quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
Waar zijn de gedenkwaardige quotes -topic onderwerp- etc......![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet zo brutaal tegen de Fok! MC brikkenmaster anders zal ik jou eens hard laten komen![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee met een hamster en een fanfare nou goed![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Makster het volgende:
WIE HEEFT ER ZIN OM BINNEN NU EN EEN MAAND IETS TE DOEN?
UITERAARD WETEN WE NOG NIET WAT WE GAAN DOEN DUS SUGGESTIES ZIJN WELKOM
DE LOCATIE IS EEN VERASSING![]()
Dus jij houdt van dikke oude vrouwen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik heb dan ook een andere smaak dan iceman
Andere smaak qua auto... okéquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus jij houdt van dikke oude vrouwen.![]()
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/link.gif
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/link.gif
[afbeelding] [afbeelding]
Schattig dat kleine ventje naast Jennie Dahlman.![]()
Geduld jijquote:Waar zijn de gedenkwaardige quotes -topic onderwerp- etc......![]()
![]()
![]()
Heb ik halfuurtje geleden geprogrammeerd ..quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:55 schreef ikookhier het volgende:
*Vanavond theo maassen op tv*
quote:
Deze hebben geen rubber en olie nodig....quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
De volgende drie topics start ik wel met motoren die nog niet geweest zijn.![]()
![]()
Wel gedenkwaardig creatief en vooruitstrevend topic dit.![]()
Hoewel, het is al bedacht in de jaren zeventig.![]()
Persoonlijk heb ik liever iets met wielen.
Hoe hou je hier het rubber onder.![]()
Vragen alom.![]()
Piramidepost.![]()
design@WB![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 30 december 2006 16:09 schreef Worldbeater het volgende:
Is dit niet een andere.![]()
[afbeelding]
Lelijke lippen imho.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Deze hebben geen rubber en olie nodig....
Ah, oke, dat werkt altijd.quote:Geen ideeik zocht op Jenni Dahlman
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Hoe smeren ze dan? Berrylium met Teflon.....![]()
[..]
Ah, oke, dat werkt altijd.![]()
[afbeelding]
Fokking omgebouwd dus.Kimmi mag haar hebben.
![]()
En dat blauwe bloementje matched vast ook nog ergens bijquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:22 schreef Worldbeater het volgende:
Grote ogen. [afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht ook dat het daarom ging ...quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:29 schreef Rib-i het volgende:
FOK MC heeft aan scherpte ingeleverd. Gelukkig hebben we Worldpimber nog![]()
Tenzij hij ook gaat posten dat hij dacht dat het om het pookje ging
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
De volgende drie topics start ik wel met motoren die nog niet geweest zijn.![]()
![]()
Wel gedenkwaardig creatief en vooruitstrevend topic dit.![]()
Hoewel, het is al bedacht in de jaren zeventig.![]()
Persoonlijk heb ik liever iets met wielen.
Hoe hou je hier het rubber onder.![]()
Vragen alom.![]()
Piramidepost.![]()
design@WB![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:30 schreef worldpimber het volgende:
Tyf ff op met die pics, heb me kamer gisteren opgeruimd dus kan weer onbeschaamd de hele dag de deur open latenAlleen als er telkens van die prutpics worden gepost ..
![]()
[..]
Ik dacht ook dat het daarom ging ...![]()
Beetje gay.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:26 schreef koffiekoekje het volgende:
En dat blauwe bloementje matched vast ook nog ergens bij
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:30 schreef worldpimber het volgende:
Tyf ff op met die pics, heb me kamer gisteren opgeruimd dus kan weer onbeschaamd de hele dag de deur open latenAlleen als er telkens van die prutpics worden gepost ..
![]()
Photoshop momentquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:33 schreef Worldbeater het volgende:
Wat is daar op tegen? De kleren zijn nog aan etc.![]()
Neh net thuis, maar ik zal zo wel ff de deur dicht doen en hem bekijken.quote:Die Powerpoint al geopend die ik vandaag gestuurd heb?![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Photoshop moment
In my case it will be paint
[afbeelding]
Ik denk dat ze haar eigen ogen heeft daar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:36 schreef Rib-i het volgende:
Photoshop moment
In my case it will be paint
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar eigen ogen heeft daar.![]()
Kimmi keek de eerste keer ook iets anders uit zijn doppen..
[afbeelding]
En jij edit ook met grote ogen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:57 schreef Rib-i het volgende:
Ik moet toch ook eens iets met Photoshop gaan doen
Tering.. en ik de search gebruiken.. bestond het topic al zie ik net.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:57 schreef worldpimber het volgende:
Over welk topic had je het niet Poppelen?
Omdat -XX- alleen fysiek gezien 18 is, plaatst ik de reactie in een spoiler.quote:.ppt's![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsssquote:Omdat -XX- alleen fysiek gezien 18 is, plaatst ik de reactie in een spoiler.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Wat willekeurige en onderling totaal verschillende shit waar geen visie achter zit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:01 schreef -XX- het volgende:
Plaatjes hoor!
[afbeelding]Haha
[afbeelding]
Haha
[afbeelding]
Wat is DIT!
[afbeelding]
En DIT!!!
[afbeelding]
Zo lelijk ook!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:06 schreef -XX- het volgende:
Tsss
Ouwe !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tsss
Ouwe !![]()
Niet zo brutaal tegen de Fok! MC brikkenmaster anders zal ik jou eens hard laten komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:01 schreef BazzieK het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet zo brutaal tegen de Fok! MC brikkenmaster anders zal ik jou eens hard laten komen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie altijd samen klaar![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:24 schreef Rib-i het volgende:
Eindelijk een site met een antwoord op al je vragen [afbeelding]
Click
Met jou zaakiequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha dat is vet gaaf!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Die helmpiesquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:04 schreef Rib-i het volgende:
KTM gaat auto's bouwen
[[url=http://www.autowereld.com/imagesDB/640/612131114570_ktm.jpg]afbeelding][/url]
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Oude mensen oude plaatjes!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:41 schreef Snelwagen het volgende:
Ennuh XX allemaal leuk en aardig die foto's. Maaruh driekwart is eigenlijk al bestwel oud![]()
Ik heb het spiekbriefje gevondenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:24 schreef Rib-i het volgende:
Eindelijk een site met een antwoord op al je vragen [afbeelding]
Click
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | <!-- 24 var phrase = new Array(5); //The phrases// phrase[0] = "You will get your answer within three days"; phrase[1] = "If you can believe it, you can conceive it"; phrase[2] = "Put on a happy face and good news will follow"; phrase[3] = "Real release comes through letting go"; phrase[4] = "If you don't make the effort, who will?"; phrase[5] = "It's time to stop terrorising yourself with your thoughts"; phrase[6] = "Creative visualisation will help you achieve your goals"; phrase[7] = "Start by believing in yourself and what you have to offer"; phrase[8] = "You are well loved and that's what's important"; phrase[9] = "You will get what you want if you still want it in three months"; phrase[10] = "Take care not to up-end a project by miscalculating at the last minute"; phrase[11] = "Trust the Universe"; phrase[12] = "Enjoy what you have now and don't worry about tomorrow"; phrase[13] = "Sometimes it's what we least expect that makes us happy"; phrase[14] = "Live by your feelings and not by your fears"; phrase[15] = "Yes - if you're sure that's what you want"; phrase[16] = "Only if you truly believe that you can"; phrase[17] = "Anything is possible if you have faith and confidence"; phrase[18] = "The answer will come by post or email or phone"; phrase[19] = "Buy some flowers to show you care for best results"; phrase[20] = "Are you sure you're getting your message across to the person who matters most?"; phrase[21] = "All is far from lost - stay strong"; phrase[22] = "Meditate on your question before asking again"; phrase[23] = "A foreigner or foreign company can help you now"; var randNum = Math.floor(Math.random()*phrase.length); document.writeln(phrase[randNum]); //--> </script> |
Pwnedquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Oude mensen oude plaatjes!
Haha noOoohhhhhhHhhh![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Oude mensen oude plaatjes!
Haha noOoohhhhhhHhhh![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Pwned![]()
Volgens mij is dit het moment waarop BazzieK uit wraak de veelbesproken foto van -XX- in string post
[..]
![]()
![]()
quote:
Gedenkwaardige quotes: checkquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Worldpimber, doe even de deur weer dicht
Nog een leuke inzoom foto van zijn koppie hierquote:Volgens mij is dit het moment waarop BazzieK uit wraak de veelbesproken foto van -XX- in string post
[..]
Ik niet in iedergevalquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gedenkwaardige quotes: check
Niet dat er nog iemand naar de OP kijkt
Alsof je wist wat er gezegt zou wordenquote:Niet dat er nog iemand naar de OP kijkt
Deze ook goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nog een leuke inzoom foto van zijn koppie hier![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Deze ook goed
[afbeelding]
of deze
[afbeelding]
Maaaruhhh... Technisch gesproken ben jij de baby van het forumquote:
Ja jaaaaaaaaa ik sabbel goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maaaruhhh... Technisch gesproken ben jij de baby van het forum
[afbeelding]
Nog iets te veel tandenquote:
Neequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nog iets te veel tanden![]()
![]()
![]()
Maarre iedereen die er hier toe doet () heeft mijn lilluke kop hier al gezien, dus post jij lekker mijn hoofd post ik jouw afbakbroodjes
Ah nu krabbelen we terug he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah nu krabbelen we terug he!Nou voor deze keer kom je weg met een waarschuwing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
Jaja lach er maar om, het is wel een teken van onvolwassenheidquote:
Lachenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jaja lach er maar om, het is wel een teken van onvolwassenheid![]()
![]()
Meer lachen is altijd goed hé, maar dat terugkrabbelen doet het hemquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lachen?
Laat me niet lachenHoe ouder ik word, hoe meer ik ga lachen!
![]()
quote:
En dan zijn er echt nog zat landen op de aarbol waar dit mag rijden.quote:
Damn, BMW gaat het echt leren.quote:
Jah idd die bmw's zien dr echt lekker uit, maar kwil ook geen 1 cilinder meer ivm vermogen en gebruiksvriendlijksheid. Kwil een 950 maar die zijn nog te duurquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
En dan zijn er echt nog zat landen op de aarbol waar dit mag rijden.![]()
![]()
[..]
Damn, BMW gaat het echt leren.![]()
Jammer dat die 1 pitters qua vermogen tekort schieten.Maak er ff alsjeblieft snel een tweecylinder van.
![]()
Geld heb ik toch niet.![]()
![]()
Haquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Meer lachen is altijd goed hé, maar dat terugkrabbelen doet het hem![]()
juistquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
HaIk krabbel heel niet terug, tsssssss
Want mij naam is -XX-
![]()
Ehh, geen idee eigenlijk.....quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Komt vast door die liefde maakt blind shizzle![]()
Te veel tanden??quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nog iets te veel tanden![]()
![]()
![]()
Maarre iedereen die er hier toe doet () heeft mijn lilluke kop hier al gezien, dus post jij lekker mijn hoofd post ik jouw afbakbroodjes
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah nu krabbelen we terug he!Nou voor deze keer kom je weg met een waarschuwing
Komt ze eventjes goed weg he![]()
![]()
Ja, snap er echt niks van dat het in Nederland niet magquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan zijn er echt nog zat landen op de aarbol waar dit mag rijden.![]()
![]()
Dat zeg ik ook tegen de hypotheekbelcentrales, hoe interessant is de aanbieding voor een werklozequote:[..]
Damn, BMW gaat het echt leren.![]()
Jammer dat die 1 pitters qua vermogen tekort schieten.Maak er ff alsjeblieft snel een tweecylinder van.
![]()
Geld heb ik toch niet.![]()
Aangezien TataK BazzieK ooit een necrofiel noemde gok ik op het eerstequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ehh, geen idee eigenlijk.....
[..]
Te veel tanden??
je wilt een oma of een èèn jarige?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Aangezien TataK BazzieK ooit een necrofiel noemde gok ik op het eerste![]()
lo0lquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Aangezien TataK BazzieK ooit een necrofiel noemde gok ik op het eerste![]()
En die smalle voorvork.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:39 schreef Rib-i het volgende:
Ja, snap er echt niks van dat het in Nederland niet mag
Tjek het linkersteunwiel en de stoeprand![]()
![]()
Tsja, je kan op ergere manieren/plaatsen sterven als miljonairquote:Kort genot van lottomiljoenen
MICHIGAN - Een Amerikaan die 94 miljoen euro won in de lotto, heeft maar twintig maanden mogen genieten van zijn geld: hij stierf onlangs door een hartaanval. Dus winnaars van de komende oudejaarstrekking van de staatsloterij: geef je geld snel uit!
De 43-jarige Ralph Stebbins werd door zijn vrouw dood gevonden in het splinternieuwe landgoed dat ze hadden gekocht van het prijzengeld. Stebbins was anderhalf jaar geleden nog de koning te rijk toen hij de megajackpot pakte. De vorkheftruckchauffeur en zijn vrouw Mary die als cassiere werkte, ruilden hun kleine flatje in voor een landgoed. De winnaar was kort ervoor nog opa geworden en had allerlei plannen met de miljoenen.
Ik krijg de volgende meldingquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En die smalle voorvork.En die knipperlichte.
En..
En..
![]()
![]()
En de zijwieltjes kunnen niet eens omhoog.![]()
Zit -XX- al vier jaar op MF?![]()
quote:De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed gegenereerd door de 'global_error' klasse)
......hij laat in ieder geval zijn vrouw niet onbemiddeld achter.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
' U are a strange guy.quote:
Ow is dat XXquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En die smalle voorvork.En die knipperlichte.
En..
En..
![]()
![]()
En de zijwieltjes kunnen niet eens omhoog.![]()
Zit -XX- al vier jaar op MF?![]()
Hoe sterk is de eenzame fietserquote:Op zondag 31 december 2006 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]Slapen, morgen weer werken. Tegen de wind inrijden
![]()
![]()
JaAA, nu kan ie 2 nieuwe DVD soorten branden zekersquote:Op zondag 31 december 2006 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
Wat voelt dat toch lekker.. je BIOS van de DVD brander opwaarderen na 2 jaar ..
.. van versie 1.40 naar versie 1.59 van dit jaar. Helemaal gratis.![]()
![]()
Hmm, maar wel een sterk liedjequote:Op zondag 31 december 2006 00:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe sterk is de eenzame fietser
die kromgebogen over zijn stuur tegen de wind
zichzelf een weg baant?
Fragment van een heeeeel oud liedje
quote:Op zondag 31 december 2006 00:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
......hij laat in ieder geval zijn vrouw niet onbemiddeld achter.![]()
[..]
' U are a strange guy.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed man, doe ik nooitquote:Op zondag 31 december 2006 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
Wat voelt dat toch lekker.. je BIOS van de DVD brander opwaarderen na 2 jaar ..
.. van versie 1.40 naar versie 1.59 van dit jaar. Helemaal gratis.![]()
![]()
Dat zijn teksten die je nooit meer vergeetquote:
quote:
Wilde even wat branden, en moest de software nog installeren.quote:
Een wonderkind van 34........quote:Dat zijn teksten die je nooit meer vergeet
quote:
Didiot flashback, die haalde dat ook vaak door elkaarquote:Op zondag 31 december 2006 01:22 schreef bvvt het volgende:
[..]
[mierenneuker mode]
"you're" moet "your" zijn - jouw versie zegt "you are"
[/mierenneuker mode]
Bedank jezelf maar met je pauperritmequote:Op zondag 31 december 2006 10:25 schreef BazzieK het volgende:
Renkerdekenker net 3.5 uur geslapen, bedankt vuurwerk
Als ik het nog verder verleg kom ik uiteindelijk weer op normale tijden uitquote:Op zondag 31 december 2006 10:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bedank jezelf maar met je pauperritme![]()
Nurt!quote:Op zondag 31 december 2006 10:27 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, dat was binnen een minuut, maar ik zat echt niet te F5'en
Nee joh, dat is mijn professionele voorbereiding op onregelmatige diensten bij de politiequote:Op zondag 31 december 2006 10:32 schreef worldpimber het volgende:
Maar sorry hoor, 'werkloos' zijn en 's nachts leven, overdag slapen is echt het toonbeeld van een uitzichtloos leven
Maar dan moet je wel ff goed slapen - best wel belangrijk zeg maar...quote:Op zondag 31 december 2006 10:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, dat is mijn professionele voorbereiding op onregelmatige diensten bij de politie![]()
Ja ik weet het, slaap meestal zo'n uurtje of 8 ofzo dus lang zat. Met af en toe een nachtje overslaan en dan de nacht erna 15 uur ofzoquote:Op zondag 31 december 2006 10:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel ff goed slapen - best wel belangrijk zeg maar...
|quote:Op zondag 31 december 2006 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow is dat XX![]()
Slapen, morgen weer werken. Tegen de wind inrijden
![]()
![]()
Denk het niet, buren hebben weer genoeg vuurwerk om de halve buurt met de grond gelijk te maken en dat is altijd amusant te zien, bovendien geven vrienden weer eens geen thuisquote:Op zondag 31 december 2006 10:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mensen nog te stappen met de jaarwisseling?![]()
Ik ben in maasticht centrum te vinden vannachtquote:Op zondag 31 december 2006 10:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
|
Whaha![]()
Lekker niet hoor!!!
Goedemorgen![]()
Mensen nog te stappen met de jaarwisseling?![]()
Hmm, heb jij vrienden?quote:Op zondag 31 december 2006 10:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk het niet, buren hebben weer genoeg vuurwerk om de halve buurt met de grond gelijk te maken en dat is altijd amusant te zien, bovendien geven vrienden weer eens geen thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op zondag 31 december 2006 10:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmm, heb jij vrienden?
Blijkbaar niet goed genoegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja met mijn nieuwe beroep moet dat goedkomen, maak je makkelijk vrienden mee![]()
NOOOOhhhHh! Vet tof enzo!quote:Op zondag 31 december 2006 10:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk het niet, buren hebben weer genoeg vuurwerk om de halve buurt met de grond gelijk te maken en dat is altijd amusant te zien, bovendien geven vrienden weer eens geen thuis
Achja vuurwerk van de buren zit ergens tussen hoogst illegaal en hofstadgroep in, maakt het niet minder leuk verderquote:Op zondag 31 december 2006 10:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
NOOOOhhhHh! Vet tof enzo!
Dit jaar worden er meer vuurwerk ongelukken verwacht!
Meer legaaaaaaaaaaal geworden.
![]()
Siervuurwerk owned!!!!!!!!!!![]()
Vooral als het roze bevat!
[afbeelding]
quote:Op zondag 31 december 2006 10:55 schreef BazzieK het volgende:
M'n homie Mr. Bean op Canvas jeweets [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zondag 31 december 2006 11:13 schreef -XX- het volgende:Wat is er NOU dan weer mis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
Dat je dat nog weet. Een autodidact heeft het soms niet makkelijk. MTV Engels. 're vond ik altijd dynamisch staan.quote:Op zondag 31 december 2006 07:56 schreef hicham het volgende:
Didiot flashback, die haalde dat ook vaak door elkaar
quote:Op zondag 31 december 2006 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
Dat je dat nog weet. Een autodidact heeft het soms niet makkelijk. MTV Engels. 're vond ik altijd dynamisch staan.
Zolang wij geen CTRL + F5 doen blijft die fout staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, bvvt begint wel een eigen mening op te bouwen sinds ie een vis aan de haak heeft.quote:Op zondag 31 december 2006 11:26 schreef bvvt het volgende:
Wat is er NOU dan weer mis?![]()
![]()
Het lijkt wel!quote:Hmm, bvvt begint wel een eigen mening op te bouwen sinds ie een vis aan de haak heeft.![]()
Gewoon F5 is hier genoeg.quote:Op zondag 31 december 2006 11:45 schreef worldpimber het volgende:
Zolang wij geen CTRL + F5 doen blijft die fout staan.![]()
Is ze ook in maart jarig?quote:Hmm, bvvt begint wel een eigen mening op te bouwen sinds ie een vis aan de haak heeft.![]()
Hij was hier op visite ook best scherp. Nog steeds relaxt.. dat wel.quote:
Nu zal hij geen avances meer naar je toe makenquote:
Maar BazzieK wijgerd een 4 voeter in te stappen.quote:Op zondag 31 december 2006 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gewoon F5 is hier genoeg.![]()
[..]
Is ze ook in maart jarig?![]()
Als Bazziek straks goed zijn best doet krijgt hij na twee jaren zware stage als surveillant -melding op melding ter plaatste oplossen- een mooie dienstauto om voortaan zelf rond te rijden.![]()
[afbeelding]
Dan maak je wel indruk heH.![]()
NeeeeJ.. ik had pas vuurwerk toen ik 14 was.quote:Op zondag 31 december 2006 11:57 schreef -XX- het volgende:
Geweldig![]()
Dat heeft hij vast van zijn papa!
Een schoffie hoor!![]()
quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 12:17 schreef worldpimber het volgende:
Enneeuh, vuurwerk was ook altijd streng verboden hier. Heel stiekempjes vuurwerk kopen en toen we eindelijk oud genoeg waren misschien net 20 gulden samen heel netjes uitgekiend en eerlijk opgedeeld gekocht.![]()
10 euro veeg ik tegenwoordig mijn reet mee af majahAchteraf wel goed
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
n00b alert!!! einszweitelaatmeetedit... je zat zeker weer te dagdromen hequote:Op zondag 31 december 2006 12:34 schreef bvvt het volgende:
LOL [spoler]om een paar posts die ik nu niet ga quoten omdat ik daar geen zin in heb en dat teveel werk vind[/spoiler]
2de n00b vandaag, we zijn op dreefquote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
Grappig zijn ze alweer......
[afbeelding] [afbeelding] [[url=
afbeelding]]http://img168.imagevenue.com/loc533/th_64194_Dia3_122_533lo.JPG]afbeelding[/url]][/url] [afbeelding] [[url=
afbeelding]]http://img148.imagevenue.com/loc380/th_64199_Dia5_122_380lo.JPG]afbeelding[/url]][/url]
quote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
n00b alert!!! einszweitelaatmeetedit... je zat zeker weer te dagdromen he![]()
![]()
![]()
Design poging.quote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef worldpimber het volgende:
2de n00b vandaag, we zijn op dreef![]()
Zo af en toe moet je ook eens iets anders doenquote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
n00b alert!!! einszweitelaatmeetedit... je zat zeker weer te dagdromen he![]()
![]()
![]()
JAquote:
Kreeg je ze nog allemaal afgestoken ook dan?quote:Op zondag 31 december 2006 12:30 schreef Worldbeater het volgende:
200 donderslagen
100 babyvuurpijltjes
10 flying bees
12 devil vuurpijlen
12 romeinse kaarsen 10 schots
40 grondbloemen met knal
2 aansteeklonten
Af en toe krijgt Nick een vuurwerkpakketje mee..
...5 babypijlen, twee grondbloemen, 10 donderslagen en 1 romeinse kaars.![]()
Hij zegt steeds dat hij nog wat voor oude jaarsavond over wil houden.. maar er is nog zat...
Het lijkt bijna wel onuitputtelijk.![]()
.. denk ik weer aan die 750 knallers die ik vroeger binnen 2 uur moest afsteken. Helemaal leip werd je er van.![]()
![]()
Dan ben ik ook bezet.quote:Op zondag 31 december 2006 12:36 schreef bvvt het volgende:
Zo af en toe moet je ook eens iets anders doen
Ga er rond een uur of 3 dan ook vandoor
quote:Op zondag 31 december 2006 12:38 schreef worldpimber het volgende:
Kreeg je ze nog allemaal afgestoken ook dan?![]()
Hier werden de blaadjes van straat geraapt.quote:Wij kwamen dan altijd op een gegeven moment aan een vuurwerk krantje (want we kregen het in principe wel in de bus, maar die werd altijd vakkundig naar de prullenbak afgevoerd in de hoop dat de kids het niet zagen) Vervolgens werd er netjes een lijstje samen gesteld. En dan nog gedeeld met z'n tweeën
quote:En dan een beetje compromissen sluiten he, zo van... ok, we hebben maar 5 romeinse kaarsen. Dan doe jij eentje in een fles ofzo, dan test ik hoe vet het is om ermee te schieten, dan doen we nog eentje samen in een trappenhuis afschieten. Kunnen we er nog eentje op de normale manier afsteken en 1tje voor om 0.00 ...![]()
celphone filmpje staat ook al op het netquote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
Grappig zijn ze alweer......
[afbeelding]
ahaquote:Op zondag 31 december 2006 13:36 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
* kratjuh] had gisteravond een date[/me]
.
[me=kratjuh is net thuis ..
Daarom heb je een integraalhelm op?quote:Op zondag 31 december 2006 14:28 schreef -XX- het volgende:
Nog een leuke foto van vroeger![]()
Zie me gaan!
[afbeelding]
Wat was ik knap![]()
quote:
Haha, je kan veel zeggen over Bazzie... maar vroeger was echt iedereen lelijkquote:Op zondag 31 december 2006 14:28 schreef -XX- het volgende:
Nog een leuke foto van vroeger![]()
Zie me gaan!
[afbeelding]
Wat was ik knap![]()
Alleen de wangen doen het emquote:Op zondag 31 december 2006 14:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Haha, je kan veel zeggen over Bazzie... maar vroeger was echt iedereen lelijk [afbeelding] !
(hapme Pepijn, bwt, rib-i)
Neh, de kids kunnen ermee doorquote:Op zondag 31 december 2006 14:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Alleen de wangen doen het em![]()
Ik heb serieus, een hilarische baby foto!
Even uploaden
HAHA![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 14:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, de kids kunnen ermee door![]()
Maar die lange haren, vale truien en geweldige mode destijds... priceless
quote:Op zondag 31 december 2006 14:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's maar als ik ze had zouden ze zeker zo priceless zijn geweestquote:Op zondag 31 december 2006 14:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Iedereen heeft foto's!quote:Op zondag 31 december 2006 14:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's maar als ik ze had zouden ze zeker zo priceless zijn geweest
WIE IS DAT!quote:Op zondag 31 december 2006 14:54 schreef Rib-i het volgende:
Ik zie een kleine gelijkenis
quote:Op zondag 31 december 2006 14:54 schreef Rib-i het volgende:
Ik zie een kleine gelijkenis
[afbeelding]
Edit: Foto verwijderd ivm privacy
Zegt me niets!quote:Op zondag 31 december 2006 15:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Van 'Allo 'Allo
Crabtree, van Good meuning ...
Jij ook man, veul plezier in Maastreegquote:Op zondag 31 december 2006 15:11 schreef bvvt het volgende:
* bvvt is er vandoor
Een ieder die dat wil - een goede jaarwisseling en een motor rijdend nieuw jaar
quote:Op zondag 31 december 2006 15:06 schreef Rib-i het volgende:
En anders deze vergelijking
[afbeelding]
Aargh, wat haatte ik dat als het op TV kwam, vond 'r niks aanquote:Op zondag 31 december 2006 15:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/'Allo_'Allo
Zó oud is het ook weer niet hoor
Ik moest altijd lachenquote:Op zondag 31 december 2006 15:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Aargh, wat haatte ik dat als het op TV kwam, vond 'r niks aan
Taim fleischquote:
Ik vind/vond 2006 een leuk jaarquote:Op zondag 31 december 2006 15:52 schreef ikookhier het volgende:
Gisteren kreeg ik van CJIB eindelijk het bewijs dat ik weldegelijk netjes rij met de motor![]()
87 waar je 80 mag na aftrek bijft hier 84kmpu van over,En heb het genot om 14euro over te maken![]()
2006 was me het jaartje wel zeg.![]()
En waarmee?quote:Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Helaas motorloos af moeten sluiten maar vanaf januarie Back on the road
Een chopperquote:
Midwintermeetquote:
Ah owkee, stuk beter dan een chopperquote:
quote:
Tegen schagen kan ik vanaf hier bijna een steen gooien,dus dat komt wel goedquote:Op zondag 31 december 2006 16:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had al gepost dat ik naar Schagen toe ga, ik laat wel weten wanneer. BazzieK kan met me meerijden kunnen we ergens een bakkie pakken
Wanneer ga je naar Schagen?quote:Op zondag 31 december 2006 16:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had al gepost dat ik naar Schagen toe ga, ik laat wel weten wanneer. BazzieK kan met me meerijden kunnen we ergens een bakkie pakken
Retro is helemaal hip tegenwoordig hequote:
Het zal niet vanavond zijnquote:Op zondag 31 december 2006 16:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Schagen?
Vanavond?
Misschien kom ik je nog tegen![]()
* Rib-i is going to be Hipquote:Op zondag 31 december 2006 16:45 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Retro is helemaal hip tegenwoordig he![]()
Wel hoorquote:Op zondag 31 december 2006 16:45 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Retro is helemaal hip tegenwoordig he![]()
Owke dan!quote:Op zondag 31 december 2006 16:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het zal niet vanavond zijn
Als we gaan laat BazzieK het je wel weten
[..]
* Rib-i is going to be Hip
quote:Op zondag 31 december 2006 16:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mischien doet hij zIjn broek wel weer uit op de parkeerplaats
/inside joke
Zien hoor!quote:Op zondag 31 december 2006 16:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
/inside joke
Nee bazziek heeft dezequote:Op zondag 31 december 2006 16:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zien hoor!
Dan ga ik foto's maken van zijn bloementjes boxer met een roze randje!![]()
Haha vet tof!:quote:Op zondag 31 december 2006 17:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nee bazziek heeft deze
http://www.bright.nl/sex-and-the-server-wonderjock
http://www.cocksox.com/
![]()
Ennnnnnn... hoe weet jij datquote:Op zondag 31 december 2006 17:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nee bazziek heeft deze
http://www.bright.nl/sex-and-the-server-wonderjock
http://www.cocksox.com/
![]()
Nigga pleasequote:Op zondag 31 december 2006 17:16 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb toch stiekum de onderbroekensite nagekeken...
[[url=http://i54.photobucket.com/albums/g100/Rib-i/nigga_please.jpg]afbeelding][/url]
euh, euh....quote:
Moest achter een linkquote:
Dat wist ik niet, jij ookquote:Haha, als men een liesbreuk heeft krijgt men ook zo'n grappige onderbroek aan.!![]()
Je stelt ook geen hoge eisen he ..quote:Op zondag 31 december 2006 17:46 schreef -XX- het volgende:
Ik ook maar even mijn voornemsen neergooien
- Mijn motorrijbewijs halen!
- Slim worden!
- En natuurlijk ook de loterij winnen!![]()
Jawel!!!quote:Op zondag 31 december 2006 17:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je stelt ook geen hoge eisen he ..
Erkenning van het probleem is de eerste stap naar gezondheid ofzo, zeggen ze toch?quote:Op zondag 31 december 2006 17:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jawel!!!
Slim worden is een best hoge eis voor mij toch
![]()
![]()
Dat meen je nietquote:Op zondag 31 december 2006 17:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iemand zin om een te duikje te nemen morgen![]()
- Regelmatiger sportenquote:Op zondag 31 december 2006 17:44 schreef kratjuh het volgende:
Ik ben benieuwd naar de goede voornemens die mensen hier al dan niet hebben ?
Mijn voornemens:
- Regelmatiger sporten
- Gezonder eten
- Plezier in m'n werk houden
- Loterij winnen ..
Hehquote:Op zondag 31 december 2006 17:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Erkenning van het probleem is de eerste stap naar gezondheid ofzo, zeggen ze toch?
quote:Op zondag 31 december 2006 17:46 schreef -XX- het volgende:
Ik ook maar even mijn voornemsen neergooien
- Mijn motorrijbewijs halen!
- Slim worden!
- En natuurlijk ook de loterij winnen!![]()
doe niet echt aan goede voornemens, maar dit ben ik wel van planquote:Op zondag 31 december 2006 18:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
- Regelmatiger sporten [afbeelding]
- Gezonder eten [afbeelding]
Mijn familie kennende is dat 2 minuten na 12 al overquote:Op zondag 31 december 2006 18:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
doe niet echt aan goede voornemens, maar dit ben ik wel van plan
al hoewel iig dat 2e punte de eerste 5 maanden waarschijnlijk niet gaat lukken
same herequote:Op zondag 31 december 2006 18:08 schreef Rib-i het volgende:
Mijn familie kennende is dat 2 minuten na 12 al over
Bapao, loempia, pisang goreng![]()
Ik weet zeker dat ze aan je hebben gedacht toen ze de matten aanstakenquote:Op zondag 31 december 2006 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
same hereword weer lekker jah
![]()
![]()
duik: wilde vorig jaar al gaan, maar werd toen op 30 dec doodziekik lag met hoooge koorts op bed toen de glazen klonken en daarna gingen me broers vrolijk aan de slag met het vuurwerk van ca. E 400,- waaraan ik een aanzienlijk deel had bijgedragen
...dit jaar nog geen rotje gekocht
quote:Op zondag 31 december 2006 18:31 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet zeker dat ze aan je hebben gedacht toen ze de matten aanstaken
kom danquote:Dit jaar is de nieuwjaarsduik geen uitdaging, water is relatief warm voor de tijd van het jaar![]()
Ik zal je mentaal ondersteunenquote:Op zondag 31 december 2006 18:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit jaar toch zelf 1tje afsteken
[..]
kom dan![]()
![]()
![]()
Je bent niet dik man, je hebt zware botten. En niemand wijst een beetje meer man afquote:Op zondag 31 december 2006 18:37 schreef kratjuh het volgende:
Kheb net m'n ouders kunnen duidelijk maken dat ik een dieet wil volgen en dus niet met de dagelijkse pot zal mee eten .. Ze begrepen het en willen me steunen ..
Fijn zulke ouders![]()
Ook ik begin pas 2 januari natuurlijk
Tot de volgende wakuquote:Op zondag 31 december 2006 18:49 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i] logt uit [afbeelding
Alvast de beste wensen voor het komende jaar
[afbeelding]
Tot volgend jaar, tot morgen
Hetzelfdeeeeeeeequote:Op zondag 31 december 2006 18:49 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Tot volgend jaar, tot morgen
u2quote:Op zondag 31 december 2006 18:49 schreef Rib-i het volgende:
Woon jij bij WB in de buurt dan ?quote:Op zondag 31 december 2006 19:06 schreef Snelwagen het volgende:
Er loopt hier al een tijdje een kerel in zn eentje naar buiten (om de 15 minuten) gooit ie een bommetje op de stoep, gaat dat ding af. Moet ie lachen. Loopt ie weer naar binnen![]()
quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 14:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Haha inderdaad!
Hebben jullie nog kinderfoto's
Dat owned! Haha posten die hap!![]()
Ik als baby, WTF GROEVEN en putten in me voorhoofd..!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 14:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Foto van kleine hicham
/gouwe ouwe
Wasdanou voor onzin, dieet is bullshitquote:Op zondag 31 december 2006 18:37 schreef kratjuh het volgende:
Kheb net m'n ouders kunnen duidelijk maken dat ik een dieet wil volgen en dus niet met de dagelijkse pot zal mee eten .. Ze begrepen het en willen me steunen ..
Fijn zulke ouders![]()
Ook ik begin pas 2 januari natuurlijk
quote:Op donderdag 1 januari 2004 03:42 schreef PatrickM het volgende:
Zo, ben net van terug van visite
Ik wil alle (toekomstige) motorrijders op Fok! een gelukkig en veilig jaar, en mooi weer wensen voor 2004(en de rest natuurlijk ook de beste wensen
)
quote:
Insgelijks Pepijnquote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 00:00 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
[..]
[..]
Insgelijks Pepijn![]()
[afbeelding]
![]()
Dit bericht is automatisch gepost, derhalve kunnen er geen rechten aan ontleend worden [afbeelding]
Valt me nu pas op dat ik PatrickM heb gequote ipv Patrick281, maar jaH, kunnen geen rechten ontleend worden aan die post heHquote:Op maandag 1 januari 2007 01:57 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Heb er nog even aan gedacht .. voor twee dagen ..![]()
Damn, drie keer fipo op nieuwjaar.. en wat had ik gewonnen El Presidente?![]()
Beste all.
![]()
quote:
Was jij nog van plan ergens je balzakje te laten krimpen vandaag?quote:Nieuwjaarsduik geannuleerd door gevaarlijke zee
De organisatie van de Unox Nieuwjaarsduik heeft zondagavond besloten dat de Nieuwjaarsduik in Scheveningen op 1 januari niet door kan gaan. Door een combinatie van harde wind uit zuid-west tot west en opkomend tij, ontstaat er een sterke stroming en hoge golfslag. Hierdoor kan de veiligheid van deelnemers in gevaar komen.
http://www.nu.nl/news/931(...)gevaarlijke_zee.html
Ehhrrrr...quote:In Nantes in Frankrijk kwamen zeshonderd mensen bijeen om tegen het nieuwe jaar te protesteren. Ze hadden spandoeken met daarop teksten als "Nee tegen 2007", en "Nu is beter". Toen de klok toch onverbiddelijk de laatste seconden wegtikte en het nieuwe jaar een feit was, riepen ze "Nee tegen 2008" in een poging zich tegen de toekomst te verzetten.
http://www.nu.nl/news/931(...)rustig_verlopen.html
ja was minder, bericht kwam gister bij ons doorquote:Op maandag 1 januari 2007 09:57 schreef hicham het volgende:
Was jij nog van plan ergens je balzakje te laten krimpen vandaag?
quote:Op maandag 1 januari 2007 10:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja was minder, bericht kwam gister bij ons dooren ik had net me broer zover gekregen om mee te gaan
dus ja, toen maar aan de whiskey & congac gegaan![]()
en dat heb ik gemerkt toen ik op me buik rolde vannacht
![]()
![]()
vinger wil dan helpenquote:
had daar afgesproken met iemand uit Almere, dus hadden we een dagje van gemaakt zeg maarquote:Scheveningen is ook 'slechts' 130 km ver, had je beter in de Rijn kunnen springen
quote:Op maandag 1 januari 2007 10:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
had daar afgesproken met iemand uit Almere, dus hadden we een dagje van gemaakt zeg maaren bij The Hague loop je hoogstens een koutje op...in de Rijn heb je kans dat er met 3 oren en een extra neus op de zijkant van je hoofd uitkomt
Je hebt toch al ooit eens een FokMC doorpost oorkonde gekregen oidquote:Op maandag 1 januari 2007 01:57 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, drie keer fipo op nieuwjaar.. en wat had ik gewonnen El Presidente?![]()
quote:Terwijl de politie op het groepje afstevende om het verboden wapentuig in beslag te nemen, schoot de 22-jarige man gericht op hen. De agenten doken weg achter een brandweerauto om het vege lijf te redden. Later wisten zij de schutter te overmeesteren. Hij kreeg een proces verbaal.
BWTquote:Vuurwerkbom vernielt ingang parkeergarage
MAASTRICHT - Een vuurwerkbom heeft maandagochtend vroeg grote schade veroorzaakt aan de ingang van de parkeergarage van Q-Park aan het Vrijthof in Maastricht. Dat meldde de politie maandag. Een groot deel van een granieten trap werd door de explosie weggeblazen. Het incident deed zich rond half vier voor. Van de daders ontbreekt elk spoor.
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:56 schreef hollander172 het volgende:
Dat doen we maar niet, rij nu een 106 1.1![]()
![]()
De bedoeling is om het met een mark I Lotus Elise te gaan doen.![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 14:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Haha, je kan veel zeggen over Bazzie... maar vroeger was echt iedereen lelijk [afbeelding] !
(hapme Pepijn, bwt, rib-i)
Just let me knowquote:Op zondag 31 december 2006 16:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik denk dat je tegenwoordig behoorlijk selectief moet zijn met welke parkeerplaatsen je broek omlaag doetquote:Op zondag 31 december 2006 16:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
/inside joke
Wat mensen al niet doen om anders over te komenquote:Op zondag 31 december 2006 17:16 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb toch stiekum de onderbroekensite nagekeken...
[[url=http://i54.photobucket.com/albums/g100/Rib-i/nigga_please.jpg]afbeelding][/url]
-Afvallen en meer sporten en een kenkerstrak lichaam krijgen en mocht dat niet lukken meer eten meer bier drinken en schijt aan alles hebbenquote:Op zondag 31 december 2006 17:44 schreef kratjuh het volgende:
Ik ben benieuwd naar de goede voornemens die mensen hier al dan niet hebben ?
Mijn voornemens:
- Regelmatiger sporten
- Gezonder eten
- Plezier in m'n werk houden
- Loterij winnen ..
Ik ga toch maar afvallen, een beetje meer snotjong is zo moeilijk te marketenquote:Op zondag 31 december 2006 18:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je bent niet dik man, je hebt zware botten. En niemand wijst een beetje meer man af
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:56 schreef Rib-i het volgende:
Brrrrrrr... was koud in Scheveningen [afbeelding]![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:53 schreef BazzieK het volgende:
-Beter motor leren rijden dan de broertjes(Lekker realistisch
)
^^quote:Op maandag 1 januari 2007 18:08 schreef worldpimber het volgende:
Wil iemand een niergordel hier? Heb er geen zak aan en gooi hem maar weg, alleen vinnik dat zonde
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:08 schreef worldpimber het volgende:
Wil iemand een niergordel hier? Heb er geen zak aan en gooi hem maar weg, alleen vinnik dat zonde
[..]
nee, echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |