quote:Op donderdag 28 december 2006 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Veertig stuks.. dat duurt wel ff..of we gooien die doos gewoon bij Faithy in de BBQ.
pfff, gewoon allemaal ambtenaren, 5 uur staan ze buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn niet eens beledigendquote:Op donderdag 28 december 2006 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
De TTs zijn ook niet meer wat het geweest is he?
quote:
Duh, dat kon je al weten toen je zag dat bvvt de lapo hadquote:Op donderdag 28 december 2006 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
De TTs zijn ook niet meer wat het geweest is he?
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Duh, dat kon je al weten toen je zag dat bvvt de lapo had
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:16 schreef hicham het volgende:
Faithy wel dan?
Ik had eigenlijk wel een topic over z'n vriendin verwacht
-edit
Hmpf, je hebt je reactie ge-edit!Nou slaat die van mij nergens op
![]()
Ja, sorry, ik en mn (te) grote bekquote:Op donderdag 28 december 2006 18:16 schreef hicham het volgende:
Faithy wel dan?
Ik had eigenlijk wel een topic over z'n vriendin verwacht
-edit
Hmpf, je hebt je reactie ge-edit!Nou slaat die van mij nergens op
![]()
Family Guyquote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef worldpimber het volgende:
Post eens een piccie van je vriendin, of heeft ze een alibi?
Ze wil niet op internet met een foto.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef worldpimber het volgende:
ROFLquote:Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Family Guy
Blijft goed
Dees ook (BazzieK typetje)
Nog een keer BazzieK(alleen is het bij hem Tata
)
Geen alibi dusquote:Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ze wil niet op internet met een foto.
Anders had ik al lang d'r foto op me website gezet
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef hicham het volgende:
Nog een keer BazzieK(alleen is het bij hem Tata
)
Ja keej, zo is't genoeg. Nu weer BazzieK pestenquote:
Stewie is geweldigquote:Op donderdag 28 december 2006 18:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja keej, zo is't genoeg. Nu weer BazzieK pesten
>> Best of Stewie![]()
![]()
Genoeg te vinden op youtube, pwnage
Ik kan je ook mijn adres geven, zet je het op een diskette of print je het uit en stuur je het opquote:
Helaas bij veel pauper bedrijven wel, daarentegen heb ik ook kraanwagen mannen voor structurele flex erbij die mooier materiaal en mooiere ritten doen dan de vaste.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik wilde ja al inschakelen voor dat topic
![]()
Maar tis toch gewoon zo -> Hmm, alle ritten zijn uitgedeeld, we hebben alleen die 2 kutritjes over waar niemand zin in heeft en geen chauffeurs meer over. Ok, bel het uitzendbureau maar dat ze ff een sloeber sturen![]()
Als ik deels op de kosten van Randstad mijn ADR mag halen kom ik direct voor je rijden voor Schenkquote:Op donderdag 28 december 2006 18:54 schreef Makster het volgende:
Helaas bij veel pauper bedrijven wel, daarentegen heb ik ook kraanwagen mannen voor structurele flex erbij die mooier materiaal en mooiere ritten doen dan de vaste.
MAar zoals bij alles, uitzonderingen zijn er altijd
Wanneer kom je voor mij rijdenLaat ik je bij Schenk rijden op de tankwagen, kunnen we wat product illegaal in de tuin lozen zodat we genoeg benzine hebben om te toeren
Tuurlijk haal je ADR op mijn kosten, geen probleem je wets. Alleen even liegen over je trailer ervaring en we zijn erquote:Op donderdag 28 december 2006 18:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als ik deels op de kosten van Randstad mijn ADR mag halen kom ik direct voor je rijden voor Schenk
Betaald goed toch![]()
Maar ik zing sowieso dit jaar ff uit, dan kijken wat ik volgend jaar ga doen met mijn school... daarna kom ik op de koffie bij je voor een werkbespreking
Ik bepaal wat Mark bepaald, en ik zeg neequote:Op donderdag 28 december 2006 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
B-rijbewisj kneus meld zich, regel me ff een D-rijbewijs met CCV-B personenvervoer en baangarantie, wil je?
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:10 schreef worldpimber het volgende:Klinkt goed man, jammer dat ik ook per se mezelf moet bewijzen door een diploma te halen en verstandig werk moet gaan kiezen
![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8083742939252943176&q=vuurwerk
Bazzie![]()
Je moet representatief zijn voor personenvervoerquote:Op donderdag 28 december 2006 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
B-rijbewisj kneus meld zich, regel me ff een D-rijbewijs met CCV-B personenvervoer en baangarantie, wil je?
Ow, sorry Alex, laat maar zitten, je mag nietquote:Op donderdag 28 december 2006 19:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik bepaal wat Mark bepaald, en ik zeg nee![]()
Vlak bij Leeuwarden. En mn lange haar gaat er op de extreem korte termijn af. Jaja, ik heb er wat voor over.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Je moet representatief zijn voor personenvervoerGaat hem niet worden dus
Maar kan geregeld worden, waar woon je ergens
"Tell them Brother Beavis !!!"quote:Op donderdag 28 december 2006 19:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Ow, sorry Alex, laat maar zitten, je mag niet
Kenker Whahahahahahhaquote:Op donderdag 28 december 2006 19:10 schreef worldpimber het volgende:Klinkt goed man, jammer dat ik ook per se mezelf moet bewijzen door een diploma te halen en verstandig werk moet gaan kiezen
![]()
Bazzie![]()
Ik mail je morgen wel ffquote:Op donderdag 28 december 2006 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vlak bij Leeuwarden. En mn lange haar gaat er op de extreem korte termijn af. Jaja, ik heb er wat voor over.
Ik weet het beter. Als jij mij buschauffeur maakt, heb ik geen tijd meer om te modden, en stel ik jou bij de FAs voor als mn opvolger.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik mail je morgen wel ff
Moet uiteraard helemaal goed komen![]()
Uiteraard hangen hier wel een aantal consequenties aanvast, mocht het wat worden dan ben ik vrij om te doen wat ik wil in PTA. Wens ik iemand dood dan wordt dat beloond met een ban voor de tegenpartij. Noem ik iemand een hoer dan is dat zo en mocht ik ooit een topic verkeerd nummeren dan verander je daar absoluut niks aan, begrepen chef
Nee Pimber is een radicale moslimbroeder die via transport spaart voor een bedevaart naar Mekka. Echter gaan al zijn d(z)uur verdiende centen op aan het onderhoud van zijn moto. Hij is goed op weg om een enkeltje naar de hel te verdienen en de eeuwige jachtvelden voorgoed achter hem te laten. Maar what the heck, we leven ten slotte in een vrij land, ja toch...quote:Op donderdag 28 december 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Tell them Brother Beavis !!!"
Pimber is Brother Beavis?
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die tags ook die erbij staan
[afbeelding]
Oh... hallo...![]()
Damn, harde analyse die helaas een representatieve afspiegeling van de werkelijkheid is.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee Pimber is een radicale moslimbroeder die via transport spaart voor een bedevaart naar Mekka. Echter gaan al zijn d(z)uur verdiende centen op aan het onderhoud van zijn moto. Hij is goed op weg om een enkeltje naar de hel te verdienen en de eeuwige jachtvelden voorgoed achter hem te laten. Maar what the heck, we leven ten slotte in een vrij land, ja toch...
Waarom gaat ie niet gewoon op de bonnefooi naar Mekka?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee Pimber is een radicale moslimbroeder die via transport spaart voor een bedevaart naar Mekka. Echter gaan al zijn d(z)uur verdiende centen op aan het onderhoud van zijn moto. Hij is goed op weg om een enkeltje naar de hel te verdienen en de eeuwige jachtvelden voorgoed achter hem te laten. Maar what the heck, we leven ten slotte in een vrij land, ja toch...
Druk en FOK die het af liet wetenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar was je de afgelopen tijd?![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:10 schreef worldpimber het volgende:Klinkt goed man, jammer dat ik ook per se mezelf moet bewijzen door een diploma te halen en verstandig werk moet gaan kiezen
![]()
Bazzie![]()
Sorry maar iemand moet het zand uit je ogen wrijven en je confronteren met de realiteitquote:Op donderdag 28 december 2006 19:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, harde analyse die helaas een representatieve afspiegeling van de werkelijkheid is.![]()
![]()
Omdat een marokkaan niet perse een pauper isquote:Op donderdag 28 december 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom gaat ie niet gewoon op de bonnefooi naar Mekka?
Kwets niet jongehquote:Op donderdag 28 december 2006 19:46 schreef Rib-i het volgende:
Druk en FOK die het af liet weten
Wanneer is je motor klaar
De tijd is nog niet rijpquote:Op donderdag 28 december 2006 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Pimber, waarom ga je niet op de bonnefooi naar Mekka?
Carbiet schieten, damn, dat deze ze vroegah, koop gewoon een paar supervlinders, ben je en sneller klaar en ze klappen 5 keer zo hard. Stink paupers....quote:
quote:
Uhuquote:Op donderdag 28 december 2006 19:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Carbiet schieten, damn, dat deze ze vroegah, koop gewoon een paar supervlinders, ben je en sneller klaar en ze klappen 5 keer zo hard. Stink paupers....![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:49 schreef Makster het volgende:
Omdat een marokkaan niet perse een pauper is
Duidelijkquote:Op donderdag 28 december 2006 19:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kwets niet jongehHij heeft wel al gemaild dat de vorken krom waren ofzo, maar verder stalk ik hem ook niet via de telefoon... weet alles van klanten die je 100x bellen
![]()
Vandaag een opkoper bij geweest, die wilde er 200 Euro voor gevenquote:
WGaahhahaha§quote:Op donderdag 28 december 2006 19:10 schreef worldpimber het volgende:Klinkt goed man, jammer dat ik ook per se mezelf moet bewijzen door een diploma te halen en verstandig werk moet gaan kiezen
![]()
Bazzie![]()
quote:Sinds kort rijd ik in een nieuwe auto met xenonverlichting. Wat in eerste instantie een overbodige luxe leek, [blablalbla, ik zie nu alles beter]... Eigenlijk zou xenonverlichting verplicht moeten worden. Dan ben ik waarschijnlijk ook meteen af van dat gesein met groot- en mistlicht door medeweggebruikers zonder xenonverlichting!
P. Blom uit Kampen
http://dtgi.detelefoongids.nl/dtgi/ZoekInDeTelefoongids.do?locationType=LOCALITY&req_source=homepage&type=basic&wie=P.+Blom&waar=Kampen&x=56&y=11quote:Op donderdag 28 december 2006 20:39 schreef worldpimber het volgende:
Brief in de kampioen:
[..]! Ja, verblind je weggebruikers maar ipv je verlichting beter af te stellen.
Wat een kneus. Bij deze, wie het eerst P. Bloms adres kan vinden en mij zijn hart kan opsturen... verdiend een lintje.
Olie wisselenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:43 schreef Gawaine het volgende:
Waar is die verrekt WB als je hem nodig hebt![]()
Vroegah, bij ons in de straat, was er een vent die lichtkogels naar het eind van de straatquote:Op donderdag 28 december 2006 19:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Carbiet schieten, damn, dat deze ze vroegah, koop gewoon een paar supervlinders, ben je en sneller klaar en ze klappen 5 keer zo hard. Stink paupers....![]()
Ik heb er zelf voor gekozenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen![]()
Ik lees dat je nog wat geduld moet hebben voor die 1100 ?
Ontbrak er geen (afgebroken)bout in de kopquote:Op donderdag 28 december 2006 20:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb er zelf voor gekozen
Vandaag geweest om eigenljik de koop te sluiten, en bij het bekijken van de motor lag er een plasje onder het blok. Ik wist dat de klepdekselpakking lek was maar niet zo erg dat je bij een proefritje de olie tegen je been aangespoten kreeg
Wordt dus opgeknapt, wilde ik eigenlijk zelf doen maar nu kan het op zijn kosten
Was niks afgebroken, ik vermoed eerder een verkeerde of zelfgesneden pakkingquote:Op donderdag 28 december 2006 20:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ontbrak er geen (afgebroken)bout in de kopof kon je dat niet zien ?
Wel mooi dat hij het opknapt voor je![]()
Heb je hem wel horen lopen ?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was niks afgebroken, ik vermoed eerder een verkeerde of zelfgesneden pakking![]()
En idd wel tof dat hij het nog op wil knappen![]()
Wie, de eigenaar met zijn houten been en de papegaai op zijn schouderquote:
En met je gehoor apparaat aanquote:Op donderdag 28 december 2006 21:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wie, de eigenaar met zijn houten been en de papegaai op zijn schouder
Ik heb de motor horen lopen. Startte in één keer. Blok was nog koud, heb ik zelf gevoeld, niet halfwarm ofzo maar echt koud. Geen tik in de motor of rammelende onderdelen. Klonk goed eigenlijk
Zet ik er een keer een foto neer is er niemand die het ziet.........quote:Op donderdag 28 december 2006 21:33 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
bwt + vriendin in de tram![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zet ik er een keer een foto neer is er niemand die het ziet.........![]()
Wanneer ga je weer met MSN online komen???quote:Op donderdag 28 december 2006 21:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb ik iets belangrijks gemist [afbeelding]
Downloaden en installerenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:59 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer met MSN online komen???
quote:
dat is tegenwoordig hiero: http://get.live.com/messenger/overviewquote:
Bezig met downloadenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:11 schreef bvvt het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig hiero: http://get.live.com/messenger/overview
Gatver zegquote:Op donderdag 28 december 2006 22:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hier staat ie ook: http://www.youtube.com/watch?v=f8DTV3hHplY
Je kan natuurlijk altijd nog gebruik maken van de Windows messenger die vaak al standaard geinstalleerd isquote:Op donderdag 28 december 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Foutmelding: 81000395
Damnquote:Op donderdag 28 december 2006 22:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hier staat ie ook: http://www.youtube.com/watch?v=f8DTV3hHplY
Mijn youtube bijdragequote:Op donderdag 28 december 2006 22:35 schreef Snelwagen het volgende:
Humz, met een paar biertjes word die bowlingbaan wel heel glad![]()
De rest slaapt alquote:Op donderdag 28 december 2006 23:00 schreef Gawaine het volgende:
ok ok hier mijn bowling bijdrage http://www.youtube.com/watch?v=AujDmI0djAg
Schagen! WEL HOOR!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:46 schreef Rib-i het volgende:
Binnenkort een bezoekje aan Schagen brengen
Nou iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |