Iemand die het niet erg vindt om 20 miljoen te winnen.quote:
Ik stel mijn doelen weer te hoog, hè?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Stel je voor zeg,
dat je pas gelukkig bent wanneer al die anderen dat ook zijn.
Dat is geen leven, broer.
Vandaag.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het deed erg aan Theo denken, ja.
En die komt morgen.
Jawel, hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik moest lachen om Javier Guzman. Maar dat mag dus niet.
Het stelde niks voor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef Bupatih het volgende:
Het gebeurde allemaal in 'ShowChat', JAM.
Mên, je had Lienekien bezig moeten zien.
Die commentator was anders ook niet van gisteren! Hulde!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef Bupatih het volgende:
Het gebeurde allemaal in 'ShowChat', JAM.
Mên, je had Lienekien bezig moeten zien.
(Dat was natuurlijk het leukste, maar dat moet je niet te hard zeggen. Zijn ego is al te groot voor zijn, ehm, tja.)quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die commentator was anders ook niet van gisteren! Hulde!
Ere wie ere toekomt, niet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
(Dat was natuurlijk het leukste, maar dat moet je niet te hard zeggen. Zijn ego is al te groot voor zijn, ehm, tja.)
Ik vervulde louter een bescheiden rol in dit alles.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die commentator was anders ook niet van gisteren! Hulde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |