http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045272.htmlquote:Stomme, lelijke PvdA-trutten
Eergisteren al de darmpatientjes van Viva aan het dissen naar GeenStijl. Nu weer loopt het dun door de broek bij NRC Handelsblad. Columniste Heleen Mees - in het dagelijks leven souffleuse van Jan Pronk, swaffelvriendje van Rick van der Ploeg, en vaandeldraagster van de PvdA New York geeft reaguurders van GeenStijl maar weer eens de schuld van alles en van een falende overheid in het bijzonder. Ja, dit vrouwtje heeft er verstand van. Lees dan dit zinnetje: "Op GeenStijl, de Nederlandse tegenhanger van de populaire videowebsite YouTube.com raken puisterige jongens opgewonden van een bericht over de almaar groter wordende cupmaat van de Nederlandse vrouw." Mooi gebruld, Mees (nadenkend). Maar je praat peop, die hele rammelende bijelkaar gejatte column lang, waar geen fatsoenlijke zin instaat, op die van Herman Franke na. Wel leuk om te lezen dat de PvdA zetels heeft verloren dankzij GeenStijl. Dat klopt dan weer wel. Immers; de maatschappij dat zijn wij. En niet een zelfbenoemde pseudo-intellectueel met miljoenen op de bank die vanuit New York ons allemaal vertelt hoe het zit. Ga toch koken...
Naja ze hebben ook een videodump he.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:02 schreef heiden6 het volgende:
Iemand die Geenstijl 'de Nederlandse tegenhanger van de populaire videosite YouTube.com' noemt, kan ik echt niet serieus nemen.
Ja, nou en? Het is gewoon een domme uitspraak waarmee ze te kennen geeft dat ze geen idee heeft waar ze over praat.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:02 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Naja ze hebben ook een videodump he.
Het niveau van de site geeft het niveau van de aanhang inderdaad prima weer.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Rechts is goed.
Ik vind die column van die New Yorkse idd ook niet goed. Het komt nogal ivoren toren-achtig over. Maar ik vind het van stukken hoger niveau dan het artikeltje van de heer Pritt Stift.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:08 schreef Kozzmic het volgende:
De column die op de hak wordt genomen is vrij dom, maar het commentaar op GS is inderdaad ook weinig hoogdravend. Schrijver Pritt Stift ontbeert dan ook het talent om zijn stukjes een ludieke en sarcastische stijl mee te geven, dat bewijst hij in vrijwel al zijn berichtjes.
Ze hebben het wel voor elkaar gekregen om door die arrogantie en de reactie's daarop steeds overal in de media te komen, daarmee meer bezoekers naar hun site halen en een groter zakcentje verdienen.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:55 schreef Genverbrander het volgende:
Normaal klinkt er uit de artikelen op GeenStijl een ongepaste arrogantie en zelfgenoegzaamheid, de laatste tijd is het echter steeds vaker botte frustratie en gescheld.
Losertjes zoals jij? Aangezien je de site nogal aandachtig leest gezien je topic?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:55 schreef Genverbrander het volgende:
Er waren nog tijden dat shocklog GeenStijl zich verzette tegen de kwalificatie 'rechts', tegenwoordig komt het populaire log er openlijk voor uit. De bijdragen worden steeds rechtser en krijgen ook steeds minder niveau. Zo werd dit eergister gepubliceerd:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045272.html
Ordinaire scheldpartij![]()
![]()
Normaal klinkt er uit de artikelen op GeenStijl een ongepaste arrogantie en zelfgenoegzaamheid, de laatste tijd is het echter steeds vaker botte frustratie en gescheld.
Ik heb het idee dat de redactieleden zelf ook zeer onaangenaam verrast zijn over de trash die ze naar hun site trekken. Als je de reacties ziet van de 'reaguurders' onder de artikelen, het gaat alleen nog maar over tieten, aftrekken en poep. Fijn dat GeenStijl bestaat, komen die losertjes tenminste minder naar FOK!![]()
Nou, ik moet daar toch even op terugkomen. De column is best interessant en origineel. Ik denk ook dat de deze best wel aansluit bij de belevingswereld van veel GS'ers. Mevrouw Mees neemt nota bene haar eigen partij op de hak. Haar kritiek richt zich m.i. ook eigenlijk meer op de politici en opinieleiders die bangig en verkeerd reageren op de 'macht' van internetsites de internetters, dan op die internetters zelf.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:10 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik vind die column van die New Yorkse idd ook niet goed. Het komt nogal ivoren toren-achtig over. Maar ik vind het van stukken hoger niveau dan het artikeltje van de heer Pritt Stift.![]()
![]()
Juist niet; geef die josti's lekker een uitlaatklep om hun idioterie te ventileren; hebben de normale mensen er minder last vanquote:Op maandag 1 januari 2007 16:06 schreef Aoristus het volgende:
Het wordt hoog tijd dat de Partij van de Arbeid dat soort sites gaat verbieden
Dat er een overeenkomst bestaat wil niet zeggen dat het een tegenhanger is.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:05 schreef Genverbrander het volgende:
Ja nou en? Dat is dus een overeenkomst.
Fok = Rechts?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:46 schreef Foo_niks het volgende:
Het begint steeds meer op Fok te lijken dus.
De FP zeker en bij het forum POL en NWS ook in meerderheid.quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:21 schreef Sickie het volgende:
[..]
Losertjes zoals jij? Aangezien je de site nogal aandachtig leest gezien je topic?
NRC linksquote:Op maandag 1 januari 2007 17:38 schreef Lemmeb het volgende:
Boeiend. Het NRC wordt steeds linkser, soit.
"steeds linkser", dropjosti.quote:
Ja, vroeger als abonnee heel vaak, toen het nog wel een èchte rechtse krant was. Niet dat die krant toen wèl om te pruimen was, maar daar gaat het hiet niet over.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:43 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
volgens mij roep je maar watooit wel eens een nrc in je handen gehad?
![]()
Dat idee heb ik inderdaad ook een beetje, dat dat op termijn gaat gebeuren. Of in elk geval dat die site als 'serieuze nieuwsbron'quote:Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef SCH het volgende:
GS gaat aan zichzelf ten onder
Die tv-versie schijnt al een pain in the ass te zijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat idee heb ik inderdaad ook een beetje, dat dat op termijn gaat gebeuren. Of in elk geval dat die site als 'serieuze nieuwsbron'steeds minder serieus zal worden genomen (voor zover die site überhaupt al serieus werd genomen that is). En als die site niet meer serieus wordt genomen, dan houdt het 'scoren' ook op. En als het 'scoren' ophoudt... naja, je snapt hem wel denk ik.
Ik denk het ook wel, ze melken zichzelf steeds meer uit.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef SCH het volgende:
tv-versiequote:Op maandag 1 januari 2007 18:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Die tv-versie schijnt al een pain in the ass te zijn.
Naja, met dat 'serieuze nieuwsbron' bedoelde ik meer dat ze inmiddels al een aantal keren het NOS-journaal enzo gehaald hebben. In die zin is het 'serieus nieuws'quote:Maar als nieuwsbron is GS niet echt serieus, meer voor de ranzige filmpjes en nieuwe terminologie om links te bashen.
Hey gozer, jij ook hier?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
tv-versie
Naja, na "Spritzen en Schlucken" en vergelijkbare bagger kan dit er ook nog wel bij.
[..]
Naja, met dat 'serieuze nieuwsbron' bedoelde ik meer dat ze inmiddels al een aantal keren het NOS-journaal enzo gehaald hebben. In die zin is het 'serieus nieuws'. Magoed, als het niveau daar nog verder daalt, dan zal het Journaal op een gegeven moment ook bedanken.
Jij ook de beste wensen! En aan je 'vriendin' natuurlijk.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hey gozer, jij ook hier?![]()
Bonne année.
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:59 schreef du_ke het volgende:
Wat een triest stukje en die schrijfstijl. Weet ik ook weer waarom ik nooit op die site kom.
We gaan samenwonen.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij ook de beste wensen! En aan je 'vriendin' natuurlijk.
Of is ze inmiddels je 'vriendin' niet meer? Het viel me laatst op dat ik d'r nooit meer online zie op MSN.
HAHAHAHAquote:
Fok is Rechts met linkse trekkenquote:
quote:Wel leuk om te lezen dat de PvdA zetels heeft verloren dankzij GeenStijl.
Op zich ligt het wel in de lijn der verwachtingen dat jij er nog een keer op de hak wordt genomen.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef SCH het volgende:
Inderdaad! Wie tegen Geert Wilders is, is voor Samir Azzouz!quote:Op maandag 1 januari 2007 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Rechts is goed.
__Saviour__ plaatst enkel oneliners.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Rechts is goed.
Is al lang gebeurd.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:45 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Op zich ligt het wel in de lijn der verwachtingen dat jij er nog een keer op de hak wordt genomen.
Samen met BNN - het gaat Steengeyl heten en zou volgens mijn over 2 weken al op de buis moeten maar het lukt nog niet erg dus wordt ws. uitgesteld.quote:
Precies.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef SCH het volgende:
Neuh ben het er gewoon niet mee eens. Ik zie zelden iets zinnigs staan op GS of in de Telegraaf.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:25 schreef JohnDope het volgende:
genverbrander en al die andere Telegraaf/GeenstijlHaters, het zal jullie sieren als jij mijn verhaal even bevestigt.
Maar daar zullen jullie wel te laf voor zijn.
Laf dus. Jij kan gewoon niet eerlijk zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 21:26 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Neuh ben het er gewoon niet mee eens. Ik zie zelden iets zinnigs staan op GS of in de Telegraaf.
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Laf dus. Jij kan gewoon niet eerlijk zijn
Volgende patientKomt u maar
![]()
je kan beter zeggen wat niet.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
Geef eens een voorbeeld dan van dat onthullende nieuws van GS wat iedere burger moet weten.
Geen voorbeeld?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
je kan beter zeggen wat niet.
Maargoed met jou was ik al klaar.![]()
*Next*
Jongen je hebt gezichtsverlies geleden hier net. Heb je nooit geleerd dat je op die moment beter stil kan zijnquote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jongen je hebt gezichtsverlies geleden hier net. Heb je nooit geleerd dat je op die moment beter stil kan zijn
Volgende.
Elke krant en elke website is in zekere mate gekleurd. Er is genoeg wat de Telegraaf of Geenstijl bewust weghouden wat de burger zou moeten weten.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:19 schreef JohnDope het volgende:
Dat plaatst de Telegraaf en Geenstijl pontificaal op de frontpage.
Zeker niet. Toen er smadelijke geruchten de ronde deden over een partijgenoot van Wilbers die zijn vrouw sloeg werd dat ook pontificaal op geenstijl gezet.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Elke krant en elke website is in zekere mate gekleurd. Er is genoeg wat de Telegraaf of Geenstijl bewust weghouden wat de burger zou moeten weten.
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jongen je hebt gezichtsverlies geleden hier net. Heb je nooit geleerd dat je op die moment beter stil kan zijn
Volgende.
Wat is er zo bijzonder aan SA dan, behalve dat het Engelstalig is en er meer tieten op te vinden zijn?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is wel uitermate lachwekkend dat ze een schrijver Something Awful een collega durven noemen.
Dat is wel erg naast je schoenen lopen.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/044618.html
De frontpage is niet zo bijzonder, alhoewel vaak erg grappig. Het forum wel. Je moet betalen = minder malloten, je wordt zonder pardon gebanned als je je gedraag zoals op Geenstijl (inhoudsloos en catchphrases, etc.) = nog minder malloten. Op een aantal subfora kan je vrolijk je gang gaan, maar de meeste fora zijn heen clean.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:45 schreef heiden6 het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan SA dan, behalve dat het Engelstalig is en er meer tieten op te vinden zijn?
En de navigatie is er ook om te janken. (ben 1 keer op die site geweest, want ik dacht ook nu gaan we het meemaken, dat viel dus vies tegen).quote:Op maandag 1 januari 2007 21:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan SA dan, behalve dat het Engelstalig is en er meer tieten op te vinden zijn?
Volgens mij meen je het nog ookquote:Op maandag 1 januari 2007 19:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Inderdaad! Wie tegen Geert Wilders is, is voor Samir Azzouz!
Heb je de episteltjes van Heleen Mees wel eens gelezen? De arrogante dommigheid ten top. Dat afzeiken maakt je niet rechts.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:55 schreef Genverbrander het volgende:
Er waren nog tijden dat shocklog GeenStijl zich verzette tegen de kwalificatie 'rechts', tegenwoordig komt het populaire log er openlijk voor uit. De bijdragen worden steeds rechtser en krijgen ook steeds minder niveau. Zo werd dit eergister gepubliceerd:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045272.html
Ordinaire scheldpartij![]()
![]()
Ik heb het idee dat de redactieleden zelf ook zeer onaangenaam verrast zijn over de trash die ze naar hun site trekken. Als je de reacties ziet van de 'reaguurders' onder de artikelen, het gaat alleen nog maar over tieten, aftrekken en poep. Fijn dat GeenStijl bestaat, komen die losertjes tenminste minder naar FOK!![]()
Ach, dat die lui meteen verblind raken omdat Heleen Mees een linkje heeft met de PvdA en dan meteen de rottigste scheldwoorden gebruiken - en dan de ander arrogante dommigheid verwijtenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je de episteltjes van Heleen Mees wel eens gelezen? De arrogante dommigheid ten top. Dat afzeiken maakt je niet rechts.
Ik weet precies wie Heleen Mees is en ze heeft een onwaarschijnlijke grachtengordeltiefuskop, maar ik heb me er overheen gezet en heb het stukje gelezen. En laat dat nou niet meevallen. In de eerste plaats weet ze niet wat Geenstijl is, in de tweede plaats trekt ze conclusies die niet kloppen, in de derde plaats is het vreemd om iemand vanuit New York te laten oordelen die duidelijk van toeten noch blazen weet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:35 schreef SCH het volgende:
Ach, dat die lui meteen verblind raken omdat Heleen Mees een linkje heeft met de PvdA en dan meteen de rottigste scheldwoorden gebruiken - en dan de ander arrogante dommigheid verwijten
Dan kan je daar toch gewoon volwassen tegen in gaan in plaats van zo te keer te gaan .Maar als ik alleen de FP van vandaag al zie daar, het is echt treurnis troef allemaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik weet precies wie Heleen Mees is en ze heeft een onwaarschijnlijke grachtengordeltiefuskop, maar ik heb me er overheen gezet en heb het stukje gelezen. En laat dat nou niet meevallen. In de eerste plaats weet ze niet wat Geenstijl is, in de tweede plaats trekt ze conclusies die niet kloppen, in de derde plaats is het vreemd om iemand vanuit New York te laten oordelen die duidelijk van toeten noch blazen weet.
Ik dacht dat op de FP de SP het populairst was en er zelfs een linkse meerderheid was bij een pollquote:Op maandag 1 januari 2007 17:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
De FP zeker en bij het forum POL en NWS ook in meerderheid.
Dat doe ik toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:41 schreef SCH het volgende:
Dan kan je daar toch gewoon volwassen tegen in gaan in plaats van zo te keer te gaan .Maar als ik alleen de FP van vandaag al zie daar, het is echt treurnis troef allemaal.
Het is toch een elitaire rotkop?quote:Maar jij houdt daar wel van, gezien je tiefuskop. Hulde hoor![]()
En laat dat nou net een linksige Varafiguur zijn...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:45 schreef SCH het volgende:
GeenStijl doet me altijd een beetje aan Paul de Leeuw denken - keihard schreeuwen en helemaal op tilt slaan als ze zelf kritiek krijgen.
Dus?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En laat dat nou net een linksige Varafiguur zijn...
Verklaart.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik dacht dat op de FP de SP het populairst was en er zelfs een linkse meerderheid was bij een poll![]()
Verklaard wel het lage niveau iig![]()
SP'ers staan idd bekend om hun hoge niveauquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef knowall het volgende:
[..]
Verklaart.
En het lage niveau komt uiteraard door de kaalkopjes die daar zowel nieuws posten, modereren als reageren. Dat zijn geen SP'ers, me dunkt.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
SP'ers staan idd bekend om hun hoge niveau.
het heeft dus niks met rechst te maken... als je onzin lult krijg je vanzelf het deksel op de neus, en dat overkomt de matige mevrouw Mees nu.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef SCH het volgende:
Dus?
Ik ben er tegen omdat het van een ontzettend laag niveau is. Als ik een stukje van GS zie staan heb ik al niet eens zin om het te lezen, omdat het zo slecht is geschreven dat ik er koppijn van krijg.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:19 schreef JohnDope het volgende:
Voor Geenstijl geldt overigens ook wat voor de Telegraaf geldt; Wat de pappers, theedrinkers & nathouders liever niet in de media zouden willen hebben, maar wanneer ze de kans zouden hebben, het ook daadwerkelijk buiten de media zouden houden, maar wat de Burger zeker wel moet weten.
Dat plaatst de Telegraaf en Geenstijl pontificaal op de frontpage.
En dat is de reden dat veel mensen tegen de Telegraaf en Geenstijl zijn. Ze zullen het nooit eerlijk zeggen, maar het is wel zo.![]()
Nieuw rechts krijgt nu een veeg uit de pan. Ik denk dat Geenstijl nu ineens weer links is...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef knowall het volgende:
En het lage niveau komt uiteraard door de kaalkopjes die daar zowel nieuws posten, modereren als reageren.
Die zijn analfabeet zoals we allemaal weten, dus dat denk ik idd ook niet.quote:Dat zijn geen SP'ers, me dunkt.
Mooie voorzet geef je. Wat was ook al weer de definitie van een relnicht?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:45 schreef SCH het volgende:
GeenStijl doet me altijd een beetje aan Paul de Leeuw denken - keihard schreeuwen en helemaal op tilt slaan als ze zelf kritiek krijgen.
Wat een onzin, schelden hoort er bij ofzo?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
het heeft dus niks met rechst te maken... als je onzin lult krijg je vanzelf het deksel op de neus, en dat overkomt de matige mevrouw Mees nu.
GeenStijl is een hele matige relnicht, dat moet leuker kunnenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Mooie voorzet geef je. Wat was ook al weer de definitie van een relnicht?
Goh, NieuwRechts volkomen terecht belachelijk maken maakt je links? What's next, Hitler maar onsympathiek vinden, maakt je ook links?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nieuw rechts krijgt nu een veeg uit de pan. Ik denk dat Geenstijl nu ineens weer links is...![]()
Mochten ze analfabeet zijn, dan is het des te knapper dat ze zo massaal de knop met 'Jan Marijnissen' erop hebben kunnen vinden op 22 november.quote:Die zijn analfabeet zoals we allemaal weten, dus dat denk ik idd ook niet.![]()
Je kan ook betogen dat die dame van de PvdA volkomen terecht belachelijk is gemaakt. Het verschil zie ik zo 1-2-3 niet. Net als dit niet bewijst dat GS linkser is geworden, bewijst het andere bericht niet dat GS rechtser wordt (voor zover überhaupt van belang.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:15 schreef knowall het volgende:
Goh, NieuwRechts volkomen terecht belachelijk maken maakt je links?
Origineel, Hitler erbij halen...quote:What's next, Hitler maar onsympathiek vinden, maakt je ook links?
Bovenste knop onder SP. Dat moet te herkennen zijn geweest...quote:Mochten ze analfabeet zijn, dan is het des te knapper dat ze zo massaal de knop met 'Jan Marijnissen' erop hebben kunnen vinden op 22 november.![]()
Idd, dat is het grote voordeel van internetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:30 schreef raptorix het volgende:
Het boeit me geen fuck, als je de site niet aanstaat bezoek je hem niet.
Oh prima hoor, het is ook niet mijn stelling dat GS rechtser wordt. Wat mij betreft was GS altijd al belachelijk rechts.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:18 schreef DS4 het volgende:
Je kan ook betogen dat die dame van de PvdA volkomen terecht belachelijk is gemaakt. Het verschil zie ik zo 1-2-3 niet. Net als dit niet bewijst dat GS linkser is geworden, bewijst het andere bericht niet dat GS rechtser wordt (voor zover überhaupt van belang.
Dankje.quote:Origineel, Hitler erbij halen...
Niet als je niet kan lezen...quote:Bovenste knop onder SP. Dat moet te herkennen zijn geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |