Oh wacht, die van Till Westwood? Same man?quote:Op zondag 31 december 2006 18:44 schreef SpecialGuest het volgende:
Nee, een andere clip met worstelendemeiden.
Ja, die!quote:Op zondag 31 december 2006 18:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh wacht, die van Till Westwood? Same man?
Toffe clipquote:
Ik volgde maar even je voorbeeld gelijk.quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat is dit?
Maar dat was geen toffe domme vraagquote:Op zondag 31 december 2006 18:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik volgde maar even je voorbeeld gelijk.
[..]
Hoe lang is jou grootste teen zonder nagel?quote:Op zondag 31 december 2006 18:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er bestaat geen domme vragen gekkerds, alleen domme antwoorden!
Wat een domme vraagquote:Op zondag 31 december 2006 18:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoe lang is jou grootste teen zonder nagel?
Toch niet allemaal?quote:Op zondag 31 december 2006 19:05 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die die avatars verschrikkelijk vindt?
De avatars zelf zijn wel mooi, maar al die bewegende dingen, en dat je niemand meer aan z'n ava direct herkent enzoquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 19:05 schreef BVO het volgende:
Het is toch gezelligquote:Op zondag 31 december 2006 19:09 schreef BVO het volgende:
[..]
De avatars zelf zijn wel mooi, maar al die bewegende dingen, en dat je niemand meer aan z'n ava direct herkent enzo.
Ik kijk ook naar naam, iedereen kan plaatje om de minuut veranderenquote:Op zondag 31 december 2006 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk toch vaak naar de naam boven het plaatje merk ik.
Ik weet niet meer wie wie is.quote:Op zondag 31 december 2006 19:05 schreef BVO het volgende:
That's the spirit!quote:Op zondag 31 december 2006 19:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ram zo m'n broertjes hoofd in. Rotjong moet z'n tyfus smoel eens houden.
*sorry*
Wacht nog even een dagje, zo kunnen de doktoren ook nog even een leuke jaarwisseling mee makenquote:Op zondag 31 december 2006 19:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ram zo m'n broertjes hoofd in. Rotjong moet z'n tyfus smoel eens houden.
*sorry*
Meneer loopt echt te zieken. Te schreeuwen dat ie cartoons wil zien, afstandsbedieningen verstoppen, zwaaien met stokken etc. Alsof m'n moeder hem niet genoeg aandacht geeft en voortrekt wil ie met de feestdagen ook nog alle aandacht.quote:
Ja, maar normaal gesproken krijgt ie al na een uur honger en komt ie terug. Nu nietquote:Op zondag 31 december 2006 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarschijnlijk schuilt ie ergens tot de kust veilig is.
Ach, als morgen de stilte terugkeert komt ze wel weer terugquote:Op zondag 31 december 2006 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Maak je niet onnodig ongerust, al is prettig anders.
Mij herken je toch welquote:Op zondag 31 december 2006 19:09 schreef BVO het volgende:
[..]
De avatars zelf zijn wel mooi, maar al die bewegende dingen, en dat je niemand meer aan z'n ava direct herkent enzo.
Jij bent Christian-fanquote:
Votig jaar was je ziek zei je op Fok.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:34 schreef BVO het volgende:Waren hier mensen met vuuurwerkbommen van 3,5 kilo
![]()
!
En ik be ietwat lazerus van de champagne. Maar ga niet uit, want uitgaan met O&N vind ik verschrikkelijk altijd
.
Herinner me niet aan vorig jaarquote:Op maandag 1 januari 2007 01:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Votig jaar was je ziek zei je op Fok.
Ik ben ook niet helemaal fris meer na de champagne en cider.. En d'r is nu al niks meer te doen in dit kutdorp.
.
Ik ook nietquote:Op maandag 1 januari 2007 02:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog geen oliebol gehad dit jaar.
thx... je denkt altijd dat gebeurd bij ons niet... maar goed je hoef het zelf niet te doen natuurlijkquote:Op maandag 1 januari 2007 12:14 schreef PeRi het volgende:
Sterkte C_A... Echt zo kut dat de meeste ongelukken gewoon gebeuren door andermans toedoen.
.
Mijn oom kreeg vorig jaar een strijker naar zn hand gegooid. Hij mist nu 3 vingers..
Ik ga naar Blijdorp.
waar?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil de show van Tyra zien, komt er Dawson's Creek.
wat apart ja! de site van Net5 zegt idd Dawson's Creekquote:Op maandag 1 januari 2007 15:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Net5..
En ik het schansspringen in Garmisch, kappen ze het onderwijl af vanwege de weersomstandigheden.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil de show van Tyra zien, komt er Dawson's Creek.
THX!quote:Op maandag 1 januari 2007 19:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
en veel sterkte voor c_a
lekkerrrrrrrrrrrr ik wou dat ik nog op school zatquote:Op maandag 1 januari 2007 19:40 schreef Woelli het volgende:
Ik hoef pas volgende week woensdag pas weer naar school![]()
De ware journalist komt naar boven.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
En hoe hebben jullie je tijdens de ultieme test voorbereid? Hoelang heb je de tijd gehad om alles in te studeren en wat was jullie aanpak?
Valerioquote:Op maandag 1 januari 2007 22:49 schreef BVO het volgende:
Valeriomet Henkjan
.
http://www.tmf.nl/mediaplayer/index.php?id=2919&channel=tv
Holy shit, ik lees dit nu pas, maar wat kut zeg!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Bij ons is het wat minder afgelopen... mijn oom ligt in het ziekenhuis. Iemand gooide een zware vlinder, die spatte uit 1, zo tegen het oog van mijn oom. Hij is gelijk geopereerd en is zijn zicht in zijn ene oog kwijt, hij heeft een gat in zijn schedel, en heeft nog kans op hersenvliesontsteking..... we mogen ook niet op bezoek, alleen mijn tante en mijn neefje en nichtjes.
Ik schrok me ehct de tyfus... wij zaten bij mijn ouders, het gebeurde om 10 uur en we hoorde het pas om half1 ofzo... We wilde redelijk vroeg naar bed, maar is uiteindelijk 4 uur geworden....
Ben behoorlijk brak nu.![]()
Carbiet zekerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:12 schreef BVO het volgende:
Klinkt wel heel eng allemaal. Volgens mij hoorde ik er ook wat over op het radionieuws
.
Gisteravond ook een Barendrechter om het leven gekomen, ook vuurwerk in z'n gezicht. Ik heb er ook niks mee. Hier in de straat hadden ze echt bizar hard vuurwerk, echt van die bommen. Gewoon dingen van 3 kilo, het leek wel een oorlogsgebied
.
Kon het niet laten, ik was weer eens nieuwsgierig.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De ware journalist komt naar boven..
Zo ben ik gelukkig niet. (al kan het wel wat hebbenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:36 schreef sbientje het volgende:
ik heb een afgestudeerde journalist als beste vriendin, best leuk hoor, maar soms...vraagt echt de meest onmogelijke dingen
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:36 schreef sbientje het volgende:
ik heb een afgestudeerde journalist als beste vriendin, best leuk hoor, maar soms...vraagt echt de meest onmogelijke dingen
Mijn oom en tante zijn op het 8 uur journaal geweest op de NOS. Mijn tante ging uitleggen hoe het gebeurde.... Was wel vreemd om mijn oom te zien, wij mogen niet naar het ziekenhuis. Dus het is heel raar om hem op tv zo te zien.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:12 schreef BVO het volgende:
Klinkt wel heel eng allemaal. Volgens mij hoorde ik er ook wat over op het radionieuws
.
Gisteravond ook een Barendrechter om het leven gekomen, ook vuurwerk in z'n gezicht. Ik heb er ook niks mee. Hier in de straat hadden ze echt bizar hard vuurwerk, echt van die bommen. Gewoon dingen van 3 kilo, het leek wel een oorlogsgebied
.
jah zeker kut.... op zich vind ik vuurwerk niet erg, vind het wel mooi en prachtig om te horen. Maar ik ga wel altijd naar binnen als ik ze knallen en illegaal vuurwerk gaan afsteken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Holy shit, ik lees dit nu pas, maar wat kut zeg!![]()
Nu haat ik vuurwerk nog meer![]()
Was best okayquote:
Ik vond O&N tof, mn honden wat minder.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Was best okay. Jij?
Nu nog lekker week vrij.
Hmm jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook goeiemiddag, je komt ook net je bed uitgerold?
Schandalig toch van die redactie.quote:
Same herequote:
Ach we zijn allemaal van hetzelfde laken een pakquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik dacht dat ik een van de weinigen was die zo lang pitte.
Mwah, eerst finale PDC, toen de Tom & Jerry marathon op Boomerang.......quote:
Ik vind 2006 nu al antiek klinken....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:36 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm, ik moest net een datum opschrijven, en nu moet ik er zelfs tippex bijpakken om die 6 in een 7 te veranderen.....
Ik kan er nooit aan wennenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vind 2006 nu al antiek klinken....
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6qHbKfel6Do
Zo zielig!
Zeg me dat hij liegt. Zulke dingen komen niet uit Rotterdam.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo zielig!
Damn, nu word ik zó nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:14 schreef PeRi het volgende:
Mijn God ik wil gewoon huilen om hem bijna, te erg![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:44 schreef BVO het volgende:
Ik mag dan wel uit Rotterdam komen, naar Egypte gaan en vrienden daar hebben, ik ben het niet hoor.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:44 schreef BVO het volgende:
Ik mag dan wel uit Rotterdam komen, naar Egypte gaan en vrienden daar hebben, ik ben het niet hoor.
You dogquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:45 schreef BVO het volgende:
Ik heb nog even geëdit, om de gelijkenis nog groter te maken.
Nou ik had zeg maar seizoen 1 gekeken maar ik vond het niks aanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
PeRi, ik ben nu Torchwood aan het bijkijken..hoever ben jij?
Seizoen 1 is gisteravond pas afgelopen met ep 12 en 13?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou ik had zeg maar seizoen 1 gekeken maar ik vond het niks aan.
Ik ben aan Dexter begonnenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
PeRi, ik ben nu Torchwood aan het bijkijken..hoever ben jij?
Oh ik dacht dat het afgelopen was, vond het al wat kort.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Seizoen 1 is gisteravond pas afgelopen met ep 12 en 13?
Ik kijk nu ep 8.
Vooral episode 6 was gaaf!!! Het is wel iets harder dan Dr. Who maar daarom juist wel erg tof
Eindelijk! Zó tof! Echt de beste nieuwe serie van dit jaar, Heroes staat bij mij op #2.quote:
Ik vind het ook erg goed, al is Heroes wat meer mijn genre.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Eindelijk! Zó tof! Echt de beste nieuwe serie van dit jaar, Heroes staat bij mij op #2.
Te wat?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond Dexter iets té. Ik ben zelf erg weg van Brothers & Sisters(uber Net5 wijven serie).
De laatste eps van Dexter zijn echt zoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg goed, al is Heroes wat meer mijn genre.
Maar Dexter vind ik inhoudelijk beter. En geeft meer te denken ook.![]()
Ik vind het eigenlijk alleen te hilarischquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind het kei zielig maar aan de andere kant ook te hilarisch.
Ik ook van jullie, kinders.quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:27 schreef Cee het volgende:
of als Beauty & The Nerd rejects in steenkolen engels om vriendjes gaat bedelen op het internet.
da's niet slecht. ongeveer wat ik gooi trouwens. alleen die dubbels, die lukken me echt nooitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik in een beurt zo rond de 60 haal vind ik het goed voor mijn doen. En dan om de paar rondjes een goede triple erbij. Maar ik heb er echt beurten bij die om te huilen zijn. De constantheid is nog ver te zoeken. Net in 20 minuten tijd wel twee 140'ers gegooid.
zo moet je dus niet denken. tegen mij zeg je altijd dat ik positief moet zijn, en dan zeg je zelf zoietsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Op het gemiddeld 40 niveau zit ik nu ook, tegen het einde van de week hoop ik hoger te zitten. Uitgooien richt ik me niet zo op, het is zaterdag enkel uit. En ik zag dat ik in een lastige poule ben ingedeeld, dus bijblijven is doel nummer 1. Ik denk niet dat ik de tweede ronde haal, maar wie weet.
quote:Even at the end of the pregnancy, a low-lying fetus papyraceus may block the cervix and require a cesarean to deliver the living twin.
Baarmoederhals.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
misschien een vreemde vraag, maar weet iemand of 'cervix' ook in het nederlands gebruikt word?
[..]
OMFG! TE ERG........quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo zielig!
Ja klopt dat waren mijn oom en tantequote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:38 schreef Cee het volgende:
C_A, ik zag gisteren het journaal en vroeg me al af of dat je oom en tante waren, want het was in Rotterdam en het verhaal klonk het zelfde. Nog steeds veel sterkte gewenst.
jezus GJ!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*propt even een hotdog, frikandel speciaal en broodje beenham naar binnen*
Ik had honger!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jezus GJ!
Ik ben vandaag supergezond begonnen, en heb net 2 uur lang gesport
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo zielig!
FUCK YES INSO!quote:
Ik ruik naar snoepjesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
KENKERLEKKERWIJF! HOI!
Wat ruik je lekker..
Hey there you hot sexy momma, you smell kinda pretty, wanna smell me? *ruksmiley*quote:
You smell niicequote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hey there you hot sexy momma, you smell kinda pretty, wanna smell me? *ruksmiley*
Hij start helemaal niet meer op. Weet wel een manier om de leed te verzachten maar dat is toch uren werk en heb erg weinig tijd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:38 schreef Cee het volgende:
Oh jee, stopfoutje, chansadres?
Ik heb ook een hilarische computer die vaak zin heeft om 2 keer achter elkaar op te starten, of te blijven hangen. Maar zodra hij is opgestart, doet ie het. Dus ik blijf nog even doorkeutelen want ik kan 'm niet missen.
quote:
Ik volg Woelli's idee en ga ook naar bed, misschien nog even op de SNES ofzo spelenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:46 schreef Woelli het volgende:
Jongens ik ga naar bed andere kom ik der morgen weer pas om 1 uur uit![]()
Fijne nacht nog allemaal![]()
Nicequote:
moet ik hier op reagerenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:14 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben de grappigste user van Fok! Wie wil mij aftrekken?![]()
![]()
Nee, je moet hierop reagerenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet ik hier op reageren![]()
Het is nog zo vroeg dat ik zo suf ben en gekke dingen ga roepen![]()
Dat is niet grappig, maar wanhopig dat je dat op internet zoektquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:14 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben de grappigste user van Fok! Wie wil mij aftrekken?![]()
![]()
Oh jammer, ik wilde je net mijn adres PM'enquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:34 schreef Woelli het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
[..]
Dat is niet grappig, maar wanhopig dat je dat op internet zoekt![]()
Dan moet ik ook nog bij jou komenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh jammer, ik wilde je net mijn adres PM'en![]()
![]()
Oh joepie, daar zal ze blij mee zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh jammer, ik wilde je net mijn adres PM'en![]()
![]()
Je verwacht toch niet dat ik moeite ga doen ofzo?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan moet ik ook nog bij jou komen![]()
Luilak
Dat wordt nergens beweerd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef chansadres het volgende:
[..]
Oh joepie, daar zal ze blij mee zijn![]()
Nee had ik eigenlijk ook wel kunnen verwachtenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat ik moeite ga doen ofzo?![]()
![]()
![]()
Ik niksquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:57 schreef Svensational het volgende:
F3, Erik en atb hebben ook een award!
Maar jij was tweede in de modverkiezingquote:
En dat terwijl je geeneens een mod bentquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar jij was tweede in de modverkiezing!
Maar wel gevraagdquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dat terwijl je geeneens een mod bent![]()
I know, dwaasquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:08 schreef Svensational het volgende:
En dat was ook de award, knurft!
Best mogelijke kandidaat voor moderator!
Dan slaat je grap nergens opquote:
Het was geen grap, maar een onnozele opmerking, bedoeld om spot en hoon over mij af te roepen!quote:
Zo ken ik je weerquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het was geen grap, maar een onnozele opmerking, bedoeld om spot en hoon over mij af te roepen!![]()
![]()
En het werkt!![]()
![]()
Tongen?quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik ook een award gewonnen.
quote:De Meest vage crewbeslissing van dit jaar :
De grote winnaar met 30 stemmen is geworden:
De stakende modjes bannen
Nr:2 Pizzakoppo mod maken- 8 stemmen.
Nr:3 RIP-forum- 6 stemmen.
quote:De meest integere user :
De grote winnaars met 2 stemmen zijn geworden:
NJ en -Vaduz-
Geen nummers 2 en 3.
En dat is?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:36 schreef BVO het volgende:
Awards winnen met 2 stemmen.
Daarom is het door mij voorgestelde systeem voor XFAwards zoveel toffer.
Swaffelen to the deathquote:
Of je leest je inquote:
N00b!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij is het hier kei-gezellie!!!!!![]()
In XFA bedoel ikquote:
Ik ben hier al eens eerder gekomen, hoor!quote:
Goedemiddagquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin..
beterschapquote:
Jaquote:
mee eens!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:13 schreef PeRi het volgende:
Verkouden zijn is kut. Werken is ook kut. Alles is kut.
Dat is inderdaad wel een ultiem feel-good moment.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:10 schreef chansadres het volgende:
Ik ga nu bowlen dus ik voel me wel te gek
Denk idd dat ik ook zo maar ga bowlen, misschien dat dat helptquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een ultiem feel-good moment.
Weet je dat ik die film nog nooit gezien heb? Alleen het begin en het eind. De rest van de film, eh was wazig.quote:
Waarom niet?quote:
Omdat ik toch altijd gruwelijk verlies. Ik kijk wel toe met Svenquote:
Hoera.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:10 schreef Woelli het volgende:
Hoor net dat ik pas de 15de weer naar school hoef![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:21 schreef PeRi het volgende:
OMG BVO zat jij op 't Erasmiaans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |