abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44938933
Enne ET: die laatste rotloodjes he...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44939489
damn ET, nog ff!! Niet leuk meer zo te horen....

Vanmo weer bij de vk geweest, die vindt het allemaal maar een beetje overtrokken zoals het zkh me in de gaten houdt...ze vindt dat er geen reden voor is. En mijn bloeddruk was heel goed vandaag (133/80) Ze zei dat ik een perfecte buik had om het kindje te voelen, die werkte vervolgens ook weer erg goed mee, dus toen mocht er ook nog een student ff proberen of ze het kindje kon voelen. De vk had op een gegeven moment het hoofdje te pakken, en toen liet ze me zelf ff voelen! Goh leuk is dat zeg! Ik had echt het koppie vast!

Ik ben zelf overigens wel heel blij dat het zkh me zo goed in de gaten houdt met de zwangerschapsvergiftiging in de familie en al die sterretjes en andere rare dingen die ik steeds beleef de laatste tijd! Morgen dus weer naar het zkh! Ben benieuwd wat ze er daar weer van zeggen....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:25:35 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44940473
Ik zou idd ook gewoon het zekere voor het onzekere nemen Karin.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:34:36 #104
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44940752
Waar hangt zwangere Catootje eigenlijk uit tijdje niet gezien.

Karin net als BE zet
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:59:27 #105
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44941534
Karin, ik snap juist weer niet dat die vk zo makkelijk erover praat. Zal wel aan mij liggen.

Ja Rottdog idd, waar is Catootje gebleven? Iemand nog contact met haar?

Eeteetje
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_44941740
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:21 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ladies,
een ontzettend gezond, liefdevol en .... (zelf in te vullen ) 2007 !
Ik heb gewoon een heel topic gemist. Kleintje in het ziekenhuis, 2 nieuwe meiden (van harte !!), puffende LLM. Allemaal veel sterkte !

Ik vind het de laatste tijd erg lastig om van mijn zwangerschap te genieten. Kan eigenlijk niet eens aangeven waarom. Ben nog steeds ziek, zwak en misselijk, ontzettend moe en ik wil zo graag leuke dingen doen (en kopen ). Word er erg verdrietig van, omdat ik nu al zoveel liefde voel voor mijn 2 flensjes....Gewoon een beetje moedeloos..of zoiets..Zit hier gewoon te huilen, ben er ook zo klaar mee met de klote gevoel.
Lieverd, vraag anders iets voor je misselijkheid. Bij jou kan het nog heftiger zijn omdat je er 2 draagt. En je wil immers toch echt kunnen genieten van je zwangerschap!
KUS!
pi_44941874
Karin (van Lois zeg maar) hoe gaat ie met jou eigenlijk?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44942666
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:25 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Feli!
Oh ja ook bekend als Pa-ddy alhier maar ik heb een selectieve unban gekregen speciaal voor OUD, van Yvonne
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  Milf dinsdag 2 januari 2007 @ 15:44:18 #109
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44942902
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Ik ben zelf overigens wel heel blij dat het zkh me zo goed in de gaten houdt met de zwangerschapsvergiftiging in de familie en al die sterretjes en andere rare dingen die ik steeds beleef de laatste tijd! Morgen dus weer naar het zkh! Ben benieuwd wat ze er daar weer van zeggen....
Ik zou ook blij zijn en vind ook dat de VK er wel heel makkelijk over doet om eerlijk te zijn. .

Hier niet zo heel veel last. Alleen mijn heupen doen zeer. Met opstaan van een stoel oid of omdraaien in bed. ( FOK! zit er dus niet zoveel meer in de laatste tijd ) En laat ik het nog maar niet over de spieren in mijn binnenkant dijbenen hebben . Die heb ik voor het laatst gevoeld toen ik weer ooit eens ging paardrijden .

Maar ben nu wel zat van die buik hoor. Zit nu ook al zo'n 6 weken thuis en ik kan steeds minder. Zelfs mijn kont afvegen is lastig .

Gefeliciteerd desiredbard .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_44943196
zo alles gaat hier nu op gang komen hoor ik ben vandaag gestript en ik heb echt last van hitte aanvallen en rommelende darmen ik verlies ook wel aardig wat bloed maar even de vk gebeld en die zei dat dat normaal is.
ik voel me echt heel erg vaag op het moment maar de vk dacht dat ik morgen dan eindelijk mijn ukkie vast kan houden ben erg benieuwd
Charlie
Robbin
i might bring u some off my bad luck~>
  Milf dinsdag 2 januari 2007 @ 15:53:52 #111
16000 nikky
pi_44943221
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:53 schreef pinkelmeisje het volgende:
zo alles gaat hier nu op gang komen hoor ik ben vandaag gestript en ik heb echt last van hitte aanvallen en rommelende darmen ik verlies ook wel aardig wat bloed maar even de vk gebeld en die zei dat dat normaal is.
ik voel me echt heel erg vaag op het moment maar de vk dacht dat ik morgen dan eindelijk mijn ukkie vast kan houden ben erg benieuwd
Whoei! Dat zou leuk zijn. Eindelijk maar toch !

Ik zal aan je denken vandaag PM
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Admin dinsdag 2 januari 2007 @ 15:55:49 #112
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44943283
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:37 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Oh ja ook bekend als Pa-ddy alhier maar ik heb een selectieve unban gekregen speciaal voor OUD, van Yvonne
Ik heb zo m'n goede kanten
Gefeliciteerd, ook voor je vrouw uiteraard
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_44943338
Dank je ... ik had je nog teruggemaild....

Like human dads, monkeys gain weight when mate is pregnant
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:57:58 #114
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44943349
Pinkelmeisje heel veel succes dan maar!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_44943433
Succes Pinkelmeisje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:00:22 #116
103793 kozakken
Living the life
pi_44943444
Gefeliciteerd desiredbard
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:00:44 #117
103793 kozakken
Living the life
pi_44943456
oh... lees ik bijna over Pinkelmeisje heen.
Succes!
  Admin dinsdag 2 januari 2007 @ 16:01:50 #118
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44943492
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:57 schreef desiredbard het volgende:
Dank je ... ik had je nog teruggemaild....

Like human dads, monkeys gain weight when mate is pregnant
Ik ga zo m'n mail eens beantwoorden
Oh, en mannen raken dat gewicht nooooooooooit meer kwijt !
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_44943606
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik probeer te stoppen met roken
schreef hij al inhalerend
Met 1.84 en 70kg schoon aan de haak mag er wel iets bij...als het maar verdeeld wordt
pi_44943799
Pinkelmeisje... succes!!!! En veel sterkte.

Desiredbard... gefeliciteerd!
  Milf dinsdag 2 januari 2007 @ 16:13:23 #121
16000 nikky
pi_44943882
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:16:06 #122
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44943972
Nou PM(!), hopen dat het doorzet nu!

Desiredbard, proficiat!
Evenals Freudie!

Veel vaders de laatste tijd hier!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44944064
Pinkelmeisje succes!!! Hopelijk zet het door en heb je gauw die kleine in je armen.
Fake it till you make it...
pi_44944168
SUCCES, Pinkelmeisje! Geweldig idee, inderdaad,dat je dan morgen je kleintje in je armen hebt. Zet hem op!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:29:11 #125
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_44944373
JOEPIE!! Pinkelmeisje go for it!!! Eindelijk mogen ze dan voor jou Ik denk aan je!!
Laten we hopen dat aankomende nacht jouw laatste wakkere nacht is mét dikke buik omdat je aan het bevallen bent. (daarna komen de andere wakkere nachten aan bod, maar ikzelf vond die alleen maar gezellig (lekker knuffen met en kijken naar dat kleine hummeltje

Desiredbard gefeliciteerd!!!

Hier is net de intake mevrouw weg, zo belachelijk, gaf ze dat boekje waarin straks alles over de beeb bijgehouden gaat worden, moest ik toch ineens huilen Het komt nu wel heel dichtbij.... Gelukkig heb ik een goed gevoel bij waar ze voor staan bij dit bureau.

Ben lekker heel het huis aan het soppen! Heb alles gestofzuigd en gemopt, nu nog even ramen lappen. WC en douche zijn ook al gedaan en alles is ontstoft
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')