quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:10 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Ja. Maar ze drukt het 'Poëtisch' uit. Dat gevoel vind ze dus lekker!![]()
Leer nou es tussen de regels door lezen bij de vrouwen...
Sorry, ik houd er niet van. Maar voor de juiste persoon zou ik me er wel even overheen willen zetten.quote:
Ik ben er ook geen fan van. Maar ik weet wel dat, als ik besluit om niets te doen, ik me om 12 uur 's nachts vreselijk sneu voel. Dan liever een paar uurtjes kijken of het leuk is en dan weer naar huis.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:03 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, ik houd er niet van.
Zoek de fout.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:06 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van. Maar ik weet wel dat als ik besluit om niets te doen, dat ik me dan om 12 uur 's nachts vreselijk sneu voel. Dan liever een paar uurtjes kijken of het leuk is en dan weer naar huis.
Heb je 't tegen mij?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
Het is goed met jullie.
Nou, nou.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:35 schreef broer het volgende:
Ik heb er nu ruim een uur Javier Guzman opzitten. Jezus, wat is dat slecht, zeg.
Klinkt goed. Doe je mee, Charles Mingus en Irish Coffee?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:44 schreef broer het volgende:
Aan die constatering hebben we niets. Een oplossing moet er komen.
Iets met jazz en whisky, of zo?
Ach, kom op. Alles wat hij zei is al eerder gezegd. Vaak nog beter, ook.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
Nou, nou.
Ik weet niks van jazz en open zodadelijk een biertje. Maar verder doe ik wel mee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:47 schreef JAM het volgende:
Klinkt goed. Doe je mee, Charles Mingus en Irish Coffee?
Dan mag jij mij nu een paar namen / voorbeelden geven, aangezien ik die dingen nog nooit eerder heb gehoord. En ik kijk veel cabaret.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, kom op. Alles wat hij zei is al eerder gezegd. Vaak nog beter, ook.
Ik hoorde Theo Maassen, André Manuel, Youp van 't Hek, Hans Teeuwen en Freek de Jonge langskomen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
Dan mag jij mij nu een paar namen / voorbeelden geven, aangezien ik die dingen nog nooit eerder heb gehoord. En ik kijk veel cabaret.
Ik ook. Dat vond ik dan wél weer leuk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik was de DWHN-compilatie aan het kijken.
Waarom precies?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef JAM het volgende:
Biancavia is werkelijk een hele interessante vrouw.
Dat is iets tussen mij en Bianca. Ik mag Bianca zeggen. Ha!quote:
Laten we het er gewoon op houden dat ik het niet leuk vond en jij wel. Zijn we beiden gelukkig, toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:46 schreef Bupatih het volgende:
En ik wilde nog zeggen dat er niks mis is met een eigen typetje nog eens te doen.
Raoul Heertje doet bij DWHN ook steeds dezelfde (oh, hij kan er maar één)
En het ging in dit geval om een stukje van 2, 3 seconden...
Ja, maar daar had ik het al lang op gehouden, broer.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:50 schreef broer het volgende:
[..]
Laten we het er gewoon op houden dat ik het niet leuk vond en jij wel. Zijn we beiden gelukkig, toch?
Ze gebruikt constant die PI, ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:52 schreef broer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ga eerst maar eens zoeken wie je nu eigenlijk bedoelt.
En tóch ben ik gelukkig.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:52 schreef JAM het volgende:
Nou, broer, ik vond er ook geen hol aan. Laten we het er op houden dat wij gewoon gelijk hebben en Bupatih niet. Het is gewoon niet leuk. Niks kwestie van smaak! Niks daarvan!
Ja, ik niet.quote:
Kom dan naar mijn kant.quote:
Nee, nee...Ik vind dat zo christelijk, die zelfverloochening. Ik ben liever ongelukkig dan christen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kom dan naar mijn kant.Je moet dan wel Guzman leuk hebben gevonden, maar dan krijg je er ook wat voor terug, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |