Jee. Wat een gebrek.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:01 schreef Lienekien het volgende:
Ja, en broer kan dat niet.
Ik wil je zo graag een complex aanpraten. Liefst voor het einde van het jaar. Dan kan het nog mee in het jaaroverzicht.quote:
Dat kan ik zelf nog altijd het beste.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil je zo graag een complex aanpraten.
quote:Liefst voor het einde van het jaar. Dan kan het nog mee in het jaaroverzicht.
Ik geef je gelijk en ik geef je een compliment. Wat zeur je nou.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:20 schreef broer het volgende:
Ja, lekker dan. Wéér een complex erbij.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik geef je gelijk en ik geef je een compliment. Wat zeur je nou.
Ik heb je ego al voldoende gemasseerd voor vandaag.quote:
Waarvoor veel dank! Ik kan er weer een paar dagen tegen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb je ego al voldoende gemasseerd voor vandaag.
Een stukje waardering. Dat doet goed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:29 schreef broer het volgende:
[..]
Waarvoor veel dank! Ik kan er weer een paar dagen tegen.
Ja, ik wil jouw ego ook wel even strelen als dank. Maar tegelijkertijd klinkt dat een beetje als een oneerbaar voorstel. Dus dat doe ik dan maar niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:30 schreef Lienekien het volgende:
Een stukje waardering. Dat doet goed.
Dan zeg je toch gewoon iets aardigs.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik wil jouw ego ook wel even strelen als dank. Maar tegelijkertijd klinkt dat een beetje als een oneerbaar voorstel. Dus dat doe ik dan maar niet.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:27 schreef broer het volgende:
Ja. Anders mag je niet meedoen.
Dan hoef je ook geen kaartje te halen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:40 schreef dwerg het volgende:
Ik zie het probleem niet.
Nee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:39 schreef Bupatih het volgende:
Heb je niks beters in te brengen?
Handig systeem.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:43 schreef broer het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen kaartje te halen.
Kwantiteit boven alles.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:48 schreef Augustina het volgende:
Maar we zijn wel 4 posts verder.
Extra betalen om je lam te mogen zuipen in de rooklucht. Nee, ik bedank ook liever.quote:
You make it sound so romantic.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:54 schreef Lienekien het volgende:
Extra betalen om je lam te mogen zuipen in de rooklucht.
quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:10 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Ja. Maar ze drukt het 'Poëtisch' uit. Dat gevoel vind ze dus lekker!![]()
Leer nou es tussen de regels door lezen bij de vrouwen...
Sorry, ik houd er niet van. Maar voor de juiste persoon zou ik me er wel even overheen willen zetten.quote:
Ik ben er ook geen fan van. Maar ik weet wel dat, als ik besluit om niets te doen, ik me om 12 uur 's nachts vreselijk sneu voel. Dan liever een paar uurtjes kijken of het leuk is en dan weer naar huis.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:03 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, ik houd er niet van.
Zoek de fout.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:06 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van. Maar ik weet wel dat als ik besluit om niets te doen, dat ik me dan om 12 uur 's nachts vreselijk sneu voel. Dan liever een paar uurtjes kijken of het leuk is en dan weer naar huis.
Heb je 't tegen mij?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
Het is goed met jullie.
Nou, nou.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:35 schreef broer het volgende:
Ik heb er nu ruim een uur Javier Guzman opzitten. Jezus, wat is dat slecht, zeg.
Klinkt goed. Doe je mee, Charles Mingus en Irish Coffee?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:44 schreef broer het volgende:
Aan die constatering hebben we niets. Een oplossing moet er komen.
Iets met jazz en whisky, of zo?
Ach, kom op. Alles wat hij zei is al eerder gezegd. Vaak nog beter, ook.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
Nou, nou.
Ik weet niks van jazz en open zodadelijk een biertje. Maar verder doe ik wel mee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:47 schreef JAM het volgende:
Klinkt goed. Doe je mee, Charles Mingus en Irish Coffee?
Dan mag jij mij nu een paar namen / voorbeelden geven, aangezien ik die dingen nog nooit eerder heb gehoord. En ik kijk veel cabaret.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, kom op. Alles wat hij zei is al eerder gezegd. Vaak nog beter, ook.
Ik hoorde Theo Maassen, André Manuel, Youp van 't Hek, Hans Teeuwen en Freek de Jonge langskomen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
Dan mag jij mij nu een paar namen / voorbeelden geven, aangezien ik die dingen nog nooit eerder heb gehoord. En ik kijk veel cabaret.
Ik ook. Dat vond ik dan wél weer leuk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik was de DWHN-compilatie aan het kijken.
Waarom precies?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef JAM het volgende:
Biancavia is werkelijk een hele interessante vrouw.
Dat is iets tussen mij en Bianca. Ik mag Bianca zeggen. Ha!quote:
Laten we het er gewoon op houden dat ik het niet leuk vond en jij wel. Zijn we beiden gelukkig, toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:46 schreef Bupatih het volgende:
En ik wilde nog zeggen dat er niks mis is met een eigen typetje nog eens te doen.
Raoul Heertje doet bij DWHN ook steeds dezelfde (oh, hij kan er maar één)
En het ging in dit geval om een stukje van 2, 3 seconden...
Ja, maar daar had ik het al lang op gehouden, broer.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:50 schreef broer het volgende:
[..]
Laten we het er gewoon op houden dat ik het niet leuk vond en jij wel. Zijn we beiden gelukkig, toch?
Ze gebruikt constant die PI, ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:52 schreef broer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ga eerst maar eens zoeken wie je nu eigenlijk bedoelt.
En tóch ben ik gelukkig.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:52 schreef JAM het volgende:
Nou, broer, ik vond er ook geen hol aan. Laten we het er op houden dat wij gewoon gelijk hebben en Bupatih niet. Het is gewoon niet leuk. Niks kwestie van smaak! Niks daarvan!
Ja, ik niet.quote:
Kom dan naar mijn kant.quote:
Nee, nee...Ik vind dat zo christelijk, die zelfverloochening. Ik ben liever ongelukkig dan christen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kom dan naar mijn kant.Je moet dan wel Guzman leuk hebben gevonden, maar dan krijg je er ook wat voor terug, hè.
Iemand die het niet erg vindt om 20 miljoen te winnen.quote:
Ik stel mijn doelen weer te hoog, hè?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Stel je voor zeg,
dat je pas gelukkig bent wanneer al die anderen dat ook zijn.
Dat is geen leven, broer.
Vandaag.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het deed erg aan Theo denken, ja.
En die komt morgen.
Jawel, hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik moest lachen om Javier Guzman. Maar dat mag dus niet.
Het stelde niks voor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef Bupatih het volgende:
Het gebeurde allemaal in 'ShowChat', JAM.
Mên, je had Lienekien bezig moeten zien.
Die commentator was anders ook niet van gisteren! Hulde!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef Bupatih het volgende:
Het gebeurde allemaal in 'ShowChat', JAM.
Mên, je had Lienekien bezig moeten zien.
(Dat was natuurlijk het leukste, maar dat moet je niet te hard zeggen. Zijn ego is al te groot voor zijn, ehm, tja.)quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die commentator was anders ook niet van gisteren! Hulde!
Ere wie ere toekomt, niet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
(Dat was natuurlijk het leukste, maar dat moet je niet te hard zeggen. Zijn ego is al te groot voor zijn, ehm, tja.)
Ik vervulde louter een bescheiden rol in dit alles.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die commentator was anders ook niet van gisteren! Hulde!
Minstens!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:28 schreef dwerg het volgende:
Ik hoop dat Erik het zo naar z'n zin heeft dat hij dit forum niet mist.
't Is OK.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:38 schreef Lienekien het volgende:
Vind je 't wat, post rondbrengen?
Onthou je je van commentaar?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:48 schreef Bupatih het volgende:
*toekijkt*
Wat doet het niet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:50 schreef Lienekien het volgende:
Hij doet het niet.
't Is helemaal geen nieuwjaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:52 schreef Lienekien het volgende:
Jongens, ik houd het niet meer.
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
Kut.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:52 schreef Lienekien het volgende:
Jongens, ik houd het niet meer.
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:53 schreef broer het volgende:
[..]
Kut.
Nu kan ik niet meer voor het nieuwe jaar iets aardigs tegen je zeggen.
Misschien kun je morgen gewoon even voor het gevoel naar de supermarkt lopen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:56 schreef Lienekien het volgende:
Ja maar morgen is het zondag. Da's geen dag voor Oudjaar. Je moet nog even net voor 5 uur naar de supermarkt kunnen.
Je moeder!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
Oliebollen maak je zelf!
Hij weet dat het geen belediging is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:17 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat Bupa niet echt gevoelig is voor je belediging, Lien.
Zo is dat!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
Oliebollen maak je zelf!
Breng er wat langs dan, want ik begin er dit jaar niet aan. Geen zin in.quote:
Zo is dat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Breng er wat langs dan, want ik begin er dit jaar niet aan. Geen zin in.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:17 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat Bupa niet echt gevoelig is voor je belediging, Lien.
En daar bleef je dan van eten en daar had je dan tot ver in het nieuwe jaar het zuur van. In mijn geval, dan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar inderdaad, mijn moeder maakt ze.!
Je mag ze komen halenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Breng er wat langs dan, want ik begin er dit jaar niet aan. Geen zin in.
Da's hier gelukkig niet zo. Ze zijn wel altijd erg lekker.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En daar bleef je dan van eten en daar had je dan tot ver in het nieuwe jaar het zuur van. In mijn geval, dan.![]()
Oeh, dat klinkt allemaal lekker! Je hebt m'n adresquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je mag ze komen halen
Ik heb 1 grote schaal vol met 'gewone oliebollen' (appel, rozijnen en sucade)
en ik heb 1 experimentje waar gember en banaan in zit, dat is ook een grote schaal vol
De gemberbollen zijn ook best lekker trouwens
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt allemaal lekker! Je hebt m'n adres![]()
Sssst, niet verklappen!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nee nee, mannen kunnen ook multi-tasken! Alleen wij lopen er niet zo mee te koop,
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, zo leer je nog eens wat
RIO DE JANEIRO - Bij aanvallen van gewapende bendeleden op bussen en politiebureaus zijn in de Braziliaanse stad Rio de Janeiro zeker achttien mensen omgekomen. Dat melden de autoriteiten. De rellen begonnen woensdagnacht en duurden donderdag voort, terwijl de stad volliep met toeristen die Nieuwjaar komen vieren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat met die bus en brandstichting na beroving![]()
Met m'nquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Wat zal je bezorgd zijnHoe gaat het met
?
Wat?quote:Op zondag 31 december 2006 13:03 schreef Lienekien het volgende:
Nou, dat begint leuk.
Om nou zo de toon te zetten voor de lpt van vandaag.quote:
Grapje, zeker.quote:Op zondag 31 december 2006 13:03 schreef Augustina het volgende:
Ik ga vanavond maar eens vroeg naar bed.
Alsof het zo tof is dat de eerste pas om 13:02 reageert.quote:Op zondag 31 december 2006 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Om nou zo de toon te zetten voor de lpt van vandaag.
Nee, het is tof om daar direct verbolgen over te doen.quote:Op zondag 31 december 2006 13:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsof het zo tof is dat de eerste pas om 13:02 reageert.
En dat heb ik nou bij dequote:Op zondag 31 december 2006 13:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, het is tof om daar direct verbolgen over te doen.![]()
En ja, ik zie je PI, maar ik heb altijd last van kortsluiting bij die smilie.
O, dus omdat het nog erger kan, is het ineens niet meer erg.quote:Op zondag 31 december 2006 13:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat heb ik nou bij de [afbeelding]-PI.
En ik deed er niet eens echt verbolgen over.
Morgen??quote:Op zondag 31 december 2006 13:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, mensen, vertel mij eens wat de plannen zijn voor morgen.
Hier zijn ze af en toe al bezig. En de kat verhuist de hele tijd van onder het bed naar onder de bank en weer terug.quote:Op zondag 31 december 2006 13:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Gaat er bij jullie nog vuurwerk afgestoken worden??
ah, vannacht dus? Dan ga ik slapenquote:Op zondag 31 december 2006 13:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, morgen. Als in: na middernacht.
Tja Breda..., het Rio van Nederlandquote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Af en toe? Hier is het oorlog.
quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 13:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gaan jullie ook helemaal niets doen met Oud en Nieuw?
quote:Op zondag 31 december 2006 13:30 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, Bupatih, als daar geen smiley-idee in zit, dan weet ik het ook niet meer.
Ja hallo, je kan niet niets doen.quote:
Ik heb gisteren Mission Implausible 3 gezien, en dat was een aardige film. Niet helemaal geloofwaardig, en Philip Seymour Hoffman had wat meer speeltijd mogen krijgen, maar toch wel onderhoudend voor een paar uur. En als je meer Philip Seymour Hoffman wilt zien, dan zou je Capote moeten zien.quote:Op zondag 31 december 2006 13:37 schreef Augustina het volgende:
Oja, een filmpje huren. Tips zijn welkom.
Man On The Moon.quote:Op zondag 31 december 2006 13:37 schreef Augustina het volgende:
Ik ga ook helemaal niets doen vanavond. Oja, een filmpje huren. Tips zijn welkom.
Nee. Want dat is sneu.quote:Op zondag 31 december 2006 18:04 schreef broer het volgende:
Mogen we nu tot 12 uur niets meer zeggen, eigenlijk?
Nou je 't zegt.quote:Op zondag 31 december 2006 18:44 schreef Augustina het volgende:
Lienekien, 'hij weegt zwaar' is dat een zelfde fout als 'hij kost duur'?
Nog niks. Eigenlijk ben ik te lui om he-le-maal naar de videotheek te fietsen.quote:Op zondag 31 december 2006 18:53 schreef Lienekien het volgende:
Welke film is het geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |