hier spettert het alquote:Op zondag 31 december 2006 14:58 schreef Sidekick het volgende:
Rond 4 uur gaat het hier regenen.
Is het dermate ingewikkeld dat ik me in moet lezen of kun je het me gewoon vertellen?quote:Op zondag 31 december 2006 15:06 schreef Monidique het volgende:
Waar komt opeens al dat cultuurrelativisme vandaan als het de executie van Hoessein betreft?
http://www.alternet.org/mediaculture/45983/quote:Op zondag 31 december 2006 15:06 schreef Monidique het volgende:
Waar komt opeens al dat cultuurrelativisme vandaan als het de executie van Hoessein betreft?
Opportunisme komt wanneer het hen uitkomt.quote:Op zondag 31 december 2006 15:06 schreef Monidique het volgende:
ik ben ook wel benieuwd waar je op doelt, Monidique.quote:Op zondag 31 december 2006 15:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Is het dermate ingewikkeld dat ik me in moet lezen of kun je het me gewoon vertellen?
ah op die manier, ja, als het gaat om de doodstraf zijn de islamieten supertof in de ogen van rechtsgeorienteerd nederland.quote:Op zondag 31 december 2006 17:11 schreef Monidique het volgende:
O, nou, opeens is iets minder erg als het maar Iraaks recht is, en het volgens Iraakse normen is het een redelijk proces en dat soort dingen. Om de een of andere reden hier ik dergelijke verwerpelijke nuances niet als het over een rijverbod voor vrouwen of boerka's gaat.
Ah, vandaar dat Marokkanen vaak in groepen opereren:quote:Op zondag 31 december 2006 15:24 schreef zakjapannertje het volgende:
iets voor bij de oliebollen Is Amerika een goeie macht?
quote:Sociale psychologie toont aan dat mensen in groepen zich juist asocialer, immoreler en misdadiger gedragen, omdat ze zich verlost van de individuele verantwoordelijkheid voelen.
quote:
Dat is ook een mooie gek.quote:
Ja over 25 jaar loopt de jeugd in van die Saddam-Ché dingetjes, omdat ze toch niet meer weten wat hij gedaan heeftquote:Op zondag 31 december 2006 17:32 schreef problematiQue het volgende:
[..]
over een paar decennia istie een stijlicoon, dat kan niet anders.
Over triest gesproken. Saddam is tenminste koel.quote:Op zondag 31 december 2006 18:55 schreef Sidekick het volgende:
Vroeger droeg je Che, nu draag je een JP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |