Is dat een kat?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:56 schreef crossover het volgende:
Jeej hij is weer gesignaleerd! (op m'n schoot)
[afbeelding]
Nee ik ben gewoon behaardquote:
Pak een bolletje wol, bind er een propje papier aan, en ga met haar spelen.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:15 schreef Megumi het volgende:
Mijn nieuwe kat zit nog onder het bed.Maak me zorgen.
Hopelijk komt ie snel weer thuis.quote:
ja en wat drinken... voor ons huis zijn ze nieuwe huisen aan het maken... ben net een uur wezen roepen en die huizen binnengegaan maar geen katquote:Op maandag 1 januari 2007 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze zijn meestal toch wel een tijdje in staat hun iegen eten te vindenAl een bakje voer buiten staan?
En nummer 2 is ook weer thuis.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:01 schreef E.T. het volgende:
Om een uur of 10 vanmorgen zag ik ineens een zwart/wit koppie onder de opgestapelde tuinstoelen vandaan piepen. Meneer lag diep in slaap want ik moest een paar keer roepen voor ie kwam.
Hij heeft wat gegeten en is direct naar boven gelopen om bij te slapen volgens mij.
Andere kat nog steeds niet gesignaleerd
Die komt heus wel terug hoor, even wachten tot die bijgekomen is.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:46 schreef murp het volgende:
[..]
ja en wat drinken... voor ons huis zijn ze nieuwe huisen aan het maken... ben net een uur wezen roepen en die huizen binnengegaan maar geen kat
ik heb nu een raam openstaan zodat ie binnen kan komen als ie dat wil...
Is ie al terug?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:46 schreef murp het volgende:
[..]
ja en wat drinken... voor ons huis zijn ze nieuwe huisen aan het maken... ben net een uur wezen roepen en die huizen binnengegaan maar geen kat
ik heb nu een raam openstaan zodat ie binnen kan komen als ie dat wil...
quote:
quote:
Ik ook, ik hoop dat hij alweer terecht is.quote:
nee, ik ga zo nog effe zoeken met mn vriendin....quote:Op maandag 1 januari 2007 21:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop dat hij alweer terecht is.
ja, dat ga ik zeker doen....quote:Op maandag 1 januari 2007 22:44 schreef senesta het volgende:
Succes murp!
En anders inderdaad zoals Nonneke zei morgen even amivedi bellen
hier staat ze ook alquote:Op maandag 1 januari 2007 23:50 schreef murp het volgende:
ik ben er niet zo goed in, maar is dit voldoende?
wow, 2 weken!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:53 schreef Ole het volgende:
Maar er is hoop hoor!
JOEPIE!!!!! Kat terug...
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:06 schreef soylent het volgende:
ArelaxedHij zal wel geschrokken zijn en ergens in een schuur zitten. Ik hoop op het beste!
Het is niet MAAR een kat....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:14 schreef murp het volgende:
wat een kat allemaal niet met je kan doen, het is maar een kat zeg ik steeds tegen mijzelf![]()
ik ga slapenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is niet MAAR een kat....
Ik hoop dat Tommie snel terecht is![]()
maar wel waar je van houdt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:14 schreef murp het volgende:
wat een kat allemaal niet met je kan doen, het is maar een kat zeg ik steeds tegen mijzelf![]()
ik zou proberen nog wat herkenningspunten erbij te zetten.. als je dit als zwart-wit print in de regen ziet hangen, kan je wel voor elke kat gaan bellen die je gezien hebt.. Hangt er iets herkenbaars om z'n nek? juist niet? Wat valt er op aan de kat?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:50 schreef murp het volgende:
ik ben er niet zo goed in, maar is dit voldoende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |