quote:Op donderdag 28 december 2006 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Veertig stuks.. dat duurt wel ff..of we gooien die doos gewoon bij Faithy in de BBQ.
pfff, gewoon allemaal ambtenaren, 5 uur staan ze buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn niet eens beledigendquote:Op donderdag 28 december 2006 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
De TTs zijn ook niet meer wat het geweest is he?
quote:
Duh, dat kon je al weten toen je zag dat bvvt de lapo hadquote:Op donderdag 28 december 2006 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
De TTs zijn ook niet meer wat het geweest is he?
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Duh, dat kon je al weten toen je zag dat bvvt de lapo had
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:16 schreef hicham het volgende:
Faithy wel dan?
Ik had eigenlijk wel een topic over z'n vriendin verwacht
-edit
Hmpf, je hebt je reactie ge-edit!Nou slaat die van mij nergens op
![]()
Ja, sorry, ik en mn (te) grote bekquote:Op donderdag 28 december 2006 18:16 schreef hicham het volgende:
Faithy wel dan?
Ik had eigenlijk wel een topic over z'n vriendin verwacht
-edit
Hmpf, je hebt je reactie ge-edit!Nou slaat die van mij nergens op
![]()
Family Guyquote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef worldpimber het volgende:
Post eens een piccie van je vriendin, of heeft ze een alibi?
Ze wil niet op internet met een foto.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef worldpimber het volgende:
ROFLquote:Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Family Guy
Blijft goed
Dees ook (BazzieK typetje)
Nog een keer BazzieK(alleen is het bij hem Tata
)
Geen alibi dusquote:Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ze wil niet op internet met een foto.
Anders had ik al lang d'r foto op me website gezet
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef hicham het volgende:
Nog een keer BazzieK(alleen is het bij hem Tata
)
Ja keej, zo is't genoeg. Nu weer BazzieK pestenquote:
Stewie is geweldigquote:Op donderdag 28 december 2006 18:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja keej, zo is't genoeg. Nu weer BazzieK pesten
>> Best of Stewie![]()
![]()
Genoeg te vinden op youtube, pwnage
Ik kan je ook mijn adres geven, zet je het op een diskette of print je het uit en stuur je het opquote:
Helaas bij veel pauper bedrijven wel, daarentegen heb ik ook kraanwagen mannen voor structurele flex erbij die mooier materiaal en mooiere ritten doen dan de vaste.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik wilde ja al inschakelen voor dat topic
![]()
Maar tis toch gewoon zo -> Hmm, alle ritten zijn uitgedeeld, we hebben alleen die 2 kutritjes over waar niemand zin in heeft en geen chauffeurs meer over. Ok, bel het uitzendbureau maar dat ze ff een sloeber sturen![]()
Als ik deels op de kosten van Randstad mijn ADR mag halen kom ik direct voor je rijden voor Schenkquote:Op donderdag 28 december 2006 18:54 schreef Makster het volgende:
Helaas bij veel pauper bedrijven wel, daarentegen heb ik ook kraanwagen mannen voor structurele flex erbij die mooier materiaal en mooiere ritten doen dan de vaste.
MAar zoals bij alles, uitzonderingen zijn er altijd
Wanneer kom je voor mij rijdenLaat ik je bij Schenk rijden op de tankwagen, kunnen we wat product illegaal in de tuin lozen zodat we genoeg benzine hebben om te toeren
Tuurlijk haal je ADR op mijn kosten, geen probleem je wets. Alleen even liegen over je trailer ervaring en we zijn erquote:Op donderdag 28 december 2006 18:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als ik deels op de kosten van Randstad mijn ADR mag halen kom ik direct voor je rijden voor Schenk
Betaald goed toch![]()
Maar ik zing sowieso dit jaar ff uit, dan kijken wat ik volgend jaar ga doen met mijn school... daarna kom ik op de koffie bij je voor een werkbespreking
Ik bepaal wat Mark bepaald, en ik zeg neequote:Op donderdag 28 december 2006 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
B-rijbewisj kneus meld zich, regel me ff een D-rijbewijs met CCV-B personenvervoer en baangarantie, wil je?
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:10 schreef worldpimber het volgende:Klinkt goed man, jammer dat ik ook per se mezelf moet bewijzen door een diploma te halen en verstandig werk moet gaan kiezen
![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8083742939252943176&q=vuurwerk
Bazzie![]()
Je moet representatief zijn voor personenvervoerquote:Op donderdag 28 december 2006 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
B-rijbewisj kneus meld zich, regel me ff een D-rijbewijs met CCV-B personenvervoer en baangarantie, wil je?
Ow, sorry Alex, laat maar zitten, je mag nietquote:Op donderdag 28 december 2006 19:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik bepaal wat Mark bepaald, en ik zeg nee![]()
Vlak bij Leeuwarden. En mn lange haar gaat er op de extreem korte termijn af. Jaja, ik heb er wat voor over.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Je moet representatief zijn voor personenvervoerGaat hem niet worden dus
Maar kan geregeld worden, waar woon je ergens
"Tell them Brother Beavis !!!"quote:Op donderdag 28 december 2006 19:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Ow, sorry Alex, laat maar zitten, je mag niet
Kenker Whahahahahahhaquote:Op donderdag 28 december 2006 19:10 schreef worldpimber het volgende:Klinkt goed man, jammer dat ik ook per se mezelf moet bewijzen door een diploma te halen en verstandig werk moet gaan kiezen
![]()
Bazzie![]()
Ik mail je morgen wel ffquote:Op donderdag 28 december 2006 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vlak bij Leeuwarden. En mn lange haar gaat er op de extreem korte termijn af. Jaja, ik heb er wat voor over.
Ik weet het beter. Als jij mij buschauffeur maakt, heb ik geen tijd meer om te modden, en stel ik jou bij de FAs voor als mn opvolger.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik mail je morgen wel ff
Moet uiteraard helemaal goed komen![]()
Uiteraard hangen hier wel een aantal consequenties aanvast, mocht het wat worden dan ben ik vrij om te doen wat ik wil in PTA. Wens ik iemand dood dan wordt dat beloond met een ban voor de tegenpartij. Noem ik iemand een hoer dan is dat zo en mocht ik ooit een topic verkeerd nummeren dan verander je daar absoluut niks aan, begrepen chef
Nee Pimber is een radicale moslimbroeder die via transport spaart voor een bedevaart naar Mekka. Echter gaan al zijn d(z)uur verdiende centen op aan het onderhoud van zijn moto. Hij is goed op weg om een enkeltje naar de hel te verdienen en de eeuwige jachtvelden voorgoed achter hem te laten. Maar what the heck, we leven ten slotte in een vrij land, ja toch...quote:Op donderdag 28 december 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Tell them Brother Beavis !!!"
Pimber is Brother Beavis?
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die tags ook die erbij staan
[afbeelding]
Oh... hallo...![]()
Damn, harde analyse die helaas een representatieve afspiegeling van de werkelijkheid is.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee Pimber is een radicale moslimbroeder die via transport spaart voor een bedevaart naar Mekka. Echter gaan al zijn d(z)uur verdiende centen op aan het onderhoud van zijn moto. Hij is goed op weg om een enkeltje naar de hel te verdienen en de eeuwige jachtvelden voorgoed achter hem te laten. Maar what the heck, we leven ten slotte in een vrij land, ja toch...
Waarom gaat ie niet gewoon op de bonnefooi naar Mekka?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee Pimber is een radicale moslimbroeder die via transport spaart voor een bedevaart naar Mekka. Echter gaan al zijn d(z)uur verdiende centen op aan het onderhoud van zijn moto. Hij is goed op weg om een enkeltje naar de hel te verdienen en de eeuwige jachtvelden voorgoed achter hem te laten. Maar what the heck, we leven ten slotte in een vrij land, ja toch...
Druk en FOK die het af liet wetenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar was je de afgelopen tijd?![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:10 schreef worldpimber het volgende:Klinkt goed man, jammer dat ik ook per se mezelf moet bewijzen door een diploma te halen en verstandig werk moet gaan kiezen
![]()
Bazzie![]()
Sorry maar iemand moet het zand uit je ogen wrijven en je confronteren met de realiteitquote:Op donderdag 28 december 2006 19:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, harde analyse die helaas een representatieve afspiegeling van de werkelijkheid is.![]()
![]()
Omdat een marokkaan niet perse een pauper isquote:Op donderdag 28 december 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom gaat ie niet gewoon op de bonnefooi naar Mekka?
Kwets niet jongehquote:Op donderdag 28 december 2006 19:46 schreef Rib-i het volgende:
Druk en FOK die het af liet weten
Wanneer is je motor klaar
De tijd is nog niet rijpquote:Op donderdag 28 december 2006 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Pimber, waarom ga je niet op de bonnefooi naar Mekka?
Carbiet schieten, damn, dat deze ze vroegah, koop gewoon een paar supervlinders, ben je en sneller klaar en ze klappen 5 keer zo hard. Stink paupers....quote:
quote:
Uhuquote:Op donderdag 28 december 2006 19:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Carbiet schieten, damn, dat deze ze vroegah, koop gewoon een paar supervlinders, ben je en sneller klaar en ze klappen 5 keer zo hard. Stink paupers....![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:49 schreef Makster het volgende:
Omdat een marokkaan niet perse een pauper is
Duidelijkquote:Op donderdag 28 december 2006 19:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kwets niet jongehHij heeft wel al gemaild dat de vorken krom waren ofzo, maar verder stalk ik hem ook niet via de telefoon... weet alles van klanten die je 100x bellen
![]()
Vandaag een opkoper bij geweest, die wilde er 200 Euro voor gevenquote:
WGaahhahaha§quote:Op donderdag 28 december 2006 19:10 schreef worldpimber het volgende:Klinkt goed man, jammer dat ik ook per se mezelf moet bewijzen door een diploma te halen en verstandig werk moet gaan kiezen
![]()
Bazzie![]()
quote:Sinds kort rijd ik in een nieuwe auto met xenonverlichting. Wat in eerste instantie een overbodige luxe leek, [blablalbla, ik zie nu alles beter]... Eigenlijk zou xenonverlichting verplicht moeten worden. Dan ben ik waarschijnlijk ook meteen af van dat gesein met groot- en mistlicht door medeweggebruikers zonder xenonverlichting!
P. Blom uit Kampen
http://dtgi.detelefoongids.nl/dtgi/ZoekInDeTelefoongids.do?locationType=LOCALITY&req_source=homepage&type=basic&wie=P.+Blom&waar=Kampen&x=56&y=11quote:Op donderdag 28 december 2006 20:39 schreef worldpimber het volgende:
Brief in de kampioen:
[..]! Ja, verblind je weggebruikers maar ipv je verlichting beter af te stellen.
Wat een kneus. Bij deze, wie het eerst P. Bloms adres kan vinden en mij zijn hart kan opsturen... verdiend een lintje.
Olie wisselenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:43 schreef Gawaine het volgende:
Waar is die verrekt WB als je hem nodig hebt![]()
Vroegah, bij ons in de straat, was er een vent die lichtkogels naar het eind van de straatquote:Op donderdag 28 december 2006 19:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Carbiet schieten, damn, dat deze ze vroegah, koop gewoon een paar supervlinders, ben je en sneller klaar en ze klappen 5 keer zo hard. Stink paupers....![]()
Ik heb er zelf voor gekozenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen![]()
Ik lees dat je nog wat geduld moet hebben voor die 1100 ?
Ontbrak er geen (afgebroken)bout in de kopquote:Op donderdag 28 december 2006 20:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb er zelf voor gekozen
Vandaag geweest om eigenljik de koop te sluiten, en bij het bekijken van de motor lag er een plasje onder het blok. Ik wist dat de klepdekselpakking lek was maar niet zo erg dat je bij een proefritje de olie tegen je been aangespoten kreeg
Wordt dus opgeknapt, wilde ik eigenlijk zelf doen maar nu kan het op zijn kosten
Was niks afgebroken, ik vermoed eerder een verkeerde of zelfgesneden pakkingquote:Op donderdag 28 december 2006 20:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ontbrak er geen (afgebroken)bout in de kopof kon je dat niet zien ?
Wel mooi dat hij het opknapt voor je![]()
Heb je hem wel horen lopen ?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was niks afgebroken, ik vermoed eerder een verkeerde of zelfgesneden pakking![]()
En idd wel tof dat hij het nog op wil knappen![]()
Wie, de eigenaar met zijn houten been en de papegaai op zijn schouderquote:
En met je gehoor apparaat aanquote:Op donderdag 28 december 2006 21:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wie, de eigenaar met zijn houten been en de papegaai op zijn schouder
Ik heb de motor horen lopen. Startte in één keer. Blok was nog koud, heb ik zelf gevoeld, niet halfwarm ofzo maar echt koud. Geen tik in de motor of rammelende onderdelen. Klonk goed eigenlijk
Zet ik er een keer een foto neer is er niemand die het ziet.........quote:Op donderdag 28 december 2006 21:33 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
bwt + vriendin in de tram![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zet ik er een keer een foto neer is er niemand die het ziet.........![]()
Wanneer ga je weer met MSN online komen???quote:Op donderdag 28 december 2006 21:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb ik iets belangrijks gemist [afbeelding]
Downloaden en installerenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:59 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer met MSN online komen???
quote:
dat is tegenwoordig hiero: http://get.live.com/messenger/overviewquote:
Bezig met downloadenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:11 schreef bvvt het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig hiero: http://get.live.com/messenger/overview
Gatver zegquote:Op donderdag 28 december 2006 22:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hier staat ie ook: http://www.youtube.com/watch?v=f8DTV3hHplY
Je kan natuurlijk altijd nog gebruik maken van de Windows messenger die vaak al standaard geinstalleerd isquote:Op donderdag 28 december 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Foutmelding: 81000395
Damnquote:Op donderdag 28 december 2006 22:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hier staat ie ook: http://www.youtube.com/watch?v=f8DTV3hHplY
Mijn youtube bijdragequote:Op donderdag 28 december 2006 22:35 schreef Snelwagen het volgende:
Humz, met een paar biertjes word die bowlingbaan wel heel glad![]()
De rest slaapt alquote:Op donderdag 28 december 2006 23:00 schreef Gawaine het volgende:
ok ok hier mijn bowling bijdrage http://www.youtube.com/watch?v=AujDmI0djAg
Schagen! WEL HOOR!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:46 schreef Rib-i het volgende:
Binnenkort een bezoekje aan Schagen brengen
Nou iddquote:
Zo ongeveerquote:Op donderdag 28 december 2006 23:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ikookhier komt daar toch ook vandaan
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou idd![]()
Wat is dat schagen want uit die link word ik niet echt wijzer![]()
De beste 19 inch rack voorversterker ter wereld wordt daar gebouwdquote:Op donderdag 28 december 2006 23:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou idd![]()
Wat is dat schagen want uit die link word ik niet echt wijzer![]()
Wahahaha, ik kreeg die bal niet zo hoogquote:Op donderdag 28 december 2006 23:58 schreef worldpimber het volgende:
Ok, mijn bijdrage dan http://www.break.com/index/really_bad_bowling_shot.html![]()
Achsoquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De beste 19 inch rack voorversterker ter wereld wordt daar gebouwd
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:58 schreef worldpimber het volgende:
Ok, mijn bijdrage dan http://www.break.com/index/really_bad_bowling_shot.html![]()
Wannuh crimineel durpjequote:
Walgelijk om te zien hoe men hun flatsende ledematen tegen elkaar aan slapt!quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:04 schreef worldpimber het volgende:
Sumoworstelen op eurosport, ik begrijp er nix van, wat een belachelijke sport [afbeelding]
Ze lijken zo op elkaarquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:04 schreef worldpimber het volgende:
Sumoworstelen op eurosport, ik begrijp er nix van, wat een belachelijke sport [afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:05 schreef -XX- het volgende:
Walgelijk om te zien hoe men hun flatsende ledematen tegen elkaar aan slapt!![]()
Ja, vooral dan grappig om er geen aziaat te zien lopen, wat een wannabe'squote:
Op die string na ... zijn er nog open vacaturesquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sowieso, in vorm zijn betekend dan dat je lekker dik blijft en blijft rondlopen in een stringBewust vetrollen kweken en lelijk zijn, maar het schijnt wel een sport met aanzien te zijn daar.
Je bedoelde als ik jou nodig heb?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:43 schreef Gawaine het volgende:
Waar is die verrekte WB als je hem nodig hebt![]()
Foute analyse..quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:07 schreef worldpimber het volgende:
Sowieso, in vorm zijn betekend dan dat je lekker dik blijft en blijft rondlopen in een string![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Niet op je werk slapenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:33 schreef bvvt het volgende:
Ik slaap nog altijd - ondanks dat ik op me werk zit
Zeg ff als je hem binnen hebt dan haal ik hem er weer af.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:34 schreef Worldbeater het volgende:
Supermotard met een t. [afbeelding]
[..]
Je bedoelde als ik jou nodig heb?De playboy is nu op 48%.
![]()
![]()
![]()
[..]
Hij's binnequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:25 schreef Gawaine het volgende:
Zeg ff als je hem binnen hebt dan haal ik hem er weer af.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pics, van seatcover op de eettafel, met hele gezin eromheen.![]()
![]()
Zal straks wel wat pic's makenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pics, van seatcover op de eettafel, met hele gezin eromheen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:25 schreef Gawaine het volgende:
Zeg ff als je hem binnen hebt dan haal ik hem er weer af.![]()
Nick maakt teveel kleren vuilquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:53 schreef worldpimber het volgende:
Je wast elke dag beddengoed?
Nee, we slapen apart totdat we getrouwd zijn natuurlijk.quote:Ze blijft slapen?
Vanochtend een tas vol vuurwerk gehaald.quote:1 ding Pepijn, je verwent hem misschien teveel ...
zit wat in hequote:Op vrijdag 29 december 2006 14:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
1. Ik had het over de chick van Nick
2. Durf NEE te zeggen![]()
JA! boeiuhhh!!!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:14 schreef koffiekoekje het volgende:
hoerezooi!!!! mijn pc kast is scheef of mobo![]()
kan pci kaar niet vast zetten![]()
Je hoeft handdoeken echt niet na elk gebruik te wassen hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nick maakt teveel kleren vuil, en vriendinnetje en Nick samen vier handoeken per dag. Heb er maar acht.
![]()
... tip van Flip!quote:Eén op vier ouders neemt regelmatig geld uit de spaarvarkens van hun kinderen. Dat blijkt uit een onderzoek van een Australische bank.
Vooral moeders zijn de boosdoeners: een derde maakt zich schuldig aan het vergrijp. Wanneer er even geen kleingeld beschikbaar is voor essentiële zaken als melk, brood en benzine, is een greep uit de kinderspaarpot een zekere uitweg.
Maar een zesde van de ouders bekent dat de spaarvarkens zelfs omgedraaid worden voor luxe goederen. Opvallend is dat 90% van alle ouders toch van mening is dat ze hun kinderen financieel goed opvoeden.
JA! boeiuhhh!!!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:14 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:
Als ik het schroefje vast draai, van de pci kaart. Dan trekt de kaart uit de pci sleufquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Majah, hoe scheef moet je kast of mobo wel niet zijn, wil je die PCI kaart er niet normaal in krijgen
Buigt het niet, dan breekt het wel .. gewoon proberen
Ik dacht eertst ook al "wat moeten nick en chick met 4 handoekenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:22 schreef worldpimber het volgende:
Oh wacht, het gaat om jouw vriendinnetje en Nick![]()
Ik dacht dat het vriendinnetje van Nick aanwezig was en het over die 2 ging![]()
Vertel het je vriendin trouwens ook maarquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Vertel Nick dat als ie z'n reet wil afvegen dat ie daarvoor het toiletpapier kan gebruiken
Dan gebruik je het schroefje toch niet?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als ik het schroefje vast draai, van de pci kaart. Dan trekt de kaart uit de pci sleuf
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hoeft handdoeken echt niet na elk gebruik te wassen hoorVertel Nick dat als ie z'n reet wil afvegen dat ie daarvoor het toiletpapier kan gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poser Picquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef Gawaine het volgende:
Net wat pics geschoten.![]()
Pimber het is echt lekker om te rijden nu![]()
[afbeelding]
Posertquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef Gawaine het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Poozert!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef Gawaine het volgende:
Hej poser, welkom in ons altijd gezellige FokMC topic. Jaaah, dat hebben jullie niet in het DB topic hequote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef Gawaine het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk niet dat het er door komt daar.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Posert![]()
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/4177
Begin echt een schijthekel te krijgen aan die bomenneukende milieuflikkers
Juh... maar dan crashed de PC als ik in de desbetreffende kaart een stekkertje steekquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan gebruik je het schroefje toch niet?![]()
Draai dan alle schroefjes van het moederbord los en leg hem recht?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Juh... maar dan crashed de PC als ik in de desbetreffende kaart een stekkertje steek
(geluidskaartje)
And don't give me bullcrap about verkeerde stekkertjes![]()
Mooiquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef Gawaine het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Draai alle schroefjes van je blu blu bluquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Draai dan alle schroefjes van het moederbord los en leg hem recht?![]()
En gebruik goede stekkertjes om crashes te voorkomen![]()
Om de prijs t.o.v. de concurrentie (als ze die hebben?) te drukken, de 1000 heeft er nl wel een.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Mooi
Vraag me alleen af waarom Kawa er niet vanaf het begin een UPSD in gehangen heeft
in ons...quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej poser, welkom in ons altijd gezellige FokMC topic. Jaaah, dat hebben jullie niet in het DB topic he![]()
Lekker rijden, jah... zou ik ook zeggen als ik geen kopzorgen voor school had![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Draai alle schroefjes van je blu blu bluen leg em blabla blu
AG! Wat weet jij er nou van
Met je lollerbakkus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:55 schreef Gawaine het volgende:
in ons...
Er moet toch iemand met een motor posenvoor de rest wordt er alleen maar over moederkoek,
moederbord, strijken, wassen, wow en vrachtwagens geluld![]()
![]()
[pling_plongngngng]quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
in ons...
Er moet toch iemand met een motor posenvoor de rest wordt er alleen maar over moederkoek,
moederbord, strijken, wassen, wow en vrachtwagens geluld![]()
![]()
Ik geloof echt niet dat de productiekosten van een UPSD zoveel hoger liggen als voor een conventioneel. Zal wel gewoon markingtechnisch zijn, want ja, waarom zou je uberhaupt nog een 1000 kopen als de 750 ook al een UPSD heeftquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Om de prijs t.o.v. de concurrentie (als ze die hebben?) te drukken, de 1000 heeft er nl wel een.
Hahaquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef Gawaine het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor het vermogen ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat de productiekosten van een UPSD zoveel hoger liggen als voor een conventioneel. Zal wel gewoon markingtechnisch zijn, want ja, waarom zou je uberhaupt nog een 1000 kopen als de 750 ook al een UPSD heeft
Zal ik dan dezelfde advocaat nemen ?quote:Nieuwe model heeft het trouwens wel, dus wat dat betreft zou ik er gewoon eentje gaan claimen bij Kawa en zeggen dat je je geflest voelt
Je zit wel erg regelmatig jezelf te quote zeg....quote:
Posertquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef Gawaine het volgende:
Ja sorry, sterrenbeeld tweelingquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je zit wel erg regelmatig jezelf te quote zeg....
Ik dacht dat het je andere schitsofrene ik zou zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja sorry, sterrenbeeld tweeling
Alleen met bouwvakkers decollete is wat minder momenteel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef Gawaine het volgende:
Nee dat doen we allemaal zelfquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:59 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je andere schitsofrene ik zou zijn.![]()
Is dat olie of rubberquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
.. maar even een stempeltje gezet in de steeg.![]()
[afbeelding]
Ik zag voor het rijden dat het bandje best veel haarscheurtjes heeft.... en een dot nummer met drie cijfers.
24.5 jaar oud en droog that is.![]()
![]()
Om maar even je onderschrift te quoten: I cannot sleep at night.... Ik nu ook niet meerquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
WB's motoren lekken geen olie.......
![]()
Je koelvloeistof ziet er echt niet gezond uitquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
![]()
WoW!quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:34 schreef BazzieK het volgende:
Om maar even je onderschrift te quoten: I cannot sleep at night.... Ik nu ook niet meer
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Je koelvloeistof ziet er echt niet gezond uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
WoW!![]()
[..]
DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1) Chick niet meer gesignaleerd. Maar uit is het ook niet geloof ik. 2) kids vragen 100 keer per dag iets.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:03 schreef worldpimber het volgende:
1. Ik had het over de chick van Nick
2. Durf NEE te zeggen![]()
Hij spaart alleen digitaal.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:22 schreef worldpimber het volgende:
Oh wacht, het gaat om jouw vriendinnetje en Nick![]()
Ik dacht dat het vriendinnetje van Nick aanwezig was en het over die 2 ging![]()
quote:
1 handdoek in het haar, en de andere voor haar poezelige lichaampje.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef hicham het volgende:
Vertel het je vriendin trouwens ook maar
Van MSN met -XX- takelt je beredenerend vermogen wel af heH.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef BazzieK het volgende:
@WB als ik het zo lees heeft Nick een vriendinnetje en een bitch![]()
![]()
Leg uitquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van MSN met -XX- takelt je beredenerend vermogen wel af heH.![]()
Om even duidelijk te zijn.. de XJ is luchtkoeling he..quote:
No shit Sherlock.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:45 schreef BazzieK het volgende:
Om even duidelijk te zijn dat was geen compliment
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
En wanneer ga jij eens complimenten uitdelen? Misschien mature enough in 2008?![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Leg uit]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Ruitenwisservloeistof, what everquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Om even duidelijk te zijn.. de XJ is luchtkoeling he..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nu moet je een keer op je motor rijden [afbeelding]
Aan het werk grijze massa.quote:
Hoe moet dat nu met die dates van het weekend?quote:
quote:
..ze moeten natuurlijk wel versgetraind klaar staan voor de harde politie wereld.quote:
Patatgeneratiequote:
Whaha idd!quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aan het werk grijze massa.
[..]
Hoe moet dat nu met die dates van het weekend?![]()
[..]
![]()
Niet dat het ventje 't zelf leuk vind -of er al aan toe is.![]()
![]()
![]()
Whateverquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
Om even duidelijk te zijn.. de XJ is luchtkoeling he..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
..ze moeten natuurlijk wel versgetraind klaar staan voor de harde politie wereld.
Bend over boy.![]()
Met gordijntjesquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:18 schreef kratjuh het volgende:
Jullie hebben nog nooit van een bus gehoord zeker ..
In jouw tijd begonnen ze constant over het verschil tussen internet en in het echt ipv hun grote bek waar te makenquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Patatgeneratie
In mijn tijd jonghe, werden dit soort recalcitrante Brabanders gewoon keihard voor hun kop gerost.![]()
Beschuitbusquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:18 schreef kratjuh het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
@WB als ik het zo lees heeft Nick een vriendinnetje en een bitch![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was getekend,quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:20 schreef BazzieK het volgende:
In jouw tijd begonnen ze constant over het verschil tussen internet en in het echt ipv hun grote bek waar te maken
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
De bus.. waar ooit mijn eerste versieringspoging overkwam.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:18 schreef kratjuh het volgende:
Nick stond met een groepje van vijf vuurwerkvriendjes een samenscholing te genereren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:23 schreef hicham het volgende:
Op wie probeerde je indruk te maken met die burnout?
De steppenslijter. [/Rietvaerder]quote:En megaschuin, wat moet ik me daarbij voorstellen
quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:26 schreef hicham het volgende:
Ik doe gewoon even of BazzieK erbij hoort [afbeelding]
Ben jij de enige marokkaan in Amsterdam zonder schotel?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:32 schreef worldpimber het volgende:
Fuuck mên, echt kut... wil telkens lekker eten met RTL5 op ofzo. Maar nu komt Dr Phil en Zonnetje in Huis telkens voor de leuke series.Damn, echt kutleven hebben we hier in Europa. In Afrika hebben ze tenminste 1 bord rijst per dag met een vette zwart wit tv voor het hele dorp. Echt, ik walg van die consumptiemaatschappij daar
Zowiezo, vroegah kon ik zeg maar als werkeloze zak vanaf half 5 tot zo'n 11 uur non stop tv kieken als er een goede film op tv was maar nu hebben die p00pnichten bij de omroepen heel de programmering omver gegooidquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:32 schreef worldpimber het volgende:
Fuuck mên, echt kut... wil telkens lekker eten met RTL5 op ofzo. Maar nu komt Dr Phil en Zonnetje in Huis telkens voor de leuke series.Damn, echt kutleven hebben we hier in Europa. In Afrika hebben ze tenminste 1 bord rijst per dag met een vette zwart wit tv voor het hele dorp. Echt, ik walg van die consumptiemaatschappij daar
Hoezo vroegah ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zowiezo, vroegah kon ik zeg maar als werkeloze zak vanaf half 5 tot zo'n 11 uur non stop tv kieken als er een goede film op tv was maar nu hebben die p00pnichten bij de omroepen heel de programmering omver gegooid![]()
hoezo straks, hoe zit het dan met nu?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hoezo vroegah ?Je bent straks ook een zak
![]()
mwah, nu is ie nog een van ons jullie,quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hoezo straks, hoe zit het dan met nu?
Zowiezo leuke website en netwerk van sitesquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:37 schreef worldpimber het volgende:
Nog een tip voor Worldbeater
[afbeelding]![]()
Jij bent nogal gek op paars heH?quote:
Rare rattetoeje .. wat moet het voorstellen? K3 bel erop.quote:
de smiliereeks wat doe je !quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij bent nogal gek op paars heH?![]()
[..]
Rare rattetoeje .. wat moet het voorstellen? K3 bel erop.![]()
![]()
Ik kan het nooit laten om ergens op te reageren.quote:
Soms moet je je individuele wensen laten schieten voor de groepquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kan het nooit laten om ergens op te reageren.![]()
Misschien kunnen we een apart smiley subforum voor de rest maken.![]()
quote:
Er zullen nog mensen zijn die echt zo denken ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:58 schreef hicham het volgende:
Maar jah, you screwed up dus nu kan ik nog ff lachen om pimbers post..
Ah, paars...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij bent nogal gek op paars heH?![]()
Is een streetfighter op basis van een Suzuki 1100 EF, Yamaha cockpit, Bandit achterbrug en Kawasaki vork geloof ik. Kan de advertentie niet meer vindenquote:[..]
Rare rattetoeje .. wat moet het voorstellen? K3 bel erop.![]()
![]()
Even dacht ik dat het weer een nieuwe manier was om te zeggen dat je een bruine trui hebt gebreid, dus ging ik maar ff snel op zoek naar het nieuwsbericht ..quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering net Saddam Hoessein opgehangen.![]()
Toch wel lief dat sjaaltje om zijn nek tegen het schuren van de stropquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
Tering net Saddam Hoessein opgehangen.![]()
quote:Bush voerde verkiezings campagne met grote financiele steun uit de hoek van wapen producenten. Komt aan de macht en gaat lekker oorlogje spelen. Moet dus met staatsgeld weer een hoop munitie kopen.
Zijn vriendjes verdienen er dik aan
Heeft het lef om tegen de NL regering te zeggen dat wij andere wapens moeten kopen in strijd tegen terrorisme
Zegt dat landen als Irak, de wereldvrede bedreigen?????? Dat land kon niet verder komen dan 1000 km in straal om het land.
Amerika is een land dat alles mag aanvallen uit staatsbelang, wereldwijd en kan dat.
Heeft zelfs een wet aangenomen dat ze NL binnen mogen vallen als er amerikanen terecht staan voor het ICJ (International Coudt of Justice) in Den Haag.
Sadam wilde regeren in zijn buurt.
Bush over de hele wereld.
Wie is er nou de gevaarlijkste gek voor de wereld vrede????
:^quote:... De verwachting onder 'experts' is dat de situatie al lang niet meer te redden is. De Amerikanen trekken zich terug met achterlating van een Quick Reaction Force in Koeweit voor als er iemand te dicht bij de Amerikaanse olie komt. 'Ze' denken dat er zo'n 10 tot 15 jaar burgeroorlog zal zijn in Irak voordat de gemoederen zover bekoeld zijn dat de rust weer kan keren. Met het risico dat Saoedie Arabië en Iran zich ermee gaan bemoeien en het conflict zich zo uitbreidt over het gehele Midden Oosten.
Saddam's dood is alleen maar een politiek gebaar, zonder enige werkelijke waarde of invloed.
Way to go, Bush...
Licht eens toe.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:07 schreef Rib-i het volgende:
Beter mijn handicap dan geen geen smaak![]()
Sadam is was een pik, Bush is een pik en Balkenende ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zie net een topic op MF.![]()
[..]
[..]
:^
De motor in zijn geheel was niet mijn smaak. Het had geen vloeiende lijn en komt niet over (geen X-factorquote:
Balkenende is liev!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:51 schreef Rib-i het volgende:
Sadam is was een pik, Bush is een pik en Balkenende ook
Waarom kijk je verder, die andere GSX1100E gaat toch zeker door, en is het toch helemaal?quote:De motor in zijn geheel was niet mijn smaak. Het had geen vloeiende lijn en komt niet over (geen X-factor).
Ik heb een DejaVu momentje nu.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarom kijk je verder, die andere GSX1100E gaat toch zeker door, en is het toch helemaal?
Mits met recht stuurtje en ronde koplamp.![]()
Ik wist niet meer of ik het al had gepostquote:[..]
Ik heb een DejaVu momentje nu.![]()
Met een ander koplampje, de zijkapjes + voorbochten zwart is het nog best leuk. En dat zadel natuurlijk.
Pookje nuff said.![]()
Ik heb ook nog kuipwerk/koplamp/kontje/tank van een Aprilia.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:09 schreef Rib-i het volgende:
Gaat zeker door, ik ben aan het kijken of er geslaagde verbouwingen zijn. Ik zou de motor het liefst iets korter maken dmv een andere achterbrug
Dan kan er een bredere velg in, bredere band erop en dan komt het... Hoe krijg ik de ketting weer in lijn![]()
Ja, maar ik dacht dat hem om't pookje ging toen.quote:Ik wist niet meer of ik het al had gepost
Haha!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat je het destijds postte vanwege het schakelpedaal dat los hingquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wist niet meer of ik het al had gepost
Koop een B12 johquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat hem om't pookje ging toen.![]()
Korter ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gaat zeker door, ik ben aan het kijken of er geslaagde verbouwingen zijn. Ik zou de motor het liefst iets korter maken dmv een andere achterbrug
Dan kan er een bredere velg in, bredere band erop en dan komt het... Hoe krijg ik de ketting weer in lijn
[..]
Ik wist niet meer of ik het al had gepost
Zodra ik de motor heb rij ik naar jou en dan kijken we naar de optiesquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb ook nog kuipwerk/koplamp/kontje/tank van een Aprilia.![]()
Maar in dat GS550 topic las ik al dat daar -zelfs nog iets opgevuld- een FZR600 velg in past.![]()
Dus dat zijn goede opties.Maar bredere achterband staat niet bij deze voorband.
En de goedkoopste mod is al het doorzakken van het ding in de kroonplaten. Geen gezicht zo.![]()
quote:[..]
Ja, maar ik dacht dat hem om't pookje ging toen.![]()
FOK MC heeft aan scherpte ingeleverd. Gelukkig hebben we Worldpimber nogquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het destijds postte vanwege het schakelpedaal dat los hing
Ging dus om de uitlaat
Er is ook niet echt veel te vinden over het inkortenquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Korter ?Dan is hij ook minder stabiel
![]()
Je zou van een andere bredere velg het gedeelte waar het tandwiel zit iets af kunnen laten draaien
maar dit is ook allemaal maar beperkt.Ketting - band ruimte
![]()
Zijn van die type's nog geen Fighters gemaakt ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er is ook niet echt veel te vinden over het inkortenwel dat ze de brug verlengen om er een dragracer van te maken.
En het is de rechtuit stabiliteit die erop achteruit gaat. Aangezien het mijn ambitie is om de dijkenkeizer van 2008 te worden moet de wielbasis wel iets ingekort worden
Weinig te vinden via google iigquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zijn van die type's nog geen Fighters gemaakt ?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:55 schreef Gawaine het volgende:
Tering, wat een lange stelten heeft die griet![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:55 schreef Rib-i het volgende:
Zo, dat was een korte bemoeienis met het bezoekquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:58 schreef Rib-i het volgende:
Damn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Gewoon een andere brug.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:32 schreef Rib-i het volgende:
Er is ook niet echt veel te vinden over het inkorten![]()
2008...quote:En het is de rechtuit stabiliteit die erop achteruit gaat. Aangezien het mijn ambitie is om de dijkenkeizer van 2008 te worden moet de wielbasis wel iets ingekort worden
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Damn!Nice
En nu gaat hij jou zo lekker maken dat jij ook wel heel erg snel je brommer certifikaat wilt halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Die vind ik er erg strak uit zienquote:
Lelijke kont, maar wel de uitlaat mooi in lijn met afgekapt einde van zadel.quote:
leuke helmquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:55 schreef Gawaine het volgende:
Tering, wat een lange stelten heeft die griet![]()
[afbeelding]
Moest de deur toch opendoen, om ze eruit te latenquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:04 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Zo, dat was een korte bemoeienis met het bezoek
Zal wel schoonfamilie zijn zeker?
[..]
Damn!Nice
Feli met je broederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaruhh.. geef me je moeder maar![]()
De motor dan hè![]()
Die eens copy pasten asshole.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:41 schreef bvvt het volgende:
Zo, en een laatste 5e post op 1 rij
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:54 schreef Rib-i het volgende:
Feli met je broeder
Maaruhh.. geef me je moeder maar![]()
De motor dan hè
Zeker je beste uitsmijter face gebruiktquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moest de deur toch opendoen, om ze eruit te laten
[..]
Damn!Nice
Eejz swaaromsz spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een beetje dubbelquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2008...neem je zo lang de tijd om wat mods te doen?
![]()
quote:En je hebt massa genoeg om er lekker naast te hangen.
Als verrassing.quote:
Ach ja... komt bekend voor. Wie mooi wil zijn moet "pijn" en " geduld" lijden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:02 schreef Rib-i het volgende:
Het is een beetje dubbelmijn rechterhersenhelft wil er niets aan doen maar mijn dominante creatieve linkerkant wil er gelijk alles aan verbouwen
Gelukkig kan ik altijd op mijn cohones vertrouwen, die wil alleen maar rijden![]()
Via linkje graag.quote:
Mooi man, ik heb dezelfde smaak als the Icemanquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die eens copy pasten asshole.![]()
[..]
![]()
Ik dacht toendertijd ook... daar komen de weblog verhalen van -XX- .. achterop bij d'r moeder..![]()
Kimmi heeft ook een moto.![]()
Tjop tjop... Iceman.![]()
copy pastenquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die eens copy pasten asshole.![]()
Ja en nee denk ik. Ik vermoed dat hij lang niet zoveel motor rijd als jij (zou willen op t moment).quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mooi man, ik heb dezelfde smaak als the Iceman
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zeker je beste uitsmijter face gebruikt
Tja.. kleinigheidje.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:12 schreef Rib-i het volgende:
Is de Enzo op de achtergrond een kadootje van zijn nieuwe team
Mozilla heeft geen plaatsje meer op de nieuwe computer.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:13 schreef koffiekoekje het volgende:
copy pasten
(IE gebruiker is 't nie?)
Leuk om te krijgen though.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Tevens zijn vaarraaries lelijkmaar dat is persoonlijk
(disclaimer: als ik een berg geld had zou ik ze nog steeds lelijk vinden)
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja.. kleinigheidje.![]()
![]()
![]()
[..]
Mozilla heeft geen plaatsje meer op de nieuwe computer.![]()
Pimp! my minibike!![]()
[afbeelding]
Rood geanodieerde ventieldopjes.![]()
Je zegt het goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja en nee denk ik. Ik vermoed dat hij lang niet zoveel motor rijd als jij (zou willen op t moment).
Dikke shizzle hoor ferrariquote:Tevens zijn vaarraaries lelijkmaar dat is persoonlijk
(disclaimer: als ik een berg geld had zou ik ze nog steeds lelijk vinden)
Ik heb dan ook een andere smaak dan icemanquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je zegt het goed
[..]
Dikke shizzle hoor ferrari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |