nu.
GeenStijl is een hele matige relnicht, dat moet leuker kunnenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Mooie voorzet geef je. Wat was ook al weer de definitie van een relnicht?
Goh, NieuwRechts volkomen terecht belachelijk maken maakt je links? What's next, Hitler maar onsympathiek vinden, maakt je ook links?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nieuw rechts krijgt nu een veeg uit de pan. Ik denk dat Geenstijl nu ineens weer links is...![]()
Mochten ze analfabeet zijn, dan is het des te knapper dat ze zo massaal de knop met 'Jan Marijnissen' erop hebben kunnen vinden op 22 november.quote:Die zijn analfabeet zoals we allemaal weten, dus dat denk ik idd ook niet.![]()
Je kan ook betogen dat die dame van de PvdA volkomen terecht belachelijk is gemaakt. Het verschil zie ik zo 1-2-3 niet. Net als dit niet bewijst dat GS linkser is geworden, bewijst het andere bericht niet dat GS rechtser wordt (voor zover überhaupt van belang.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:15 schreef knowall het volgende:
Goh, NieuwRechts volkomen terecht belachelijk maken maakt je links?
Origineel, Hitler erbij halen...quote:What's next, Hitler maar onsympathiek vinden, maakt je ook links?
Bovenste knop onder SP. Dat moet te herkennen zijn geweest...quote:Mochten ze analfabeet zijn, dan is het des te knapper dat ze zo massaal de knop met 'Jan Marijnissen' erop hebben kunnen vinden op 22 november.![]()
Idd, dat is het grote voordeel van internetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:30 schreef raptorix het volgende:
Het boeit me geen fuck, als je de site niet aanstaat bezoek je hem niet.
Oh prima hoor, het is ook niet mijn stelling dat GS rechtser wordt. Wat mij betreft was GS altijd al belachelijk rechts.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:18 schreef DS4 het volgende:
Je kan ook betogen dat die dame van de PvdA volkomen terecht belachelijk is gemaakt. Het verschil zie ik zo 1-2-3 niet. Net als dit niet bewijst dat GS linkser is geworden, bewijst het andere bericht niet dat GS rechtser wordt (voor zover überhaupt van belang.
Dankje.quote:Origineel, Hitler erbij halen...
Niet als je niet kan lezen...quote:Bovenste knop onder SP. Dat moet te herkennen zijn geweest...
Het had mij pas verbaasd indien je dat niet vond.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:42 schreef knowall het volgende:
Wat mij betreft was GS altijd al belachelijk rechts.
Onzin. Je bent toch niet blind als je analfabeet bent?quote:Niet als je niet kan lezen...
Jij vindt GS niet rechts?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het had mij pas verbaasd indien je dat niet vond.
Nouja vooruit, je zou die twee tekens uit je hoofd kunnen leren. Maareh, waar gaat het nou over? Je wilt toch niet serieus beweren dat SP'ers analfabeet zijn?quote:Onzin. Je bent toch niet blind als je analfabeet bent?
Ik heb altijd gedacht dat jij daar ook stukjes schrijft - je moet toch verplicht een dyslectische xenofobe tokkiaanse nicht zijn om daar te werken?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:34 schreef raptorix het volgende:
Mwoah ben een regelmatige bezoeker van GS
Wel goedgelovig en naief.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:01 schreef knowall het volgende:
Nouja vooruit, je zou die twee tekens uit je hoofd kunnen leren. Maareh, waar gaat het nou over? Je wilt toch niet serieus beweren dat SP'ers analfabeet zijn?
Wat heeft dat met de SP te maken?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:44 schreef knowall het volgende:
Aldus een Wilders-stemmer...
Eerder rellerig...quote:
Ik meen toch een smilie gebruikt te hebben waar duidelijk uit blijkt dat ik het niet serieus meende...quote:Je wilt toch niet serieus beweren dat SP'ers analfabeet zijn?
Geen idee, maar deze discussie loopt nu eenmaal in deze thread... en het simplisme van de SP kan niet vaak genoeg benadrukt worden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:48 schreef knowall het volgende:
Wat heeft de SP met de 'rechtsheid' van GeenStijl te maken?
Maar niet rechts?quote:
Nou, gelukkig maar.quote:Ik meen toch een smilie gebruikt te hebben waar duidelijk uit blijkt dat ik het niet serieus meende...
En dat staat ons ook te wachten als hij aan de macht komt. Om GeenStijl kunnen we wel heen, maar hoelang kunnen we nog om de SP heen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:19 schreef raptorix het volgende:
Ik erger me eerder aan de weblog van Jan Marijnissen, zelfs fatsoenlijke bijdrages in de comments worden daar heel sneakey weg gehaald, totalitaire shit.
Bij ongeveer alle weblogs van politieke partijen of politici worden de reacties gekeurd voordat ze geplaatst worden. De weblog van Marijnissen is juist 1 van de weinige waar dit niet gebeurt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:21 schreef MrBadGuy het volgende:
En dat staat ons ook te wachten als hij aan de macht komt.
Ik zeg niets, de SP Nazis zitten overal, vooral in de nissen van FOK, ik zie ook telkens een gast in regenjas voor me deur posten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En dat staat ons ook te wachten als hij aan de macht komt. Om GeenStijl kunnen we wel heen, maar hoelang kunnen we nog om de SP heen?![]()
Daar heb ik niets op tegen, als reacties onfatsoenlijk zijn hoeven ze niet geplaatst te worden, maar ook normale inhoudelijke reacties worden sneaky weggehaald, sterker nog ze worden nog wel getoont aan de gebruiker die hem plaatste, maar niet aan de rest.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:24 schreef knowall het volgende:
[..]
Bij ongeveer alle weblogs van politieke partijen of politici worden de reacties gekeurd voordat ze geplaatst worden.![]()
Geen idee of dat gebeurt, maar als het gebeurt: wat dan nog? Het is zijn site en als hij daar bepaalde reacties niet wil hebben, dan mag hij deze toch zeker wel verwijderen? Hij kan ze ook van tevoren keuren om ze vervolgens gewoon niet te plaatsen, wat een verschil.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daar heb ik niets op tegen, als reacties onfatsoenlijk zijn hoeven ze niet geplaatst te worden, maar ook normale inhoudelijke reacties worden sneaky weggehaald,
Sterker nog?quote:sterker nog ze worden nog wel getoont aan de gebruiker die hem plaatste, maar niet aan de rest.
LOL? Het is verdomme een politieke partij die ook nog eens overheidsgeld ontvangt, net als mijnheer Marijnissen uit mijn belasting centen wordt betaalt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef knowall het volgende:
[..]
Geen idee of dat gebeurt, maar als het gebeurt: wat dan nog? Het is zijn site en als hij daar bepaalde reacties niet wil hebben, dan mag hij deze toch zeker wel verwijderen? Hij kan ze ook van tevoren keuren om ze vervolgens gewoon niet te plaatsen, wat een verschil.![]()
[..]
Sterker nog?
Ja, en? Dat geldt voor de andere politieke partijen en politici net zo goed. Ik ben het met je eens dat Marijnissen beter een systeem kan invoeren waarbij de reacties gekeurd worden, maar verder zie ik het probleem niet zo. Als je net zulke zeikposts op zijn weblog probeert te posten als dat je hier op FOK! doet kan ik me zelfs goed voorstellen dat je berichten worden verwijderd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
LOL? Het is verdomme een politieke partij die ook nog eens overheidsgeld ontvangt, net als mijnheer Marijnissen uit mijn belasting centen wordt betaalt.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:49 schreef knowall het volgende:
[..]
Ja, en? Dat geldt voor de andere politieke partijen en politici net zo goed. Ik ben het met je eens dat Marijnissen beter een systeem kan invoeren waarbij de reacties gekeurd worden, maar verder zie ik het probleem niet zo. Als je net zulke zeikposts op zijn weblog probeert te posten als dat je hier op FOK! doet kan ik me zelfs goed voorstellen dat je berichten worden verwijderd.
Je hebt gelijk: ik redeneer inderdaad zonder foute feiten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
zei de man die zonder argumenten of foute feiten redeneerd.
Anja Meulenbelt daarentegen...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:24 schreef knowall het volgende:
Bij ongeveer alle weblogs van politieke partijen of politici worden de reacties gekeurd voordat ze geplaatst worden. De weblog van Marijnissen is juist 1 van de weinige waar dit niet gebeurt.![]()
http://www.nrcombudsman.n(...)nrc-columnisten.htmlquote:Benepen en bangelijke NRC-columnisten
Gepubliceerd door Stan de Jong 31 december, 2006 in Algemeen
mees.jpgTja, dat kon Heleen Mees natuurlijk verwachten, dacht uw ombudsman a.i. geamuseerd toen hij zijn dagelijkse bezoek aan GeenStijl bracht. Mees, de nieuwe columniste van NRC, tevens behorend tot de harem van Rikkepik van der Ploeg, tevens hoofd van de PvdA-afdeling New York (echt, je kan het zo gek niet verzinnen of het bestaat) had de euvele moed in haar laaste kolompje uit te halen naar internetgebruikers in het algemeen en die van GeenStijl in het bijzonder. Dat kwam haar te staan op een schrobbering van GeenStijl. Onder de kop ‘Stomme, lelijke PvdA-trutten’ een stukkie dat eindigt met: ‘ga toch koken’. Ach, fijnzinnig zijn die knapen van GeenStijl niet, maar persoonlijk kan ik er vaak wel om grinniken. Maar wat had het bruggehoofd van de vaderlandse sociaal-democratie in New York (ik moet er telkens weer om glimlachen) nu eigenlijk toch allemaal te melden in haar kolompje?
Volgens Mees, die ageert tegen de uitverkiezing door weekblad Time van You als persoon van het jaar, kleeft aan de gemiddelde internetgebruiker ‘een spruitjeslucht’, is die alleen in de tieten van Britney Spears geinteresseerd (want op You Tube vaker bekeken dan filmpjes over Irak ) en moet die niets hebben van internationalisering en Europa – hetgeen een grote schande in NRC-kringen schijnt te zijn. “Benepen bangelijke internetters”, luidt dan ook de kop van haar kolompje. Kern: “Het gewone volk wordt vooral door de massamedia te groot gemaakt waardoor politici hun simpel negativisme met grote politieke inzichten verwarren.” En passant wordt ook nog even Pim Fortuyn als ‘islamofoob’ neergezet. In die zin zet Mees de traditie bij de Deftige Courant goed voort.
Met haar betoog plaatst Mees zich op een lijn – ze refereert er zelf aan – met de dichter annex grote denker Iljfa Pfeijffer die enige dagen terug in NRC ook al uithaalde naar ‘het gewone volk’ en Nederland als een kleinburgerlijk, provinciaals en xenofoob land wegzette. Ja, volgens Pfeijffer hadden ‘de boeren’ de macht overgenomen.
Wat een dedain. Wat een flauwekul. De gewone man – alleen al die benaming – bestaat helemaal niet. De gewone man is iemand die op zijn (of haar) gebied amateur- of vakkennis bezit, of het nu gaat om de Deltawerken, de Russische schrijvers, het sleutelen aan Harley Davidsons of voor mijn part het bereiden van een Indische rijsttafel. De internetencylopedie Wikipedia wordt door enthousiaste vrijwilligers bijgehouden en is nu al betrouwbaarder dan de papieren varianten. Het internet is een ware zegen voor het ontsluiten van voorheen moeilijk of niet toegankelijke informatie. Nog even en door internetters wordt de eerste moordzaak opgelost. Op allerlei sites wordt op een interessante wijze over onderwerpen gediscussieerd die de traditionele media vaak laten liggen, neem de aanslagen van 11 september. De bezoeker van een site als GeenStijl is overigens gemiddeld hoogopgeleid.
Maar in de negentiende-eeuwse opvattingen van Pfeijffer en Mees is You gewoon plebs en moet You zijn mond houden.
Het ironische is dan ook dat niet zozeer de internetgebruikers benepen en bangelijk zijn, maar de NRC-columnisten die niets van vooruitgang en mondigheid van burgers moeten hebben en terugverlangen naar de tijd dat de regenten (lees: zijzelf) het voor het zeggen hadden. Spijtig voor hen is die tijd voorgoed voorbij.
En met een opgewekt gemoed en zonder een greintje schuldgevoel downloadde uw ombudsman a.i. de tietenclip van Britney Spears en nam zich voor in 2007 nog vaker van het internet gebruik te maken dan hij al deed. Prettige jaarwisseling!
quote:Maar in de negentiende-eeuwse opvattingen van Pfeijffer en Mees is You gewoon plebs en moet You zijn mond houden.
Het ironische is dan ook dat niet zozeer de internetgebruikers benepen en bangelijk zijn, maar de NRC-columnisten die niets van vooruitgang en mondigheid van burgers moeten hebben en terugverlangen naar de tijd dat de regenten (lees: zijzelf) het voor het zeggen hadden. Spijtig voor hen is die tijd voorgoed voorbij.
En met een opgewekt gemoed en zonder een greintje schuldgevoel downloadde uw ombudsman a.i. de tietenclip van Britney Spears en nam zich voor in 2007 nog vaker van het internet gebruik te maken dan hij al deed. Prettige jaarwisseling!
Als het meer rellerig is om op het linkerbeen te staan, dan zal GS het volgens mij niet laten. Maar goed: ik hou het niet nauwgezet bij als je het niet erg vindt.quote:
Ach het zijn vooral van die gefrustreerde Fortuynistjes. Wilders deed het er ook erg goed. Maar de hoofdrichting is inderdad goedkoop populisme.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik dacht dat op de FP de SP het populairst was en er zelfs een linkse meerderheid was bij een poll![]()
Verklaard wel het lage niveau iig![]()
Om daarover te klagen hebben ze op de site van de vrindjes van PJOrourke een heel subforum ingerichtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:19 schreef raptorix het volgende:
Ik erger me eerder aan de weblog van Jan Marijnissen, zelfs fatsoenlijke bijdrages in de comments worden daar heel sneakey weg gehaald, totalitaire shit.
Het wordt wel een obsessie voor je he?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:35 schreef du_ke het volgende:
Om daarover te klagen hebben ze op de site van de vrindjes van PJOrourke een heel subforum ingericht.
Leuk subforum!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het wordt wel een obsessie voor je he?
Nou, vooral het volk dat er komt. Vooral veel gescheld en getier over de rijken, en vervolgens klagen dat de uitkeringen te laag zijn. Het peil daar is extreem laag.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:47 schreef Genverbrander het volgende:
Leuk subforum!![]()
Wta is er dan precies mis met het log van Jan, PJORourke?
Je weet weer niet waar je het over hebt. Mees zit in het campagneteam van Hilary Clinton en is een actuele en veelopgevoerde spreker in de Nederlandse media als het over de Amerikaanse politiek gaat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:45 schreef StefanP het volgende:
Een wanhopige uithaal van een nietszeggende salonsocialist wiens glorie, als die er ooit al was, een t.h.t. datum had ergens in het begin jaren 90 van de vorige eeuw.
Wel nee. Ze kan nog geen column fatsoenlijk tikken. Ik heb haar nog nooit op TV gezien.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:52 schreef SCH het volgende:
Je weet weer niet waar je het over hebt. Mees zit in het campagneteam van Hilary Clinton en is een actuele en veelopgevoerde spreker in de Nederlandse media als het over de Amerikaanse politiek gaat.
Ohw is dat zo? Ze hebben pas nog wel de Zelfmoord Top 30 gepubliceerd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:54 schreef Panick het volgende:
GeenStijl?
Is dat die site die alles en iedereen afkraakt, maar als de dochter van een van de redactieleden zelfmoord pleegt ze te laf zijn om dat dan af te kraken of er uberhaupt melding van te maken?
Triest zooitje..
Er is meer dan tv, maar dat je haar niet kent, zegt meer over jou.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wel nee. Ze kan nog geen column fatsoenlijk tikken. Ik heb haar nog nooit op TV gezien.
Waarom zouden ze dat moeten melden dan? Heeft die zelfmoord met GS te maken dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:54 schreef Panick het volgende:
GeenStijl?
Is dat die site die alles en iedereen afkraakt, maar als de dochter van een van de redactieleden zelfmoord pleegt ze te laf zijn om dat dan af te kraken of er uberhaupt melding van te maken?
Triest zooitje..
Ik ken haar, maar wat jij zegt, lijkt me onzin.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:58 schreef SCH het volgende:
Er is meer dan tv, maar dat je haar niet kent, zegt meer over jou.
quote:Nieuwe PvdA-columniste voor Lux et Libertas
'Na een aantal gastcolumns begint Heleen Mees vandaag als vaste columnist op de Opiniepagina. Zij woont en werkt in New York als jurist (gespecialiseerd in Europese belastingaangelegenheden) en publicist’. Dat staat in de krant van vandaag. Gefeliciteerd, Heleen! De PvdA-lobby heeft opnieuw een prominente plaats in Lux en Libertas opgeeist. Echt een hele goede keuze van Lux et Libertas: een PvdA-ster met een bekakte naam (de Meesjes, you know, van Mees Pierson en zo) die garant staat voor precies de juiste dosis wereldvreemdheid en arrogantie die NRC tot zo’n onweerstaanbaar produkt maken. Het is echt ongelofelijk: nemen ze bij NRC een columnist uit New York dan blijkt deze bestuurder te zijn van de PvdA-afdeling New York! Om je te bescheuren! En dat verzwijgen ze dan natuurlijk ook weer terwijl ze natuurlijk kunnen weten dat iedereen dat binnen een seconde via google kan achterhalen….Helemaal leuk is dat Heleen ook nog een neukertje is van Rick ‘Bill Clinton’ van der Ploeg: natuurlijk, NRC-columnisten moeten naast de juiste politieke en financiele credentials ook nog beschikken over de vereiste hoeveelheid promiscuiteit. Net als Amanda Kluveld die via de piemel van Henri Beunders Lux et Libertas binnenglibberde.
Waar is die Kluveld trouwens? Is ze eruit gedonderd? Even op haar webloggie kijken. Nou, die moet volgens mij nodig worden gupdate. Maar back to Miss Mees. Wat een talent! Lees haar eerste zin van haar eerste column ‘Vooruit, Europa’: “Robert Kagan, de Amerikaanse neo-conservatieve commentator en auteur van het boek Paradise and Power (had Rick bij mij laten liggen toen hij hier de laatste keer kwam ‘overleggen’) zei drie jaar geleden dat het enige wat Europa echt bezig houdt Europa is’. Hier is over nagedacht! De volgende eisen waaraan een NRC-columniste moet voldoen (inhoudelijk dan, naast politiek, geld en sex dus) zijn op briljante wijze ingevuld:
1. Noem altijd een naam, bedenk vooral niet iets zelf
2. Noem altijd een boek
3. Begin altijd reeds in de eerste zin over Europa (of in de titel: Mees deed het op briljante wijze allebei!)
4. Zorg ervoor dat de zin geen concrete, duidelijke inhoud heeft
Erg gelukkig zijn ze bij NRC ook over de ’specialisatie in belastingaangelegenheden’ van Helenepeen. Kijk, ze is dan wel socialiste en neukt met Rikkepik, maar ze is de hele dag bezig met het uitrekenen van fiscale voordelen voor rijke individuen en bedrijven. We zijn wel PvdA bij NRC, maar altijd geldt: eigen zakken eerst! Weerzinwekkend ook dat PS-je onder haar eerste column: Ayaan, welcome to the States. Ik zie Helenepeen al zitten met Ayaanepaan in de Holland Club op Manhattan. Heleen: “Ayaan, hoe zit je fiscaal? Waar staan je rekeningen? Ik weet een constructie met een SPE in Luxemburg waardoor je 100% belastingvrij wordt! O jee, Ayaan, ik moet gaan want ik moet zo mijn column voor NRC inleveren en Rikkepik komt vanavond ook nog even eten nadat hij op kosten van de belastingbetaler (heb ik speciaal iets leuks voor bedacht!) vanuit Rome komt aanvliegen. Doei!”
Stop de persen! Help! Wat ik nu toch weer ontdek: Helenepeen blijkt ook nog een lid te zijn van een heel raar denktankje waarin ook Rikkepik zit en die corrupte ex-Eurocommissaris Emma Bonino die ooit in de Volkskrant een brief mede-ondertekende om het op te nemen voor Mabelepeemel in ‘Bruinsma-gate’ en ook Donald massmurder Rumsfeld en ook nog die Timoshenko van de Oekraine (zou dat ook een neukertje zijn van Rikkepik?) en ook nog Jimmy Carter en George Papandreou…… Ik krijg opeens het visioen dat hij een schreeuwende Hans Nijenhuis de kamer van Folkert (hij was juist begonnen aan een nieuw stuk Bach) zie binnenstormen en roepen: Folkert! Ik heb nu een columnist geregeld die Donald Rumsfeld kent! Die kan ze zo bellen! O my God! Rumsfeld wordt ook nog genoemd in haar eerste column! I surrender! Ik kan het allemaal werkelijk niet meer aan! Wat doet een man in zulk een tijd? Hij kust zijn vrouw, hij kust zijn kind, en strijdt de ijdele strijd.
Omdat ze er onwijs happig op zijn om de kinderen van anderen zwart te maken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat moeten melden dan? Heeft die zelfmoord met GS te maken dan?
Wat is onzin? Dat ze vaak in de Nederlandse media is en betrokken bij het campagneteam van Hilary is absoluut waar hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ken haar, maar wat jij zegt, lijkt me onzin.
[..]
I rest my casequote:Op woensdag 3 januari 2007 13:58 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ohw is dat zo? Ze hebben pas nog wel de Zelfmoord Top 30 gepubliceerd.
Ja, ze heeft een column in NRC. Hillary? Bron?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:06 schreef SCH het volgende:
Wat is onzin? Dat ze vaak in de Nederlandse media is en betrokken bij het campagneteam van Hilary is absoluut waar hoor.
Het is volgens mij eerder een bangelijke oproep tot een terugkeer van de regenten... Mees en Co weten het beter. Zo komt het over.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:12 schreef KroJo het volgende:
overigens , die Mees heeft volgens mij wel gelijk ermee dat het gros van het publiek op de veelgeroemde 'community-sites' gewoon een aanfluiting is van dom en hersenloos 'meelullen' en 'met alle winden meewaaien'...
ze heeft volgens mij best gelijk erin dat daar niet al te positief over gedaan hoeft te worden, dat er een soort van 'dictatuur van de reaguurders' uitgeoefende kan worden waar gewoon domme aantallen tellen,
die Maoistische 'laat-duizend-bloemen-bloeien' mentaliteit, waarvan Geenstijl ook een voorbeeld stelt door heel moralistisch die vrouw zélf op het 'schavot' te plaatsen in hun posting, in de hoop dat hun vele bezoekers haar beschimpen en met eieren bekogelen is idd weinig hoopvols..
verder kan het me niet zo heel veel boeien wat precies de achtergronden van die dame zijn, maar kennelijk vind geenstijl dat een hoge belngwekkende waarde, en ook hier is het ons-ken-ons grachtengordelroos gedrag over 'wie-neukt-wie' een geliefde bezigheid, waarbij men vergeet wat precies de boodschap van die column was.
Ze was bij de laatste verkiezingen van 2 maanden geleden in de VS veelvuldig te horen op o.a. radio 1 en BNR.quote:
quote:Hillary? Bron?
www.nieuwamsterdam.nl/heleenmeesquote:Heleen Mees
Heleen Mees is econoom, jurist en publicist. Sinds 2000 woont zij in New York, waar zij werkzaam is als adviseur in EU-zaken. Zij werkt onder meer voor de campagne van Hillary Clinton. Daarnaast is Heleen Mees één van de oprichtsters van Women on Top, een organisatie die zich inzet voor de verbetering van de positie van vrouwen. Klik op onderstaande banner voor meer informatie.
nogal vrije interpretatie?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is volgens mij eerder een bangelijke oproep tot een terugkeer van de regenten... Mees en Co weten het beter. Zo komt het over.
Nee dan die Mischa Kat die jij hier quote, van die uitgerangeerde uitgepoepte journalisten die nergens meer aan de bak komen en dan een rancuneus blogje oprichten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is volgens mij eerder een bangelijke oproep tot een terugkeer van de regenten... Mees en Co weten het beter. Zo komt het over.
Zo iemand als jij dus, maar dan met een kritische blik?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:36 schreef SCH het volgende:
Nee dan die Mischa Kat die jij hier quote, van die uitgerangeerde uitgepoepte journalisten die nergens meer aan de bak komen en dan een rancuneus blogje oprichten.![]()
Nee, ik ben niet uitgerangeerd hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo iemand als jij dus, maar dan met een kritische blik?
ik weet niet of ik iemand kritisch kan vinden die wikipedia 'een hoger niveau dan een encyclopedie toedicht, de bezoekers van geenstijl hoogopgeleid vind, en op internet-sites over 11 september een ' enorme interssante discussie' aantreft.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo iemand als jij dus, maar dan met een kritische blik?
De kop is "benepen, bangelijke internetters". Vervolgens stelt ze vanuit New York vast dat Geenstijl de Nederlandse Youtube is. Waarom zijn internetters benepen en bangelijk? Geenstijl is niks meer dan een interactieve tabloid, en tabloids bestaan al heel lang. De enige die benepen en bangelijk overkomt is Mees, want een benepen, bangelijke site, zelfs als dat waar zou zijn, zegt niets over de rest van het internet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:23 schreef KroJo het volgende:
nogal vrije interpretatie?
dus in een kritische ciolumn over het gedrag van de bezoekers van die internet-communities, het gebrek aan waarden daar, als een reactie op het Time artikel over 'person of the Year' wens jij dat te lezen?
ik denk eerder dat het meer over jezelf zegt, als je die 'verstopte boodschap' in die column leest... > TRU?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |