Jaaaaaa ga biggen jij!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:01 schreef pinkelmeisje het volgende:
jeee eindelijk buikpijn hier ik hoop echt dat het dit keer doorzet zeg of ik moet echt ongesteld worden![]()
anders moet ik morgen naar de vk en gaat ze me waarschijnlijk strippen als dat mogelijk is.
en meteen een afspraak bij de gyn maken al wil ik echt veel liever thuis blijven.
anders weet ik ook niet wat ik met de hond en de kat moet doen zo zielig al zou ik heel de dag in het zh zijn.
(ik hoop stiekum echt dat ik morgen goed gestript ga worden en dat het helpt)![]()
40w5, het kan nog steeds als ze heeeeel hard opschietquote:Op maandag 1 januari 2007 22:52 schreef pinkelmeisje het volgende:
even geen krampen meer hier ze wil echt nog niet geloof ik.
ik ga voor morgen het moet hoor want me buik hangt zowat tussen mijn knieën zo laag.
en me rug voelt ook niet al te best het kan nu toch niet lang meer duren?
ben zelf al 5 dagen over tijdquote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef bixister het volgende:
in je ticker staat dat je nog 0 dagen te gaan hebt, pinkelmeisje (alweer een PM-girl realiseer ik me).
ik hoop voor je dat dat klopt! succes!
je weet toch wel dat er een marge van 5 weken om die uitgerekende datum zit he?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:23 schreef pinkelmeisje het volgende:
ben zelf al 5 dagen over tijden helaas klopt het ook echt ik heb ondertussen al 4 echo's gehad en die zeiden allemaal de zelfde data als uitwerp punt.
haha gelukkig heb ik nog maar een week en een dag van het marge over phoequote:Op maandag 1 januari 2007 23:33 schreef bixister het volgende:
[..]
je weet toch wel dat er een marge van 5 weken om die uitgerekende datum zit he?
echt joh tegenwoordig mag je toch niet langer dan 2 weken overtijd gaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:39 schreef bixister het volgende:
oh vergis je niet hoor, ik ben bij mijn jongste pas 20 dagen na de uitgerekende datum bevallen.![]()
![]()
Pinkelmeisje had ik zelf ook gezien ja, maar van Poemojn kun je het idd ook maken!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:32 schreef bixister het volgende:
nah, totaal onbelangrijk maar er is hier iemand met de nick 'PM-girl'. en ik geloof dat ze zelf niet eens meer wist waarom ze die nick gekozen had. gisteren vond ik PoeMojn eigenlijk ook ineens een PM-girl, maar jij, PinkelMeisje, bent er natuurlijk nog overtuigender één!
Nou beter.... vanmorgen liep het zweet nog met stralen van me af, maar ik heb in ieder geval niet meer het idee dat mijn hoofd elk moment kan exploderen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:54 schreef Nijna het volgende:
Sterkte voor de LLM!
Swets ben je alweer beter? Misschien wacht beeb wel tot je weer opgeknapt bent
Ja, bij die 6 weken echo zagen we het hartje al kloppenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:38 schreef Stiemie het volgende:
O wat spannend Freudie! Wat hebben jullie de echo al lekker vroeg zeg! En heb je met 6 weken ook al het hartje zien kloppen?
Ik bedoel ben ik van invloed op de bloedgroep van de baby en in het bijzonder de rhesus factorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:16 schreef marit1978 het volgende:
stel het is optie 2 )
dan zou de enige situatie die 'handelen' vereist zijn:
moeder rhesusD negatief
terwijl kindje wel positief is.
Maar; ook geen probleem hoor!
Hier kunnen ze gewoon tijdig op inspringen zodat het eigenlijk niet meer dan 'een gegeven' is !
De periode van mijn vrouw werd steeds langer, van 28 naar 32 naar 35 naar 38 dagen. Dus de verloskundige wilde precies weten hoe ver ze was, vandaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:15 schreef Stiemie het volgende:
O wat lijkt me dat mooi om te zien! Jullie krijgen vaak echo's zeg! Is dat eigenlijk gewoon (dan ga ik voortaan ook wat meer aandringen bij de verloskundige hihihi)? Ik krijg nu vrijdag dan de eerste en dus maar gewoon hopen dat alles tot nu toe goed is gegaan...
quote:De rhesusfactor is een stof die in het bloed aanwezig kan zijn. Bent u rhesus-negatief, dan is het mogelijk dat u afweerstoffen maakt tegen rhesus-positief bloed van de baby, als dat in uw bloed terechtkomt. De baby kan rhesus-positief bloed hebben als de vader rhesus-positief is.
Feli!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef desiredbard het volgende:
Ik mis nog in de OP 13 Augustus wordt ik Papa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |