abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44954251
Hier de hele dag al menstruatie achtige krampen. Ook de onderrugpijn die ik tijdens mijn menstruatie normaal altijd heb... En flinke krampen en steken in mijn onderbuik richting liezen.

Voelt allemaal heel vervelend en raar, en wordt er giga onzeker van.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:53:03 #152
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44959799
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:37 schreef p_iglet het volgende:
Hier de hele dag al menstruatie achtige krampen. Ook de onderrugpijn die ik tijdens mijn menstruatie normaal altijd heb... En flinke krampen en steken in mijn onderbuik richting liezen.

Voelt allemaal heel vervelend en raar, en wordt er giga onzeker van.
Ik kan me voorstellen dat je daar de kriebels van krijgt. En als je bandenpijn helemaal hebt uitgesloten, zou ik de vk misschien toch even bellen. Al was het alleen maar om je gerust te stellen, want van stress gaat het al helemaal niet over. Sterkte

Pinkelmeisje, ik hoop dat het doorzet.
ET, volle maan is een mooi moment
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_44960670
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je daar de kriebels van krijgt. En als je bandenpijn helemaal hebt uitgesloten,
Goh dan mag je me eerst uitleggen hoe ik dat kan doen
1e keer zwanger dus alles voelt vreemd en raar, en geen idee hoe alles heet
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 00:25:40 #154
81992 Githa
pi_44960732
Kan best zijn dat dit de periode is waarop je normaal gesproken ongesteld zou moeten worden, veel zwangere dames hebben dan nog steeds die klachten die ze anders ook hadden.
pi_44960794
Geen flauw idee, van "normaal gesproken" ongesteld worden was al jaren geen sprake meer, ik ben dwars door de pil heen zwanger geworden. heb van dit gevoel eerder in mijn zwangerschap ook nog geen last gehad...
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 00:37:54 #156
81992 Githa
pi_44961012
Bandenpijn kan ook erg goed hoor p_iglet, dat kan ook érg pijnlijk zijn, maar als je zo onzeker bent dan kun je toch gerust de VK bellen. Ik weet niet hoeveel weken je bent, maar zo onzeker zijn is gewoon niet leuk.
pi_44961055
ben bijna 16 weken....
Ik wacht morgen wel ff af, want vind dit nou niet bepaald een reden om 's nachts de vk te bellen

Het zal er misschien wel gewoon bij horen, maar heb geen flauw idee wat nou wel en niet hoort.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 00:42:33 #158
81992 Githa
pi_44961099
Ik bedoelde ook niet nú
De pijn die naar je lies trekt klinkt voor mij iig wel als bandenpijn hoor.
pi_44961207
p_iglet het klinkt als bandenpijn idd, dat kan zo'n pijn doen en je zo onzeker maken.
pi_44961308
ok, na even gegoogled te hebben op bandenpijn kom ik tegen dat dat vooral voorkomt bij vermoeidheid, en verergerd na veel lopen enzo.
Nou heb ik de afgelopen 5 dagen gewerkt.. oud en nieuw niet geslapen, maar wel gisteren de hele dag door blijdorp gewandeld... Dus lijkt me een goede mogelijkheid...
Thx voor het meedenken in ieder geval. Voelt een stuk prettiger als er gewoon een logische verklaring voor is. Mocht het aanhouden bel ik morgen tijdens kantooruren wel de VK.
  woensdag 3 januari 2007 @ 06:46:21 #161
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44964294
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:51 schreef p_iglet het volgende:
ok, na even gegoogled te hebben op bandenpijn kom ik tegen dat dat vooral voorkomt bij vermoeidheid, en verergerd na veel lopen enzo.
Nou heb ik de afgelopen 5 dagen gewerkt.. oud en nieuw niet geslapen, maar wel gisteren de hele dag door blijdorp gewandeld... Dus lijkt me een goede mogelijkheid...
Thx voor het meedenken in ieder geval. Voelt een stuk prettiger als er gewoon een logische verklaring voor is. Mocht het aanhouden bel ik morgen tijdens kantooruren wel de VK.
Goedzo, blij dat we je een beetje minder onzeker maken
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 januari 2007 @ 08:18:51 #162
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44964648
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ga zo m'n mail eens beantwoorden
Oh, en mannen raken dat gewicht nooooooooooit meer kwijt !
  woensdag 3 januari 2007 @ 08:39:01 #163
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44964765
Jullie hebben nog foto's tegoed van Senni.
Alvast eentje hier. Later nog een paar, maar het leven van een nieuwe vader is drukker dan ik dacht.

pi_44964966
Wat een schatje oYo!!! Geniet er maar lekker van
pi_44964982
Senni Wat een lekkere worstevingertjes
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 3 januari 2007 @ 09:34:38 #166
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44965208
O oYo wat een lief meisje!

Hoe is het met Pinkelmeisje?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 3 januari 2007 @ 09:39:24 #167
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44965263
Ow wat een moppie...
  woensdag 3 januari 2007 @ 09:42:28 #168
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44965303
shit, post weg

Senni, ishelemaal goedgekeurd oYo!

p_iglet, als ik jou zo lees denk ik voornamelijk aan bandenpijn en groeipijn.
In de eerste maanden groeit je baarmoeder zo absurd hard, dat dat best pijn kan doen. Over het algemeen is dat een 'doffe' pijn, beetje alsof er een baksteen in je onderbuik ligt als je ongesteld bent.
bandenpijn is vaak een scherpere pijn, meer richting spierpijn. In het begin vaak doorstralend naar de liezen, over een paar maanden ook vanuit je taille naar je navel toe.

Hier alles rustig. Vanmorgen (na een week vakantie) Saskia naar kdv gebracht. Die meiden hadden ook allemaal wel verwacht dat ik ondertussen wel bevallen zou zijn, maar nee dus Zo maar even 'grote' boodschappen doen en de rest van de dag beetje rusten en hangen.. kijken of die volle maan wat gaat doen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44965367
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:42 schreef E.T. het volgende:
shit, post weg

Senni, ishelemaal goedgekeurd oYo!

p_iglet, als ik jou zo lees denk ik voornamelijk aan bandenpijn en groeipijn.
In de eerste maanden groeit je baarmoeder zo absurd hard, dat dat best pijn kan doen. Over het algemeen is dat een 'doffe' pijn, beetje alsof er een baksteen in je onderbuik ligt als je ongesteld bent.
bandenpijn is vaak een scherpere pijn, meer richting spierpijn. In het begin vaak doorstralend naar de liezen, over een paar maanden ook vanuit je taille naar je navel toe.

Hier alles rustig. Vanmorgen (na een week vakantie) Saskia naar kdv gebracht. Die meiden hadden ook allemaal wel verwacht dat ik ondertussen wel bevallen zou zijn, maar nee dus Zo maar even 'grote' boodschappen doen en de rest van de dag beetje rusten en hangen.. kijken of die volle maan wat gaat doen
13:58 was het he?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 3 januari 2007 @ 09:55:22 #170
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44965452
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:48 schreef Tally het volgende:

[..]

13:58 was het he?
de bakerpraatjes zijn wat onduidelijk over of dat nou het tijdstip van geboorte moet zijn, of de tijd dat 't gaat beginnen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 09:57:33 #171
81992 Githa
pi_44965475
Dat moet te doen zijn E.T.
pi_44965586
In het kinderfototopic staan foto's van Kaithlynn dankzij Neuk... Piep piep laptop hier!

Neuk je bent een
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_44965723
Nou,

Zojuist de echo gehad. Moest alles opnemen met de camera, want ze hebben daar geen mogelijkheid tot opnemen met een videoband of dvd. Maar alles staat op de band nu! Lachen zeg, handjes en voetjes zitten eraan, hartje klopt als een tierelier. En nu al duidelijk een hoge mate van intelligentie: Hij (ahum) zit de hele tijd met zijn hand onder zijn kin te denken

Ik zal later wel een beeldje maken van de videobeelden en hier posten.

Oh ja, als ik in de TT mag: Uitgerekend op 27 juli.
pi_44965777
Lief en je hebt de denker bij je...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:23:18 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44965834
Leuk Freudie!

Ik ga je in het lijstje zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')