2de n00b vandaag, we zijn op dreefquote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
Grappig zijn ze alweer......
[afbeelding] [afbeelding] [[url=
afbeelding]]http://img168.imagevenue.com/loc533/th_64194_Dia3_122_533lo.JPG]afbeelding[/url]][/url] [afbeelding] [[url=
afbeelding]]http://img148.imagevenue.com/loc380/th_64199_Dia5_122_380lo.JPG]afbeelding[/url]][/url]
quote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
n00b alert!!! einszweitelaatmeetedit... je zat zeker weer te dagdromen he![]()
![]()
![]()
Design poging.quote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef worldpimber het volgende:
2de n00b vandaag, we zijn op dreef![]()
Zo af en toe moet je ook eens iets anders doenquote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
n00b alert!!! einszweitelaatmeetedit... je zat zeker weer te dagdromen he![]()
![]()
![]()
JAquote:
Kreeg je ze nog allemaal afgestoken ook dan?quote:Op zondag 31 december 2006 12:30 schreef Worldbeater het volgende:
200 donderslagen
100 babyvuurpijltjes
10 flying bees
12 devil vuurpijlen
12 romeinse kaarsen 10 schots
40 grondbloemen met knal
2 aansteeklonten
Af en toe krijgt Nick een vuurwerkpakketje mee..
...5 babypijlen, twee grondbloemen, 10 donderslagen en 1 romeinse kaars.![]()
Hij zegt steeds dat hij nog wat voor oude jaarsavond over wil houden.. maar er is nog zat...
Het lijkt bijna wel onuitputtelijk.![]()
.. denk ik weer aan die 750 knallers die ik vroeger binnen 2 uur moest afsteken. Helemaal leip werd je er van.![]()
![]()
Dan ben ik ook bezet.quote:Op zondag 31 december 2006 12:36 schreef bvvt het volgende:
Zo af en toe moet je ook eens iets anders doen
Ga er rond een uur of 3 dan ook vandoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 december 2006 12:38 schreef worldpimber het volgende:
Kreeg je ze nog allemaal afgestoken ook dan?![]()
Hier werden de blaadjes van straat geraapt.quote:Wij kwamen dan altijd op een gegeven moment aan een vuurwerk krantje (want we kregen het in principe wel in de bus, maar die werd altijd vakkundig naar de prullenbak afgevoerd in de hoop dat de kids het niet zagen) Vervolgens werd er netjes een lijstje samen gesteld. En dan nog gedeeld met z'n tweeën
quote:En dan een beetje compromissen sluiten he, zo van... ok, we hebben maar 5 romeinse kaarsen. Dan doe jij eentje in een fles ofzo, dan test ik hoe vet het is om ermee te schieten, dan doen we nog eentje samen in een trappenhuis afschieten. Kunnen we er nog eentje op de normale manier afsteken en 1tje voor om 0.00 ...![]()
celphone filmpje staat ook al op het netquote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
Grappig zijn ze alweer......
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
ahaquote:Op zondag 31 december 2006 13:36 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
* kratjuh] had gisteravond een date[/me]
.
[me=kratjuh is net thuis ..
Daarom heb je een integraalhelm op?quote:Op zondag 31 december 2006 14:28 schreef -XX- het volgende:
Nog een leuke foto van vroeger![]()
Zie me gaan!
[afbeelding]
Wat was ik knap![]()
quote:
Haha, je kan veel zeggen over Bazzie... maar vroeger was echt iedereen lelijkquote:Op zondag 31 december 2006 14:28 schreef -XX- het volgende:
Nog een leuke foto van vroeger![]()
Zie me gaan!
[afbeelding]
Wat was ik knap![]()
Alleen de wangen doen het emquote:Op zondag 31 december 2006 14:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Haha, je kan veel zeggen over Bazzie... maar vroeger was echt iedereen lelijk [afbeelding] !
(hapme Pepijn, bwt, rib-i)
Neh, de kids kunnen ermee doorquote:Op zondag 31 december 2006 14:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Alleen de wangen doen het em![]()
Ik heb serieus, een hilarische baby foto!
Even uploaden
HAHA![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 14:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, de kids kunnen ermee door![]()
Maar die lange haren, vale truien en geweldige mode destijds... priceless
quote:Op zondag 31 december 2006 14:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's maar als ik ze had zouden ze zeker zo priceless zijn geweestquote:Op zondag 31 december 2006 14:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Iedereen heeft foto's!quote:Op zondag 31 december 2006 14:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's maar als ik ze had zouden ze zeker zo priceless zijn geweest
WIE IS DAT!quote:Op zondag 31 december 2006 14:54 schreef Rib-i het volgende:
Ik zie een kleine gelijkenis
quote:Op zondag 31 december 2006 14:54 schreef Rib-i het volgende:
Ik zie een kleine gelijkenis
[afbeelding]
Edit: Foto verwijderd ivm privacy
Zegt me niets!quote:Op zondag 31 december 2006 15:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Van 'Allo 'Allo
Crabtree, van Good meuning ...
Jij ook man, veul plezier in Maastreegquote:Op zondag 31 december 2006 15:11 schreef bvvt het volgende:
* bvvt is er vandoor
Een ieder die dat wil - een goede jaarwisseling en een motor rijdend nieuw jaar
quote:Op zondag 31 december 2006 15:06 schreef Rib-i het volgende:
En anders deze vergelijking
[afbeelding]
Aargh, wat haatte ik dat als het op TV kwam, vond 'r niks aanquote:Op zondag 31 december 2006 15:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/'Allo_'Allo
Zó oud is het ook weer niet hoor
Ik moest altijd lachenquote:Op zondag 31 december 2006 15:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Aargh, wat haatte ik dat als het op TV kwam, vond 'r niks aan
Taim fleischquote:
Ik vind/vond 2006 een leuk jaarquote:Op zondag 31 december 2006 15:52 schreef ikookhier het volgende:
Gisteren kreeg ik van CJIB eindelijk het bewijs dat ik weldegelijk netjes rij met de motor![]()
87 waar je 80 mag na aftrek bijft hier 84kmpu van over,En heb het genot om 14euro over te maken![]()
2006 was me het jaartje wel zeg.![]()
En waarmee?quote:Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Helaas motorloos af moeten sluiten maar vanaf januarie Back on the road
Een chopperquote:
Midwintermeetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |