De mijne was 1 dag vermist en met een kut afloop dusquote:Op woensdag 18 mei 2005 03:47 schreef Ole het volgende:
Aiii.. dat is kut..
Had ik nu ook verwacht, maar na gister hoop omdat ie gesignaleerd was...
En we hebben hem terug!
Wel na 2 weken, mager , dof en zo...
maar hij is terug!
we hebben hem opgehaald in bos en lommer..quote:Op woensdag 18 mei 2005 03:51 schreef S1nn3rz het volgende:
Waar woon je? Ik meen hier een kat gezien te hebben![]()
Yup!quote:Op woensdag 18 mei 2005 03:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De mijne was 1 dag vermist en met een kut afloop dus
Ben blij dat het bij jullie anders is gelopen
De rui periode laat ze er al niet al te best uitzien, ben ervan overtuigd dat alles in orde komt met hem
Dat wil ie nou maar niet vertellenquote:Op woensdag 18 mei 2005 03:59 schreef Rev- het volgende:
heeft ze al verteld waar ze heeft uitgehangen?![]()
Je hebt hem weer en dat telt, mijn katertje zou de 21ste 2 wordenquote:Op woensdag 18 mei 2005 04:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup!
was heel blij weer thuis te zijn. Maar het lieve meisje dat had gebeld had hem ook eten en drinken gegeven! Ik denk dat hij met een weekje aansterken weer helemaal de oude is..
en hellup! heeft al 4 keer in gracht gelegen, 1 x uit het raam , keer onder auto, paar keer verdwaald..
en dat met 2,5 jaar... Ze zeggen dat katten 9 levens hebben, maar deze is er al bijna overheen
omg die bitch is vreemdgegaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 04:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat wil ie nou maar niet vertellen![]()
![]()
Sloerie dat het is!!!![]()
Maar we weten dat het meer dan 3km uit de buurt is...
Ws na koninginnedag zomaar met iemand meegegaan![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is gecastreerd hoor..quote:Op woensdag 18 mei 2005 04:05 schreef Rev- het volgende:
[..]
omg die bitch is vreemdgegaan![]()
dumpen die zooi![]()
Je weet dat het zo kan lopen met dieren die vrij rondlopenquote:Op woensdag 18 mei 2005 04:09 schreef Ole het volgende:
Heel erg!
Dit keer was het ook op het randje! Andere keren altijd binnen 2 of 3 dagen terug, nu meer dan 2 weken..
Enige hoop was nog dat hier in A'dam registratie best goed is, en hij niet dood was gevonden..
Maar elke dag was er weer eentje.. En vanavond, telefoon ging, iemand maakt grapje: Hey, dat is voor de kat "
En het was ook nog zo!!!
PrScr , sorry dat het voor jou minder leuk is afgelopen...
Heb zelf in mijn leven 1 hond van 14 verloren... die was eik ouder dan 'verwacht'
daarna hond nog geen 6 jaar... heel verdrietig..
en nog paar dieren, ook die we op oudere leeftijd hadden opgevangen.. Maar het is altijd verdrietig, een dier verliezen, en zeker als ze nog jong zijn\!
Mannelijk --> kat/katerquote:Op woensdag 18 mei 2005 04:15 schreef Rev- het volgende:
Hij? t was toch een kat?
Bijna.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:41 schreef Netsplitter het volgende:
Mannelijk --> kat/kater
Vrouwelijk --> poes
Hoe krijgt ie t voor elkaar om in een gracht te belanden (zelf erin gesprongen)? Mijn kat rent al schuddend weg bij het kleinste drupje water.quote:Op woensdag 18 mei 2005 04:00 schreef Ole het volgende:
en hellup! heeft al 4 keer in gracht gelegen, 1 x uit het raam , keer onder auto, paar keer verdwaald..
en dat met 2,5 jaar... Ze zeggen dat katten 9 levens hebben, maar deze is er al bijna overheen
tja.. ik heb de mijne al 3x uit de wcpot mogen vissen..quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:20 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie t voor elkaar om in een gracht te belanden (zelf erin gesprongen)? Mijn kat rent al schuddend weg bij het kleinste drupje water.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |