Hmm jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook goeiemiddag, je komt ook net je bed uitgerold?
Schandalig toch van die redactie.quote:
Same herequote:
Ach we zijn allemaal van hetzelfde laken een pakquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik dacht dat ik een van de weinigen was die zo lang pitte.
Mwah, eerst finale PDC, toen de Tom & Jerry marathon op Boomerang.......quote:
Ik vind 2006 nu al antiek klinken....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:36 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm, ik moest net een datum opschrijven, en nu moet ik er zelfs tippex bijpakken om die 6 in een 7 te veranderen.....
Ik kan er nooit aan wennenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vind 2006 nu al antiek klinken....
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6qHbKfel6Do
Zo zielig!
Zeg me dat hij liegt. Zulke dingen komen niet uit Rotterdam.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6qHbKfel6Do
Zo zielig!
Damn, nu word ik zó nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:14 schreef PeRi het volgende:
Mijn God ik wil gewoon huilen om hem bijna, te erg![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:44 schreef BVO het volgende:
Ik mag dan wel uit Rotterdam komen, naar Egypte gaan en vrienden daar hebben, ik ben het niet hoor.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:44 schreef BVO het volgende:
Ik mag dan wel uit Rotterdam komen, naar Egypte gaan en vrienden daar hebben, ik ben het niet hoor.
You dogquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:45 schreef BVO het volgende:
Ik heb nog even geëdit, om de gelijkenis nog groter te maken.
Nou ik had zeg maar seizoen 1 gekeken maar ik vond het niks aanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
PeRi, ik ben nu Torchwood aan het bijkijken..hoever ben jij?
Seizoen 1 is gisteravond pas afgelopen met ep 12 en 13?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou ik had zeg maar seizoen 1 gekeken maar ik vond het niks aan.
Ik ben aan Dexter begonnenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
PeRi, ik ben nu Torchwood aan het bijkijken..hoever ben jij?
Oh ik dacht dat het afgelopen was, vond het al wat kort.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Seizoen 1 is gisteravond pas afgelopen met ep 12 en 13?
Ik kijk nu ep 8.
Vooral episode 6 was gaaf!!! Het is wel iets harder dan Dr. Who maar daarom juist wel erg tof
Eindelijk! Zó tof! Echt de beste nieuwe serie van dit jaar, Heroes staat bij mij op #2.quote:
Ik vind het ook erg goed, al is Heroes wat meer mijn genre.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Eindelijk! Zó tof! Echt de beste nieuwe serie van dit jaar, Heroes staat bij mij op #2.
Te wat?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond Dexter iets té. Ik ben zelf erg weg van Brothers & Sisters(uber Net5 wijven serie).
De laatste eps van Dexter zijn echt zoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg goed, al is Heroes wat meer mijn genre.
Maar Dexter vind ik inhoudelijk beter. En geeft meer te denken ook.![]()
Ik vind het eigenlijk alleen te hilarischquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind het kei zielig maar aan de andere kant ook te hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |