Ik ook van jullie, kinders.quote:

quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:27 schreef Cee het volgende:
of als Beauty & The Nerd rejects in steenkolen engels om vriendjes gaat bedelen op het internet.

da's niet slecht. ongeveer wat ik gooi trouwens. alleen die dubbels, die lukken me echt nooitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik in een beurt zo rond de 60 haal vind ik het goed voor mijn doen. En dan om de paar rondjes een goede triple erbij. Maar ik heb er echt beurten bij die om te huilen zijn. De constantheid is nog ver te zoeken. Net in 20 minuten tijd wel twee 140'ers gegooid.

zo moet je dus niet denken. tegen mij zeg je altijd dat ik positief moet zijn, en dan zeg je zelf zoietsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Op het gemiddeld 40 niveau zit ik nu ook, tegen het einde van de week hoop ik hoger te zitten. Uitgooien richt ik me niet zo op, het is zaterdag enkel uit. En ik zag dat ik in een lastige poule ben ingedeeld, dus bijblijven is doel nummer 1. Ik denk niet dat ik de tweede ronde haal, maar wie weet.

quote:Even at the end of the pregnancy, a low-lying fetus papyraceus may block the cervix and require a cesarean to deliver the living twin.

Baarmoederhals.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
misschien een vreemde vraag, maar weet iemand of 'cervix' ook in het nederlands gebruikt word?
[..]

OMFG! TE ERG........quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6qHbKfel6Do
Zo zielig!

Ja klopt dat waren mijn oom en tantequote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:38 schreef Cee het volgende:
C_A, ik zag gisteren het journaal en vroeg me al af of dat je oom en tante waren, want het was in Rotterdam en het verhaal klonk het zelfde. Nog steeds veel sterkte gewenst.

jezus GJ!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*propt even een hotdog, frikandel speciaal en broodje beenham naar binnen*

Ik had honger!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jezus GJ!
Ik ben vandaag supergezond begonnen, en heb net 2 uur lang gesport

quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6qHbKfel6Do
Zo zielig!

FUCK YES INSO!quote:

Ik ruik naar snoepjesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
KENKERLEKKERWIJF! HOI!
Wat ruik je lekker..

Hey there you hot sexy momma, you smell kinda pretty, wanna smell me? *ruksmiley*quote:

You smell niicequote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hey there you hot sexy momma, you smell kinda pretty, wanna smell me? *ruksmiley*

Hij start helemaal niet meer op. Weet wel een manier om de leed te verzachten maar dat is toch uren werk en heb erg weinig tijd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:38 schreef Cee het volgende:
Oh jee, stopfoutje, chansadres?
Ik heb ook een hilarische computer die vaak zin heeft om 2 keer achter elkaar op te starten, of te blijven hangen. Maar zodra hij is opgestart, doet ie het. Dus ik blijf nog even doorkeutelen want ik kan 'm niet missen.

quote:

Ik volg Woelli's idee en ga ook naar bed, misschien nog even op de SNES ofzo spelenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:46 schreef Woelli het volgende:
Jongens ik ga naar bed andere kom ik der morgen weer pas om 1 uur uit![]()
Fijne nacht nog allemaal![]()

Nicequote:

moet ik hier op reagerenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:14 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben de grappigste user van Fok! Wie wil mij aftrekken?![]()
![]()

Nee, je moet hierop reagerenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet ik hier op reageren![]()
Het is nog zo vroeg dat ik zo suf ben en gekke dingen ga roepen![]()

Dat is niet grappig, maar wanhopig dat je dat op internet zoektquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:14 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben de grappigste user van Fok! Wie wil mij aftrekken?![]()
![]()

Oh jammer, ik wilde je net mijn adres PM'enquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:34 schreef Woelli het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
[..]
Dat is niet grappig, maar wanhopig dat je dat op internet zoekt![]()

Dan moet ik ook nog bij jou komenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh jammer, ik wilde je net mijn adres PM'en![]()
![]()

Oh joepie, daar zal ze blij mee zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh jammer, ik wilde je net mijn adres PM'en![]()
![]()

Je verwacht toch niet dat ik moeite ga doen ofzo?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan moet ik ook nog bij jou komen![]()
Luilak

Dat wordt nergens beweerd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef chansadres het volgende:
[..]
Oh joepie, daar zal ze blij mee zijn![]()

Nee had ik eigenlijk ook wel kunnen verwachtenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat ik moeite ga doen ofzo?![]()
![]()
![]()

Ik niksquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:57 schreef Svensational het volgende:
F3, Erik en atb hebben ook een award!

Maar jij was tweede in de modverkiezingquote:

En dat terwijl je geeneens een mod bentquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar jij was tweede in de modverkiezing!

Maar wel gevraagdquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dat terwijl je geeneens een mod bent![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |