quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat nou voor een zin?
Neuh, die kloof is een aantal jaar geleden al geslagen, nu laat ze 'm!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je van laat slaat maakt, moet het kunnen.
Ik zie Bupatih als laatste poster in de AT en ik klik.quote:
Dat kan niet. Je kan geen kloof laten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Neuh, die kloof is een aantal jaar geleden al geslagen, nu laat ze 'm!
http://sport.fok.nl/sport/reageren/nieuws/32746/184901quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat nou voor een zin?
Hihi.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie Bupatih als laatste poster in de AT en ik klik.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/sport/reageren/nieuws/32746/184901!
bewijs?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je kan geen kloof laten.![]()
Daarmee overtuig ik Curchulain nietquote:
De onwetendheid bij die jongen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daarmee overtuig ik Curchulain niet!
'Een kloof laten' is 'gewoon' geen uitdrukking. 'Een gat laten vallen' bijv. wel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daarmee overtuig ik Curchulain niet!
Is die nieuw? Die heb je voor mij gemaakt, hè?quote:
Wat is je vraag nu eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:49 schreef Canisfire het volgende:
Svurno jij als postbode op urk of wat je ook geweest bent waarom lijkt het zo veel op Volendam ?
Mja, die is oud.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is die nieuw? Die heb je voor mij gemaakt, hè?![]()
Nee, want zó vaak zou ik je niet willen slaan dat ik er speciaal een smiley voor maak.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is die nieuw? Die heb je voor mij gemaakt, hè?![]()
Waarom Urk zoveel op Volendam lijkt. duhquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is je vraag nu eigenlijk?
Geen idee.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom Urk zoveel op Volendam lijkt. duh![]()
't Zijn wel 'mijn' icons (zie discussie van gisteren):quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want zó vaak zou ik je niet willen slaan dat ik er speciaal een smiley voor maak.
Hij bestond al...
Dat zou je als postbode van Urk of wat je ook bent geweest toch moeten weten?quote:
Laten we het dan omdopen tot de Lienekien-smiley.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Zijn wel 'mijn' icons (zie discussie van gisteren):&
.
Dat benadrukt zo mijn chagrijn. Ik denk niet dat dat therapeutisch een wenselijke stap is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laten we het dan omdopen tot de Lienekien-smiley.
Weet jij soms het verschil tussen Rotjeknor en je eigen woonplaatsquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zou je als postbode van Urk of wat je ook bent geweest toch moeten weten?
Achterlaten danquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je kan geen kloof laten.![]()
En geloofwaardigheid, hechten we daar nog aan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:56 schreef Bupatih het volgende:
Oh, dan doop ikom tot de Lienekien-smiley.
Ja Rotterdam was ooit de meest grote haven van de wereld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet jij soms het verschil tussen Rotjeknor en je eigen woonplaats?
Ja. Zo is de ligging ten opzichte van Amsterdam anders. Ook hebben ze beiden een verschillend aantal wijken. De naam is anders. Het aantal jaren dat ze stadrechten hebben...quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet jij soms het verschil tussen Rotjeknor en je eigen woonplaats?
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En geloofwaardigheid, hechten we daar nog aan?
'Mensen' geloven me vaak niet, als ik steeds maar 'quote:
Oh, op die fiets!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Mensen' geloven me vaak niet, als ik steeds maar ''. En terecht.
Iedereen weet datquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Mensen' geloven me vaak niet, als ik steeds maar ''. En terecht.
Nieuw voor mij, en ik ben vast niet de enige.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Iedereen weet daten [afbeelding] uitstekend zijn voor sarcasme en ironie.
Vandaar:quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nieuw voor mij, en ik ben vast niet de enige.
Daarom ook dequote:Op zaterdag 30 december 2006 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nieuw voor mij, en ik ben vast niet de enige.
Maar min maal min is plus, hè.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Daarom ook de [afbeelding] om die 'Iedereen weet' te neutraliseren. [afbeelding]
Niet wat betreft smilies of PI's.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar min maal min is plus, hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |