http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045272.htmlquote:Stomme, lelijke PvdA-trutten
Eergisteren al de darmpatientjes van Viva aan het dissen naar GeenStijl. Nu weer loopt het dun door de broek bij NRC Handelsblad. Columniste Heleen Mees - in het dagelijks leven souffleuse van Jan Pronk, swaffelvriendje van Rick van der Ploeg, en vaandeldraagster van de PvdA New York geeft reaguurders van GeenStijl maar weer eens de schuld van alles en van een falende overheid in het bijzonder. Ja, dit vrouwtje heeft er verstand van. Lees dan dit zinnetje: "Op GeenStijl, de Nederlandse tegenhanger van de populaire videowebsite YouTube.com raken puisterige jongens opgewonden van een bericht over de almaar groter wordende cupmaat van de Nederlandse vrouw." Mooi gebruld, Mees (nadenkend). Maar je praat peop, die hele rammelende bijelkaar gejatte column lang, waar geen fatsoenlijke zin instaat, op die van Herman Franke na. Wel leuk om te lezen dat de PvdA zetels heeft verloren dankzij GeenStijl. Dat klopt dan weer wel. Immers; de maatschappij dat zijn wij. En niet een zelfbenoemde pseudo-intellectueel met miljoenen op de bank die vanuit New York ons allemaal vertelt hoe het zit. Ga toch koken...
Naja ze hebben ook een videodump he.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:02 schreef heiden6 het volgende:
Iemand die Geenstijl 'de Nederlandse tegenhanger van de populaire videosite YouTube.com' noemt, kan ik echt niet serieus nemen.
Ja, nou en? Het is gewoon een domme uitspraak waarmee ze te kennen geeft dat ze geen idee heeft waar ze over praat.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:02 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Naja ze hebben ook een videodump he.
Het niveau van de site geeft het niveau van de aanhang inderdaad prima weer.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Rechts is goed.
Ik vind die column van die New Yorkse idd ook niet goed. Het komt nogal ivoren toren-achtig over. Maar ik vind het van stukken hoger niveau dan het artikeltje van de heer Pritt Stift.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:08 schreef Kozzmic het volgende:
De column die op de hak wordt genomen is vrij dom, maar het commentaar op GS is inderdaad ook weinig hoogdravend. Schrijver Pritt Stift ontbeert dan ook het talent om zijn stukjes een ludieke en sarcastische stijl mee te geven, dat bewijst hij in vrijwel al zijn berichtjes.
Ze hebben het wel voor elkaar gekregen om door die arrogantie en de reactie's daarop steeds overal in de media te komen, daarmee meer bezoekers naar hun site halen en een groter zakcentje verdienen.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:55 schreef Genverbrander het volgende:
Normaal klinkt er uit de artikelen op GeenStijl een ongepaste arrogantie en zelfgenoegzaamheid, de laatste tijd is het echter steeds vaker botte frustratie en gescheld.
Losertjes zoals jij? Aangezien je de site nogal aandachtig leest gezien je topic?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:55 schreef Genverbrander het volgende:
Er waren nog tijden dat shocklog GeenStijl zich verzette tegen de kwalificatie 'rechts', tegenwoordig komt het populaire log er openlijk voor uit. De bijdragen worden steeds rechtser en krijgen ook steeds minder niveau. Zo werd dit eergister gepubliceerd:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045272.html
Ordinaire scheldpartij![]()
![]()
Normaal klinkt er uit de artikelen op GeenStijl een ongepaste arrogantie en zelfgenoegzaamheid, de laatste tijd is het echter steeds vaker botte frustratie en gescheld.
Ik heb het idee dat de redactieleden zelf ook zeer onaangenaam verrast zijn over de trash die ze naar hun site trekken. Als je de reacties ziet van de 'reaguurders' onder de artikelen, het gaat alleen nog maar over tieten, aftrekken en poep. Fijn dat GeenStijl bestaat, komen die losertjes tenminste minder naar FOK!![]()
Nou, ik moet daar toch even op terugkomen. De column is best interessant en origineel. Ik denk ook dat de deze best wel aansluit bij de belevingswereld van veel GS'ers. Mevrouw Mees neemt nota bene haar eigen partij op de hak. Haar kritiek richt zich m.i. ook eigenlijk meer op de politici en opinieleiders die bangig en verkeerd reageren op de 'macht' van internetsites de internetters, dan op die internetters zelf.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:10 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik vind die column van die New Yorkse idd ook niet goed. Het komt nogal ivoren toren-achtig over. Maar ik vind het van stukken hoger niveau dan het artikeltje van de heer Pritt Stift.![]()
![]()
Juist niet; geef die josti's lekker een uitlaatklep om hun idioterie te ventileren; hebben de normale mensen er minder last vanquote:Op maandag 1 januari 2007 16:06 schreef Aoristus het volgende:
Het wordt hoog tijd dat de Partij van de Arbeid dat soort sites gaat verbieden
Dat er een overeenkomst bestaat wil niet zeggen dat het een tegenhanger is.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:05 schreef Genverbrander het volgende:
Ja nou en? Dat is dus een overeenkomst.
Fok = Rechts?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:46 schreef Foo_niks het volgende:
Het begint steeds meer op Fok te lijken dus.
De FP zeker en bij het forum POL en NWS ook in meerderheid.quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:21 schreef Sickie het volgende:
[..]
Losertjes zoals jij? Aangezien je de site nogal aandachtig leest gezien je topic?
NRC linksquote:Op maandag 1 januari 2007 17:38 schreef Lemmeb het volgende:
Boeiend. Het NRC wordt steeds linkser, soit.
"steeds linkser", dropjosti.quote:
Ja, vroeger als abonnee heel vaak, toen het nog wel een èchte rechtse krant was. Niet dat die krant toen wèl om te pruimen was, maar daar gaat het hiet niet over.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:43 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
volgens mij roep je maar watooit wel eens een nrc in je handen gehad?
![]()
Dat idee heb ik inderdaad ook een beetje, dat dat op termijn gaat gebeuren. Of in elk geval dat die site als 'serieuze nieuwsbron'quote:Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef SCH het volgende:
GS gaat aan zichzelf ten onder
Die tv-versie schijnt al een pain in the ass te zijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat idee heb ik inderdaad ook een beetje, dat dat op termijn gaat gebeuren. Of in elk geval dat die site als 'serieuze nieuwsbron'steeds minder serieus zal worden genomen (voor zover die site überhaupt al serieus werd genomen that is). En als die site niet meer serieus wordt genomen, dan houdt het 'scoren' ook op. En als het 'scoren' ophoudt... naja, je snapt hem wel denk ik.
Ik denk het ook wel, ze melken zichzelf steeds meer uit.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef SCH het volgende:
tv-versiequote:Op maandag 1 januari 2007 18:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Die tv-versie schijnt al een pain in the ass te zijn.
Naja, met dat 'serieuze nieuwsbron' bedoelde ik meer dat ze inmiddels al een aantal keren het NOS-journaal enzo gehaald hebben. In die zin is het 'serieus nieuws'quote:Maar als nieuwsbron is GS niet echt serieus, meer voor de ranzige filmpjes en nieuwe terminologie om links te bashen.
Hey gozer, jij ook hier?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
tv-versie
Naja, na "Spritzen en Schlucken" en vergelijkbare bagger kan dit er ook nog wel bij.
[..]
Naja, met dat 'serieuze nieuwsbron' bedoelde ik meer dat ze inmiddels al een aantal keren het NOS-journaal enzo gehaald hebben. In die zin is het 'serieus nieuws'. Magoed, als het niveau daar nog verder daalt, dan zal het Journaal op een gegeven moment ook bedanken.
Jij ook de beste wensen! En aan je 'vriendin' natuurlijk.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hey gozer, jij ook hier?![]()
Bonne année.
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:59 schreef du_ke het volgende:
Wat een triest stukje en die schrijfstijl. Weet ik ook weer waarom ik nooit op die site kom.
We gaan samenwonen.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij ook de beste wensen! En aan je 'vriendin' natuurlijk.
Of is ze inmiddels je 'vriendin' niet meer? Het viel me laatst op dat ik d'r nooit meer online zie op MSN.
HAHAHAHAquote:
Fok is Rechts met linkse trekkenquote:
quote:Wel leuk om te lezen dat de PvdA zetels heeft verloren dankzij GeenStijl.
Op zich ligt het wel in de lijn der verwachtingen dat jij er nog een keer op de hak wordt genomen.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef SCH het volgende:
Inderdaad! Wie tegen Geert Wilders is, is voor Samir Azzouz!quote:Op maandag 1 januari 2007 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Rechts is goed.
__Saviour__ plaatst enkel oneliners.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Rechts is goed.
Is al lang gebeurd.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:45 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Op zich ligt het wel in de lijn der verwachtingen dat jij er nog een keer op de hak wordt genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |