Oh wacht, die van Till Westwood? Same man?quote:Op zondag 31 december 2006 18:44 schreef SpecialGuest het volgende:
Nee, een andere clip met worstelendemeiden.
Ja, die!quote:Op zondag 31 december 2006 18:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh wacht, die van Till Westwood? Same man?
Toffe clipquote:
Ik volgde maar even je voorbeeld gelijk.quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat is dit?
Maar dat was geen toffe domme vraagquote:Op zondag 31 december 2006 18:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik volgde maar even je voorbeeld gelijk.
[..]
Hoe lang is jou grootste teen zonder nagel?quote:Op zondag 31 december 2006 18:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er bestaat geen domme vragen gekkerds, alleen domme antwoorden!
Wat een domme vraagquote:Op zondag 31 december 2006 18:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoe lang is jou grootste teen zonder nagel?
Toch niet allemaal?quote:Op zondag 31 december 2006 19:05 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die die avatars verschrikkelijk vindt?
De avatars zelf zijn wel mooi, maar al die bewegende dingen, en dat je niemand meer aan z'n ava direct herkent enzoquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 19:05 schreef BVO het volgende:
Het is toch gezelligquote:Op zondag 31 december 2006 19:09 schreef BVO het volgende:
[..]
De avatars zelf zijn wel mooi, maar al die bewegende dingen, en dat je niemand meer aan z'n ava direct herkent enzo.
Ik kijk ook naar naam, iedereen kan plaatje om de minuut veranderenquote:Op zondag 31 december 2006 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk toch vaak naar de naam boven het plaatje merk ik.
Ik weet niet meer wie wie is.quote:Op zondag 31 december 2006 19:05 schreef BVO het volgende:
That's the spirit!quote:Op zondag 31 december 2006 19:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ram zo m'n broertjes hoofd in. Rotjong moet z'n tyfus smoel eens houden.
*sorry*
Wacht nog even een dagje, zo kunnen de doktoren ook nog even een leuke jaarwisseling mee makenquote:Op zondag 31 december 2006 19:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ram zo m'n broertjes hoofd in. Rotjong moet z'n tyfus smoel eens houden.
*sorry*
Meneer loopt echt te zieken. Te schreeuwen dat ie cartoons wil zien, afstandsbedieningen verstoppen, zwaaien met stokken etc. Alsof m'n moeder hem niet genoeg aandacht geeft en voortrekt wil ie met de feestdagen ook nog alle aandacht.quote:
Ja, maar normaal gesproken krijgt ie al na een uur honger en komt ie terug. Nu nietquote:Op zondag 31 december 2006 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarschijnlijk schuilt ie ergens tot de kust veilig is.
Ach, als morgen de stilte terugkeert komt ze wel weer terugquote:Op zondag 31 december 2006 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Maak je niet onnodig ongerust, al is prettig anders.
Mij herken je toch welquote:Op zondag 31 december 2006 19:09 schreef BVO het volgende:
[..]
De avatars zelf zijn wel mooi, maar al die bewegende dingen, en dat je niemand meer aan z'n ava direct herkent enzo.
Jij bent Christian-fanquote:
Votig jaar was je ziek zei je op Fok.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:34 schreef BVO het volgende:Waren hier mensen met vuuurwerkbommen van 3,5 kilo
![]()
!
En ik be ietwat lazerus van de champagne. Maar ga niet uit, want uitgaan met O&N vind ik verschrikkelijk altijd
.
Herinner me niet aan vorig jaarquote:Op maandag 1 januari 2007 01:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Votig jaar was je ziek zei je op Fok.
Ik ben ook niet helemaal fris meer na de champagne en cider.. En d'r is nu al niks meer te doen in dit kutdorp.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |