hoe hou je ze in de tuin dan? je hebt hun pootjes geamputeerd?quote:Op zondag 31 december 2006 14:04 schreef Nirak het volgende:
die van ons komen alleen in de zomer buiten, en dan alleen in de tuin
en dat is met deze dagen toch wel handig
hou je aan de lijn ofzo ?quote:Op zondag 31 december 2006 14:04 schreef Nirak het volgende:
die van ons komen alleen in de zomer buiten, en dan alleen in de tuin
en dat is met deze dagen toch wel handig
quote:Op zondag 31 december 2006 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hoe hou je ze in de tuin dan? je hebt hun pootjes geamputeerd?
quote:Op zondag 31 december 2006 14:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
gewoon in de tuin leggen en een paar uur later weer binnen leggen
het zzijn lapjeskattenquote:Op zondag 31 december 2006 14:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]gewoon in de tuin leggen en een paar uur later weer binnen leggen
hoe oud is die kleine? boots is nu ruim een half jaar en die vind die knallers geweldig. Zit de hele tijd voor het raam vuurwerk te kijken, die mutsquote:Op zondag 31 december 2006 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Die van ons mogen al sinds gisteren niet naar buiten. En dat levert niet al te veel protest op.
Ben benieuwd hoe die 'kleine' rooie het gaat houden. Zijn eerste O&N. So far valt het nog wel mee.
Die beesten gaan gewoon chillen buiten en komen daarna weer terug. Wel een stuk handiger dan een hond.quote:Op zondag 31 december 2006 14:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom laat men de katten eigenlijk buiten? Honden laat je toch ook gewoon binnen? Ze hetn niet voor niets huisdieren toch?Af en toe de tuin in met een lijntje, werkt prima:)
Hier lopen er ook al mensen naar hun kat te zoeken. Die beesten schrikken van die ontploffingen, en zoeken een veilig plekje waar ze niet meer vandaan komen tot het weer rustig is.quote:
Bij mij liggen er ook twee in de badkamer (beschutste kamer blijkbaar) op de wasmachine, ik vond het in de wasmachine verstoppen wel een goed plan dus ik heb er nu ook een badlaken in gelegd, dan gooi ik er om half twaalf wel wat valeriaan in dan komt mijn zenuwachtigste kat vanzelf wel.. Mijn jongste kat zit in de keuken op de vensterbank, de weken hiervoor zat hij gefascineerd te kijken wanneer er af en toe een vuurpijl de lucht in ging, maar vandaag vond hij het geknal iets teveel van het goede. Iedere keer als er kinderen voorbij lopen zit hij naar ze te grommen op de vensterbank.quote:Op zondag 31 december 2006 16:33 schreef Ole het volgende:
Op het moment liggen ze allebei in coma. Eentje naast me, ander op bed
straks om 12 uur: eentje in wasmachine, ander in de droger. heb er al handdoeken ingelegd!
lol is ook een idee om ze rustig te houden wij hadden eerst een hond die was helemaal gek daar hadden wij een elastick om zijn bek gedaan en nog gek wordenquote:Op zondag 31 december 2006 16:33 schreef Ole het volgende:
Op het moment liggen ze allebei in coma. Eentje naast me, ander op bed
straks om 12 uur: eentje in wasmachine, ander in de droger. heb er al handdoeken ingelegd!
haha, nee hoorquote:Op zondag 31 december 2006 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hoe hou je ze in de tuin dan? je hebt hun pootjes geamputeerd?
Als ik jou was zou ik me niet te druk maken. Een bange kat verstopt zich namelijk ergens waar niets of niemand hem kan vinden (ook rotjong met rotjes dus nietquote:Op zondag 31 december 2006 15:37 schreef murp het volgende:
ik denk dat ik effe een blokkie om ga lopen en een beetje ga roepen ofzo
quote:
mn vriendin heeft m gisteravond buiten gelaten dus we weten zeker dat ze buiten is.... ik vind het zo zielig voor die katquote:Op zondag 31 december 2006 20:04 schreef Ole het volgende:
[..]
ach, die zit vast ergens weggedoken..
Alle kasten al gecheckt?
ik kan niets openlaten...quote:Op zondag 31 december 2006 20:08 schreef Nonneke het volgende:
Ik hoop dat je kat nog thuis komt voor 12en, of dat ze ergens een veilig plekje kan vinden(zet voor de zekerheid je schuur oid op een kiertje)
Die van mij/ons is ook nog niet gesignaleerdquote:Op zondag 31 december 2006 20:13 schreef murp het volgende:
[..]
ik kan niets openlaten...
ik hoop dat die kat zich een beetje vermaakt zo alleen![]()
Dus nu al... foto!quote:
Foto kan helaas niet. Camera is gejat, en telefoon waar camera inzat ookquote:Op zondag 31 december 2006 20:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dus nu al... foto!
Maar ik vind vuurwerk altijd zo sneu voor de dieren.![]()
Conflict, je bent een schat. Murp, ik hoop dat poes op tijd binnenkomt...![]()
Ojeequote:Op zondag 31 december 2006 20:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Foto kan helaas niet. Camera is gejat, en telefoon waar camera inzat ook![]()
![]()
2006 was een goed jaar voor Ole![]()
Kan alleen maar beterquote:Op zondag 31 december 2006 20:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ojee![]()
Voor jou wordt 2007 vast een mooi jaar.![]()
Die gierende dingen zijn inderdaad erger voor veel katten dan de harde knallen; Silvie (die onder 't bureauquote:
Ach, mop...quote:
ik heb al een lekker visje uit de vriezer gehaald....quote:Op zondag 31 december 2006 22:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ach, mop...![]()
Die komt morgen vast weer binnenstappen, echt.![]()
tja, ik woon in een nieuwbouw wijk in hoofddorp en daar wordt wat afgeknaldquote:Op zondag 31 december 2006 22:14 schreef Mirage het volgende:
die van mij wilde perse naar buiten,
we hebben hem net maar laten gaan.
Voordeel hier is dat we aan de rand van de bebouwde kom wonen, 2 minuten lopen en je loop een bos in en de weilanden.
de kat kan zich dus helemaal aan alle drukte onttrekken.
hier ook in de straat.. het is abnormaal.. ze knallen de putdeksels er gewoon af.quote:Op zondag 31 december 2006 22:17 schreef murp het volgende:
[..]
tja, ik woon in een nieuwbouw wijk in hoofddorp en daar wordt wat afgeknald
idiote kaqtquote:Op maandag 1 januari 2007 02:04 schreef Viking84 het volgende:
Mijn Taco doet nog steeds zoveel indrukken op dat ie niet weet waar ie kijken moet. Hij zit nu voor het raam met een uitgestrekt nekje en oogjes zo groot als schoteltjes. Ben net thuis en weet niet hoe hij het echte geknal doorgekomen is, maar hij zal er vast van genoten hebben
.
welke nieuwe vuurwerkregels?quote:Op maandag 1 januari 2007 03:15 schreef sleepflower het volgende:
Misschien omdat de knallen harder waren dan het jaar daarvoor (vanwege de nieuwe vuurwerk regels).
en resulteert dat dan ook in hardere knallen?quote:Op maandag 1 januari 2007 11:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De maximum hoeveelheid kruit is verhoogd.
Ja, vooral hardere knallen. De maatregel was om de handel in illegaal vuurwerk te ontmoedigen.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en resulteert dat dan ook in hardere knallen?. Ik vond het gisteren wel opvallend hard, maar ik heb dan ook al een paar jaar niet 'echt' vuurwerk gehoord (we wonen niet bepaald in een vuurwerkbuurt en vorig jaar heb ik oud en nieuw in een landelijk gebied gevierd).
Dat klinkt als een katerquote:Op maandag 1 januari 2007 12:01 schreef E.T. het volgende:
Om een uur of 10 vanmorgen zag ik ineens een zwart/wit koppie onder de opgestapelde tuinstoelen vandaan piepen. Meneer lag diep in slaap want ik moest een paar keer roepen voor ie kwam.
Hij heeft wat gegeten en is direct naar boven gelopen om bij te slapen volgens mij.
Andere kat nog steeds niet gesignaleerd
lief...quote:Op maandag 1 januari 2007 13:56 schreef crossover het volgende:
Jeej hij is weer gesignaleerd! (op m'n schoot)
[afbeelding]
Is dat een kat?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:56 schreef crossover het volgende:
Jeej hij is weer gesignaleerd! (op m'n schoot)
[afbeelding]
Nee ik ben gewoon behaardquote:
Pak een bolletje wol, bind er een propje papier aan, en ga met haar spelen.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:15 schreef Megumi het volgende:
Mijn nieuwe kat zit nog onder het bed.Maak me zorgen.
Hopelijk komt ie snel weer thuis.quote:
ja en wat drinken... voor ons huis zijn ze nieuwe huisen aan het maken... ben net een uur wezen roepen en die huizen binnengegaan maar geen katquote:Op maandag 1 januari 2007 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze zijn meestal toch wel een tijdje in staat hun iegen eten te vindenAl een bakje voer buiten staan?
En nummer 2 is ook weer thuis.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:01 schreef E.T. het volgende:
Om een uur of 10 vanmorgen zag ik ineens een zwart/wit koppie onder de opgestapelde tuinstoelen vandaan piepen. Meneer lag diep in slaap want ik moest een paar keer roepen voor ie kwam.
Hij heeft wat gegeten en is direct naar boven gelopen om bij te slapen volgens mij.
Andere kat nog steeds niet gesignaleerd
Die komt heus wel terug hoor, even wachten tot die bijgekomen is.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:46 schreef murp het volgende:
[..]
ja en wat drinken... voor ons huis zijn ze nieuwe huisen aan het maken... ben net een uur wezen roepen en die huizen binnengegaan maar geen kat
ik heb nu een raam openstaan zodat ie binnen kan komen als ie dat wil...
Is ie al terug?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:46 schreef murp het volgende:
[..]
ja en wat drinken... voor ons huis zijn ze nieuwe huisen aan het maken... ben net een uur wezen roepen en die huizen binnengegaan maar geen kat
ik heb nu een raam openstaan zodat ie binnen kan komen als ie dat wil...
quote:
quote:
Ik ook, ik hoop dat hij alweer terecht is.quote:
nee, ik ga zo nog effe zoeken met mn vriendin....quote:Op maandag 1 januari 2007 21:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop dat hij alweer terecht is.
ja, dat ga ik zeker doen....quote:Op maandag 1 januari 2007 22:44 schreef senesta het volgende:
Succes murp!
En anders inderdaad zoals Nonneke zei morgen even amivedi bellen
hier staat ze ook alquote:Op maandag 1 januari 2007 23:50 schreef murp het volgende:
ik ben er niet zo goed in, maar is dit voldoende?
wow, 2 weken!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:53 schreef Ole het volgende:
Maar er is hoop hoor!
JOEPIE!!!!! Kat terug...
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:06 schreef soylent het volgende:
ArelaxedHij zal wel geschrokken zijn en ergens in een schuur zitten. Ik hoop op het beste!
Het is niet MAAR een kat....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:14 schreef murp het volgende:
wat een kat allemaal niet met je kan doen, het is maar een kat zeg ik steeds tegen mijzelf![]()
ik ga slapenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is niet MAAR een kat....
Ik hoop dat Tommie snel terecht is![]()
maar wel waar je van houdt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:14 schreef murp het volgende:
wat een kat allemaal niet met je kan doen, het is maar een kat zeg ik steeds tegen mijzelf![]()
ik zou proberen nog wat herkenningspunten erbij te zetten.. als je dit als zwart-wit print in de regen ziet hangen, kan je wel voor elke kat gaan bellen die je gezien hebt.. Hangt er iets herkenbaars om z'n nek? juist niet? Wat valt er op aan de kat?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:50 schreef murp het volgende:
ik ben er niet zo goed in, maar is dit voldoende?
Doe mij ook maar een paar van die! Wat een opluchting zal dat zijn. Weet je waar ze gezeten heeft, of kwam ze zelf aanzetten?quote:
ze kwam zelf aanlopen en deed alsof er niets gebeurd was, stoere meid!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:36 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een paar van die! Wat een opluchting zal dat zijn. Weet je waar ze gezeten heeft, of kwam ze zelf aanzetten?
Gelukkig!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:37 schreef murp het volgende:
[..]
ze kwam zelf aanlopen en deed alsof er niets gebeurd was, stoere meid!
ik ben nu een vissie voor haar aan het koken
bedankt allemaal voor jullie steun
Laat me raden, jij bent géén kattenliefhebber.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:49 schreef AcidBurner het volgende:
hehehehedie kattenliefhebbers toch ;-) ... altijd maar stressen over hun katjes. ken ook zo iemand die gaat zelfs niet weg in het weekend vooraleer zijn beest binnen is. Ik vind dat de meesten toch echt wel overdrijven.
Nee hoor...hier ook!!! Het zijn toch net je kinderenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:49 schreef AcidBurner het volgende:
hehehehedie kattenliefhebbers toch ;-) ... altijd maar stressen over hun katjes. ken ook zo iemand die gaat zelfs niet weg in het weekend vooraleer zijn beest binnen is. Ik vind dat de meesten toch echt wel overdrijven.
Ik ben meer een hondenmens, inderdaad. Een kat kan je wienig tot niks mee.Ja ze komen naar je toe als ze honger hebben, wooptidoo. Wij hebben thuis twee Duitste Staanders. We jagen best veel daarom dus jachthonden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent géén kattenliefhebber.
Honden hebben mij nooit gemogen en katten komen als ik ze roep. Op oudejaars heb ik 'r gewoon met rust gelaten en niets gevraagd maar de 30st en gisteren, nieuwjaarsdag, bleef Silvie voor 't grootste deel van de dag onder het bureau liggen... toch kwam ze toen ik ging eten (en dan roep ik haar alleen voor de gezelligheid, haar voer staat helemaal aan de andere kant van het huis) onder het bureau vandaan, hele huis door en er bij liggen. Op gewone dagen komt ze vanzelf bijna altijd mee, en nee ze krijgt nooit wat van tafel. Ik geef haar wel eens wat als ik m'n bord meeneem naar m'n kamer maar in de keuken/eetkamer heeft ze nog nooit ook maar 1 hapje eten gehad, meestal geef ik haar daar vlak voor te eten dus honger heeft ze ook zeker niet, en toch komt ze meestal.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:54 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Ik ben meer een hondenmens, inderdaad. Een kat kan je wienig tot niks mee.Ja ze komen naar je toe als ze honger hebben, wooptidoo.
Nu vergelijk je iemand die na een uurtje gaat paniekeren (op een gewone dag neem ik aan) met iemand die ongerust is als een kat een paar dagen wegblijft met 't hele vuurwerk-gedonder. Da's toch wel effies wat anders.quote:Als zijn kat niet na een uurtje thuis is, dan is het ook algehele paniek en moet heel de familie gaan zoeken. Ik heb nis tegen katten, ik heb alleen iets tegen mensen die heel hun leven laten leiden door zo een beest. Dat vind ik best zielig.
Dat vind jij normaal?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:03 schreef Lienekien het volgende:
Da's toch niet je hele leven laten leiden door een kat, bezorgd zijn als 'ie niet thuiskomt? Kattenliefhebbers kennen hun beestjes meestal door en door. Je kan er dan wel niks mee, maar je leeft wel met die dieren. Ik weet ook precies wanneer mijn kat te lang van huis is. Dan is er iets mis. En ik ga ook niet graag weg als ze nog buiten is.
Als je kat langer dan een paar uren wegblijft dan versta ik dat wel. Dus in geval van TS versta ik het volledig. Ik ben geen onmensquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:17 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Nu vergelijk je iemand die na een uurtje gaat paniekeren (op een gewone dag neem ik aan) met iemand die ongerust is als een kat een paar dagen wegblijft met 't hele vuurwerk-gedonder. Da's toch wel effies wat anders.![]()
Ik reageer alleen op wat on topic is, namelijk de bezorgdheid als je kat te lang buiten is.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:21 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Dat vind jij normaal?
Dus als ik zeg tegen je : nee sorry dit weekend kan ik niet mee uitgaan want anders zit mijn kat alleen thuis? Dat is dan normaal?
of
Mijn kat heeft gevochten... nu ga ik heel de avond op de loer liggen totdat ik de onruststoker zie, en dan gooi ik er een emmer water over? Dat is da ook normaal?
of
Mijn kat eet alleen kip, steak en scampis? Nee Brekkies dat is veel te min? Dat is dan ook normaal?
btw met andere katten zit ie geen fuck in... alleen zijn katje is belangrijk... ik vind het bizar gedrag
In veel gevallen of in het geval van die ene vriend? Kattenliefhebbers zijn meestal vrij normale mensen, hoor.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:29 schreef AcidBurner het volgende:
Ok ok ... ik versta wat je wil zeggen. In het geval van TS ben ik het volleidg met je eens hoor. Ik zou ook ongerust worden... maar in vele gevallen zie ik dat hun katje even belangrijk, nee zelfs belangrijker is dan een mens. En daar kan ik met mijn verstand niet bij. In mijn ogen zijn dat retards.
Mooi. Je weet nooit wat zo'n kat kan overkomen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:20 schreef murp het volgende:
GEVONDEN!!!!!!!!!!!
oja:{quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:19 schreef Adfundum het volgende:
Goeie zaak,, vergeet niet het asiel te bellen dat je kat weer terecht is...
OEH, wat HEERLIJK controversieel!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:29 schreef AcidBurner het volgende:
Ok ok ... ik versta wat je wil zeggen. In het geval van TS ben ik het volleidg met je eens hoor. Ik zou ook ongerust worden... maar in vele gevallen zie ik dat hun katje even belangrijk, nee zelfs belangrijker is dan een mens. En daar kan ik met mijn verstand niet bij. In mijn ogen zijn dat retards.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:20 schreef murp het volgende:
GEVONDEN!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 31 december 2006 14:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]gewoon in de tuin leggen en een paar uur later weer binnen leggen
Typisch katquote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:37 schreef murp het volgende:
[..]
murp!!!! Ik wist het wel maar toch...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:37 schreef murp het volgende:
[..]
ik ben nu een vissie voor haar aan het koken
bedankt allemaal voor jullie steun
Bij?quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:44 schreef Ticootje het volgende:
Bij hadden zelfs het konijn binnen gehaald...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |