abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44926524
spannend pinkelmeisje
mama van 3 kids!
pi_44927885
Pinkelmeisje !!!
GO GO GO
  maandag 1 januari 2007 @ 22:51:19 #53
30488 coolbabe
My little pwny
pi_44928055
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:01 schreef pinkelmeisje het volgende:
jeee eindelijk buikpijn hier ik hoop echt dat het dit keer doorzet zeg of ik moet echt ongesteld worden
anders moet ik morgen naar de vk en gaat ze me waarschijnlijk strippen als dat mogelijk is.
en meteen een afspraak bij de gyn maken al wil ik echt veel liever thuis blijven.
anders weet ik ook niet wat ik met de hond en de kat moet doen zo zielig al zou ik heel de dag in het zh zijn.
(ik hoop stiekum echt dat ik morgen goed gestript ga worden en dat het helpt)
Jaaaaaa ga biggen jij!
Geef een gil als je de hond en de kat ff kwijt moet, dan breng ik ze wel bij maps en pams
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_44928110
even geen krampen meer hier ze wil echt nog niet geloof ik.
ik ga voor morgen het moet hoor want me buik hangt zowat tussen mijn knieën zo laag.
en me rug voelt ook niet al te best het kan nu toch niet lang meer duren?
Charlie
Robbin
i might bring u some off my bad luck~>
  maandag 1 januari 2007 @ 23:04:47 #55
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_44928531
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:52 schreef pinkelmeisje het volgende:
even geen krampen meer hier ze wil echt nog niet geloof ik.
ik ga voor morgen het moet hoor want me buik hangt zowat tussen mijn knieën zo laag.
en me rug voelt ook niet al te best het kan nu toch niet lang meer duren?
40w5, het kan nog steeds als ze heeeeel hard opschiet
Ik hoop echt dat het nu een beetje snel gaat doorzetten voor je! Succes mocht het vannacht zover zijn!
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_44928702
Och pinkelmeisje toch! Hou moed hoor, je meiske komt er nu echt bijna aan!
Saartje
pi_44928854
ik hoop het ook echt bedankt voor de steun
Charlie
Robbin
i might bring u some off my bad luck~&gt;
pi_44928966
in je ticker staat dat je nog 0 dagen te gaan hebt, pinkelmeisje (alweer een PM-girl realiseer ik me ). ik hoop voor je dat dat klopt! succes!
pi_44929100
als het nog vandaag gaat lukken moet de vk wel een vangnetje meenemen.
dan word ze echt afgevuurd och nee hoor ik ga gewoon voor morgen eerst nog even lekker laten strippen (dan weet ik ook meteen of er al ontsluiting is ieder beetje is mooi meegenomen)
en kijken hoe me bloeddruk is die zal wel nog lager zijn want ik voel me een beetje dronken vandaag.
Charlie
Robbin
pi_44929247
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef bixister het volgende:
in je ticker staat dat je nog 0 dagen te gaan hebt, pinkelmeisje (alweer een PM-girl realiseer ik me ). ik hoop voor je dat dat klopt! succes!
ben zelf al 5 dagen over tijd en helaas klopt het ook echt ik heb ondertussen al 4 echo's gehad en die zeiden allemaal de zelfde data als uitwerp punt.
(wat is pm-girl eigenlijk )
Charlie
Robbin
pi_44929585
nou eh dat ben jij dus.

nah, totaal onbelangrijk maar er is hier iemand met de nick 'PM-girl'. en ik geloof dat ze zelf niet eens meer wist waarom ze die nick gekozen had. gisteren vond ik PoeMojn eigenlijk ook ineens een PM-girl, maar jij, PinkelMeisje, bent er natuurlijk nog overtuigender één!
pi_44929612
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:23 schreef pinkelmeisje het volgende:
ben zelf al 5 dagen over tijd en helaas klopt het ook echt ik heb ondertussen al 4 echo's gehad en die zeiden allemaal de zelfde data als uitwerp punt.
je weet toch wel dat er een marge van 5 weken om die uitgerekende datum zit he?
pi_44931041
Ik mis nog in de OP 13 Augustus wordt ik Papa
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_44931879
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:33 schreef bixister het volgende:

[..]

je weet toch wel dat er een marge van 5 weken om die uitgerekende datum zit he?
haha gelukkig heb ik nog maar een week en een dag van het marge over phoe
Charlie
Robbin
pi_44932039
oh vergis je niet hoor, ik ben bij mijn jongste pas 20 dagen na de uitgerekende datum bevallen.
pi_44932118
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 00:39 schreef bixister het volgende:
oh vergis je niet hoor, ik ben bij mijn jongste pas 20 dagen na de uitgerekende datum bevallen.
echt joh tegenwoordig mag je toch niet langer dan 2 weken overtijd gaan
Charlie
Robbin
pi_44932230
LLM dames
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44932305
? llm ben nog niet thuis alle afkortingen was dat??
Charlie
Robbin
  dinsdag 2 januari 2007 @ 01:02:01 #69
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_44932507
LLM is toch Laatste Loodjes Moeders?
Daar ben jij er nu eentje van

Groetjes van een LLV
pi_44932693
aha dat verklaart een hoop dank je wel
ik denk ook wel dat ik daar toe behoor weet ik eigenlijk wel zeker
Charlie
Robbin
  dinsdag 2 januari 2007 @ 09:01:31 #71
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44934805
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:32 schreef bixister het volgende:
nah, totaal onbelangrijk maar er is hier iemand met de nick 'PM-girl'. en ik geloof dat ze zelf niet eens meer wist waarom ze die nick gekozen had. gisteren vond ik PoeMojn eigenlijk ook ineens een PM-girl, maar jij, PinkelMeisje, bent er natuurlijk nog overtuigender één!
Pinkelmeisje had ik zelf ook gezien ja, maar van Poemojn kun je het idd ook maken!

Nou,pinkelmeisje, ik hoop voor je dat het inmiddels heeft doorgezet, succes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44934888
Gelukkig nieuwjaar allen! Morgenochtend een echo, mijn vrouw is nu 10 1/2 week, spannend dus :-). 4 weken geleden klopte het hartje al, dus ik ben benieuwd!
pi_44935090
Allemaal de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Dat 2007 iedereen maar veel gezonde en lieve kindjes mag brengen!
pi_44935109
O wat spannend Freudie! Wat hebben jullie de echo al lekker vroeg zeg! En heb je met 6 weken ook al het hartje zien kloppen?

Wij gaan komende vrijdag voor de echo en meteen ook de combinatietest. Dan ben ik 12 weken en 1 dag. Tot nu toe nog geen 1 keer naar de mini mogen gluren, dus we zijn allebei enorm nieuwsgierig!

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 02-01-2007 10:47:22 ]
pi_44935408
voor Pinkelmeisje..

Hoop dat snel door gaat zetten!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44935444
ET al wakker...of heb ik iets gemist dat ze weg moesten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 januari 2007 @ 10:31:37 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44935631
Ik vervul even de meldplicht...

Saskia werd pas om half 10 (!) wakker, dus de dames hebben uitgeslapen. En nu lijkt internet het niet te doen. Dus geen zware bevalling, maar een onwillige router
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:32:17 #78
24188 Belana
kloon van belana
pi_44935636
en ik dacht dat je het blijde nieuws kwam vertellen natuurlijk
stormy waters...
sailin'
pi_44935661
Gefeliciteerd alle nieuwe papa's en mama's met jullie nieuwe beebjes!!

Heel veel sterkte ook aan alle LLM!

Hier echt een rot O&N geweest, de nacht ervoor werd ik mega ziek (ik bespaar de details)
Oud werd dus niet zoals verwacht, we zouden gezellig met vrienden vieren maar dat hebben we afgebeld. Ik ben 10 minuten voor 12 uur wakker gemaakt, even vuurwerk gekeken en weer bed in. Met Nieuw dus niet op familiebezoek gegaan (anders is iedereen vervolgens ziek, dat gun ik ze ook niet). En nou komt straks ook nog de kraamzorgintakemevrouw langs (terwijl we net 2 weken vakantie hadden, druk druk druk, klussen in huis dus stoffig en pestzooi en geen puf om op te ruimen).

Overigens ook wel goede dingen, vrijdag de nieuwe auto gekregen (mooi, groot, meer dan 2 stoelen, wouw!), volgende week een nieuwe bank en de babykamer
pi_44935995
Sterkte voor de LLM!

Swets ben je alweer beter? Misschien wacht beeb wel tot je weer opgeknapt bent
Fake it till you make it...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 januari 2007 @ 11:04:43 #81
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44936153
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 10:54 schreef Nijna het volgende:
Sterkte voor de LLM!

Swets ben je alweer beter? Misschien wacht beeb wel tot je weer opgeknapt bent
Nou beter.... vanmorgen liep het zweet nog met stralen van me af, maar ik heb in ieder geval niet meer het idee dat mijn hoofd elk moment kan exploderen.
pi_44936216
Sidn3y,ik geloof dat er wel meer kraamzorgintakedames(galgje!)in puinhopen terrecht komen,zelfs in enorme verbouwingen Als er maar een bedje en verwarming is,dan kijken ze geloof ik nergens meer van op
Ik kreeg te horen dat ze hier 4 tot 6 weken van tevoren pas komen,nou,dan mag je wel oppassen dat je niet eerder bevalt Ik vind dat wel erg laat hoor.Maar goed,ik geloof het ook wel,dit word nummer 3 al,dus ik denk dat ik alles wel in huis heb.Het enige wat ik nog niet heb is een kraampakket.Weet iemand of je die van Univé krijgt?Ik heb wel zh bevalling opgegeven,maar dan moet je toch evengoed wat in huis hebben Of moet je dat dan zelf bij de DA gaan halen?Verder moet de plank cq.commode nog steeds aan de muur hier Ik wilde er van die mooie uitdraaipoten aan,maar die zijn 25 eurie per stuk En dan van die lelijke zwarte,past toch niet in een babykamer?En na een jaar zit je met 3 van die dure poten.Dus toch maar een stevige balk aan de muur kopen en gewoon 3 houten poten eronder.De vloer loopt alleen wat scheef,dus we moeten goed meten,anders rolt de baby naar 1 kant En dan nog wat dingetjes aan de muur,wasrek eruit en kamertje klaar!
Donderdag ben ik al weer 31 weken,ik had nooit gedacht dat ik zover zou komen,gek hé?Je blijft toch een beetje angstig,dat er wat mis kan blijven gaan,na al die jaren dokteren.Heb wel met mijn werk afgesproken,dat ik vanaf nu niet langer dan 4 uur achter elkaar ga werken en dan de overige uren word ziekgemeld.Een hele avonddienst alleen gaat niet meer.Mijn bekken gaat gelukkig een stuk beter zo,dus ik merk het verschil wel duidelijk.
Voor zover weer dit ouweneel verhaal
Slaapmeisje,hoe is het bij jou?Begin je al zenuwachtig te worden voor de bevalling?

Groetjes,Minoes
pi_44936234
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 09:38 schreef Stiemie het volgende:
O wat spannend Freudie! Wat hebben jullie de echo al lekker vroeg zeg! En heb je met 6 weken ook al het hartje zien kloppen?
Ja, bij die 6 weken echo zagen we het hartje al kloppen
pi_44936309
O wat lijkt me dat mooi om te zien! Jullie krijgen vaak echo's zeg! Is dat eigenlijk gewoon (dan ga ik voortaan ook wat meer aandringen bij de verloskundige hihihi )? Ik krijg nu vrijdag dan de eerste en dus maar gewoon hopen dat alles tot nu toe goed is gegaan...
pi_44936374
Hier ook al een kloppend hartje met 5w 6d.Wij kregen die echo(en de andere)omdat we via de mmm zwanger zijn geraakt,dan willen ze alles beter in de gaten houden Wel leuk,want dat betekent vaak kindje loeren.

Groetjes,Minoes
pi_44937162
Minoes, kijk even in je polis, een kraampakket wordt gewoonlijk alleen door (de meer uitgebreidere) aanvullende verzekeringen vergoed. Als je het niet krijgt kun je voor ca 30 euro bij bijv Prenatal wel een compleet kraampakket kopen.

Sidn3y, mijn kraamverzorgster had pas nog stenen gesjouwd, dus ze zijn gekke dingen gewend.

En verder iedereen hier voorspoedige bevallingen gewenst (hup ET )
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:07:45 #87
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_44937194
Stiemie wat leuk zeg vrijdag lekker naar jullie kindje kijken!

Sidn3y beterschap! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Leuk joh een nieuwe auto! Wat voor is het?

Hier komt ook vandaag de KZ intake mevrouw langs, moet nog veel opruimen dus zal maar beginnen Vandaag is ook mijn eerste officiele verlofdag!
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_44937283
Ik heb het mijn ouders over de kerst verteld. We wachten nog even met de schoonouder daar die mijn vrouw en mij geloof ik als een stel konijnen zien.... Met pmerkingen van het wordt wel eens tijd...die is zwanger en die en die.....

Maar mijn moeder kwan nog met een opmerking betreffende bloedgroepen....
Nu ben ik mischien verward maar:
1) Baby en Mamma hebben niet noodzakelijk dezelfde bloedgroep (zo ook pa)
2) Dat is geen probleem tenzij moeder en kind afwijkende rhesus factor hebben

Komt mijn bijdrage (B-) hier wel om het hoekje kijken ....
pi_44937400
stel het is optie 2 )
dan zou de enige situatie die 'handelen' vereist zijn:
moeder rhesusD negatief
terwijl kindje wel positief is.

Maar; ook geen probleem hoor!
Hier kunnen ze gewoon tijdig op inspringen zodat het eigenlijk niet meer dan 'een gegeven' is !
pi_44937526
Ladies,
een ontzettend gezond, liefdevol en .... (zelf in te vullen ) 2007 !
Ik heb gewoon een heel topic gemist. Kleintje in het ziekenhuis, 2 nieuwe meiden (van harte !!), puffende LLM. Allemaal veel sterkte !

Ik vind het de laatste tijd erg lastig om van mijn zwangerschap te genieten. Kan eigenlijk niet eens aangeven waarom. Ben nog steeds ziek, zwak en misselijk, ontzettend moe en ik wil zo graag leuke dingen doen (en kopen ). Word er erg verdrietig van, omdat ik nu al zoveel liefde voel voor mijn 2 flensjes....Gewoon een beetje moedeloos..of zoiets..Zit hier gewoon te huilen, ben er ook zo klaar mee met de klote gevoel.
pi_44937707
ohjee toch .. lieve pannekoek !
wat vervelend dat je je nog zo klote/ziek/moe voelt enzo, bah
Ik kan me zó indenken dat je in je hoofd al dingen hebt zitten om te willen doen/regelen/kopen,
dat het erg tegenvalt als het nog niet zo ver is!
Maar, echt, dat komt nog!

lukt het om in ieder geval die moeheid maar te laten zijn?
extra slapen.. niet te veel 'moeten' ?

onthou, elke dag gaat voorbij !
pi_44938061
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:16 schreef marit1978 het volgende:
stel het is optie 2 )
dan zou de enige situatie die 'handelen' vereist zijn:
moeder rhesusD negatief
terwijl kindje wel positief is.

Maar; ook geen probleem hoor!
Hier kunnen ze gewoon tijdig op inspringen zodat het eigenlijk niet meer dan 'een gegeven' is !
Ik bedoel ben ik van invloed op de bloedgroep van de baby en in het bijzonder de rhesus factor
Moeder is
Ik ben B-
(en 99.99% zeker dat ik de vader ben, er was 2000 jaar geleden ook zo'n geval waar dat niet het geval was dus)

Maar alle gekheid op een stokje...omdat ik nu - ben en de moeder + heeft de baby nu een verhoogde kans op een - bloedgroep?
pi_44938220
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:15 schreef Stiemie het volgende:
O wat lijkt me dat mooi om te zien! Jullie krijgen vaak echo's zeg! Is dat eigenlijk gewoon (dan ga ik voortaan ook wat meer aandringen bij de verloskundige hihihi )? Ik krijg nu vrijdag dan de eerste en dus maar gewoon hopen dat alles tot nu toe goed is gegaan...
De periode van mijn vrouw werd steeds langer, van 28 naar 32 naar 35 naar 38 dagen. Dus de verloskundige wilde precies weten hoe ver ze was, vandaar Maar wel lekker meer foto's!
pi_44938278
Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie dochters en dochters van harte met jullie ouders...

Hier gaat alles goed en ze is alweer 8 weken precies vandaag wat vliegen die eerste weken voorbij!

ET kom maar op hoor mogen best meer baby's komen vandaag!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_44938295
Dan zou je vrouw rhesusnegatief moeten zijn desiredbard, en de baby positief, dacht ik
Zoek anders eens op 'rhesus baby' met google oid.

Ik ben ook positief, man negatief, en dat geeft geen extra risico's voor de baby.
pi_44938342
* Vicky is ook een rhesuskindje..
quote:
De rhesusfactor is een stof die in het bloed aanwezig kan zijn. Bent u rhesus-negatief, dan is het mogelijk dat u afweerstoffen maakt tegen rhesus-positief bloed van de baby, als dat in uw bloed terechtkomt. De baby kan rhesus-positief bloed hebben als de vader rhesus-positief is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:06:26 #97
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44938446
Ik heb weer internet (maar ik ga wel zo weer m'n bedje in)

Vrouw positief, man negatief is niks aan de hand. Ook al zou de baby negatief zijn, positief maakt geen anti-stoffen.
Vrouw negatief dan krijgt ze in week 30 (meen ik) bij de eerste baby een injectie met anti-D en na de bevalling nog een keer. Dit stopt de aanmaak van antistoffen tegen positief. Bij een tweede kind krijg je alleen nog maar een injectie na de bevalling en niet meer tijdens de zwangerschap.

Verder hier een onwijze klote nacht gehad. Ik kan niet meer bewegen van de pijn in m'n schaambot in bed. Zo'n waterbed is wel geweldig qua ondersteuning van je lichaam (en buik) maar omdraaien geeft wat meer wrijving op je bekken ofzo. Daarnet dus de plank op het bed gelegd met een matras erboven op.. zometeen even proberen nog wat in te halen zonder dat ik bij elke beweging de tranen in m'n ogen heb. (waren vannacht nog wel andere dingen erbij, waardoor de tranen wat makkelijker kwamen.. maar je benen e.d. niet meer kunnen bewegen was wel een grote factor).

Tijd voor een bevalling Al lijkt die nog lang niet in zicht
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44938479
FOK! doet wel raar hier ET, dus ik zou zeggen... de hoogste tijd .
Ga eerst maar even bijtanken en dan daarna bevallen !
Fake it till you make it...
pi_44938604
ET je nacht klinkt inderdaad verschrikkelijk Succes met degenen die nog komen
k_p dat moedeloze gevoel is inderdaad niet leuk. Misschien helpt het als je erover praat met je gyn? Succes iig

Is het trouwens normaal als je achter elkaar flink harde buiken krijgt als je gewoon relaxed op de bank zit of in bed ligt en daarvoor ook niet actief bezig bent geweest? Is dat gewoon het beruchte voorwerk dat bij een tweede eerder begint dan bij een eerste?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_44938834
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef desiredbard het volgende:
Ik mis nog in de OP 13 Augustus wordt ik Papa
Feli!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')