Votig jaar was je ziek zei je op Fok.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:34 schreef BVO het volgende:Waren hier mensen met vuuurwerkbommen van 3,5 kilo
![]()
!
En ik be ietwat lazerus van de champagne. Maar ga niet uit, want uitgaan met O&N vind ik verschrikkelijk altijd
.
Herinner me niet aan vorig jaarquote:Op maandag 1 januari 2007 01:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Votig jaar was je ziek zei je op Fok.
Ik ben ook niet helemaal fris meer na de champagne en cider.. En d'r is nu al niks meer te doen in dit kutdorp.
.
Ik ook nietquote:Op maandag 1 januari 2007 02:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog geen oliebol gehad dit jaar.
thx... je denkt altijd dat gebeurd bij ons niet... maar goed je hoef het zelf niet te doen natuurlijkquote:Op maandag 1 januari 2007 12:14 schreef PeRi het volgende:
Sterkte C_A... Echt zo kut dat de meeste ongelukken gewoon gebeuren door andermans toedoen.
.
Mijn oom kreeg vorig jaar een strijker naar zn hand gegooid. Hij mist nu 3 vingers..
Ik ga naar Blijdorp.
waar?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil de show van Tyra zien, komt er Dawson's Creek.
wat apart ja! de site van Net5 zegt idd Dawson's Creekquote:Op maandag 1 januari 2007 15:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Net5..
En ik het schansspringen in Garmisch, kappen ze het onderwijl af vanwege de weersomstandigheden.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil de show van Tyra zien, komt er Dawson's Creek.
THX!quote:Op maandag 1 januari 2007 19:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
en veel sterkte voor c_a
lekkerrrrrrrrrrrr ik wou dat ik nog op school zatquote:Op maandag 1 januari 2007 19:40 schreef Woelli het volgende:
Ik hoef pas volgende week woensdag pas weer naar school![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |