quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
Waar zijn de gedenkwaardige quotes -topic onderwerp- etc......![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet zo brutaal tegen de Fok! MC brikkenmaster anders zal ik jou eens hard laten komen![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee met een hamster en een fanfare nou goed![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Makster het volgende:
WIE HEEFT ER ZIN OM BINNEN NU EN EEN MAAND IETS TE DOEN?
UITERAARD WETEN WE NOG NIET WAT WE GAAN DOEN DUS SUGGESTIES ZIJN WELKOM
DE LOCATIE IS EEN VERASSING![]()
Dus jij houdt van dikke oude vrouwen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik heb dan ook een andere smaak dan iceman
Andere smaak qua auto... okéquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus jij houdt van dikke oude vrouwen.![]()
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/link.gif
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/link.gif
[afbeelding] [afbeelding]
Schattig dat kleine ventje naast Jennie Dahlman.![]()
Geduld jijquote:Waar zijn de gedenkwaardige quotes -topic onderwerp- etc......![]()
![]()
![]()
Heb ik halfuurtje geleden geprogrammeerd ..quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:55 schreef ikookhier het volgende:
*Vanavond theo maassen op tv*
quote:
Deze hebben geen rubber en olie nodig....quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
De volgende drie topics start ik wel met motoren die nog niet geweest zijn.![]()
![]()
Wel gedenkwaardig creatief en vooruitstrevend topic dit.![]()
Hoewel, het is al bedacht in de jaren zeventig.![]()
Persoonlijk heb ik liever iets met wielen.
Hoe hou je hier het rubber onder.![]()
Vragen alom.![]()
Piramidepost.![]()
design@WB![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 30 december 2006 16:09 schreef Worldbeater het volgende:
Is dit niet een andere.![]()
[afbeelding]
Lelijke lippen imho.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Deze hebben geen rubber en olie nodig....
Ah, oke, dat werkt altijd.quote:Geen ideeik zocht op Jenni Dahlman
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Hoe smeren ze dan? Berrylium met Teflon.....![]()
[..]
Ah, oke, dat werkt altijd.![]()
[afbeelding]
Fokking omgebouwd dus.Kimmi mag haar hebben.
![]()
En dat blauwe bloementje matched vast ook nog ergens bijquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:22 schreef Worldbeater het volgende:
Grote ogen. [afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht ook dat het daarom ging ...quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:29 schreef Rib-i het volgende:
FOK MC heeft aan scherpte ingeleverd. Gelukkig hebben we Worldpimber nog![]()
Tenzij hij ook gaat posten dat hij dacht dat het om het pookje ging
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
De volgende drie topics start ik wel met motoren die nog niet geweest zijn.![]()
![]()
Wel gedenkwaardig creatief en vooruitstrevend topic dit.![]()
Hoewel, het is al bedacht in de jaren zeventig.![]()
Persoonlijk heb ik liever iets met wielen.
Hoe hou je hier het rubber onder.![]()
Vragen alom.![]()
Piramidepost.![]()
design@WB![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:30 schreef worldpimber het volgende:
Tyf ff op met die pics, heb me kamer gisteren opgeruimd dus kan weer onbeschaamd de hele dag de deur open latenAlleen als er telkens van die prutpics worden gepost ..
![]()
[..]
Ik dacht ook dat het daarom ging ...![]()
Beetje gay.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:26 schreef koffiekoekje het volgende:
En dat blauwe bloementje matched vast ook nog ergens bij
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:30 schreef worldpimber het volgende:
Tyf ff op met die pics, heb me kamer gisteren opgeruimd dus kan weer onbeschaamd de hele dag de deur open latenAlleen als er telkens van die prutpics worden gepost ..
![]()
Photoshop momentquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:33 schreef Worldbeater het volgende:
Wat is daar op tegen? De kleren zijn nog aan etc.![]()
Neh net thuis, maar ik zal zo wel ff de deur dicht doen en hem bekijken.quote:Die Powerpoint al geopend die ik vandaag gestuurd heb?![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Photoshop moment
In my case it will be paint
[afbeelding]
Ik denk dat ze haar eigen ogen heeft daar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:36 schreef Rib-i het volgende:
Photoshop moment
In my case it will be paint
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar eigen ogen heeft daar.![]()
Kimmi keek de eerste keer ook iets anders uit zijn doppen..
[afbeelding]
En jij edit ook met grote ogen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:57 schreef Rib-i het volgende:
Ik moet toch ook eens iets met Photoshop gaan doen
Tering.. en ik de search gebruiken.. bestond het topic al zie ik net.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:57 schreef worldpimber het volgende:
Over welk topic had je het niet Poppelen?
Omdat -XX- alleen fysiek gezien 18 is, plaatst ik de reactie in een spoiler.quote:.ppt's![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsssquote:Omdat -XX- alleen fysiek gezien 18 is, plaatst ik de reactie in een spoiler.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Wat willekeurige en onderling totaal verschillende shit waar geen visie achter zit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:01 schreef -XX- het volgende:
Plaatjes hoor!
[afbeelding]Haha
[afbeelding]
Haha
[afbeelding]
Wat is DIT!
[afbeelding]
En DIT!!!
[afbeelding]
Zo lelijk ook!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:06 schreef -XX- het volgende:
Tsss
Ouwe !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tsss
Ouwe !![]()
Niet zo brutaal tegen de Fok! MC brikkenmaster anders zal ik jou eens hard laten komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:01 schreef BazzieK het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet zo brutaal tegen de Fok! MC brikkenmaster anders zal ik jou eens hard laten komen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie altijd samen klaar![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:24 schreef Rib-i het volgende:
Eindelijk een site met een antwoord op al je vragen [afbeelding]
Click
Met jou zaakiequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha dat is vet gaaf!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Die helmpiesquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:04 schreef Rib-i het volgende:
KTM gaat auto's bouwen
[[url=http://www.autowereld.com/imagesDB/640/612131114570_ktm.jpg]afbeelding][/url]
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Oude mensen oude plaatjes!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:41 schreef Snelwagen het volgende:
Ennuh XX allemaal leuk en aardig die foto's. Maaruh driekwart is eigenlijk al bestwel oud![]()
Ik heb het spiekbriefje gevondenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:24 schreef Rib-i het volgende:
Eindelijk een site met een antwoord op al je vragen [afbeelding]
Click
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | <!-- 24 var phrase = new Array(5); //The phrases// phrase[0] = "You will get your answer within three days"; phrase[1] = "If you can believe it, you can conceive it"; phrase[2] = "Put on a happy face and good news will follow"; phrase[3] = "Real release comes through letting go"; phrase[4] = "If you don't make the effort, who will?"; phrase[5] = "It's time to stop terrorising yourself with your thoughts"; phrase[6] = "Creative visualisation will help you achieve your goals"; phrase[7] = "Start by believing in yourself and what you have to offer"; phrase[8] = "You are well loved and that's what's important"; phrase[9] = "You will get what you want if you still want it in three months"; phrase[10] = "Take care not to up-end a project by miscalculating at the last minute"; phrase[11] = "Trust the Universe"; phrase[12] = "Enjoy what you have now and don't worry about tomorrow"; phrase[13] = "Sometimes it's what we least expect that makes us happy"; phrase[14] = "Live by your feelings and not by your fears"; phrase[15] = "Yes - if you're sure that's what you want"; phrase[16] = "Only if you truly believe that you can"; phrase[17] = "Anything is possible if you have faith and confidence"; phrase[18] = "The answer will come by post or email or phone"; phrase[19] = "Buy some flowers to show you care for best results"; phrase[20] = "Are you sure you're getting your message across to the person who matters most?"; phrase[21] = "All is far from lost - stay strong"; phrase[22] = "Meditate on your question before asking again"; phrase[23] = "A foreigner or foreign company can help you now"; var randNum = Math.floor(Math.random()*phrase.length); document.writeln(phrase[randNum]); //--> </script> |
Pwnedquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Oude mensen oude plaatjes!
Haha noOoohhhhhhHhhh![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Oude mensen oude plaatjes!
Haha noOoohhhhhhHhhh![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Pwned![]()
Volgens mij is dit het moment waarop BazzieK uit wraak de veelbesproken foto van -XX- in string post
[..]
![]()
![]()
quote:
Gedenkwaardige quotes: checkquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Worldpimber, doe even de deur weer dicht
Nog een leuke inzoom foto van zijn koppie hierquote:Volgens mij is dit het moment waarop BazzieK uit wraak de veelbesproken foto van -XX- in string post
[..]
Ik niet in iedergevalquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gedenkwaardige quotes: check
Niet dat er nog iemand naar de OP kijkt
Alsof je wist wat er gezegt zou wordenquote:Niet dat er nog iemand naar de OP kijkt
Deze ook goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nog een leuke inzoom foto van zijn koppie hier![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Deze ook goed
[afbeelding]
of deze
[afbeelding]
Maaaruhhh... Technisch gesproken ben jij de baby van het forumquote:
Ja jaaaaaaaaa ik sabbel goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maaaruhhh... Technisch gesproken ben jij de baby van het forum
[afbeelding]
Nog iets te veel tandenquote:
Neequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nog iets te veel tanden![]()
![]()
![]()
Maarre iedereen die er hier toe doet () heeft mijn lilluke kop hier al gezien, dus post jij lekker mijn hoofd post ik jouw afbakbroodjes
Ah nu krabbelen we terug he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah nu krabbelen we terug he!Nou voor deze keer kom je weg met een waarschuwing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
Jaja lach er maar om, het is wel een teken van onvolwassenheidquote:
Lachenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jaja lach er maar om, het is wel een teken van onvolwassenheid![]()
![]()
Meer lachen is altijd goed hé, maar dat terugkrabbelen doet het hemquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lachen?
Laat me niet lachenHoe ouder ik word, hoe meer ik ga lachen!
![]()
quote:
En dan zijn er echt nog zat landen op de aarbol waar dit mag rijden.quote:
Damn, BMW gaat het echt leren.quote:
Jah idd die bmw's zien dr echt lekker uit, maar kwil ook geen 1 cilinder meer ivm vermogen en gebruiksvriendlijksheid. Kwil een 950 maar die zijn nog te duurquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
En dan zijn er echt nog zat landen op de aarbol waar dit mag rijden.![]()
![]()
[..]
Damn, BMW gaat het echt leren.![]()
Jammer dat die 1 pitters qua vermogen tekort schieten.Maak er ff alsjeblieft snel een tweecylinder van.
![]()
Geld heb ik toch niet.![]()
![]()
Haquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Meer lachen is altijd goed hé, maar dat terugkrabbelen doet het hem![]()
juistquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
HaIk krabbel heel niet terug, tsssssss
Want mij naam is -XX-
![]()
Ehh, geen idee eigenlijk.....quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Komt vast door die liefde maakt blind shizzle![]()
Te veel tanden??quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nog iets te veel tanden![]()
![]()
![]()
Maarre iedereen die er hier toe doet () heeft mijn lilluke kop hier al gezien, dus post jij lekker mijn hoofd post ik jouw afbakbroodjes
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah nu krabbelen we terug he!Nou voor deze keer kom je weg met een waarschuwing
Komt ze eventjes goed weg he![]()
![]()
Ja, snap er echt niks van dat het in Nederland niet magquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan zijn er echt nog zat landen op de aarbol waar dit mag rijden.![]()
![]()
Dat zeg ik ook tegen de hypotheekbelcentrales, hoe interessant is de aanbieding voor een werklozequote:[..]
Damn, BMW gaat het echt leren.![]()
Jammer dat die 1 pitters qua vermogen tekort schieten.Maak er ff alsjeblieft snel een tweecylinder van.
![]()
Geld heb ik toch niet.![]()
Aangezien TataK BazzieK ooit een necrofiel noemde gok ik op het eerstequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ehh, geen idee eigenlijk.....
[..]
Te veel tanden??
je wilt een oma of een èèn jarige?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Aangezien TataK BazzieK ooit een necrofiel noemde gok ik op het eerste![]()
lo0lquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Aangezien TataK BazzieK ooit een necrofiel noemde gok ik op het eerste![]()
En die smalle voorvork.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:39 schreef Rib-i het volgende:
Ja, snap er echt niks van dat het in Nederland niet mag
Tjek het linkersteunwiel en de stoeprand![]()
![]()
Tsja, je kan op ergere manieren/plaatsen sterven als miljonairquote:Kort genot van lottomiljoenen
MICHIGAN - Een Amerikaan die 94 miljoen euro won in de lotto, heeft maar twintig maanden mogen genieten van zijn geld: hij stierf onlangs door een hartaanval. Dus winnaars van de komende oudejaarstrekking van de staatsloterij: geef je geld snel uit!
De 43-jarige Ralph Stebbins werd door zijn vrouw dood gevonden in het splinternieuwe landgoed dat ze hadden gekocht van het prijzengeld. Stebbins was anderhalf jaar geleden nog de koning te rijk toen hij de megajackpot pakte. De vorkheftruckchauffeur en zijn vrouw Mary die als cassiere werkte, ruilden hun kleine flatje in voor een landgoed. De winnaar was kort ervoor nog opa geworden en had allerlei plannen met de miljoenen.
Ik krijg de volgende meldingquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En die smalle voorvork.En die knipperlichte.
En..
En..
![]()
![]()
En de zijwieltjes kunnen niet eens omhoog.![]()
Zit -XX- al vier jaar op MF?![]()
quote:De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed gegenereerd door de 'global_error' klasse)
......hij laat in ieder geval zijn vrouw niet onbemiddeld achter.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
' U are a strange guy.quote:
Ow is dat XXquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En die smalle voorvork.En die knipperlichte.
En..
En..
![]()
![]()
En de zijwieltjes kunnen niet eens omhoog.![]()
Zit -XX- al vier jaar op MF?![]()
Hoe sterk is de eenzame fietserquote:Op zondag 31 december 2006 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]Slapen, morgen weer werken. Tegen de wind inrijden
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |