abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44915556
Er waren nog tijden dat shocklog GeenStijl zich verzette tegen de kwalificatie 'rechts', tegenwoordig komt het populaire log er openlijk voor uit. De bijdragen worden steeds rechtser en krijgen ook steeds minder niveau. Zo werd dit eergister gepubliceerd:
quote:
Stomme, lelijke PvdA-trutten

Eergisteren al de darmpatientjes van Viva aan het dissen naar GeenStijl. Nu weer loopt het dun door de broek bij NRC Handelsblad. Columniste Heleen Mees - in het dagelijks leven souffleuse van Jan Pronk, swaffelvriendje van Rick van der Ploeg, en vaandeldraagster van de PvdA New York geeft reaguurders van GeenStijl maar weer eens de schuld van alles en van een falende overheid in het bijzonder. Ja, dit vrouwtje heeft er verstand van. Lees dan dit zinnetje: "Op GeenStijl, de Nederlandse tegenhanger van de populaire videowebsite YouTube.com raken puisterige jongens opgewonden van een bericht over de almaar groter wordende cupmaat van de Nederlandse vrouw." Mooi gebruld, Mees (nadenkend). Maar je praat peop, die hele rammelende bijelkaar gejatte column lang, waar geen fatsoenlijke zin instaat, op die van Herman Franke na. Wel leuk om te lezen dat de PvdA zetels heeft verloren dankzij GeenStijl. Dat klopt dan weer wel. Immers; de maatschappij dat zijn wij. En niet een zelfbenoemde pseudo-intellectueel met miljoenen op de bank die vanuit New York ons allemaal vertelt hoe het zit. Ga toch koken...
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045272.html

Ordinaire scheldpartij

Normaal klinkt er uit de artikelen op GeenStijl een ongepaste arrogantie en zelfgenoegzaamheid, de laatste tijd is het echter steeds vaker botte frustratie en gescheld.

Ik heb het idee dat de redactieleden zelf ook zeer onaangenaam verrast zijn over de trash die ze naar hun site trekken. Als je de reacties ziet van de 'reaguurders' onder de artikelen, het gaat alleen nog maar over tieten, aftrekken en poep. Fijn dat GeenStijl bestaat, komen die losertjes tenminste minder naar FOK!

[ Bericht 1% gewijzigd door Genverbrander op 01-01-2007 16:01:20 ]
pi_44915645
Wat een triest stukje en die schrijfstijl . Weet ik ook weer waarom ik nooit op die site kom.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44915687
Komt door de Telegraaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gelukkig interesseert het me vrij weinig
pi_44915708
Iemand die Geenstijl 'de Nederlandse tegenhanger van de populaire videosite YouTube.com' noemt, kan ik echt niet serieus nemen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_44915724
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:02 schreef heiden6 het volgende:
Iemand die Geenstijl 'de Nederlandse tegenhanger van de populaire videosite YouTube.com' noemt, kan ik echt niet serieus nemen.
Naja ze hebben ook een videodump he.
  Donald Duck held maandag 1 januari 2007 @ 16:03:25 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_44915737
Rechts is goed.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_44915752
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:02 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Naja ze hebben ook een videodump he.
Ja, nou en? Het is gewoon een domme uitspraak waarmee ze te kennen geeft dat ze geen idee heeft waar ze over praat.
pi_44915785
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, nou en?
Ja nou en? Dat is dus een overeenkomst.
  maandag 1 januari 2007 @ 16:06:35 #9
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44915814
Het wordt hoog tijd dat de Partij van de Arbeid dat soort sites gaat verbieden
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_44915858
De column die op de hak wordt genomen is vrij dom, maar het commentaar op GS is inderdaad ook weinig hoogdravend. Schrijver Pritt Stift ontbeert dan ook het talent om zijn stukjes een ludieke en sarcastische stijl mee te geven, dat bewijst hij in vrijwel al zijn berichtjes.
pi_44915859
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Rechts is goed.
Het niveau van de site geeft het niveau van de aanhang inderdaad prima weer.
pi_44915906
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:08 schreef Kozzmic het volgende:
De column die op de hak wordt genomen is vrij dom, maar het commentaar op GS is inderdaad ook weinig hoogdravend. Schrijver Pritt Stift ontbeert dan ook het talent om zijn stukjes een ludieke en sarcastische stijl mee te geven, dat bewijst hij in vrijwel al zijn berichtjes.
Ik vind die column van die New Yorkse idd ook niet goed. Het komt nogal ivoren toren-achtig over. Maar ik vind het van stukken hoger niveau dan het artikeltje van de heer Pritt Stift.
  † In Memoriam † maandag 1 januari 2007 @ 16:12:03 #13
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44915949
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:55 schreef Genverbrander het volgende:
Normaal klinkt er uit de artikelen op GeenStijl een ongepaste arrogantie en zelfgenoegzaamheid, de laatste tijd is het echter steeds vaker botte frustratie en gescheld.
Ze hebben het wel voor elkaar gekregen om door die arrogantie en de reactie's daarop steeds overal in de media te komen, daarmee meer bezoekers naar hun site halen en een groter zakcentje verdienen.

Ze hebben geloof ik ook nooit beweerd journalistiek te zijn, maar puur entertainment. Ik kon er tijden geleden wel om lachen, maar het niveau en de eventuele nieuwswaarde van nu stelt geen ruk meer voor. Ze zijn nu gewoon een soort van Nederlandse Fox geworden, maar dan met tieten.

Van mij mogen ze weer terug gaan naar Stivoro bashen.
Carpe Libertatem
  maandag 1 januari 2007 @ 16:21:15 #14
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_44916206
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:55 schreef Genverbrander het volgende:
Er waren nog tijden dat shocklog GeenStijl zich verzette tegen de kwalificatie 'rechts', tegenwoordig komt het populaire log er openlijk voor uit. De bijdragen worden steeds rechtser en krijgen ook steeds minder niveau. Zo werd dit eergister gepubliceerd:
[..]

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045272.html

Ordinaire scheldpartij

Ik heb het idee dat de redactieleden zelf ook zeer onaangenaam verrast zijn over de trash die ze naar hun site trekken. Als je de reacties ziet van de 'reaguurders' onder de artikelen, het gaat alleen nog maar over tieten, aftrekken en poep. Fijn dat GeenStijl bestaat, komen die losertjes tenminste minder naar FOK!
Losertjes zoals jij? Aangezien je de site nogal aandachtig leest gezien je topic?
Say your prayers
pi_44916372
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:10 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik vind die column van die New Yorkse idd ook niet goed. Het komt nogal ivoren toren-achtig over. Maar ik vind het van stukken hoger niveau dan het artikeltje van de heer Pritt Stift.
Nou, ik moet daar toch even op terugkomen. De column is best interessant en origineel. Ik denk ook dat de deze best wel aansluit bij de belevingswereld van veel GS'ers. Mevrouw Mees neemt nota bene haar eigen partij op de hak. Haar kritiek richt zich m.i. ook eigenlijk meer op de politici en opinieleiders die bangig en verkeerd reageren op de 'macht' van internetsites de internetters, dan op die internetters zelf.

GS als de Nederlandse tegenhanger van YouTube bestempelen is wel een misser. Het stukje op GS lijkt echter vooral voortgekomen uit het totaal verkeerd begrijpen van de column (wat waarschijnlijk ook komt door de slechte titel boven het stuk).
  maandag 1 januari 2007 @ 16:44:09 #16
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_44916842
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:06 schreef Aoristus het volgende:
Het wordt hoog tijd dat de Partij van de Arbeid dat soort sites gaat verbieden
Juist niet; geef die josti's lekker een uitlaatklep om hun idioterie te ventileren; hebben de normale mensen er minder last van
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  maandag 1 januari 2007 @ 16:46:10 #17
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_44916891
Het begint steeds meer op Fok te lijken dus.
Klaar?
Ik niet!
pi_44917168
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:05 schreef Genverbrander het volgende:
Ja nou en? Dat is dus een overeenkomst.
Dat er een overeenkomst bestaat wil niet zeggen dat het een tegenhanger is.

Twee slechte stukken tekst, ik kan me er niet druk om maken.
  maandag 1 januari 2007 @ 17:18:32 #19
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44917737
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:46 schreef Foo_niks het volgende:
Het begint steeds meer op Fok te lijken dus.
Fok = Rechts?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44918014
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:18 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Fok = Rechts?
De FP zeker en bij het forum POL en NWS ook in meerderheid.
pi_44918046
GeenStijl is geen Fok! en begint er ook niet op te lijken. GeenStijl is een website waar alleen overjarige pubers hun (rechtse?) frustraties kwijt kunnen en Fok! is een nieuwssite en een forum waar allerlei meningen gelezen kunnen worden. Anders.
pi_44918186
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:21 schreef Sickie het volgende:

[..]

Losertjes zoals jij? Aangezien je de site nogal aandachtig leest gezien je topic?
  maandag 1 januari 2007 @ 17:38:34 #23
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_44918236
Boeiend. Het NRC wordt steeds linkser, soit.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_44918271
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:38 schreef Lemmeb het volgende:
Boeiend. Het NRC wordt steeds linkser, soit.
NRC links
  maandag 1 januari 2007 @ 17:42:11 #25
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_44918335
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:39 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

NRC links
"steeds linkser", dropjosti.
pi_44918367
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

"steeds linkser", dropjosti.
volgens mij roep je maar wat ooit wel eens een nrc in je handen gehad?
  maandag 1 januari 2007 @ 17:45:29 #27
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_44918432
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:43 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

volgens mij roep je maar wat ooit wel eens een nrc in je handen gehad?
Ja, vroeger als abonnee heel vaak, toen het nog wel een èchte rechtse krant was. Niet dat die krant toen wèl om te pruimen was, maar daar gaat het hiet niet over.
pi_44918672
GeenStijl is alleen leuk als je iets wilt lezen waar je je heerlijk aan kan ergeren. De Elsevier (Bart Tromp&column uitgezonderd uiteraard) en de (reaties op de) FP zijn daar trouwens ook uitermate geschikt voor.
pi_44918998
GS gaat aan zichzelf ten onder
  maandag 1 januari 2007 @ 18:10:47 #30
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_44919069
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef SCH het volgende:
Dat idee heb ik inderdaad ook een beetje, dat dat op termijn gaat gebeuren. Of in elk geval dat die site als 'serieuze nieuwsbron' steeds minder serieus zal worden genomen (voor zover die site überhaupt al serieus werd genomen that is). En als die site niet meer serieus wordt genomen, dan houdt het 'scoren' ook op. En als het 'scoren' ophoudt... naja, je snapt hem wel denk ik.
pi_44919111
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:10 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat idee heb ik inderdaad ook een beetje, dat dat op termijn gaat gebeuren. Of in elk geval dat die site als 'serieuze nieuwsbron' steeds minder serieus zal worden genomen (voor zover die site überhaupt al serieus werd genomen that is). En als die site niet meer serieus wordt genomen, dan houdt het 'scoren' ook op. En als het 'scoren' ophoudt... naja, je snapt hem wel denk ik.
Die tv-versie schijnt al een pain in the ass te zijn.

Maar als nieuwsbron is GS niet echt serieus, meer voor de ranzige filmpjes en nieuwe terminologie om links te bashen.
  maandag 1 januari 2007 @ 18:16:00 #32
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_44919194
quote:
Ik denk het ook wel, ze melken zichzelf steeds meer uit.
De stukejs zijn vaak wel leuk gevonden; als je door de schrijfstijl heen kijkt. Ik heb wel respect voor hoe ze dingen vinden en zo maken dat het in hun stijl past. De reacties zijn vaak een grote stroom bagger, zeker als je niet alles helemaal bijhoudt, daar lees ik het dan ook al tijden niet meer voor. Ze scherpen hun schrijfstijl en stukjes steeds meer aan het beeld dat men heeft van "geenstijl" zelf, en eens is dat toch uitgewerkt, zou je zeggen.

Wel mooi hoe alles en iedereen over ze heen lijkt te vallen, over ze praat en ze een fenomeen noemen, wat dat betreft hebben ze het nog steeds enorm goed voor elkaar.
[KNE]-Mod
  maandag 1 januari 2007 @ 18:17:31 #33
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_44919240
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Die tv-versie schijnt al een pain in the ass te zijn.
tv-versie

Naja, na "Spritzen en Schlucken" en vergelijkbare bagger kan dit er ook nog wel bij.
quote:
Maar als nieuwsbron is GS niet echt serieus, meer voor de ranzige filmpjes en nieuwe terminologie om links te bashen.
Naja, met dat 'serieuze nieuwsbron' bedoelde ik meer dat ze inmiddels al een aantal keren het NOS-journaal enzo gehaald hebben. In die zin is het 'serieus nieuws' . Magoed, als het niveau daar nog verder daalt, dan zal het Journaal op een gegeven moment ook bedanken.
pi_44919311
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:17 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

tv-versie

Naja, na "Spritzen en Schlucken" en vergelijkbare bagger kan dit er ook nog wel bij.
[..]

Naja, met dat 'serieuze nieuwsbron' bedoelde ik meer dat ze inmiddels al een aantal keren het NOS-journaal enzo gehaald hebben. In die zin is het 'serieus nieuws' . Magoed, als het niveau daar nog verder daalt, dan zal het Journaal op een gegeven moment ook bedanken.
Hey gozer, jij ook hier?

Bonne année.
  maandag 1 januari 2007 @ 18:25:10 #35
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_44919418
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hey gozer, jij ook hier?

Bonne année.
Jij ook de beste wensen! En aan je 'vriendin' natuurlijk.

Of is ze inmiddels je 'vriendin' niet meer? Het viel me laatst op dat ik d'r nooit meer online zie op MSN.
pi_44919429
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:59 schreef du_ke het volgende:
Wat een triest stukje en die schrijfstijl . Weet ik ook weer waarom ik nooit op die site kom.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44919597
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:25 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jij ook de beste wensen! En aan je 'vriendin' natuurlijk.

Of is ze inmiddels je 'vriendin' niet meer? Het viel me laatst op dat ik d'r nooit meer online zie op MSN.
We gaan samenwonen.
  maandag 1 januari 2007 @ 18:34:54 #38
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_44919683
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

We gaan samenwonen.
HAHAHAHA ja daar ga je dan!

Nouja, je had het veel slechter kunnen treffen. Deze doet in elk geval de was.

Maar doe d'r maar de groeten van me.
  maandag 1 januari 2007 @ 18:38:10 #39
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44919795
Tja, als je dit serieus neemt !
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_44920330
Nou en...
pi_44921528
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:18 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Fok = Rechts?
Fok is Rechts met linkse trekken
is verboden bij doodvonnisen
Iemand die zichzelf opblaast met vuurwerk mag niet worden genomineerd voor de Darwin Award
Maar verder is Fok rechts.
ik ben niet links
ik ben niet rechts
ik ben recht door zee
pi_44921728
quote:
Wel leuk om te lezen dat de PvdA zetels heeft verloren dankzij GeenStijl.
*proest*
pi_44921751
Ik vind Geenstijl wel ok hoor. Ze haalden bijvoorbeeld die man uit Wilders zijn partij ook door het slijk. Als het mijn webapplicatie was geweest dan had ik dat nieuws gewoon genegeerd (NRC-style)

Wel grappig dat die zelfbenoemde pseudo-intellectueel met miljoenen op de bank die vanuit New York ons allemaal vertelt hoe het zit.
Dat zijn de ergste; BlankePolitiekCorrectePseudoIntellectuelen.
quote:
Wel leuk om te lezen dat de PvdA zetels heeft verloren dankzij GeenStijl.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 1 januari 2007 @ 19:45:04 #44
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44921760
quote:
Op zich ligt het wel in de lijn der verwachtingen dat jij er nog een keer op de hak wordt genomen.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  maandag 1 januari 2007 @ 19:57:06 #45
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_44922154
quote:
Rechts is goed.
Inderdaad! Wie tegen Geert Wilders is, is voor Samir Azzouz!

[ Bericht 11% gewijzigd door Finder_elf_towns op 01-01-2007 20:02:30 ]
pi_44922179
quote:
Rechts is goed.
__Saviour__ plaatst enkel oneliners.
  maandag 1 januari 2007 @ 19:58:39 #47
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_44922201
Dat is GS toch altijd al geweest? Klotesite, trouwens.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 1 januari 2007 @ 20:00:49 #48
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_44922278
GS is idioot en TS is een idioot. Slotje.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_44923236
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:45 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Op zich ligt het wel in de lijn der verwachtingen dat jij er nog een keer op de hak wordt genomen.
Is al lang gebeurd.
pi_44923263
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:17 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

tv-versie
Samen met BNN - het gaat Steengeyl heten en zou volgens mijn over 2 weken al op de buis moeten maar het lukt nog niet erg dus wordt ws. uitgesteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')