De ware journalist komt naar boven.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
En hoe hebben jullie je tijdens de ultieme test voorbereid? Hoelang heb je de tijd gehad om alles in te studeren en wat was jullie aanpak?
Valerioquote:Op maandag 1 januari 2007 22:49 schreef BVO het volgende:
Valeriomet Henkjan
.
http://www.tmf.nl/mediaplayer/index.php?id=2919&channel=tv
Holy shit, ik lees dit nu pas, maar wat kut zeg!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Bij ons is het wat minder afgelopen... mijn oom ligt in het ziekenhuis. Iemand gooide een zware vlinder, die spatte uit 1, zo tegen het oog van mijn oom. Hij is gelijk geopereerd en is zijn zicht in zijn ene oog kwijt, hij heeft een gat in zijn schedel, en heeft nog kans op hersenvliesontsteking..... we mogen ook niet op bezoek, alleen mijn tante en mijn neefje en nichtjes.
Ik schrok me ehct de tyfus... wij zaten bij mijn ouders, het gebeurde om 10 uur en we hoorde het pas om half1 ofzo... We wilde redelijk vroeg naar bed, maar is uiteindelijk 4 uur geworden....
Ben behoorlijk brak nu.![]()
Carbiet zekerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:12 schreef BVO het volgende:
Klinkt wel heel eng allemaal. Volgens mij hoorde ik er ook wat over op het radionieuws
.
Gisteravond ook een Barendrechter om het leven gekomen, ook vuurwerk in z'n gezicht. Ik heb er ook niks mee. Hier in de straat hadden ze echt bizar hard vuurwerk, echt van die bommen. Gewoon dingen van 3 kilo, het leek wel een oorlogsgebied
.
Kon het niet laten, ik was weer eens nieuwsgierig.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De ware journalist komt naar boven..
Zo ben ik gelukkig niet. (al kan het wel wat hebbenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:36 schreef sbientje het volgende:
ik heb een afgestudeerde journalist als beste vriendin, best leuk hoor, maar soms...vraagt echt de meest onmogelijke dingen
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:36 schreef sbientje het volgende:
ik heb een afgestudeerde journalist als beste vriendin, best leuk hoor, maar soms...vraagt echt de meest onmogelijke dingen
Mijn oom en tante zijn op het 8 uur journaal geweest op de NOS. Mijn tante ging uitleggen hoe het gebeurde.... Was wel vreemd om mijn oom te zien, wij mogen niet naar het ziekenhuis. Dus het is heel raar om hem op tv zo te zien.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:12 schreef BVO het volgende:
Klinkt wel heel eng allemaal. Volgens mij hoorde ik er ook wat over op het radionieuws
.
Gisteravond ook een Barendrechter om het leven gekomen, ook vuurwerk in z'n gezicht. Ik heb er ook niks mee. Hier in de straat hadden ze echt bizar hard vuurwerk, echt van die bommen. Gewoon dingen van 3 kilo, het leek wel een oorlogsgebied
.
jah zeker kut.... op zich vind ik vuurwerk niet erg, vind het wel mooi en prachtig om te horen. Maar ik ga wel altijd naar binnen als ik ze knallen en illegaal vuurwerk gaan afsteken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Holy shit, ik lees dit nu pas, maar wat kut zeg!![]()
Nu haat ik vuurwerk nog meer![]()
Was best okayquote:
Ik vond O&N tof, mn honden wat minder.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Was best okay. Jij?
Nu nog lekker week vrij.
Hmm jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook goeiemiddag, je komt ook net je bed uitgerold?
Schandalig toch van die redactie.quote:
Same herequote:
Ach we zijn allemaal van hetzelfde laken een pakquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik dacht dat ik een van de weinigen was die zo lang pitte.
Mwah, eerst finale PDC, toen de Tom & Jerry marathon op Boomerang.......quote:
Ik vind 2006 nu al antiek klinken....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:36 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm, ik moest net een datum opschrijven, en nu moet ik er zelfs tippex bijpakken om die 6 in een 7 te veranderen.....
Ik kan er nooit aan wennenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vind 2006 nu al antiek klinken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |