JaAA, nu kan ie 2 nieuwe DVD soorten branden zekersquote:Op zondag 31 december 2006 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
Wat voelt dat toch lekker.. je BIOS van de DVD brander opwaarderen na 2 jaar ..
.. van versie 1.40 naar versie 1.59 van dit jaar. Helemaal gratis.![]()
![]()
Hmm, maar wel een sterk liedjequote:Op zondag 31 december 2006 00:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe sterk is de eenzame fietser
die kromgebogen over zijn stuur tegen de wind
zichzelf een weg baant?
Fragment van een heeeeel oud liedje
quote:Op zondag 31 december 2006 00:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
......hij laat in ieder geval zijn vrouw niet onbemiddeld achter.![]()
[..]
' U are a strange guy.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed man, doe ik nooitquote:Op zondag 31 december 2006 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
Wat voelt dat toch lekker.. je BIOS van de DVD brander opwaarderen na 2 jaar ..
.. van versie 1.40 naar versie 1.59 van dit jaar. Helemaal gratis.![]()
![]()
Dat zijn teksten die je nooit meer vergeetquote:
quote:
Wilde even wat branden, en moest de software nog installeren.quote:
Een wonderkind van 34........quote:Dat zijn teksten die je nooit meer vergeet
quote:
Didiot flashback, die haalde dat ook vaak door elkaarquote:Op zondag 31 december 2006 01:22 schreef bvvt het volgende:
[..]
[mierenneuker mode]
"you're" moet "your" zijn - jouw versie zegt "you are"
[/mierenneuker mode]
Bedank jezelf maar met je pauperritmequote:Op zondag 31 december 2006 10:25 schreef BazzieK het volgende:
Renkerdekenker net 3.5 uur geslapen, bedankt vuurwerk
Als ik het nog verder verleg kom ik uiteindelijk weer op normale tijden uitquote:Op zondag 31 december 2006 10:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bedank jezelf maar met je pauperritme![]()
Nurt!quote:Op zondag 31 december 2006 10:27 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, dat was binnen een minuut, maar ik zat echt niet te F5'en
Nee joh, dat is mijn professionele voorbereiding op onregelmatige diensten bij de politiequote:Op zondag 31 december 2006 10:32 schreef worldpimber het volgende:
Maar sorry hoor, 'werkloos' zijn en 's nachts leven, overdag slapen is echt het toonbeeld van een uitzichtloos leven
Maar dan moet je wel ff goed slapen - best wel belangrijk zeg maar...quote:Op zondag 31 december 2006 10:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, dat is mijn professionele voorbereiding op onregelmatige diensten bij de politie![]()
Ja ik weet het, slaap meestal zo'n uurtje of 8 ofzo dus lang zat. Met af en toe een nachtje overslaan en dan de nacht erna 15 uur ofzoquote:Op zondag 31 december 2006 10:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel ff goed slapen - best wel belangrijk zeg maar...
|quote:Op zondag 31 december 2006 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow is dat XX![]()
Slapen, morgen weer werken. Tegen de wind inrijden
![]()
![]()
Denk het niet, buren hebben weer genoeg vuurwerk om de halve buurt met de grond gelijk te maken en dat is altijd amusant te zien, bovendien geven vrienden weer eens geen thuisquote:Op zondag 31 december 2006 10:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mensen nog te stappen met de jaarwisseling?![]()
Ik ben in maasticht centrum te vinden vannachtquote:Op zondag 31 december 2006 10:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
|
Whaha![]()
Lekker niet hoor!!!
Goedemorgen![]()
Mensen nog te stappen met de jaarwisseling?![]()
Hmm, heb jij vrienden?quote:Op zondag 31 december 2006 10:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk het niet, buren hebben weer genoeg vuurwerk om de halve buurt met de grond gelijk te maken en dat is altijd amusant te zien, bovendien geven vrienden weer eens geen thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op zondag 31 december 2006 10:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmm, heb jij vrienden?
Blijkbaar niet goed genoegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja met mijn nieuwe beroep moet dat goedkomen, maak je makkelijk vrienden mee![]()
NOOOOhhhHh! Vet tof enzo!quote:Op zondag 31 december 2006 10:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk het niet, buren hebben weer genoeg vuurwerk om de halve buurt met de grond gelijk te maken en dat is altijd amusant te zien, bovendien geven vrienden weer eens geen thuis
Achja vuurwerk van de buren zit ergens tussen hoogst illegaal en hofstadgroep in, maakt het niet minder leuk verderquote:Op zondag 31 december 2006 10:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
NOOOOhhhHh! Vet tof enzo!
Dit jaar worden er meer vuurwerk ongelukken verwacht!
Meer legaaaaaaaaaaal geworden.
![]()
Siervuurwerk owned!!!!!!!!!!![]()
Vooral als het roze bevat!
[afbeelding]
quote:Op zondag 31 december 2006 10:55 schreef BazzieK het volgende:
M'n homie Mr. Bean op Canvas jeweets [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zondag 31 december 2006 11:13 schreef -XX- het volgende:Wat is er NOU dan weer mis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
Dat je dat nog weet. Een autodidact heeft het soms niet makkelijk. MTV Engels. 're vond ik altijd dynamisch staan.quote:Op zondag 31 december 2006 07:56 schreef hicham het volgende:
Didiot flashback, die haalde dat ook vaak door elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 december 2006 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
Dat je dat nog weet. Een autodidact heeft het soms niet makkelijk. MTV Engels. 're vond ik altijd dynamisch staan.
Zolang wij geen CTRL + F5 doen blijft die fout staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, bvvt begint wel een eigen mening op te bouwen sinds ie een vis aan de haak heeft.quote:Op zondag 31 december 2006 11:26 schreef bvvt het volgende:
Wat is er NOU dan weer mis?![]()
![]()
Het lijkt wel!quote:Hmm, bvvt begint wel een eigen mening op te bouwen sinds ie een vis aan de haak heeft.![]()
Gewoon F5 is hier genoeg.quote:Op zondag 31 december 2006 11:45 schreef worldpimber het volgende:
Zolang wij geen CTRL + F5 doen blijft die fout staan.![]()
Is ze ook in maart jarig?quote:Hmm, bvvt begint wel een eigen mening op te bouwen sinds ie een vis aan de haak heeft.![]()
Hij was hier op visite ook best scherp. Nog steeds relaxt.. dat wel.quote:
Nu zal hij geen avances meer naar je toe makenquote:
Maar BazzieK wijgerd een 4 voeter in te stappen.quote:Op zondag 31 december 2006 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gewoon F5 is hier genoeg.![]()
[..]
Is ze ook in maart jarig?![]()
Als Bazziek straks goed zijn best doet krijgt hij na twee jaren zware stage als surveillant -melding op melding ter plaatste oplossen- een mooie dienstauto om voortaan zelf rond te rijden.![]()
[afbeelding]
Dan maak je wel indruk heH.![]()
NeeeeJ.. ik had pas vuurwerk toen ik 14 was.quote:Op zondag 31 december 2006 11:57 schreef -XX- het volgende:
Geweldig![]()
Dat heeft hij vast van zijn papa!
Een schoffie hoor!![]()
quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 12:17 schreef worldpimber het volgende:
Enneeuh, vuurwerk was ook altijd streng verboden hier. Heel stiekempjes vuurwerk kopen en toen we eindelijk oud genoeg waren misschien net 20 gulden samen heel netjes uitgekiend en eerlijk opgedeeld gekocht.![]()
10 euro veeg ik tegenwoordig mijn reet mee af majahAchteraf wel goed
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
n00b alert!!! einszweitelaatmeetedit... je zat zeker weer te dagdromen hequote:Op zondag 31 december 2006 12:34 schreef bvvt het volgende:
LOL [spoler]om een paar posts die ik nu niet ga quoten omdat ik daar geen zin in heb en dat teveel werk vind[/spoiler]
2de n00b vandaag, we zijn op dreefquote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
Grappig zijn ze alweer......
[afbeelding] [afbeelding] [[url=
afbeelding]]http://img168.imagevenue.com/loc533/th_64194_Dia3_122_533lo.JPG]afbeelding[/url]][/url] [afbeelding] [[url=
afbeelding]]http://img148.imagevenue.com/loc380/th_64199_Dia5_122_380lo.JPG]afbeelding[/url]][/url]
quote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
n00b alert!!! einszweitelaatmeetedit... je zat zeker weer te dagdromen he![]()
![]()
![]()
Design poging.quote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef worldpimber het volgende:
2de n00b vandaag, we zijn op dreef![]()
Zo af en toe moet je ook eens iets anders doenquote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
n00b alert!!! einszweitelaatmeetedit... je zat zeker weer te dagdromen he![]()
![]()
![]()
JAquote:
Kreeg je ze nog allemaal afgestoken ook dan?quote:Op zondag 31 december 2006 12:30 schreef Worldbeater het volgende:
200 donderslagen
100 babyvuurpijltjes
10 flying bees
12 devil vuurpijlen
12 romeinse kaarsen 10 schots
40 grondbloemen met knal
2 aansteeklonten
Af en toe krijgt Nick een vuurwerkpakketje mee..
...5 babypijlen, twee grondbloemen, 10 donderslagen en 1 romeinse kaars.![]()
Hij zegt steeds dat hij nog wat voor oude jaarsavond over wil houden.. maar er is nog zat...
Het lijkt bijna wel onuitputtelijk.![]()
.. denk ik weer aan die 750 knallers die ik vroeger binnen 2 uur moest afsteken. Helemaal leip werd je er van.![]()
![]()
Dan ben ik ook bezet.quote:Op zondag 31 december 2006 12:36 schreef bvvt het volgende:
Zo af en toe moet je ook eens iets anders doen
Ga er rond een uur of 3 dan ook vandoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 december 2006 12:38 schreef worldpimber het volgende:
Kreeg je ze nog allemaal afgestoken ook dan?![]()
Hier werden de blaadjes van straat geraapt.quote:Wij kwamen dan altijd op een gegeven moment aan een vuurwerk krantje (want we kregen het in principe wel in de bus, maar die werd altijd vakkundig naar de prullenbak afgevoerd in de hoop dat de kids het niet zagen) Vervolgens werd er netjes een lijstje samen gesteld. En dan nog gedeeld met z'n tweeën
quote:En dan een beetje compromissen sluiten he, zo van... ok, we hebben maar 5 romeinse kaarsen. Dan doe jij eentje in een fles ofzo, dan test ik hoe vet het is om ermee te schieten, dan doen we nog eentje samen in een trappenhuis afschieten. Kunnen we er nog eentje op de normale manier afsteken en 1tje voor om 0.00 ...![]()
celphone filmpje staat ook al op het netquote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
Grappig zijn ze alweer......
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
ahaquote:Op zondag 31 december 2006 13:36 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
* kratjuh] had gisteravond een date[/me]
.
[me=kratjuh is net thuis ..
Daarom heb je een integraalhelm op?quote:Op zondag 31 december 2006 14:28 schreef -XX- het volgende:
Nog een leuke foto van vroeger![]()
Zie me gaan!
[afbeelding]
Wat was ik knap![]()
quote:
Haha, je kan veel zeggen over Bazzie... maar vroeger was echt iedereen lelijkquote:Op zondag 31 december 2006 14:28 schreef -XX- het volgende:
Nog een leuke foto van vroeger![]()
Zie me gaan!
[afbeelding]
Wat was ik knap![]()
Alleen de wangen doen het emquote:Op zondag 31 december 2006 14:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Haha, je kan veel zeggen over Bazzie... maar vroeger was echt iedereen lelijk [afbeelding] !
(hapme Pepijn, bwt, rib-i)
Neh, de kids kunnen ermee doorquote:Op zondag 31 december 2006 14:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Alleen de wangen doen het em![]()
Ik heb serieus, een hilarische baby foto!
Even uploaden
HAHA![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 14:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, de kids kunnen ermee door![]()
Maar die lange haren, vale truien en geweldige mode destijds... priceless
quote:Op zondag 31 december 2006 14:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's maar als ik ze had zouden ze zeker zo priceless zijn geweestquote:Op zondag 31 december 2006 14:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Iedereen heeft foto's!quote:Op zondag 31 december 2006 14:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's maar als ik ze had zouden ze zeker zo priceless zijn geweest
WIE IS DAT!quote:Op zondag 31 december 2006 14:54 schreef Rib-i het volgende:
Ik zie een kleine gelijkenis
quote:Op zondag 31 december 2006 14:54 schreef Rib-i het volgende:
Ik zie een kleine gelijkenis
[afbeelding]
Edit: Foto verwijderd ivm privacy
Zegt me niets!quote:Op zondag 31 december 2006 15:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Van 'Allo 'Allo
Crabtree, van Good meuning ...
Jij ook man, veul plezier in Maastreegquote:Op zondag 31 december 2006 15:11 schreef bvvt het volgende:
* bvvt is er vandoor
Een ieder die dat wil - een goede jaarwisseling en een motor rijdend nieuw jaar
quote:Op zondag 31 december 2006 15:06 schreef Rib-i het volgende:
En anders deze vergelijking
[afbeelding]
Aargh, wat haatte ik dat als het op TV kwam, vond 'r niks aanquote:Op zondag 31 december 2006 15:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/'Allo_'Allo
Zó oud is het ook weer niet hoor
Ik moest altijd lachenquote:Op zondag 31 december 2006 15:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Aargh, wat haatte ik dat als het op TV kwam, vond 'r niks aan
Taim fleischquote:
Ik vind/vond 2006 een leuk jaarquote:Op zondag 31 december 2006 15:52 schreef ikookhier het volgende:
Gisteren kreeg ik van CJIB eindelijk het bewijs dat ik weldegelijk netjes rij met de motor![]()
87 waar je 80 mag na aftrek bijft hier 84kmpu van over,En heb het genot om 14euro over te maken![]()
2006 was me het jaartje wel zeg.![]()
En waarmee?quote:Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Helaas motorloos af moeten sluiten maar vanaf januarie Back on the road
Een chopperquote:
Midwintermeetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |