Minstens!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:28 schreef dwerg het volgende:
Ik hoop dat Erik het zo naar z'n zin heeft dat hij dit forum niet mist.
't Is OK.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:38 schreef Lienekien het volgende:
Vind je 't wat, post rondbrengen?
Onthou je je van commentaar?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:48 schreef Bupatih het volgende:
*toekijkt*
Wat doet het niet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:50 schreef Lienekien het volgende:
Hij doet het niet.
't Is helemaal geen nieuwjaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:52 schreef Lienekien het volgende:
Jongens, ik houd het niet meer.
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
Kut.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:52 schreef Lienekien het volgende:
Jongens, ik houd het niet meer.
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:53 schreef broer het volgende:
[..]
Kut.
Nu kan ik niet meer voor het nieuwe jaar iets aardigs tegen je zeggen.
Misschien kun je morgen gewoon even voor het gevoel naar de supermarkt lopen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:56 schreef Lienekien het volgende:
Ja maar morgen is het zondag. Da's geen dag voor Oudjaar. Je moet nog even net voor 5 uur naar de supermarkt kunnen.
Je moeder!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
Oliebollen maak je zelf!
Hij weet dat het geen belediging is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:17 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat Bupa niet echt gevoelig is voor je belediging, Lien.
Zo is dat!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
Oliebollen maak je zelf!
Breng er wat langs dan, want ik begin er dit jaar niet aan. Geen zin in.quote:
Zo is dat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Breng er wat langs dan, want ik begin er dit jaar niet aan. Geen zin in.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:17 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat Bupa niet echt gevoelig is voor je belediging, Lien.
En daar bleef je dan van eten en daar had je dan tot ver in het nieuwe jaar het zuur van. In mijn geval, dan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar inderdaad, mijn moeder maakt ze.!
Je mag ze komen halenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Breng er wat langs dan, want ik begin er dit jaar niet aan. Geen zin in.
Da's hier gelukkig niet zo. Ze zijn wel altijd erg lekker.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En daar bleef je dan van eten en daar had je dan tot ver in het nieuwe jaar het zuur van. In mijn geval, dan.![]()
Oeh, dat klinkt allemaal lekker! Je hebt m'n adresquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je mag ze komen halen
Ik heb 1 grote schaal vol met 'gewone oliebollen' (appel, rozijnen en sucade)
en ik heb 1 experimentje waar gember en banaan in zit, dat is ook een grote schaal vol
De gemberbollen zijn ook best lekker trouwens
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt allemaal lekker! Je hebt m'n adres![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |