Het kan nog wel 2 en een halve week durenquote:Op zondag 31 december 2006 16:18 schreef Vicky het volgende:
Dit is vast het topic waarin ET gaat bevallen
Ik hoop bij god van welquote:Op zondag 31 december 2006 16:22 schreef reese.com het volgende:
Maar iedereen heeft z'n videorecorder voor HvNL morgen al aanstaan. Je laat ons toch niet zitten?
Ik hoop het ook voor jou en kind hoor. Kind maakt anders direct in zijn/haar eerste uren het dieptepunt in zijn/haar leven mee. HvNLquote:
Als die voor de deur staat voor een diepte interview kan hij een paar muilperen krijgen.quote:Op zondag 31 december 2006 16:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
We hebben ook Fok radio...
Ja, mijn vrouw zit achter de andere pc te zuchten en te steunenquote:Op maandag 1 januari 2007 03:21 schreef pinkelmeisje het volgende:
zijn er eigenlijk nog meiden wakker?
Dat is een mooi voornemen Pinkelmeisje, daar kunnen wij ons helemaal in vindenquote:Op maandag 1 januari 2007 03:39 schreef pinkelmeisje het volgende:
nou ik ga heerlijk slapen ik hoop dat het me dit keer wel lukt![]()
ben kapot weltrusten allemaal.
ik hoop dat ik morgen eindelijk me ukkie vast kan houden![]()
was mijn goede voornemen voor dit jaar snel mama worden.
Klopt!quote:Op zondag 31 december 2006 16:52 schreef PM-girl het volgende:
Suzanna, wat een fijn nieuws van je broer (was toch die in Noorwegen woonde?)!
Jaaaaaa ga biggen jij!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:01 schreef pinkelmeisje het volgende:
jeee eindelijk buikpijn hier ik hoop echt dat het dit keer doorzet zeg of ik moet echt ongesteld worden![]()
anders moet ik morgen naar de vk en gaat ze me waarschijnlijk strippen als dat mogelijk is.
en meteen een afspraak bij de gyn maken al wil ik echt veel liever thuis blijven.
anders weet ik ook niet wat ik met de hond en de kat moet doen zo zielig al zou ik heel de dag in het zh zijn.
(ik hoop stiekum echt dat ik morgen goed gestript ga worden en dat het helpt)![]()
40w5, het kan nog steeds als ze heeeeel hard opschietquote:Op maandag 1 januari 2007 22:52 schreef pinkelmeisje het volgende:
even geen krampen meer hier ze wil echt nog niet geloof ik.
ik ga voor morgen het moet hoor want me buik hangt zowat tussen mijn knieën zo laag.
en me rug voelt ook niet al te best het kan nu toch niet lang meer duren?
ben zelf al 5 dagen over tijdquote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef bixister het volgende:
in je ticker staat dat je nog 0 dagen te gaan hebt, pinkelmeisje (alweer een PM-girl realiseer ik me).
ik hoop voor je dat dat klopt! succes!
je weet toch wel dat er een marge van 5 weken om die uitgerekende datum zit he?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:23 schreef pinkelmeisje het volgende:
ben zelf al 5 dagen over tijden helaas klopt het ook echt ik heb ondertussen al 4 echo's gehad en die zeiden allemaal de zelfde data als uitwerp punt.
haha gelukkig heb ik nog maar een week en een dag van het marge over phoequote:Op maandag 1 januari 2007 23:33 schreef bixister het volgende:
[..]
je weet toch wel dat er een marge van 5 weken om die uitgerekende datum zit he?
echt joh tegenwoordig mag je toch niet langer dan 2 weken overtijd gaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:39 schreef bixister het volgende:
oh vergis je niet hoor, ik ben bij mijn jongste pas 20 dagen na de uitgerekende datum bevallen.![]()
![]()
Pinkelmeisje had ik zelf ook gezien ja, maar van Poemojn kun je het idd ook maken!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:32 schreef bixister het volgende:
nah, totaal onbelangrijk maar er is hier iemand met de nick 'PM-girl'. en ik geloof dat ze zelf niet eens meer wist waarom ze die nick gekozen had. gisteren vond ik PoeMojn eigenlijk ook ineens een PM-girl, maar jij, PinkelMeisje, bent er natuurlijk nog overtuigender één!
Nou beter.... vanmorgen liep het zweet nog met stralen van me af, maar ik heb in ieder geval niet meer het idee dat mijn hoofd elk moment kan exploderen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:54 schreef Nijna het volgende:
Sterkte voor de LLM!
Swets ben je alweer beter? Misschien wacht beeb wel tot je weer opgeknapt bent
Ja, bij die 6 weken echo zagen we het hartje al kloppenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:38 schreef Stiemie het volgende:
O wat spannend Freudie! Wat hebben jullie de echo al lekker vroeg zeg! En heb je met 6 weken ook al het hartje zien kloppen?
Ik bedoel ben ik van invloed op de bloedgroep van de baby en in het bijzonder de rhesus factorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:16 schreef marit1978 het volgende:
stel het is optie 2 )
dan zou de enige situatie die 'handelen' vereist zijn:
moeder rhesusD negatief
terwijl kindje wel positief is.
Maar; ook geen probleem hoor!
Hier kunnen ze gewoon tijdig op inspringen zodat het eigenlijk niet meer dan 'een gegeven' is !
De periode van mijn vrouw werd steeds langer, van 28 naar 32 naar 35 naar 38 dagen. Dus de verloskundige wilde precies weten hoe ver ze was, vandaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:15 schreef Stiemie het volgende:
O wat lijkt me dat mooi om te zien! Jullie krijgen vaak echo's zeg! Is dat eigenlijk gewoon (dan ga ik voortaan ook wat meer aandringen bij de verloskundige hihihi)? Ik krijg nu vrijdag dan de eerste en dus maar gewoon hopen dat alles tot nu toe goed is gegaan...
quote:De rhesusfactor is een stof die in het bloed aanwezig kan zijn. Bent u rhesus-negatief, dan is het mogelijk dat u afweerstoffen maakt tegen rhesus-positief bloed van de baby, als dat in uw bloed terechtkomt. De baby kan rhesus-positief bloed hebben als de vader rhesus-positief is.
Feli!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef desiredbard het volgende:
Ik mis nog in de OP 13 Augustus wordt ik Papa
Lieverd, vraag anders iets voor je misselijkheid. Bij jou kan het nog heftiger zijn omdat je er 2 draagt. En je wil immers toch echt kunnen genieten van je zwangerschap!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:21 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ladies,
een ontzettend gezond, liefdevol en .... (zelf in te vullen) 2007 !
Ik heb gewoon een heel topic gemist. Kleintje in het ziekenhuis, 2 nieuwe meiden (van harte !!), puffende LLM. Allemaal veel sterkte !
Ik vind het de laatste tijd erg lastig om van mijn zwangerschap te genieten. Kan eigenlijk niet eens aangeven waarom. Ben nog steeds ziek, zwak en misselijk, ontzettend moe en ik wil zo graag leuke dingen doen (en kopen). Word er erg verdrietig van, omdat ik nu al zoveel liefde voel voor mijn 2 flensjes....Gewoon een beetje moedeloos..of zoiets..Zit hier gewoon te huilen, ben er ook zo klaar mee met de klote gevoel.
Oh ja ook bekend als Pa-ddy alhier maar ik heb een selectieve unban gekregen speciaal voor OUD, van Yvonnequote:
Ik zou ook blij zijn en vind ook dat de VK er wel heel makkelijk over doet om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ben zelf overigens wel heel blij dat het zkh me zo goed in de gaten houdt met de zwangerschapsvergiftiging in de familie en al die sterretjes en andere rare dingen die ik steeds beleef de laatste tijd! Morgen dus weer naar het zkh! Ben benieuwd wat ze er daar weer van zeggen....
Whoei! Dat zou leuk zijn. Eindelijk maar tochquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:53 schreef pinkelmeisje het volgende:
zo alles gaat hier nu op gang komen hoor ik ben vandaag gestript en ik heb echt last van hitte aanvallen en rommelende darmen ik verlies ook wel aardig wat bloed maar even de vk gebeld en die zei dat dat normaal is.
ik voel me echt heel erg vaag op het moment maar de vk dacht dat ik morgen dan eindelijk mijn ukkie vast kan houden ben erg benieuwd![]()
Ik heb zo m'n goede kantenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh ja ook bekend als Pa-ddy alhier maar ik heb een selectieve unban gekregen speciaal voor OUD, van Yvonne
Ik ga zo m'n mail eens beantwoordenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:57 schreef desiredbard het volgende:
Dank je ... ik had je nog teruggemaild....
Like human dads, monkeys gain weight when mate is pregnant
Ik probeer te stoppen met rokenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga zo m'n mail eens beantwoorden
Oh, en mannen raken dat gewicht nooooooooooit meer kwijt!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nestdrang?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:29 schreef Bibikuif22 het volgende:
JOEPIE!! Pinkelmeisje go for it!!! Eindelijk mogen ze dan voor jou![]()
![]()
Ik denk aan je!!
Laten we hopen dat aankomende nacht jouw laatste wakkere nacht is mét dikke buik omdat je aan het bevallen bent. (daarna komen de andere wakkere nachten aan bod, maar ikzelf vond die alleen maar gezellig (lekker knuffen met en kijken naar dat kleine hummeltje![]()
Desiredbard gefeliciteerd!!!
Hier is net de intake mevrouw weg, zo belachelijk, gaf ze dat boekje waarin straks alles over de beeb bijgehouden gaat worden, moest ik toch ineens huilenHet komt nu wel heel dichtbij.... Gelukkig heb ik een goed gevoel bij waar ze voor staan bij dit bureau.
Ben lekker heel het huis aan het soppen! Heb alles gestofzuigd en gemopt, nu nog even ramen lappen. WC en douche zijn ook al gedaan en alles is ontstoft
Die kon ik dus niet vinden, ik zal nog eens gaan zoeken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:47 schreef Leah het volgende:
D'r is ergens een KS topic. Strakke broekjes Nikky! Alles wat maar strak op dat litteken zit is heerlijk, geloof me.
Lief dat je aan me denktquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:10 schreef jessie het volgende:
Karin (van Lois zeg maar) hoe gaat ie met jou eigenlijk?
Bij mij is dat onlangs allemaal uitgezocht... Omdat dat inderdaad in de familie zit. (moeder bij beide zwangerschappen + oma)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:59 schreef Karin het volgende:
Vorige week bij de verloskundige geweest en alles was goed, mijn bloeddruk is nog nooit zo laag geweestAlleen nog even kijken of er verder onderzoek nodig is ivm de loslatende placenta bij mijn moeder en Lois. Volgens mij was er nog iemand hier op het forum waarbij dit in de familie zat (vandaar dat ik het me ook bedacht het eens te melden). Weet alleen even niet meer wie dat was en of daar nog verder onderzocht is.
Daar had de verloskundige het ook over, stollingsdingen. Heb het nagevraagd bij Lois en mijn moeder, bij allebei is er toen geen oorzaak gevonden, tenminste bij mijn moeder is dat waarschijnlijk nooit onderzocht. Toch best eng vind ik hoor. Zeker omdat de verloskundige het ook heel bijzonder vond dat alletwee de kinderen dit overleefd hebben. Fijn dat ze bij jou geen verhoogd risico hebben gevonden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:05 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Bij mij is dat onlangs allemaal uitgezocht... Omdat dat inderdaad in de familie zit. (moeder bij beide zwangerschappen + oma)
Ze hebben door middel van bloedtesten heel veel dingen uitgezocht, met name voor wat betreft stolling.
Maar bij mij is daar verder niets bijzonders uitgekomen. En volgens de gyn is er geen verhoogd risico voor mij. Maar goed wat dat betreft heb ik zoiets van eerst zien dan geloven....
Ik vond die rolladebroekjes uit het kraampakket ook erg fijn omdat daarmee weinig stof langs dat litteken kon wrijven.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:47 schreef Leah het volgende:
D'r is ergens een KS topic. Strakke broekjes Nikky! Alles wat maar strak op dat litteken zit is heerlijk, geloof me.
17 januari sta ik op de planningquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Pinkelmeis, ook jij toitoitoi he !![]()
Karin, fijn dat alles ok gaat met je !![]()
Andere Karin ook hoor.. Wat vervelend dat je VK zo laks erover doet zeg !![]()
Doe gewoon waar je je goed bij voelt hoor!
Nikky, een een KS?? Helemaal niet gezien joh.. Wanneer enzo??
Hier in onze vriendenkring staat er een nieuw mensje op het punt van verkenning in deze wereld!
De vliezen zijn gisteravond laat of vanmorgen vroeg gebroken! Dus nu maar wachten op het telefoontje!!![]()
Ik kan me voorstellen dat je daar de kriebels van krijgt. En als je bandenpijn helemaal hebt uitgesloten, zou ik de vk misschien toch even bellen. Al was het alleen maar om je gerust te stellen, want van stress gaat het al helemaal niet over. Sterktequote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:37 schreef p_iglet het volgende:
Hier de hele dag al menstruatie achtige krampen. Ook de onderrugpijn die ik tijdens mijn menstruatie normaal altijd heb... En flinke krampen en steken in mijn onderbuik richting liezen.
Voelt allemaal heel vervelend en raar, en wordt er giga onzeker van.
Goh dan mag je me eerst uitleggen hoe ik dat kan doenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je daar de kriebels van krijgt. En als je bandenpijn helemaal hebt uitgesloten,
Goedzo, blij dat we je een beetje minder onzeker makenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:51 schreef p_iglet het volgende:
ok, na even gegoogled te hebben op bandenpijn kom ik tegen dat dat vooral voorkomt bij vermoeidheid, en verergerd na veel lopen enzo.
Nou heb ik de afgelopen 5 dagen gewerkt.. oud en nieuw niet geslapen, maar wel gisteren de hele dag door blijdorp gewandeld... Dus lijkt me een goede mogelijkheid...
Thx voor het meedenken in ieder geval. Voelt een stuk prettiger als er gewoon een logische verklaring voor is. Mocht het aanhouden bel ik morgen tijdens kantooruren wel de VK.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
13:58 was het he?quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:42 schreef E.T. het volgende:
shit, post weg![]()
Senni, ishelemaal goedgekeurd oYo!![]()
p_iglet, als ik jou zo lees denk ik voornamelijk aan bandenpijn en groeipijn.
In de eerste maanden groeit je baarmoeder zo absurd hard, dat dat best pijn kan doen. Over het algemeen is dat een 'doffe' pijn, beetje alsof er een baksteen in je onderbuik ligt als je ongesteld bent.
bandenpijn is vaak een scherpere pijn, meer richting spierpijn. In het begin vaak doorstralend naar de liezen, over een paar maanden ook vanuit je taille naar je navel toe.
Hier alles rustig. Vanmorgen (na een week vakantie) Saskia naar kdv gebracht. Die meiden hadden ook allemaal wel verwacht dat ik ondertussen wel bevallen zou zijn, maar nee dusZo maar even 'grote' boodschappen doen en de rest van de dag beetje rusten en hangen.. kijken of die volle maan wat gaat doen
de bakerpraatjes zijn wat onduidelijk over of dat nou het tijdstip van geboorte moet zijn, of de tijd dat 't gaat beginnenquote:
Nikky, valt echt mee hoor keizersnede.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:29 schreef nikky het volgende:
[..]
17 januari sta ik op de planning
Voor jou dus ook spannend!!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:26 schreef easy-going het volgende:
Slaapbeep:
[afbeelding]
MELDPLICHT JAH!
E.T. heeft hierop gewacht ... nu mogen jullie samen
Niet normaal he? Je zou bijna gewoon niet meer aan het werk gaan of zelf wat opstarten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:49 schreef Stiemie het volgende:
![]()
![]()
HALELUJA!
![]()
![]()
![]()
Toen ik thuiskwam lag er een folder van 1 van de kinderdagverblijven waar we info hadden aangevraagd. Ik ben me rotgeschrokken: Voor 3 dagen per week 758,39 euro per maand...
Meteen op toeslagen.nl gekeken en we betalen na aftrek van de belasting nog 459 per maand. Wat een geld zeg!!!
Is dit gewoon een hele dure of moeten we echt op dit bedrag rekenen?
Ps: o dat ziet er leuk uit zeg die winkel Slaapmeisje. Wil ik zeker eens gaan kijken! Dankjewel!
Wij betalen 498,- voor 2 dagen dus dat klopt wel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:49 schreef Stiemie het volgende:
![]()
![]()
HALELUJA!
![]()
![]()
![]()
Toen ik thuiskwam lag er een folder van 1 van de kinderdagverblijven waar we info hadden aangevraagd. Ik ben me rotgeschrokken: Voor 3 dagen per week 758,39 euro per maand...
Meteen op toeslagen.nl gekeken en we betalen na aftrek van de belasting nog 459 per maand. Wat een geld zeg!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |