hoe hou je ze in de tuin dan? je hebt hun pootjes geamputeerd?quote:Op zondag 31 december 2006 14:04 schreef Nirak het volgende:
die van ons komen alleen in de zomer buiten, en dan alleen in de tuin
en dat is met deze dagen toch wel handig
hou je aan de lijn ofzo ?quote:Op zondag 31 december 2006 14:04 schreef Nirak het volgende:
die van ons komen alleen in de zomer buiten, en dan alleen in de tuin
en dat is met deze dagen toch wel handig
quote:Op zondag 31 december 2006 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hoe hou je ze in de tuin dan? je hebt hun pootjes geamputeerd?
quote:Op zondag 31 december 2006 14:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
gewoon in de tuin leggen en een paar uur later weer binnen leggen
het zzijn lapjeskattenquote:Op zondag 31 december 2006 14:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]gewoon in de tuin leggen en een paar uur later weer binnen leggen
hoe oud is die kleine? boots is nu ruim een half jaar en die vind die knallers geweldig. Zit de hele tijd voor het raam vuurwerk te kijken, die mutsquote:Op zondag 31 december 2006 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Die van ons mogen al sinds gisteren niet naar buiten. En dat levert niet al te veel protest op.
Ben benieuwd hoe die 'kleine' rooie het gaat houden. Zijn eerste O&N. So far valt het nog wel mee.
Die beesten gaan gewoon chillen buiten en komen daarna weer terug. Wel een stuk handiger dan een hond.quote:Op zondag 31 december 2006 14:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom laat men de katten eigenlijk buiten? Honden laat je toch ook gewoon binnen? Ze hetn niet voor niets huisdieren toch?Af en toe de tuin in met een lijntje, werkt prima:)
Hier lopen er ook al mensen naar hun kat te zoeken. Die beesten schrikken van die ontploffingen, en zoeken een veilig plekje waar ze niet meer vandaan komen tot het weer rustig is.quote:
Bij mij liggen er ook twee in de badkamer (beschutste kamer blijkbaar) op de wasmachine, ik vond het in de wasmachine verstoppen wel een goed plan dus ik heb er nu ook een badlaken in gelegd, dan gooi ik er om half twaalf wel wat valeriaan in dan komt mijn zenuwachtigste kat vanzelf wel.. Mijn jongste kat zit in de keuken op de vensterbank, de weken hiervoor zat hij gefascineerd te kijken wanneer er af en toe een vuurpijl de lucht in ging, maar vandaag vond hij het geknal iets teveel van het goede. Iedere keer als er kinderen voorbij lopen zit hij naar ze te grommen op de vensterbank.quote:Op zondag 31 december 2006 16:33 schreef Ole het volgende:
Op het moment liggen ze allebei in coma. Eentje naast me, ander op bed
straks om 12 uur: eentje in wasmachine, ander in de droger. heb er al handdoeken ingelegd!
lol is ook een idee om ze rustig te houden wij hadden eerst een hond die was helemaal gek daar hadden wij een elastick om zijn bek gedaan en nog gek wordenquote:Op zondag 31 december 2006 16:33 schreef Ole het volgende:
Op het moment liggen ze allebei in coma. Eentje naast me, ander op bed
straks om 12 uur: eentje in wasmachine, ander in de droger. heb er al handdoeken ingelegd!
haha, nee hoorquote:Op zondag 31 december 2006 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hoe hou je ze in de tuin dan? je hebt hun pootjes geamputeerd?
Als ik jou was zou ik me niet te druk maken. Een bange kat verstopt zich namelijk ergens waar niets of niemand hem kan vinden (ook rotjong met rotjes dus nietquote:Op zondag 31 december 2006 15:37 schreef murp het volgende:
ik denk dat ik effe een blokkie om ga lopen en een beetje ga roepen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |