Tot 1.00 thuis, met vrienden, eten, drinken en gezellig doen en een beetje tv kijken. Daarna nog naar een feest in de stad.quote:Op zondag 31 december 2006 13:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Met een belachelijk gerecht van eigen vinding, te Leiden, voor de TV tot minstens 01.00 uur.
En jij?
De studentensport.quote:Op zondag 31 december 2006 13:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Pokeren.
Je kan ook toepen of pesten, maar dat heeft een wat lagere status. Ik bedoel, heb jij wel eens gepest met het mes op tafel? Dacht 't niet hèquote:Op zondag 31 december 2006 13:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Pokeren.
Bierbuik vereist.quote:
Gaan we moeilijk doen?quote:
Jij hebt het mes al op tafel.quote:
Dag.quote:Op zondag 31 december 2006 13:52 schreef Monidique het volgende:
Hallo.
Licht eens toe.quote:Ik sta nogal sceptisch tegenover dat eilandenidee.
Tegen een stijgende zeespiegel helpt het niet, zoals al gezegd, het breekt alleen de golven en is dus handig tegen stormen. Alleen het kost aardig wat en zou voor dat geld niet gewoon de kust versterkt kunnen worden? Maar nee, het betaalt zich ook terug, schijnt, maar dan moeten er mensen naartoe en hoe gaan we hen weer beschermen?quote:Op zondag 31 december 2006 13:54 schreef Apropos het volgende:
Licht eens toe.
Dat is inderdaad net zulke flauwekul als zeggen dat de Nederlander weer vertrouwen heeft in de economiequote:Op zondag 31 december 2006 14:23 schreef Monidique het volgende:
Leuk, hoor, dat jaaroverzicht, maar waarom moet er de hele tijd achtergrondmuziek zijn. Nou ja, "achtergrond"muziek.
Dat moet je ook niet doen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:43 schreef du_ke het volgende:
pff ben me toch een partij snotverkouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |