abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44954251
Hier de hele dag al menstruatie achtige krampen. Ook de onderrugpijn die ik tijdens mijn menstruatie normaal altijd heb... En flinke krampen en steken in mijn onderbuik richting liezen.

Voelt allemaal heel vervelend en raar, en wordt er giga onzeker van.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:53:03 #152
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44959799
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:37 schreef p_iglet het volgende:
Hier de hele dag al menstruatie achtige krampen. Ook de onderrugpijn die ik tijdens mijn menstruatie normaal altijd heb... En flinke krampen en steken in mijn onderbuik richting liezen.

Voelt allemaal heel vervelend en raar, en wordt er giga onzeker van.
Ik kan me voorstellen dat je daar de kriebels van krijgt. En als je bandenpijn helemaal hebt uitgesloten, zou ik de vk misschien toch even bellen. Al was het alleen maar om je gerust te stellen, want van stress gaat het al helemaal niet over. Sterkte

Pinkelmeisje, ik hoop dat het doorzet.
ET, volle maan is een mooi moment
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_44960670
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je daar de kriebels van krijgt. En als je bandenpijn helemaal hebt uitgesloten,
Goh dan mag je me eerst uitleggen hoe ik dat kan doen
1e keer zwanger dus alles voelt vreemd en raar, en geen idee hoe alles heet
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 00:25:40 #154
81992 Githa
pi_44960732
Kan best zijn dat dit de periode is waarop je normaal gesproken ongesteld zou moeten worden, veel zwangere dames hebben dan nog steeds die klachten die ze anders ook hadden.
pi_44960794
Geen flauw idee, van "normaal gesproken" ongesteld worden was al jaren geen sprake meer, ik ben dwars door de pil heen zwanger geworden. heb van dit gevoel eerder in mijn zwangerschap ook nog geen last gehad...
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 00:37:54 #156
81992 Githa
pi_44961012
Bandenpijn kan ook erg goed hoor p_iglet, dat kan ook érg pijnlijk zijn, maar als je zo onzeker bent dan kun je toch gerust de VK bellen. Ik weet niet hoeveel weken je bent, maar zo onzeker zijn is gewoon niet leuk.
pi_44961055
ben bijna 16 weken....
Ik wacht morgen wel ff af, want vind dit nou niet bepaald een reden om 's nachts de vk te bellen

Het zal er misschien wel gewoon bij horen, maar heb geen flauw idee wat nou wel en niet hoort.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 00:42:33 #158
81992 Githa
pi_44961099
Ik bedoelde ook niet nú
De pijn die naar je lies trekt klinkt voor mij iig wel als bandenpijn hoor.
pi_44961207
p_iglet het klinkt als bandenpijn idd, dat kan zo'n pijn doen en je zo onzeker maken.
pi_44961308
ok, na even gegoogled te hebben op bandenpijn kom ik tegen dat dat vooral voorkomt bij vermoeidheid, en verergerd na veel lopen enzo.
Nou heb ik de afgelopen 5 dagen gewerkt.. oud en nieuw niet geslapen, maar wel gisteren de hele dag door blijdorp gewandeld... Dus lijkt me een goede mogelijkheid...
Thx voor het meedenken in ieder geval. Voelt een stuk prettiger als er gewoon een logische verklaring voor is. Mocht het aanhouden bel ik morgen tijdens kantooruren wel de VK.
  woensdag 3 januari 2007 @ 06:46:21 #161
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44964294
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:51 schreef p_iglet het volgende:
ok, na even gegoogled te hebben op bandenpijn kom ik tegen dat dat vooral voorkomt bij vermoeidheid, en verergerd na veel lopen enzo.
Nou heb ik de afgelopen 5 dagen gewerkt.. oud en nieuw niet geslapen, maar wel gisteren de hele dag door blijdorp gewandeld... Dus lijkt me een goede mogelijkheid...
Thx voor het meedenken in ieder geval. Voelt een stuk prettiger als er gewoon een logische verklaring voor is. Mocht het aanhouden bel ik morgen tijdens kantooruren wel de VK.
Goedzo, blij dat we je een beetje minder onzeker maken
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 januari 2007 @ 08:18:51 #162
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44964648
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ga zo m'n mail eens beantwoorden
Oh, en mannen raken dat gewicht nooooooooooit meer kwijt !
  woensdag 3 januari 2007 @ 08:39:01 #163
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44964765
Jullie hebben nog foto's tegoed van Senni.
Alvast eentje hier. Later nog een paar, maar het leven van een nieuwe vader is drukker dan ik dacht.

pi_44964966
Wat een schatje oYo!!! Geniet er maar lekker van
pi_44964982
Senni Wat een lekkere worstevingertjes
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 3 januari 2007 @ 09:34:38 #166
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44965208
O oYo wat een lief meisje!

Hoe is het met Pinkelmeisje?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 3 januari 2007 @ 09:39:24 #167
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44965263
Ow wat een moppie...
  woensdag 3 januari 2007 @ 09:42:28 #168
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44965303
shit, post weg

Senni, ishelemaal goedgekeurd oYo!

p_iglet, als ik jou zo lees denk ik voornamelijk aan bandenpijn en groeipijn.
In de eerste maanden groeit je baarmoeder zo absurd hard, dat dat best pijn kan doen. Over het algemeen is dat een 'doffe' pijn, beetje alsof er een baksteen in je onderbuik ligt als je ongesteld bent.
bandenpijn is vaak een scherpere pijn, meer richting spierpijn. In het begin vaak doorstralend naar de liezen, over een paar maanden ook vanuit je taille naar je navel toe.

Hier alles rustig. Vanmorgen (na een week vakantie) Saskia naar kdv gebracht. Die meiden hadden ook allemaal wel verwacht dat ik ondertussen wel bevallen zou zijn, maar nee dus Zo maar even 'grote' boodschappen doen en de rest van de dag beetje rusten en hangen.. kijken of die volle maan wat gaat doen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44965367
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:42 schreef E.T. het volgende:
shit, post weg

Senni, ishelemaal goedgekeurd oYo!

p_iglet, als ik jou zo lees denk ik voornamelijk aan bandenpijn en groeipijn.
In de eerste maanden groeit je baarmoeder zo absurd hard, dat dat best pijn kan doen. Over het algemeen is dat een 'doffe' pijn, beetje alsof er een baksteen in je onderbuik ligt als je ongesteld bent.
bandenpijn is vaak een scherpere pijn, meer richting spierpijn. In het begin vaak doorstralend naar de liezen, over een paar maanden ook vanuit je taille naar je navel toe.

Hier alles rustig. Vanmorgen (na een week vakantie) Saskia naar kdv gebracht. Die meiden hadden ook allemaal wel verwacht dat ik ondertussen wel bevallen zou zijn, maar nee dus Zo maar even 'grote' boodschappen doen en de rest van de dag beetje rusten en hangen.. kijken of die volle maan wat gaat doen
13:58 was het he?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 3 januari 2007 @ 09:55:22 #170
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44965452
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:48 schreef Tally het volgende:

[..]

13:58 was het he?
de bakerpraatjes zijn wat onduidelijk over of dat nou het tijdstip van geboorte moet zijn, of de tijd dat 't gaat beginnen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 09:57:33 #171
81992 Githa
pi_44965475
Dat moet te doen zijn E.T.
pi_44965586
In het kinderfototopic staan foto's van Kaithlynn dankzij Neuk... Piep piep laptop hier!

Neuk je bent een
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_44965723
Nou,

Zojuist de echo gehad. Moest alles opnemen met de camera, want ze hebben daar geen mogelijkheid tot opnemen met een videoband of dvd. Maar alles staat op de band nu! Lachen zeg, handjes en voetjes zitten eraan, hartje klopt als een tierelier. En nu al duidelijk een hoge mate van intelligentie: Hij (ahum) zit de hele tijd met zijn hand onder zijn kin te denken

Ik zal later wel een beeldje maken van de videobeelden en hier posten.

Oh ja, als ik in de TT mag: Uitgerekend op 27 juli.
pi_44965777
Lief en je hebt de denker bij je...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:23:18 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44965834
Leuk Freudie!

Ik ga je in het lijstje zetten.
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:05:06 #176
30488 coolbabe
My little pwny
pi_44966572
Senni

Hier nog geen nieuws van het zussenfront *nagels kluift*
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_44967268
oYo, pas dr maar goed op!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44967443
ach wat een moppie.
pi_44967499
Senni wat ben je mooi!

Sterkte LLMs Dat het maar snel mag opschieten
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44968120
Nog geen verse pinkelbaby
Ok ,een paar van deze dan nog maar,al hoop ik dat ze niet meer nodig zijn

Groetjes,Minoes
pi_44970820
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:29 schreef nikky het volgende:

[..]

17 januari sta ik op de planning

Voor jou dus ook spannend!!
Nikky, valt echt mee hoor keizersnede.
pi_44971897
Oh OyO wat een schattig kindje heb jij zeg!

Morgen is onze mini (waarschijnlijk) precies 12 weken, de juiste datum weten we pas vrijdag na de allereerste echo... Nu begin ik zo ondertussen best wat last te krijgen van broeken die niet meer dicht willen enzo. En mijn bh's gaan nu ook wel een beetje uitpuilen Maar ik kan helemaal geen leuke positiekleding vinden.

Ben in de binnenstad van Amsterdam geweest maar dat is voor zwangere vrouwen dus echt niet the place to be. Geen Prenatal of Miss etam... en de Hunkemoller daar verkoopt geen zwangerschapbeha's.

Hoe zit dat trouwens met van die meegroeibeha's? Koop je gewoon de maat die je altijd had en groeit die dan mee of moet je al een maatje groter kopen?
pi_44971990
Stiemie als je bh's nu al uitpuilen dan zul je qua meegroeibh's ook wel een maat groter nodig hebben.
De prenatal verkoopt erg prettige meegroeibh's.
Ik heb ondertussen al 2 maten (zowel cup als omvang) groter qua meegroeibh's als dat ik aan gewone bh's had voor mijn zwangerschap.
pi_44972088
Stiemie! H&M Mamacollectie . En ik had meegroeibeha's van de Hema. Niet zo duur, en zaten prima!

Oja, ik was dit topic een beetje kwijt, al een poosje Alle verse papa's en mama's gefeliciteerd! En de a.s. papa's en mama's ook. En heel veel sterkte voor de LLM. Dr is niks an, dat wachten .
Eva
pi_44972287
Bedankt voor de tips! Helaas kan ik voor bh's normaal al niet terecht bij H&M en Hema omdat ik daar te grote boobs voor heb (75 F) Ik hoop dan ook dat het verder wel mee gaat vallen qua groei

Ik was rond de feestdagen bij H&M geweest en vond het toen tegenvallen wat ze er hadden, maar dat kan ook komen omdat er een soort kerstcollectie was volgens mij. Binnenkort nog maar eens kijken dus en anders toch maar eens op zoek naar een prenatal...

Ik heb bij H&M wel een leuke positiejoggingbroek bestelt. Ben benieuwd hoe die in het echt is.

[ Bericht 9% gewijzigd door Stiemie op 03-01-2007 14:38:50 (aanvulling) ]
pi_44973238
Stiemie, de prentatal heeft wel grotere maten, alleen krijg je dan meteen voedingsbh's... maar dat is ook geen probleem, scheelt alleen 1 clipje.
Want mijn 85E was de grootste qua meegroeibh.
pi_44974000
Slaapbeep:

MELDPLICHT JAH!

E.T. heeft hierop gewacht ... nu mogen jullie samen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:42:09 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44974605
Easy! Tut!
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:49:53 #189
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44974901
Dacht eerst easy al 37 weken zwanger viel al zowat van me stoel

Maar nee het is slaapbeeb
  Milf woensdag 3 januari 2007 @ 15:54:51 #190
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44975062
Senni
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_44975424
Oyo, wat een lief meisje.

Stiemie ik heb ook dat probleem.
Ik had 75F en nu 75G en ik kon verder ook nergens meegroeibh's vinden of iets in die richting. Dan moest ik meteen weer normale bh's kopen. (en die zijn duuuuur )
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 16:12:26 #192
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44975658
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:26 schreef easy-going het volgende:
Slaapbeep:

[afbeelding]

MELDPLICHT JAH!

E.T. heeft hierop gewacht ... nu mogen jullie samen

Meldwat? Er moet al zoveel in het leven en ik heb een hekel aan plichten jah E.T. mag van mij nu al hoor, ik ben voorlopig echt nog niet klaar om te bevallen. Eerst nog even genieten van de rust in huis en een heel braaf Bompie
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 16:19:47 #193
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44975911
Wat een prachtmeiske is Senni zeg

Pinkelmeisje hoe is het nu? P_iglet hopelijk gaat die pijn over met wat meer rust, maar wel goed om het in de gaten te houden. En Freudi wat hebben jullie kunnen genieten van een heerlijke echo. Slaapvriendje filmde de eerste paar echo's ook zelf met de camera. Is erg leuk om terug te zien

En Stiemie. Morgen jullie mijlpaal met 12 weken! Als je in de buurt van Almere woont, kun je ook hier eens kijken voor hippe (merk)zwangerschapskleding tegen redelijke prijzen http://www.hetbollebuikje.nl/
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44980690
HALELUJA!

Toen ik thuiskwam lag er een folder van 1 van de kinderdagverblijven waar we info hadden aangevraagd. Ik ben me rotgeschrokken: Voor 3 dagen per week 758,39 euro per maand...

Meteen op toeslagen.nl gekeken en we betalen na aftrek van de belasting nog 459 per maand. Wat een geld zeg!!!

Is dit gewoon een hele dure of moeten we echt op dit bedrag rekenen?

Ps: o dat ziet er leuk uit zeg die winkel Slaapmeisje. Wil ik zeker eens gaan kijken! Dankjewel!
pi_44981079
Stiemie ik was dat begrag ook kwijt 758 soms nog meer soms wat minder.... en wij hadden geneens toeslag....

Dus je kunt er wel voorzichtig vanuit gaan dat dat het bedrag is
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:40:45 #196
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_44982459
oYo wat een liefie!

Hier weer helemaal goedgekeurd gisteren. Beeb is ingedaald en verlos verwacht (vraag me niet hoe..) dat ik niet de 42 wkn ga halen. Hopen dat ze gelijk heeft...

ET, ik dacht dat het afgelopen nacht volle maan was... Hmm wie weet dan...
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 19:42:27 #197
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44982533
*Eurekamomentje*

Ik had totaal geen zin om in bed op een krakend plastic zeiltje te gaan liggen tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap. Iemand op de zw.yoga raadde mij al een waterdichte moltonhoes aan, maar die bleek niet in onze matrasmaat te bestaan. Gisteravond dacht ik ineens aan de Wehkamp en voila... ze hadden em. Wellicht een goeie tip voor de anderen hier?

Waterdichte matrashoes badstof art.nr. 863-66-647 of molton art.nr. 863-71-484
  Milf woensdag 3 januari 2007 @ 19:53:46 #198
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44982985
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:49 schreef Stiemie het volgende:
HALELUJA!

Toen ik thuiskwam lag er een folder van 1 van de kinderdagverblijven waar we info hadden aangevraagd. Ik ben me rotgeschrokken: Voor 3 dagen per week 758,39 euro per maand...

Meteen op toeslagen.nl gekeken en we betalen na aftrek van de belasting nog 459 per maand. Wat een geld zeg!!!

Is dit gewoon een hele dure of moeten we echt op dit bedrag rekenen?

Ps: o dat ziet er leuk uit zeg die winkel Slaapmeisje. Wil ik zeker eens gaan kijken! Dankjewel!
Niet normaal he? Je zou bijna gewoon niet meer aan het werk gaan of zelf wat opstarten.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 januari 2007 @ 20:47:53 #199
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44985139
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:49 schreef Stiemie het volgende:
HALELUJA!

Wij betalen 498,- voor 2 dagen dus dat klopt wel.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:52:27 #200
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44985327

Jaaaa! Er is een baby, dacht ik
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')