Lieverd, vraag anders iets voor je misselijkheid. Bij jou kan het nog heftiger zijn omdat je er 2 draagt. En je wil immers toch echt kunnen genieten van je zwangerschap!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:21 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ladies,
een ontzettend gezond, liefdevol en .... (zelf in te vullen) 2007 !
Ik heb gewoon een heel topic gemist. Kleintje in het ziekenhuis, 2 nieuwe meiden (van harte !!), puffende LLM. Allemaal veel sterkte !
Ik vind het de laatste tijd erg lastig om van mijn zwangerschap te genieten. Kan eigenlijk niet eens aangeven waarom. Ben nog steeds ziek, zwak en misselijk, ontzettend moe en ik wil zo graag leuke dingen doen (en kopen). Word er erg verdrietig van, omdat ik nu al zoveel liefde voel voor mijn 2 flensjes....Gewoon een beetje moedeloos..of zoiets..Zit hier gewoon te huilen, ben er ook zo klaar mee met de klote gevoel.
Oh ja ook bekend als Pa-ddy alhier maar ik heb een selectieve unban gekregen speciaal voor OUD, van Yvonnequote:
Ik zou ook blij zijn en vind ook dat de VK er wel heel makkelijk over doet om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ben zelf overigens wel heel blij dat het zkh me zo goed in de gaten houdt met de zwangerschapsvergiftiging in de familie en al die sterretjes en andere rare dingen die ik steeds beleef de laatste tijd! Morgen dus weer naar het zkh! Ben benieuwd wat ze er daar weer van zeggen....
Whoei! Dat zou leuk zijn. Eindelijk maar tochquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:53 schreef pinkelmeisje het volgende:
zo alles gaat hier nu op gang komen hoor ik ben vandaag gestript en ik heb echt last van hitte aanvallen en rommelende darmen ik verlies ook wel aardig wat bloed maar even de vk gebeld en die zei dat dat normaal is.
ik voel me echt heel erg vaag op het moment maar de vk dacht dat ik morgen dan eindelijk mijn ukkie vast kan houden ben erg benieuwd![]()
Ik heb zo m'n goede kantenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh ja ook bekend als Pa-ddy alhier maar ik heb een selectieve unban gekregen speciaal voor OUD, van Yvonne
Ik ga zo m'n mail eens beantwoordenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:57 schreef desiredbard het volgende:
Dank je ... ik had je nog teruggemaild....
Like human dads, monkeys gain weight when mate is pregnant
Ik probeer te stoppen met rokenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga zo m'n mail eens beantwoorden
Oh, en mannen raken dat gewicht nooooooooooit meer kwijt!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga zo m'n mail eens beantwoorden
Oh, en mannen raken dat gewicht nooooooooooit meer kwijt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |