Die van mij/ons is ook nog niet gesignaleerdquote:Op zondag 31 december 2006 20:13 schreef murp het volgende:
[..]
ik kan niets openlaten...
ik hoop dat die kat zich een beetje vermaakt zo alleen![]()
Dus nu al... foto!quote:
Foto kan helaas niet. Camera is gejat, en telefoon waar camera inzat ookquote:Op zondag 31 december 2006 20:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dus nu al... foto!
Maar ik vind vuurwerk altijd zo sneu voor de dieren.![]()
Conflict, je bent een schat. Murp, ik hoop dat poes op tijd binnenkomt...![]()
Ojeequote:Op zondag 31 december 2006 20:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Foto kan helaas niet. Camera is gejat, en telefoon waar camera inzat ook![]()
![]()
2006 was een goed jaar voor Ole![]()
Kan alleen maar beterquote:Op zondag 31 december 2006 20:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ojee![]()
Voor jou wordt 2007 vast een mooi jaar.![]()
Die gierende dingen zijn inderdaad erger voor veel katten dan de harde knallen; Silvie (die onder 't bureauquote:
Ach, mop...quote:
ik heb al een lekker visje uit de vriezer gehaald....quote:Op zondag 31 december 2006 22:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ach, mop...![]()
Die komt morgen vast weer binnenstappen, echt.![]()
tja, ik woon in een nieuwbouw wijk in hoofddorp en daar wordt wat afgeknaldquote:Op zondag 31 december 2006 22:14 schreef Mirage het volgende:
die van mij wilde perse naar buiten,
we hebben hem net maar laten gaan.
Voordeel hier is dat we aan de rand van de bebouwde kom wonen, 2 minuten lopen en je loop een bos in en de weilanden.
de kat kan zich dus helemaal aan alle drukte onttrekken.
hier ook in de straat.. het is abnormaal.. ze knallen de putdeksels er gewoon af.quote:Op zondag 31 december 2006 22:17 schreef murp het volgende:
[..]
tja, ik woon in een nieuwbouw wijk in hoofddorp en daar wordt wat afgeknald
idiote kaqtquote:Op maandag 1 januari 2007 02:04 schreef Viking84 het volgende:
Mijn Taco doet nog steeds zoveel indrukken op dat ie niet weet waar ie kijken moet. Hij zit nu voor het raam met een uitgestrekt nekje en oogjes zo groot als schoteltjes. Ben net thuis en weet niet hoe hij het echte geknal doorgekomen is, maar hij zal er vast van genoten hebben
.
welke nieuwe vuurwerkregels?quote:Op maandag 1 januari 2007 03:15 schreef sleepflower het volgende:
Misschien omdat de knallen harder waren dan het jaar daarvoor (vanwege de nieuwe vuurwerk regels).
en resulteert dat dan ook in hardere knallen?quote:Op maandag 1 januari 2007 11:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De maximum hoeveelheid kruit is verhoogd.
Ja, vooral hardere knallen. De maatregel was om de handel in illegaal vuurwerk te ontmoedigen.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en resulteert dat dan ook in hardere knallen?. Ik vond het gisteren wel opvallend hard, maar ik heb dan ook al een paar jaar niet 'echt' vuurwerk gehoord (we wonen niet bepaald in een vuurwerkbuurt en vorig jaar heb ik oud en nieuw in een landelijk gebied gevierd).
Dat klinkt als een katerquote:Op maandag 1 januari 2007 12:01 schreef E.T. het volgende:
Om een uur of 10 vanmorgen zag ik ineens een zwart/wit koppie onder de opgestapelde tuinstoelen vandaan piepen. Meneer lag diep in slaap want ik moest een paar keer roepen voor ie kwam.
Hij heeft wat gegeten en is direct naar boven gelopen om bij te slapen volgens mij.
Andere kat nog steeds niet gesignaleerd
lief...quote:Op maandag 1 januari 2007 13:56 schreef crossover het volgende:
Jeej hij is weer gesignaleerd! (op m'n schoot)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |