Ik kan me voorstellen dat je daar de kriebels van krijgt. En als je bandenpijn helemaal hebt uitgesloten, zou ik de vk misschien toch even bellen. Al was het alleen maar om je gerust te stellen, want van stress gaat het al helemaal niet over. Sterktequote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:37 schreef p_iglet het volgende:
Hier de hele dag al menstruatie achtige krampen. Ook de onderrugpijn die ik tijdens mijn menstruatie normaal altijd heb... En flinke krampen en steken in mijn onderbuik richting liezen.
Voelt allemaal heel vervelend en raar, en wordt er giga onzeker van.
Goh dan mag je me eerst uitleggen hoe ik dat kan doenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je daar de kriebels van krijgt. En als je bandenpijn helemaal hebt uitgesloten,
Goedzo, blij dat we je een beetje minder onzeker makenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:51 schreef p_iglet het volgende:
ok, na even gegoogled te hebben op bandenpijn kom ik tegen dat dat vooral voorkomt bij vermoeidheid, en verergerd na veel lopen enzo.
Nou heb ik de afgelopen 5 dagen gewerkt.. oud en nieuw niet geslapen, maar wel gisteren de hele dag door blijdorp gewandeld... Dus lijkt me een goede mogelijkheid...
Thx voor het meedenken in ieder geval. Voelt een stuk prettiger als er gewoon een logische verklaring voor is. Mocht het aanhouden bel ik morgen tijdens kantooruren wel de VK.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga zo m'n mail eens beantwoorden
Oh, en mannen raken dat gewicht nooooooooooit meer kwijt!
13:58 was het he?quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:42 schreef E.T. het volgende:
shit, post weg![]()
Senni, ishelemaal goedgekeurd oYo!![]()
p_iglet, als ik jou zo lees denk ik voornamelijk aan bandenpijn en groeipijn.
In de eerste maanden groeit je baarmoeder zo absurd hard, dat dat best pijn kan doen. Over het algemeen is dat een 'doffe' pijn, beetje alsof er een baksteen in je onderbuik ligt als je ongesteld bent.
bandenpijn is vaak een scherpere pijn, meer richting spierpijn. In het begin vaak doorstralend naar de liezen, over een paar maanden ook vanuit je taille naar je navel toe.
Hier alles rustig. Vanmorgen (na een week vakantie) Saskia naar kdv gebracht. Die meiden hadden ook allemaal wel verwacht dat ik ondertussen wel bevallen zou zijn, maar nee dusZo maar even 'grote' boodschappen doen en de rest van de dag beetje rusten en hangen.. kijken of die volle maan wat gaat doen
de bakerpraatjes zijn wat onduidelijk over of dat nou het tijdstip van geboorte moet zijn, of de tijd dat 't gaat beginnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |