abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44924796
Voor Geenstijl geldt overigens ook wat voor de Telegraaf geldt; Wat de pappers, theedrinkers & nathouders liever niet in de media zouden willen hebben, maar wanneer ze de kans zouden hebben, het ook daadwerkelijk buiten de media zouden houden, maar wat de Burger zeker wel moet weten.
Dat plaatst de Telegraaf en Geenstijl pontificaal op de frontpage.

En dat is de reden dat veel mensen tegen de Telegraaf en Geenstijl zijn. Ze zullen het nooit eerlijk zeggen, maar het is wel zo.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_44924883
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef SCH het volgende:
GS gaat aan zichzelf ten onder
Precies.
pi_44924896
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Is al lang gebeurd.
Vertel.
pi_44924972
genverbrander en al die andere Telegraaf/GeenstijlHaters, het zal 'jullie' sieren als jullie mijn verhaal even bevestigen.
Maar daar zullen jullie wel te laf voor zijn.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_44925020
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:25 schreef JohnDope het volgende:
genverbrander en al die andere Telegraaf/GeenstijlHaters, het zal jullie sieren als jij mijn verhaal even bevestigt.
Maar daar zullen jullie wel te laf voor zijn.
Neuh ben het er gewoon niet mee eens. Ik zie zelden iets zinnigs staan op GS of in de Telegraaf.
pi_44925037
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:26 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Neuh ben het er gewoon niet mee eens. Ik zie zelden iets zinnigs staan op GS of in de Telegraaf.
Laf dus. Jij kan gewoon niet eerlijk zijn

Volgende patient Komt u maar
pi_44925077
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Laf dus. Jij kan gewoon niet eerlijk zijn

Volgende patient Komt u maar

Geef eens een voorbeeld dan van dat onthullende nieuws van GS wat iedere burger moet weten.
pi_44925107
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:28 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld dan van dat onthullende nieuws van GS wat iedere burger moet weten.
je kan beter zeggen wat niet.

Maargoed met jou was ik al klaar.

*Next*
pi_44925115
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

je kan beter zeggen wat niet.

Maargoed met jou was ik al klaar.

*Next*
Geen voorbeeld?
pi_44925163
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:29 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Geen voorbeeld?
Jongen je hebt gezichtsverlies geleden hier net. Heb je nooit geleerd dat je op die moment beter stil kan zijn

Volgende.
pi_44925276
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jongen je hebt gezichtsverlies geleden hier net. Heb je nooit geleerd dat je op die moment beter stil kan zijn

Volgende.
Dit is wel erg zwak Johnny.

Bedoel je misschien dit onthullende nieuws? Of deze wereldschokkende onthulling?

Gelukkig is GS er nog om de burger hierop te wijzen.
  † In Memoriam † maandag 1 januari 2007 @ 21:33:51 #62
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44925287
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:19 schreef JohnDope het volgende:
Elke krant en elke website is in zekere mate gekleurd. Er is genoeg wat de Telegraaf of Geenstijl bewust weghouden wat de burger zou moeten weten.
Carpe Libertatem
pi_44925403
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Elke krant en elke website is in zekere mate gekleurd. Er is genoeg wat de Telegraaf of Geenstijl bewust weghouden wat de burger zou moeten weten.
Zeker niet. Toen er smadelijke geruchten de ronde deden over een partijgenoot van Wilbers die zijn vrouw sloeg werd dat ook pontificaal op geenstijl gezet.
Net wat ik al zei: Als geenstijl mijn webapplicatie geweest zou zijn, dan had ik dat verhaal van Wilders er nooit opgezet, dan zou ik nog eenzijdiger te werk gaan dan de Staatsomroep.
pi_44925438
GeenStijl VS. Fok!

GeenStijl lees ik vaak. Fok! Idem. En vele die hier zitten vinden GeenStijl ook leuk. Mensen die dat niet vinden, nemen alles zo serieus en hebben een gebrek aan sociale contacten.

Geenstijl pwnd.
Fok, ook wel.
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
pi_44925456
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Volgende.

Sorry hoor, maar neem GeenStijl al tijden niet meer serieus. En het volk wat er komt, ach zoals eerder vermeldt eerder kont, tiet en rukken. Nou zijn dit wel de meest interessante onderwerpen natuurlijk als man zijnde
  † In Memoriam † maandag 1 januari 2007 @ 21:42:49 #66
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44925641
Het is wel uitermate lachwekkend dat ze een schrijver Something Awful een collega durven noemen.

Dat is wel erg naast je schoenen lopen.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/044618.html
Carpe Libertatem
pi_44925742
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is wel uitermate lachwekkend dat ze een schrijver Something Awful een collega durven noemen.

Dat is wel erg naast je schoenen lopen.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/044618.html
Wat is er zo bijzonder aan SA dan, behalve dat het Engelstalig is en er meer tieten op te vinden zijn?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  † In Memoriam † maandag 1 januari 2007 @ 21:54:17 #68
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44926063
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:45 schreef heiden6 het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan SA dan, behalve dat het Engelstalig is en er meer tieten op te vinden zijn?
De frontpage is niet zo bijzonder, alhoewel vaak erg grappig. Het forum wel. Je moet betalen = minder malloten, je wordt zonder pardon gebanned als je je gedraag zoals op Geenstijl (inhoudsloos en catchphrases, etc.) = nog minder malloten. Op een aantal subfora kan je vrolijk je gang gaan, maar de meeste fora zijn heen clean.

/offtopic
Carpe Libertatem
pi_44926186
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

En de navigatie is er ook om te janken. (ben 1 keer op die site geweest, want ik dacht ook nu gaan we het meemaken, dat viel dus vies tegen).
pi_44931149
Rechts over Verdonk bash oudejaars conferance; Moet verboden worden!
Rechts over PVDA bash Geenstijl: 14.gif!

dinsdag 2 januari 2007 @ 00:14:01 #71
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_44931304
Een beetje opportunisme kan nooit kwaad.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 00:54:51 #72
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_44932351
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Inderdaad! Wie tegen Geert Wilders is, is voor Samir Azzouz!
Volgens mij meen je het nog ook
pi_44932476
Ik ben tegen Geert Wilders.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:04:11 #74
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44947073
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:55 schreef Genverbrander het volgende:
Er waren nog tijden dat shocklog GeenStijl zich verzette tegen de kwalificatie 'rechts', tegenwoordig komt het populaire log er openlijk voor uit. De bijdragen worden steeds rechtser en krijgen ook steeds minder niveau. Zo werd dit eergister gepubliceerd:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045272.html

Ordinaire scheldpartij

Normaal klinkt er uit de artikelen op GeenStijl een ongepaste arrogantie en zelfgenoegzaamheid, de laatste tijd is het echter steeds vaker botte frustratie en gescheld.

Ik heb het idee dat de redactieleden zelf ook zeer onaangenaam verrast zijn over de trash die ze naar hun site trekken. Als je de reacties ziet van de 'reaguurders' onder de artikelen, het gaat alleen nog maar over tieten, aftrekken en poep. Fijn dat GeenStijl bestaat, komen die losertjes tenminste minder naar FOK!
Heb je de episteltjes van Heleen Mees wel eens gelezen? De arrogante dommigheid ten top. Dat afzeiken maakt je niet rechts.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_44947724
Ach gut. Nieuwrechts is DEAUD

Adverteren kun je leren. We weten er alles van. Geef Chileen een laptop en alle reclameborden van de Amsterdam Arena kleuren roze. De kaalkopjes van NieuwRechts meenden ook iets slims uit te halen. En daarom kregen de lezers van NieuwNieuws vanochtend deze akelige banner voorgeschoteld. En we hadden NieuwRechts nog zo dringend geadviseerd daar mee te kappen. Maar nee, toch doorgaan. Niet luisteren. Eigenwijs doen. Tja, en toen heeft Chileen even op een verkeerd knopje gedrukt. En toen was de site van NieuwRechts hartstikke deaud. Sliep uit, systeembeheerdertje. Doet je de groeten aan die autistische Rotterdamse heaumeau Michiel Smit? Bye bye. Zwaai zwaai...
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_44947929
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:04 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Heb je de episteltjes van Heleen Mees wel eens gelezen? De arrogante dommigheid ten top. Dat afzeiken maakt je niet rechts.
Ach, dat die lui meteen verblind raken omdat Heleen Mees een linkje heeft met de PvdA en dan meteen de rottigste scheldwoorden gebruiken - en dan de ander arrogante dommigheid verwijten
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:38:41 #77
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44948035
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:35 schreef SCH het volgende:
Ach, dat die lui meteen verblind raken omdat Heleen Mees een linkje heeft met de PvdA en dan meteen de rottigste scheldwoorden gebruiken - en dan de ander arrogante dommigheid verwijten
Ik weet precies wie Heleen Mees is en ze heeft een onwaarschijnlijke grachtengordeltiefuskop, maar ik heb me er overheen gezet en heb het stukje gelezen. En laat dat nou niet meevallen. In de eerste plaats weet ze niet wat Geenstijl is, in de tweede plaats trekt ze conclusies die niet kloppen, in de derde plaats is het vreemd om iemand vanuit New York te laten oordelen die duidelijk van toeten noch blazen weet.
pi_44948128
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:38 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik weet precies wie Heleen Mees is en ze heeft een onwaarschijnlijke grachtengordeltiefuskop, maar ik heb me er overheen gezet en heb het stukje gelezen. En laat dat nou niet meevallen. In de eerste plaats weet ze niet wat Geenstijl is, in de tweede plaats trekt ze conclusies die niet kloppen, in de derde plaats is het vreemd om iemand vanuit New York te laten oordelen die duidelijk van toeten noch blazen weet.
Dan kan je daar toch gewoon volwassen tegen in gaan in plaats van zo te keer te gaan .Maar als ik alleen de FP van vandaag al zie daar, het is echt treurnis troef allemaal.

Maar jij houdt daar wel van, gezien je tiefuskop. Hulde hoor
pi_44948186
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

De FP zeker en bij het forum POL en NWS ook in meerderheid.
Ik dacht dat op de FP de SP het populairst was en er zelfs een linkse meerderheid was bij een poll

Verklaard wel het lage niveau iig
pi_44948259
GeenStijl doet me altijd een beetje aan Paul de Leeuw denken - keihard schreeuwen en helemaal op tilt slaan als ze zelf kritiek krijgen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:45:35 #81
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44948279
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:41 schreef SCH het volgende:
Dan kan je daar toch gewoon volwassen tegen in gaan in plaats van zo te keer te gaan .Maar als ik alleen de FP van vandaag al zie daar, het is echt treurnis troef allemaal.
Dat doe ik toch?
quote:
Maar jij houdt daar wel van, gezien je tiefuskop. Hulde hoor
Het is toch een elitaire rotkop?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:46:00 #82
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44948293
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:45 schreef SCH het volgende:
GeenStijl doet me altijd een beetje aan Paul de Leeuw denken - keihard schreeuwen en helemaal op tilt slaan als ze zelf kritiek krijgen.
En laat dat nou net een linksige Varafiguur zijn...
pi_44948304
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef PJORourke het volgende:

[..]

En laat dat nou net een linksige Varafiguur zijn...
Dus?
pi_44948312
Hmm, dan moet ik toch eens kijken.. En TS als ik jou post lees, dan ben jij vreselijk links. Jammer voor je
pi_44948331
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:45 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat doe ik toch?
pi_44948359
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ik dacht dat op de FP de SP het populairst was en er zelfs een linkse meerderheid was bij een poll

Verklaard wel het lage niveau iig
Verklaart.

En het lage niveau komt uiteraard door de kaalkopjes die daar zowel nieuws posten, modereren als reageren. Dat zijn geen SP'ers, me dunkt.
pi_44948453
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef knowall het volgende:

[..]

Verklaart.

En het lage niveau komt uiteraard door de kaalkopjes die daar zowel nieuws posten, modereren als reageren. Dat zijn geen SP'ers, me dunkt.
SP'ers staan idd bekend om hun hoge niveau
pi_44948485
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

SP'ers staan idd bekend om hun hoge niveau.
Klopt.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:52:33 #89
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44948513
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef SCH het volgende:
Dus?
het heeft dus niks met rechst te maken... als je onzin lult krijg je vanzelf het deksel op de neus, en dat overkomt de matige mevrouw Mees nu.
pi_44948601
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:19 schreef JohnDope het volgende:
Voor Geenstijl geldt overigens ook wat voor de Telegraaf geldt; Wat de pappers, theedrinkers & nathouders liever niet in de media zouden willen hebben, maar wanneer ze de kans zouden hebben, het ook daadwerkelijk buiten de media zouden houden, maar wat de Burger zeker wel moet weten.

En dat is de reden dat veel mensen tegen de Telegraaf en Geenstijl zijn. Ze zullen het nooit eerlijk zeggen, maar het is wel zo.
Ik ben er tegen omdat het van een ontzettend laag niveau is. Als ik een stukje van GS zie staan heb ik al niet eens zin om het te lezen, omdat het zo slecht is geschreven dat ik er koppijn van krijg.
pi_44948741
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef knowall het volgende:

En het lage niveau komt uiteraard door de kaalkopjes die daar zowel nieuws posten, modereren als reageren.
Nieuw rechts krijgt nu een veeg uit de pan. Ik denk dat Geenstijl nu ineens weer links is...
quote:
Dat zijn geen SP'ers, me dunkt.
Die zijn analfabeet zoals we allemaal weten, dus dat denk ik idd ook niet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:03:52 #92
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_44948883
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:45 schreef SCH het volgende:
Mooie voorzet geef je. Wat was ook al weer de definitie van een relnicht?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_44949084
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:52 schreef PJORourke het volgende:

[..]

het heeft dus niks met rechst te maken... als je onzin lult krijg je vanzelf het deksel op de neus, en dat overkomt de matige mevrouw Mees nu.
Wat een onzin, schelden hoort er bij ofzo?
pi_44949107
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Mooie voorzet geef je. Wat was ook al weer de definitie van een relnicht?
GeenStijl is een hele matige relnicht, dat moet leuker kunnen
pi_44949245
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nieuw rechts krijgt nu een veeg uit de pan. Ik denk dat Geenstijl nu ineens weer links is...
Goh, NieuwRechts volkomen terecht belachelijk maken maakt je links? What's next, Hitler maar onsympathiek vinden, maakt je ook links?
quote:
Die zijn analfabeet zoals we allemaal weten, dus dat denk ik idd ook niet.
Mochten ze analfabeet zijn, dan is het des te knapper dat ze zo massaal de knop met 'Jan Marijnissen' erop hebben kunnen vinden op 22 november.
pi_44951492
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:15 schreef knowall het volgende:

Goh, NieuwRechts volkomen terecht belachelijk maken maakt je links?
Je kan ook betogen dat die dame van de PvdA volkomen terecht belachelijk is gemaakt. Het verschil zie ik zo 1-2-3 niet. Net als dit niet bewijst dat GS linkser is geworden, bewijst het andere bericht niet dat GS rechtser wordt (voor zover überhaupt van belang.
quote:
What's next, Hitler maar onsympathiek vinden, maakt je ook links?
Origineel, Hitler erbij halen...
quote:
Mochten ze analfabeet zijn, dan is het des te knapper dat ze zo massaal de knop met 'Jan Marijnissen' erop hebben kunnen vinden op 22 november.
Bovenste knop onder SP. Dat moet te herkennen zijn geweest...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_44951929
Het boeit me geen fuck, als je de site niet aanstaat bezoek je hem niet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:33:15 #98
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44952035
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:30 schreef raptorix het volgende:
Het boeit me geen fuck, als je de site niet aanstaat bezoek je hem niet.
Idd, dat is het grote voordeel van internet
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44952085
Mwoah ben een regelmatige bezoeker van GS en vind juist wel vermakelijk, beetje onder het mom, kijk ons eens progressief zijn, terwijl men zo conservatief is als de pest.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_44952328
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:18 schreef DS4 het volgende:
Je kan ook betogen dat die dame van de PvdA volkomen terecht belachelijk is gemaakt. Het verschil zie ik zo 1-2-3 niet. Net als dit niet bewijst dat GS linkser is geworden, bewijst het andere bericht niet dat GS rechtser wordt (voor zover überhaupt van belang.
Oh prima hoor, het is ook niet mijn stelling dat GS rechtser wordt. Wat mij betreft was GS altijd al belachelijk rechts.
quote:
Origineel, Hitler erbij halen...
Dankje.
quote:
Bovenste knop onder SP. Dat moet te herkennen zijn geweest...
Niet als je niet kan lezen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')